LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Afriqiyah Airlines
Re: Afriqiyah Airlines
test
Laatst gewijzigd door serv op 21 apr 2011 08:40, 2 keer totaal gewijzigd.
test
Laatst gewijzigd door serv op 22 apr 2011 18:47, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Hoi serv,
dankjewel voor je reactie. Ja we hebben inderdaad per creditcard betaald, via visa. Ik weet niet op ik bij hun kan storneren, ik zal het proberen. Ik heb het al op 8 febuari geboekt en betaald. Kan ik het dan nog storneren of is het al te laat?
Ik zal morgen visa bellen,
Dankjewel.
groetjes jill
dankjewel voor je reactie. Ja we hebben inderdaad per creditcard betaald, via visa. Ik weet niet op ik bij hun kan storneren, ik zal het proberen. Ik heb het al op 8 febuari geboekt en betaald. Kan ik het dan nog storneren of is het al te laat?
Ik zal morgen visa bellen,
Dankjewel.
groetjes jill
test
Laatst gewijzigd door serv op 21 apr 2011 08:41, 1 keer totaal gewijzigd.
test
Laatst gewijzigd door serv op 22 apr 2011 18:49, 1 keer totaal gewijzigd.
DUs?????? Betekent dit dat de vluchten nu officieel gecanceld zijn? Supersaver zegt namelijk nog steeds dat de vluchten van Juli nog actief staan. Moeten we nu weer contact opnemen met agency waarbij we geboekt hebben?
Serv, weet jij van wanneer dit artikel is?
gr. Cindy
Serv, weet jij van wanneer dit artikel is?
gr. Cindy
test
Laatst gewijzigd door serv op 22 apr 2011 18:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoi Serv. Ik heb het bericht doorgestuurd naar Supersaver, dus ben benieuwd wat ik voor reactie krijg, hou je op de hoogte.
gr. Cindy
gr. Cindy
In het artikel staat: "Afriqiyah flights from Tripoli to all other destinations are cancelled until the situation is under control".
Ik denk dat je echt moet afwachten tot de week voor, of zelfs van vertrek. Dit omdat er in een paar maanden tijd een hoop kan veranderen.
De tussenpersonen kunnen volgens mij ook niets anders doen dan afwachten.
Ik denk dat je echt moet afwachten tot de week voor, of zelfs van vertrek. Dit omdat er in een paar maanden tijd een hoop kan veranderen.
De tussenpersonen kunnen volgens mij ook niets anders doen dan afwachten.
-
Ik heb vandaag naar Visa card gebeld en ze gaan zo snel mogelijk een terugvordering (stornering) doen via de bank. Dus hopelijk lukt het, ze zeiden wel dat hetniet 100% zeker is, maar 60 is voor mij al goed genoeg. Blijkbaar doet visacard wel aan stornering in geval van oorlog. Dat we dan maar IETS terugkrijgen, wij moeten er ook nog een 4 terug!
Fingers Crossed
Fingers Crossed
test
@Serv
Is het wel een nieuw artikel. Het lijkt wel of het aan het begin van de revolutie is geschreven.
Overigens zag ik dat je nu vluchten kan boeken naar Abidjan. Nou dat lijkt me een mooie vlucht... Tripoli en Abidjan
http://www.afriqiyahaero.co.uk/London-to-Abidjan.html
Overigens vraag ik me af of deze site van Afriqiyah is of een reseller.
Is het wel een nieuw artikel. Het lijkt wel of het aan het begin van de revolutie is geschreven.
Overigens zag ik dat je nu vluchten kan boeken naar Abidjan. Nou dat lijkt me een mooie vlucht... Tripoli en Abidjan
http://www.afriqiyahaero.co.uk/London-to-Abidjan.html
Overigens vraag ik me af of deze site van Afriqiyah is of een reseller.
test
Laatst gewijzigd door serv op 21 apr 2011 08:42, 1 keer totaal gewijzigd.
@ Serv
Nummer heb ik gemaild. Dat levert je in elk geval een kleiner gat op.
Nummer heb ik gemaild. Dat levert je in elk geval een kleiner gat op.
test
Heeft iemand al een reactie van zijn/haar annuleringsverzekering gekregen?
Heeft iemand al een poging gedaan bij Mastercard?
Heeft iemand al een poging gedaan bij Mastercard?
Nee helaas nog niets gehoord. Alleen de vraag of het reisbureau al aanspraak had gemaakt op het calamiteitenfonds. , begrijp je dat nou. Heb ze uitgelegd wat er aan de hand is, dus ben benieuwd wat er nu volgt. Laatste nieuws: eventueel een soort pad naar de vrede?
test
Laatst gewijzigd door serv op 22 apr 2011 18:46, 1 keer totaal gewijzigd.
@ Serv
Meestal staat er ook burgeroorlog...
Ik heb melding gedaan bij De Europesche. Ik heb gemeld dat Afriqiyah nergens op reageert en dat hun vergunning is ingetrokken. Ben benieuwd wat ze te melden hebben.
@ Cindy
Jij was toch bij Aegon verekerd? Die bieden toch dekking.
Lastige is dat formeel er niets aan de hand is met Afriqiyah. Tja, je kan er ook vluchten boeken naar Abidjan...
Nr is Amsterdam en Brussel wordt niet opgepakt..
Vrede is door rebellen afgewezen. Ze willen niet onderhandelen met iemand die eerder sprak over totale vernietiging..
http://english.aljazeera.net/news/afric ... 23979.html
Meestal staat er ook burgeroorlog...
Ik heb melding gedaan bij De Europesche. Ik heb gemeld dat Afriqiyah nergens op reageert en dat hun vergunning is ingetrokken. Ben benieuwd wat ze te melden hebben.
@ Cindy
Jij was toch bij Aegon verekerd? Die bieden toch dekking.
Lastige is dat formeel er niets aan de hand is met Afriqiyah. Tja, je kan er ook vluchten boeken naar Abidjan...
Nr is Amsterdam en Brussel wordt niet opgepakt..
Vrede is door rebellen afgewezen. Ze willen niet onderhandelen met iemand die eerder sprak over totale vernietiging..
http://english.aljazeera.net/news/afric ... 23979.html
Pff ik heb ook een ticket gekocht 22 Juli was de bedoeling om te vertrekken naar ghana met tussenstop in Libie. Ik heb deze direct aan de balie gekocht op schiphol en contant betaald. Mijn reisverzekering zoals al vermeld werd betaald niet uit omdat ik niet op reis ben en aanspraak op de calamiteitenfonds kan ook niet..Ik weet t ff niet meer ik wacht het nog even af