LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] slechte service vodafoon

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
annemiektenhoor
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 mar 2011 21:41

slechte service vodafoon

Ongelezen bericht door annemiektenhoor »

Na lang wikken en wegen heb ik uiteindelijk bij vodafoon mijn Iphone 4 besteld.
Ik liep nog met een mobiele telfoon van 7 jaar geleden, dus ik vond dat ik maar eens een echt mooi apparaat moest aanschaffen. Eindelijk ontving ik mijn bijzonder mooie apparaat, maar toen ik hem in gebruik nam bleek, dat de fotocamara het niet deed. Na anderhalve week ben ik ermee naar de vodafoonwinkel in zoetermeer gegaan en zij adviseerde mij om hem op te laten sturen. Mijn partner heeft hem toen de volgende dag met aankoopbewijs, want ik had hem via internet besteld, weg gebracht. Hij werd zo vreselijk onaardig en onbeleefd te woord gestaan, hij heeft nog even gevragad of er wellicht een leentoestel kon komen, maar dat was werkelijk een foute vraag!! Direct de volgende werkdag heb ik geprobeerd contact op te nemen met de klantenservice van vodafoon, maar daar kenden ze mijn mobiele nr niet.....Nu ben ik dus zeer benieuwd wat er gaat gebeuren, of er überhaupt iets gaat gebeuren!! na het lezen van de verhalen over de service van vodafoon maak ik mij ernstige zorgen, ook hoe ze straks omgaan met mij abonnement, waar ik natuurlijk geen gebruik van maak nu.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: slechte service vodafoon

Ongelezen bericht door Henri42 »

Ik mag toch aannemen dat je een ontvangstbewijs hebt gekregen bij de reparatieaanbieding van het toestel, het abbo loopt normaal verder bij Vodafone :?: :!:

DJM
Berichten: 352
Lid geworden op: 26 nov 2010 21:08

Re: slechte service vodafoon

Ongelezen bericht door DJM »


GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: slechte service vodafoon

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Gewoon al dat personeel ontslaan is misschien wel een goede remedie om de kwaliteit te verbeteren. Het is namelijk absoluut geen beleid van Vodafone om zo met de klanten om te gaan.

Prolix
Berichten: 624
Lid geworden op: 27 sep 2013 23:57

Re: slechte service vodafoon

Ongelezen bericht door Prolix »

GJvdZ schreef: Het is namelijk absoluut geen beleid van Vodafone om zo met de klanten om te gaan.
Nou, volgens mij is dat het standaardbeleid bij Voda. Service: NUL

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: slechte service vodafoon

Ongelezen bericht door Har06 »

Prolix schreef:
GJvdZ schreef: Het is namelijk absoluut geen beleid van Vodafone om zo met de klanten om te gaan.
Nou, volgens mij is dat het standaardbeleid bij Voda. Service: NUL[/quote]

Nog een paar maanden en ik ben van Vodafone af, in het algemeen is de service van Vodafone niet slecht, ligt eraan wie je aan de phone krijgt

Gesloten