LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] en alweer oxio
Re: en alweer oxio
In juni 2010 mijn flat verkocht en Oxxio in mei gebeld over de a.s. verhuizing. Alles opgezegd, want op mijn nieuwe adres al voorzien van een leverancier. Standen opgegeven en afrekening gekregen. Nu een rekening voor de slimme meter huur juli-dec 2010 en er komt nog t/m okt. 2011, want er was een kontrakt voor 3 jaar! Gebeld en geschreven dat ik geen glazen bol heb waarin ik had kunnen zien dat ik al na 1 1/2 jaar zou verhuizen! De huidige eigenaar zal die meter wel gebruiken, maar daar kan ik toch niets mee? Zeker slim, want de meter wordt dubbel betaald blijkbaar. De vaste zin is: kontrakt is kontrakt! Dat wordt alleen beeindigd als je dood bent! De automatische incasso teruggeboekt, maar nu wordt er gedreigd met het incassobureau! Het is nu € 30.00, maar het gaat niet om het bedrag, maar om de uitvoering. Met incassokosten schiet dit omhoog straks. Ze kunnen wel van alles zeggen over huur c.q. levering, maar als je van te voren weet dat je er geen 3 jaar zit doe je het toch niet! Wie heeft advies over wat te doen? Het gaat niet om die € 30, maar nu is het een principe-kwestie geworden!
-
- Berichten: 343
- Lid geworden op: 06 okt 2008 10:01
- Contacteer:
Re: en alweer oxio
Beste egidio,
Wanneer u een meetcontract aangaat met Oxxio Meetbedrijf is dit voor drie jaar. Indien u verhuist en uw meter niet mee wilt verhuizen brengt Oxxio Meetbedrijf hiervoor een opzegvergoeding in rekening. Deze opzegvergoeding staat gelijk aan de meterhuur die u zou betalen tijdens de resterende looptijd van uw meetcontract. Dit staat tevens in de algemene voorwaarden van uw meetcontract. Indien u nog vragen heeft mag u deze mailen naar [email protected].
Met vriendelijke groet,
Fabienne
De Oxxiomedewerker
Wanneer u een meetcontract aangaat met Oxxio Meetbedrijf is dit voor drie jaar. Indien u verhuist en uw meter niet mee wilt verhuizen brengt Oxxio Meetbedrijf hiervoor een opzegvergoeding in rekening. Deze opzegvergoeding staat gelijk aan de meterhuur die u zou betalen tijdens de resterende looptijd van uw meetcontract. Dit staat tevens in de algemene voorwaarden van uw meetcontract. Indien u nog vragen heeft mag u deze mailen naar [email protected].
Met vriendelijke groet,
Fabienne
De Oxxiomedewerker
Re: en alweer oxio
ik denk dat het niet raar is al oxxio zijn energie gaat steken in japan. volgens mij zijn ze er daar een stuk gelukkiger mee
Re: en alweer oxio
Beste Fabienne, de oxxiomedewerker!
Zo te lezen heet de pc zo en ben je niet van vlees en bloed, want je hebt niet goed gelezen, of wilt het niet goed lezen.
Je hebt het over "de meter niet mee wilt nemen", maar er staat duidelijk niet mee "kunnen" nemen. Je begint over de voorwaarden van 3 jaar en ik schrijf toch duidelijk dat een verhuizing na 1 1/2 jaar niet was gepland, want dan was ik er niet aan begonnen.
Ik heb toch helemaal niets aan citaten uit de voorwaarden en het lijkt mij een strak plan dat per afmelding toch moet worden bekeken hoe of wat. Flexibiliteit zou sieren en zo zit ook het bedrijfsleven in elkaar. Als ieder bedrijf zo diensten zou leveren dan zijn wij er heel slecht aan toe. Al met al heb je dus niet geantwoord, maar geciteerd.
Egidio
Zo te lezen heet de pc zo en ben je niet van vlees en bloed, want je hebt niet goed gelezen, of wilt het niet goed lezen.
Je hebt het over "de meter niet mee wilt nemen", maar er staat duidelijk niet mee "kunnen" nemen. Je begint over de voorwaarden van 3 jaar en ik schrijf toch duidelijk dat een verhuizing na 1 1/2 jaar niet was gepland, want dan was ik er niet aan begonnen.
Ik heb toch helemaal niets aan citaten uit de voorwaarden en het lijkt mij een strak plan dat per afmelding toch moet worden bekeken hoe of wat. Flexibiliteit zou sieren en zo zit ook het bedrijfsleven in elkaar. Als ieder bedrijf zo diensten zou leveren dan zijn wij er heel slecht aan toe. Al met al heb je dus niet geantwoord, maar geciteerd.
Egidio
Re: en alweer oxio
egidio
Blijkbaar mag fabienne de rotte mispels wegwerken, maar dat mag natuurlijk geen geld kosten.
Maxiem.
Blijkbaar mag fabienne de rotte mispels wegwerken, maar dat mag natuurlijk geen geld kosten.
Maxiem.
Re: en alweer oxio
Beste Fabiennne, collega van Fabienne én lezers van dit forum!
Aan de collega van Fabienne bij Oxxio spreek ik mijn dank uit voor de doortastende en adequate wijze waarop mijn zaak nu eindelijk tot een goed einde is gebracht.
Eindelijk heb ik een klantgerichte medewerker ontmoet bij Oxxio! Het was de collega van Fabienne. Eerlijk is eerlijk: Ik ben op vriendelijke en professionele wijze geholpen. De zaak is opgelost. Ik weet niet of de 'open-brief' die ik hier enige tijd geleden plaatste de reden is geweest voor de verandering in serviceverlening, wel stel ik vast dat na mijn brief op dit forum, er eindelijk zinnig contact met Oxxio was...
Wel moet ik erbij zeggen dat bewuste medewerkster niet bij de gewone klantenservice werkt (dus niet die van het 0900 nummer), maar bij de 'special attention desk'. Eerlijk gezegd maakt het mij niet zoveel uit waar zij werkt. Wat voor mij belangrijk is, is dat één persoon mijn zaak oppakte, oploste en mij in de tussentijd via de mail en telefonisch op de hoogte hield. Na 70min aan de klantenservice telefoon gehangen te hebben, was dit een verademing!
Ook was het heel prettig eindelijk het gevoel te hebben serieus genomen te worden als klant! Ik denk dat heel veel medewerkers een voorbeeld aan deze collega kunnen nemen.
Alle lezers van dit forum wens ik de service toe die ik uiteindelijk van Oxxio kreeg. Uiteraard zonder het voortraject wat ik ook heb doorlopen...
groet,
Joris
Aan de collega van Fabienne bij Oxxio spreek ik mijn dank uit voor de doortastende en adequate wijze waarop mijn zaak nu eindelijk tot een goed einde is gebracht.
Eindelijk heb ik een klantgerichte medewerker ontmoet bij Oxxio! Het was de collega van Fabienne. Eerlijk is eerlijk: Ik ben op vriendelijke en professionele wijze geholpen. De zaak is opgelost. Ik weet niet of de 'open-brief' die ik hier enige tijd geleden plaatste de reden is geweest voor de verandering in serviceverlening, wel stel ik vast dat na mijn brief op dit forum, er eindelijk zinnig contact met Oxxio was...
Wel moet ik erbij zeggen dat bewuste medewerkster niet bij de gewone klantenservice werkt (dus niet die van het 0900 nummer), maar bij de 'special attention desk'. Eerlijk gezegd maakt het mij niet zoveel uit waar zij werkt. Wat voor mij belangrijk is, is dat één persoon mijn zaak oppakte, oploste en mij in de tussentijd via de mail en telefonisch op de hoogte hield. Na 70min aan de klantenservice telefoon gehangen te hebben, was dit een verademing!
Ook was het heel prettig eindelijk het gevoel te hebben serieus genomen te worden als klant! Ik denk dat heel veel medewerkers een voorbeeld aan deze collega kunnen nemen.
Alle lezers van dit forum wens ik de service toe die ik uiteindelijk van Oxxio kreeg. Uiteraard zonder het voortraject wat ik ook heb doorlopen...
groet,
Joris
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: en alweer oxio
@egidio:
Je kan naar de Geschillencommissie Energie en Water om een geschil aan te spannen tegen Oxxio. Wat Oxxio in de Algemene Voorwaarden heeft staan, is niet leidend. Het is de wet die boven deze voorwaarden staan. De kantonrechter heeft al eerder bepaald dat opzegvergoedingen redelijk moeten zijn. Wat Oxxio hier doet is natuurlijk verre van redelijk en daarmee maakt Oxxio zich schuldig aan oneerlijke handelspraktijklen (what's new).
Zie o.a. Oxxio betaalt consument 300 euro voor stress en moeite
http://www.jurofoon.nl/nieuws/weblog.asp?id=4031
en: http://www.jurofoon.nl/nieuws/weblog.asp?id=3513
In het laatste geval gaat het om een telecombedrijf. Maar het principe is helemaal het zelfde. Daarnaast is er in jouw geval ook nog eens sprake van overmacht.
Je kan naar de Geschillencommissie Energie en Water om een geschil aan te spannen tegen Oxxio. Wat Oxxio in de Algemene Voorwaarden heeft staan, is niet leidend. Het is de wet die boven deze voorwaarden staan. De kantonrechter heeft al eerder bepaald dat opzegvergoedingen redelijk moeten zijn. Wat Oxxio hier doet is natuurlijk verre van redelijk en daarmee maakt Oxxio zich schuldig aan oneerlijke handelspraktijklen (what's new).
Zie o.a. Oxxio betaalt consument 300 euro voor stress en moeite
http://www.jurofoon.nl/nieuws/weblog.asp?id=4031
en: http://www.jurofoon.nl/nieuws/weblog.asp?id=3513
In het laatste geval gaat het om een telecombedrijf. Maar het principe is helemaal het zelfde. Daarnaast is er in jouw geval ook nog eens sprake van overmacht.
Re: en alweer oxio
Beste Bob,
Niets meer gehoord op mijn mail aan Fabiënne en nu net de klacht gedeponeerd bij de geschillencommissie energie&water! Na het lezen van de diverse uitspraken ten nadele van ons aller Oxxio ga ik er maar van uit dat er iets gaat gebeuren. We wachten af!
Egidio
Niets meer gehoord op mijn mail aan Fabiënne en nu net de klacht gedeponeerd bij de geschillencommissie energie&water! Na het lezen van de diverse uitspraken ten nadele van ons aller Oxxio ga ik er maar van uit dat er iets gaat gebeuren. We wachten af!
Egidio
-
- Berichten: 343
- Lid geworden op: 06 okt 2008 10:01
- Contacteer:
Re: en alweer oxio
Beste Egidio,
U geeft aan dat u geen reactie heeft gekregen op uw e-mail. Helaas hebben wij uw e-mail niet binnen gekregen. Ik wil u daarom vriendelijk verzoeken uw e-mail te versturen naar [email protected] zodat wij alsnog kunnen reageren.
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Fabienne
De Oxxiomedewerker
U geeft aan dat u geen reactie heeft gekregen op uw e-mail. Helaas hebben wij uw e-mail niet binnen gekregen. Ik wil u daarom vriendelijk verzoeken uw e-mail te versturen naar [email protected] zodat wij alsnog kunnen reageren.
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Fabienne
De Oxxiomedewerker
Re: en alweer oxio
Beste Fabienne,
Ik heb je bericht op dit forum en niet op het adres dat je geeft, aangezien je hier ook vaak op zit/reageert.
mvg
Egidio
Ik heb je bericht op dit forum en niet op het adres dat je geeft, aangezien je hier ook vaak op zit/reageert.
mvg
Egidio
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: en alweer oxio
Zijn bij het afnemen van de slimme meter aan jou door Oxxio de leveringsvoorwaarden voor de slimme meter gegeven?
Je moet dus vooraf op schrift hebben gekregen dat Oxxio een opzegvergoeding hanteert voor de slimme meter zélf. Anders kan Oxxio zich zelfs helemaal niet beroepen op welke opzegvergoeding dan ook. Mocht Oxxio je benaderen voor een schikking nadat je het klachtengeld hebt betaald, ga dan alleen met de schikking akkoord als Oxxio het klachtengeld SGC vergoedt. Je krijgt dit anders niet terug.
http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_advies ... r_de_meter
Succes.
Je moet dus vooraf op schrift hebben gekregen dat Oxxio een opzegvergoeding hanteert voor de slimme meter zélf. Anders kan Oxxio zich zelfs helemaal niet beroepen op welke opzegvergoeding dan ook. Mocht Oxxio je benaderen voor een schikking nadat je het klachtengeld hebt betaald, ga dan alleen met de schikking akkoord als Oxxio het klachtengeld SGC vergoedt. Je krijgt dit anders niet terug.
http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_advies ... r_de_meter
Succes.
Laatst gewijzigd door Bob Schurkjens op 22 mar 2011 23:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: en alweer oxio
Van Oxxio via deze site niets meer gehoord en wat zit er vandaag in de post.....Goed geraden (denk ik) het schrijven van incassobureau Intrum Justitia om vóór 7 april € 91.97 te voldoen. Het bedrag dat Oxxio eist (buiten wat er nog komen gaat) is nu € 29.82!
Heden ook antwoord van de Geschillencommissie die binnen 1 maand diverse papieren willen hebben om verder te (kunnen) gaan.
Ik zal Intrum berichten wat er gaande is, maar heb weinig hoop, want als er iets vreselijk star is is het wel Intrum.
Hoe laf kan Oxxio dan ook wel zijn om gewoon dit uit handen te geven.
Egidio
Heden ook antwoord van de Geschillencommissie die binnen 1 maand diverse papieren willen hebben om verder te (kunnen) gaan.
Ik zal Intrum berichten wat er gaande is, maar heb weinig hoop, want als er iets vreselijk star is is het wel Intrum.
Hoe laf kan Oxxio dan ook wel zijn om gewoon dit uit handen te geven.
Egidio
Re: en alweer oxio
Hey, ik kom toevallig weer eens kijken op het forum bij onderwerpje Oxxio en ik zie dat er nog veel mensen in de problemen zijn met Oxxio. Jammer hoor.
Ik heb, alweer een paar jaar geleden, iets dergelijks met Oxxio aan de hand gehad, en had toen al mijn briefwisselingen, en overschrijvingen en alles op een website gezet. Ik dacht dat ik het kwijt was, maar het staat er allemaal nog.
Ik ben toen zo dom geweest om te blijven proberen het met Oxxio, of Intrum, eens te worden, en dat heeft mij veel energie gekost en een hoop frustratie.
Uiteindelijk ben ik in het gelijk gesteld door de Geschillencommissie, met de raad, in het vervolg eerder in concrete aktie te komen.
Mijn raad: ga naar die geschillencommissie. Blijf niet proberen want blijkbaar, gezien de berichten, is het nog steeds hopeloos communiceren met Oxxio.
Niet communiceren is ook communiceren! En wat hoor je? Uiteindelijk alleen maar boze stemmetjes in je hoofd en stijve kaken.
Dus als voorbeeld, en zeker niet meer aktueel, mijn 2,5 jaar durende gedoe met dit bedrijf als historisch verhaal.
http://www.xs4all.nl/~ronbeket/Buiten/Oxxio%20site/
Veel succes ermee. Misschien dat het jullie helpt sneller tot aktie over te gaan bij jullie eigen problemen met Oxxio.
Met vriendelijke groet,
Ron
Ik heb, alweer een paar jaar geleden, iets dergelijks met Oxxio aan de hand gehad, en had toen al mijn briefwisselingen, en overschrijvingen en alles op een website gezet. Ik dacht dat ik het kwijt was, maar het staat er allemaal nog.
Ik ben toen zo dom geweest om te blijven proberen het met Oxxio, of Intrum, eens te worden, en dat heeft mij veel energie gekost en een hoop frustratie.
Uiteindelijk ben ik in het gelijk gesteld door de Geschillencommissie, met de raad, in het vervolg eerder in concrete aktie te komen.
Mijn raad: ga naar die geschillencommissie. Blijf niet proberen want blijkbaar, gezien de berichten, is het nog steeds hopeloos communiceren met Oxxio.
Niet communiceren is ook communiceren! En wat hoor je? Uiteindelijk alleen maar boze stemmetjes in je hoofd en stijve kaken.
Dus als voorbeeld, en zeker niet meer aktueel, mijn 2,5 jaar durende gedoe met dit bedrijf als historisch verhaal.
http://www.xs4all.nl/~ronbeket/Buiten/Oxxio%20site/
Veel succes ermee. Misschien dat het jullie helpt sneller tot aktie over te gaan bij jullie eigen problemen met Oxxio.
Met vriendelijke groet,
Ron
Re: en alweer oxio
Ronnio, ik heb indertijd veel steun geput uit je site. Zo in de trant van ik ben de enige niet.
Na een 5 jaar durende oxxio ellende,- ik dacht eerst met overtuigend bewijs oxxio te kunnen overtuigen dat hun administratie enkele fatale gebreken vertoonde-, heb ik op dit forum gepost en de voorbereidingen getroffen voor de Geschillen commissie.
Plotsklaps verscheen hier deoxxiomedewerker in de gedaante van Michael en Fabienne van de Special Attention Desk, een derriedweilafdeling/ damage control van oxxio om zaken gemeld op diverse consumentenfora op te lossen, om zo de schone schijn op te houden, ipv een goed en vlot werkende klantenservice er op na te houden.
Mijn oxxioellende was na enkele maanden voorbij, nadat de SAD aan de slag ging. Ik kreeg een tegemoetkoming van 200 euro, 3 bossen bloemen en een heleboel excuses.
Wellicht is de SAD ingesteld door algemeen directeur Bussio na het totale wanbeheer van De Heussio. Het is dan ook zaak naar deoxxiomedewerker te mailen als een van beide reageert.
Mijn oxxio ellende ontstond door gerotzooi met ean nrs, waardoor ik torenhoge rekeningen, ook van een ander woonhuis enkele tientallen meters verderop kreeg, iets waar ik uiteindelijk achter kwam, nadat een helpdeskjuf zich dat liet ontvallen, zodat ik meer gerichte actie kon ondernemen.
Zoals gezegd had ik toen veel steun aan je site.
Van hier tot Tokio,
Weg met Oxxio!
Bij OxxiAU
Kafka cadeau!
OxxiO neemt u in het OOtje,
Het is en blijft er een kolerezootje.
Na een 5 jaar durende oxxio ellende,- ik dacht eerst met overtuigend bewijs oxxio te kunnen overtuigen dat hun administratie enkele fatale gebreken vertoonde-, heb ik op dit forum gepost en de voorbereidingen getroffen voor de Geschillen commissie.
Plotsklaps verscheen hier deoxxiomedewerker in de gedaante van Michael en Fabienne van de Special Attention Desk, een derriedweilafdeling/ damage control van oxxio om zaken gemeld op diverse consumentenfora op te lossen, om zo de schone schijn op te houden, ipv een goed en vlot werkende klantenservice er op na te houden.
Mijn oxxioellende was na enkele maanden voorbij, nadat de SAD aan de slag ging. Ik kreeg een tegemoetkoming van 200 euro, 3 bossen bloemen en een heleboel excuses.
Wellicht is de SAD ingesteld door algemeen directeur Bussio na het totale wanbeheer van De Heussio. Het is dan ook zaak naar deoxxiomedewerker te mailen als een van beide reageert.
Mijn oxxio ellende ontstond door gerotzooi met ean nrs, waardoor ik torenhoge rekeningen, ook van een ander woonhuis enkele tientallen meters verderop kreeg, iets waar ik uiteindelijk achter kwam, nadat een helpdeskjuf zich dat liet ontvallen, zodat ik meer gerichte actie kon ondernemen.
Zoals gezegd had ik toen veel steun aan je site.
Van hier tot Tokio,
Weg met Oxxio!
Bij OxxiAU
Kafka cadeau!
OxxiO neemt u in het OOtje,
Het is en blijft er een kolerezootje.
-
- Berichten: 62
- Lid geworden op: 09 apr 2011 19:59
Re: en alweer oxio
Ronnio schreef:Hey, ik kom toevallig weer eens kijken op het forum bij onderwerpje Oxxio en ik zie dat er nog veel mensen in de problemen zijn met Oxxio. Jammer hoor.
Ik heb, alweer een paar jaar geleden, iets dergelijks met Oxxio aan de hand gehad, en had toen al mijn briefwisselingen, en overschrijvingen en alles op een website gezet. Ik dacht dat ik het kwijt was, maar het staat er allemaal nog.
Ik ben toen zo dom geweest om te blijven proberen het met Oxxio, of Intrum, eens te worden, en dat heeft mij veel energie gekost en een hoop frustratie.
Uiteindelijk ben ik in het gelijk gesteld door de Geschillencommissie, met de raad, in het vervolg eerder in concrete aktie te komen.
Mijn raad: ga naar die geschillencommissie. Blijf niet proberen want blijkbaar, gezien de berichten, is het nog steeds hopeloos communiceren met Oxxio.
Niet communiceren is ook communiceren! En wat hoor je? Uiteindelijk alleen maar boze stemmetjes in je hoofd en stijve kaken.
Dus als voorbeeld, en zeker niet meer aktueel, mijn 2,5 jaar durende gedoe met dit bedrijf als historisch verhaal.
http://www.xs4all.nl/~ronbeket/Buiten/Oxxio%20site/
Veel succes ermee. Misschien dat het jullie helpt sneller tot aktie over te gaan bij jullie eigen problemen met Oxxio.
Met vriendelijke groet,
Ron
Als ik u was, zou ik snel uw persoonlijke gegevens en data van bovenstaande website weghalen. Wie weet wat mensen er mee kunnen doen (identiteits-fraude!).
Verder ben ik blij dat u uw recht behaald heeft. Chapeau!
Re: en alweer oxio
HELAAS ondanks de toezeggingen van Fabiene
lag er zojuist toch weer een brief van oxio in onze bus
en jawel.... of we even de slimme meter huur willen betalen
en dat terwijl alles opgelost zou zijn en dit ook bevestigd is in de e-mail van fabiene!
Dus beste Fabiene hoe verklaar je dit ?
en nog beter hoe gaat dit opgelost worden?
wanneer zijn wij nu eindelijk echt verlost van oxio?
wanneer worden de toezeggingen dus ook werkelijk nagekomen?
lag er zojuist toch weer een brief van oxio in onze bus
en jawel.... of we even de slimme meter huur willen betalen
en dat terwijl alles opgelost zou zijn en dit ook bevestigd is in de e-mail van fabiene!
Dus beste Fabiene hoe verklaar je dit ?
en nog beter hoe gaat dit opgelost worden?
wanneer zijn wij nu eindelijk echt verlost van oxio?
wanneer worden de toezeggingen dus ook werkelijk nagekomen?
Re: en alweer oxio
Na maanden bezig te zijn geweest, zonder resultaat, met Oxxio, de klacht neergelegd bij de Geschillencommissie Energie & Water. Deze hebben mijn klacht aangenomen (kosten € 25) na het ontvangen van al mijn correspondentie. Ik had toen al wel betaald aan Intrum Justitia (onder protest) om nog meer kosten te voorkomen.
Ik ben 10 dagen voor het verlopen van het antwoord dat Oxxio moest geven aan de commissie benaderd door Guitesse van de special help-desk.
Ik moet vertellen dat ik zeer adequaat door haar ben geholpen, maar wel heb medegedeeld dat dit alles allemaal niet nodig was geweest als er goed was gelezen/geluisterd. Mijn resultaat is goed, want de gemaakte overbodige kosten (in mijn geval beeindiging en bij niemand anders een aansluiting) zijn nu allemaal terugbetaald en ik zal geen rekening meer ontvangen. De aangeboden excuses voor het vele ongemak heb ik dan ook geaccepteerd. Gelukkig geldt voor mij: eind goed al goed, maar natuurlijk bewaar ik voorlopig alles dat op papier staat.
Egidio
Ik ben 10 dagen voor het verlopen van het antwoord dat Oxxio moest geven aan de commissie benaderd door Guitesse van de special help-desk.
Ik moet vertellen dat ik zeer adequaat door haar ben geholpen, maar wel heb medegedeeld dat dit alles allemaal niet nodig was geweest als er goed was gelezen/geluisterd. Mijn resultaat is goed, want de gemaakte overbodige kosten (in mijn geval beeindiging en bij niemand anders een aansluiting) zijn nu allemaal terugbetaald en ik zal geen rekening meer ontvangen. De aangeboden excuses voor het vele ongemak heb ik dan ook geaccepteerd. Gelukkig geldt voor mij: eind goed al goed, maar natuurlijk bewaar ik voorlopig alles dat op papier staat.
Egidio
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: en alweer oxio
Je moet dus eerst een geschil aanspannen tegen Oxxio voor ze wat voor je doen. Zo'n oplichtersbende is het inderdaad. Ik zie dat je al vele maanden sinds begin maart bezig bent geweest om je probleem opgelost te krijgen. Oxxio maakt hier goede sier met "De Oxxiomedewerker", maar die heeft je probleem dus niet opgelost:
http://forum.www.trosradar.nl/search.ph ... mit=Zoeken
Heeft Oxxio ook uit eigen beweging je klachtengeld en alle kosten van het incassobureau vergoed? Want het klachtengeld krijg je niet terug wanneer je schikt met het bedrijf in kwestie.
Ik had nooit maar dan ook nooit in mijn leven te maken gehad met een incassobureau. Totdat ik klant werd bij dit naaibedrijf. En inderdaad: de Geschillencommissie SGC gaf mij op alle punten gelijk. Inmiddels zijn we zeven jaar verder. En er is he-le-maal niets veranderd bij Oxxio in die tijd.
http://forum.www.trosradar.nl/search.ph ... mit=Zoeken
Heeft Oxxio ook uit eigen beweging je klachtengeld en alle kosten van het incassobureau vergoed? Want het klachtengeld krijg je niet terug wanneer je schikt met het bedrijf in kwestie.
Ik had nooit maar dan ook nooit in mijn leven te maken gehad met een incassobureau. Totdat ik klant werd bij dit naaibedrijf. En inderdaad: de Geschillencommissie SGC gaf mij op alle punten gelijk. Inmiddels zijn we zeven jaar verder. En er is he-le-maal niets veranderd bij Oxxio in die tijd.
-
- Berichten: 343
- Lid geworden op: 06 okt 2008 10:01
- Contacteer:
Re: en alweer oxio
Beste Miep321,
Wat vervelend om te horen dat je opnieuw een brief hebt ontvangen, waarschijnlijk berust het op een misverstand. Zou je nogmaals je gegevens willen doorgeven via [email protected], dan kunnen we bekijken waar het mis is gegaan.
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Laila
De Oxxiomedewerker
Wat vervelend om te horen dat je opnieuw een brief hebt ontvangen, waarschijnlijk berust het op een misverstand. Zou je nogmaals je gegevens willen doorgeven via [email protected], dan kunnen we bekijken waar het mis is gegaan.
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Laila
De Oxxiomedewerker
Re: en alweer oxio
mijn gegevens zijn naar mijn inziens lang en breed bekend bij u collega fabienne
maar ik zal u mijn klantnummer geven 5272515
verder ga ik niet weer contact opnemen tenzij mijn tijd die ik er helaas wederom weer in moet steken word vergoed...........ik ben namelijk niet in dienst van oxio
hier nog even mijn laatste mail contact,
het antwoord op mijn vraag om bevestiging dat alles nu geregeld zou zijn en ik dus niets meer met oxio te maken zou hebben.......
Geachte mevrouw ....,
Alles wat wij besproken hebben is toch al bevestigd per e-mail? Wij hebben voor zover ik me kan herinneren slechts schriftelijk gecommuniceerd.
De door mij beloofde vergoeding van de incassokosten is reeds aan u uitbetaald en u heeft geen openstaand saldo meer bij Oxxio.
U hoeft geen meterhuur meer te voldoen. Indien u nog vragen heeft wil ik u verzoeken deze te mailen naar [email protected]. Dan krijg ik uw vraag direct binnen, en niet zoals nu via een omweg.
Hopende u middels deze e-mail voldoende op de hoogte te hebben gesteld.
Met vriendelijke groet,
F..............
Klantadviseur Special Attention Desk
Oxxio Nederland B.V.
maar ik zal u mijn klantnummer geven 5272515
verder ga ik niet weer contact opnemen tenzij mijn tijd die ik er helaas wederom weer in moet steken word vergoed...........ik ben namelijk niet in dienst van oxio
hier nog even mijn laatste mail contact,
het antwoord op mijn vraag om bevestiging dat alles nu geregeld zou zijn en ik dus niets meer met oxio te maken zou hebben.......
Geachte mevrouw ....,
Alles wat wij besproken hebben is toch al bevestigd per e-mail? Wij hebben voor zover ik me kan herinneren slechts schriftelijk gecommuniceerd.
De door mij beloofde vergoeding van de incassokosten is reeds aan u uitbetaald en u heeft geen openstaand saldo meer bij Oxxio.
U hoeft geen meterhuur meer te voldoen. Indien u nog vragen heeft wil ik u verzoeken deze te mailen naar [email protected]. Dan krijg ik uw vraag direct binnen, en niet zoals nu via een omweg.
Hopende u middels deze e-mail voldoende op de hoogte te hebben gesteld.
Met vriendelijke groet,
F..............
Klantadviseur Special Attention Desk
Oxxio Nederland B.V.