LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Internet plus bellen

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
dyjanna
Berichten: 20
Lid geworden op: 18 mar 2011 07:21

Re: Internet plus bellen

Ongelezen bericht door dyjanna »

ik heb interactieve tv va kpn, dus tv, bellen, en internet... prima prijs, prima service!!!!
nooit problemen, en als je iets hebt wordt dat echt direct opgelost...

jackvdW
Berichten: 16
Lid geworden op: 08 nov 2010 17:15

Re: Internet plus bellen

Ongelezen bericht door jackvdW »

kweenie schreef:UPC lijkt mij geen optie als je geen kabelaansluiting hebt...
geld dat ook voor internet dan? :s

jackvdW
Berichten: 16
Lid geworden op: 08 nov 2010 17:15

Re: Internet plus bellen

Ongelezen bericht door jackvdW »

edwinknight schreef:
jackvdW schreef:He hallo, vraagje omtrent IPB: Ik heb nu dit internet plus bellen abonnement, maar ik wil eigenlijk overstappen, want het i-net is me traag... de tv wil ik wel van kpn, want das wel handig omdat ik geen kabelaansluitingen heb... maar is zo'n combi duurder? en is upc een goede vervanger? of xs4all ofzo...? graag wat meningen. Gegroet

Kijk eerst eens wie je kabelaar is in jouw regio. UPC en Ziggo hebben de meesye klachten maar onderhand ook de meeste leden.
Ben zelf vorig jaar overgestapt van ADSL naar kabel en moet zeggen, goedkoper en sneller. Nog geen noemenswaardige problemen ondervonden, maar genoeg mensen die je het tegendeel zullen vertellen.

s6
ik begrijp hieruit dus dat upc helemaal geen adsl heeft... hmm. dan blijft er niet zo gek veel over denk ik!

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Internet plus bellen

Ongelezen bericht door ciske »

Er zijn verschillende providers met ADSL dus genoeg keus.

http://www.shopadsl.nl/adsl-providers/

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Internet plus bellen

Ongelezen bericht door ciske »

Tele2 en Telfort
Deze 2 ken je beter niet nemen, is troep wat die leveren en Telfort gooit mensen zonder internet als je iets zegt wat hun niet bevalt.

Gesloten