LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] mijntjez.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
leonievanschriek
Berichten: 12
Lid geworden op: 16 mar 2011 08:29

Re: mijntjez.nl

Ongelezen bericht door leonievanschriek »

Goed zo! Ik blijf ook gewoon volhouden hoor!
Hopelijk krijgen we uiteindelijk onze bestelling!
De aanhouder wint moeten we maar denken...
Ik zit wel te denken aan een manier om andere mensen vooraf te waarschuwen voor deze mevrouw/website.
Het zal je maar gebeuren dat je vandaag een bestelling plaatst en betaald zonder eerst even te googlen...

six0303
Berichten: 15
Lid geworden op: 02 dec 2008 22:23

Re: mijntjez.nl

Ongelezen bericht door six0303 »

rowie2004 schreef:deze nieuwsbrief kreeg ik vandaag:\


Door omstandigheden is Mijntjez helaas
genoodzaakt haar deuren te sluiten.
Uiteraard worden alle lopende orders afgehandeld en verzonden.
Het is mogelijk dat dit iets meer tijd in beslag zal nemen, waarvoor
wij uw begrip vragen.
Enkele van onze ontwerpen zijn overgenomen door:
http://www.pimpjewereld.nl
Zij hebben verder hun eigen producten, lettertypes, etc.
Uiteraard kunt u niet bij hen terecht over uw vragen mbt
uw lopende order bij Mijntjez. Zij staan hier volledig buiten!
Voor uw vragen aan Mijntjez, gelieve te mailen naar:
[email protected]
Wij willen u hartelijk danken voor het in ons gestelde vertrouwen en bieden
onze excuses aan voor het ongemak van te laat geleverde orders!

nou maar hopen dan!!!baal er wel behoorlijk van,wilde de letters direct ophangen als ze geboren is en verwacht haar over een week!

aktie ondernemen....als ze failliet zijn valt er weinig te beginnen ben ik bang..
ZE ZIJN NIET FAILLIET DENK IK, ZE ZIJN GEWOON ONDER EEN ANDERE NAAM DOORGEGAAN.
HEB NET EEN BESTELLING BIJ http://WWW.PIMPJEWERELD GEDAAN EN WAT SCHETST MIJN VERBAZING IK MOET HET BEDRAG OVERMAKEN NAAR [persoonsgegevens verwijderd door moderator]!! DIT IS OOK IEMAND VAN MIJNTJEZ WAARVAN IK EEN MAIL KREEG DAT MIJN BESTELLING VERSTUURD ZOU ZIJN.

Sev82
Berichten: 10
Lid geworden op: 08 apr 2011 14:59

Re: mijntjez.nl

Ongelezen bericht door Sev82 »

Ik heb nog steeds geen reactie
Heeft iemand gaar contact gegevens om het haar een beetje benauwd te kunnen maken?
Ik wil mijn spullen of anders m'n geld 
Ik hoop dag iemand wil helpen.
Groeten,
Sevgi

mcehappel
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 apr 2011 22:42

Re: mijntjez.nl

Ongelezen bericht door mcehappel »

Jee, wat baal ik nu ik deze verhalen allemaal lees....... ook ik heb besteld (EN BETAALD) op 21-3 j.l. Vrij snel daarna kreeg ik al de nieuwsbrief zoals hierboven vermeld met daarin het bericht dat ze genoodzaakt waren de deuren te sluiten. Helaas na 4 e-mails nog geen bericht retour van deze oplichtster. Daarom n.a.v. al de berichtjes van overige slachtoffers haar zojuist nog een dreigende mail gestuurd in de hoop dat het helpt.

Zou iemand mij de gegevens van deze "dame" willen mailen? Ik wil het hier ook zeker niet bij laten zitten.

Bedankt alvast!

Groet, Marjolein

six0303
Berichten: 15
Lid geworden op: 02 dec 2008 22:23

Re: mijntjez.nl

Ongelezen bericht door six0303 »

Nou het is niet te geloven maar ik heb gister naar 20 "dreig"mails mijn bestelling ontvangen.
Kreeg maandag eindelijk een antwoord op mijn mail, dit kwam nadat ik een fake bestelling had gemaakt op pimpjewereld.
Het blijkt dat die mevr haar dochter is! Ik kreeg van haar te horen dat zijn de mij kon verzekeren dat haar moeder geen oplichtster is hooguit een chaot.
Ze zou die dag naar haar moeder gaan en het voor mij regelen, ik was benieuwd maar ze heeft woord gehouden en het pakket dezelfde dag verzonden.
Ik heb haar nog gevraagd wat de reden hiervan is en of ze nog van plan was alle andere gedupeerde ging helpen maar je voelt het antwoord aan komen hier geen reactie op gehad.
Wel heb ik de volgende mail adressen: [persoonsgegevens verwijderd door moderator]
Hopelijk hebben jullie hier iets aan en succes

Sev82
Berichten: 10
Lid geworden op: 08 apr 2011 14:59

Re: mijntjez.nl

Ongelezen bericht door Sev82 »

Enorm bedankt voor de gegevens! Fijn dat je je bestelling hebt ontvangen.
Ik ga hetzelfde doen.
Wordt vervolgd

six0303
Berichten: 15
Lid geworden op: 02 dec 2008 22:23

Re: mijntjez.nl

Ongelezen bericht door six0303 »

Sev82 schreef:Enorm bedankt voor de gegevens! Fijn dat je je bestelling hebt ontvangen.
Ik ga hetzelfde doen.
Wordt vervolgd
Heel veel succes en laat het er niet bij zitten!!! als je nog iets wilt weten dan mail je maar.
Je kunt ze ook vinden op fb [persoonsgegevens verwijderd door moderator]
Helaas hebben ze nu wel hun profiel beveiligd.

Sev82
Berichten: 10
Lid geworden op: 08 apr 2011 14:59

Re: mijntjez.nl

Ongelezen bericht door Sev82 »

Beste Sevgi, Ik zal vanavond zoeken of je bestelling klaar ligt, waarschijnlijk wel. Ik ben eerst nog aan het werk, ik mail morgenvroeg! Mijn excuses voor het ongemak, maar het komt wel goed! Groetjes, [persoonsgegevens verwijderd door moderator]

[persoonsgegevens verwijderd door moderator],Ik probeer al enige tijd contact te krijgen met uw moeder over mijn nog steeds niet geleverde order .Ik heb 7 maart mijn bestelling geplaatst en betaald.10 maart kreeg ik hiervan een bevestiging. Binnen een week zouden de letters en vlinders klaar zijn.
26 maart heb ik nogmaals gemaild wanneer ik mijn bestelling kon verwachten. Dezelfde dag kreeg ik een mail terug van [persoonsgegevens verwijderd door moderator] dat de vlinders nog geverfd moesten worden, maar maandag 28 maart zou ze de bestelling posten.
Het is nu 2weken later en ik heb nog steeds niets ontvangen.
Sindsdien reageert ze ook niet meer op mijn emails.
Ik voel me echt enorm opgelicht :(
De spullen zijn bedoeld voor mn eerste kindje die over een paar weken geboren wordt, erg leuk is dit dus niet.
U bent mn laatste hoop.
Zou u ervoor kunnen zorgen dat ik mn bestelling alsnog krijg?
[persoonsgegevens verwijderd door moderator]

Mvg
Sevgi

Sev82
Berichten: 10
Lid geworden op: 08 apr 2011 14:59

Re: mijntjez.nl

Ongelezen bericht door Sev82 »

Dit heeft dus wel effect gehad.
Nu hopen dat ik snel bericht krijg!

six0303
Berichten: 15
Lid geworden op: 02 dec 2008 22:23

Re: mijntjez.nl

Ongelezen bericht door six0303 »

Hoi Sevgi,

Nou het ziet er naar uit dat het goed gaat komen ik ga voor je duimen!
Ik moet eerlijk zeggen dat [persoonsgegevens verwijderd door moderator] als een betrouwbaar iemand overkomt, en bij mijn netjes daad bij woord heeft gehouden.
Succes ook met de verdere verloop van je zwangerschap.

mcehappel
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 apr 2011 22:42

Re: mijntjez.nl

Ongelezen bericht door mcehappel »

Hallo allemaal,

Na de bovenstaande berichten heb ik hetzelfde geprobeerd richting de dochter en vandaag kreeg ik deze mail in mijn mailbox.
----------------------------------------------------------------------------------------
Hoi Marjolein,
Ik heb gezocht in de chaos, maar helaas ligt jouw bestelling niet klaar. Ik kan wel zorgen dat de letters vandaag gezaagd worden en morgen verder afgemaakt, waardoor je ze ongeveer maandag zal kunnen hebben.
Als je er geen vertrouwen in hebt, wat te begrijpen is, kan ik vandaag ook het betaalde bedrag naar je overmaken.
Groetjes, [persoonsgegevens verwijderd door moderator]
----------------------------------------------------------------------------------------
Kort daarna kreeg ik nog een mail die ze aan meerdere mensen heeft gestuurd waarin ze, mijns inziens, de problemen die haar moeder veroorzaakt heeft graag wil oplossen.
----------------------------------------------------------------------------------------
Beste klant van Mijntjez,

ik zal mij even voorstellen. Ik ben Charlotte van Kammen, de dochter van de vrouw achter Mijntjez. Mijn moeder is overspannen en financieel gaat het niet goed. Hierdoor zijn (zeer grote) vertragingen ontstaan bij het versturen van bestellingen en is er chaos in de administratie. Ik probeer nu alles zo goed mogelijk af te handelen en vraag daarvoor uw medewerking.

Ik stuur deze mail naar iedereen wiens bestelling op 'betaald' maar niet verzonden stond. Nu is mijn vraag aan u, klopt dit? Heeft u uw bestelling nog niet ontvangen? Heeft u misschien een deellevering ontvangen en wacht u nog op de rest? Zijn er andere bijzonderheden? Mail mij op- en aanmerkingen zo spoedig mogelijk!

Veel bestellingen liggen hier al klaar, maar het is voor mij niet altijd even duidelijk om welke bestelling het gaat.

Excuses voor de ongemakken!

In afwachting van uw antwoord,

[persoonsgegevens verwijderd door moderator]
----------------------------------------------------------------------------------------

Kortom, degene die nog geen levering hebben ontvangen (maar ook niet bovenstaand mailtje), trek meteen aan de bel. Ze lijkt me eccht van goede wil om e.e.a. op te lossen. Ik heb er weer vertrouwen in......

Groetjes, Marjolein

leonievanschriek
Berichten: 12
Lid geworden op: 16 mar 2011 08:29

Re: mijntjez.nl

Ongelezen bericht door leonievanschriek »

Dat laatste mailtje van [persoonsgegevens verwijderd door moderator] heb ik ook gekregen!
Ik hoop dat zij echt goede wil heeft om de boel op te lossen...

Sev82
Berichten: 10
Lid geworden op: 08 apr 2011 14:59

Re: mijntjez.nl

Ongelezen bericht door Sev82 »

Ik ook. Ze gaat vandaag mijn bestelling posten.
Eindelijk!
Jammer dat t zo moest lopen, maar t lijkt er op: eind goed al goed!

six0303
Berichten: 15
Lid geworden op: 02 dec 2008 22:23

Re: mijntjez.nl

Ongelezen bericht door six0303 »

Ik denk dat [persoonsgegevens verwijderd door moderator] van goede wil is, dit is toch wel een goeie stap in de richting en nu weet je ook hoe het zit.
Ik heb de dag na contact met haar gehad te hebben de letters ontvangen die lagen dus ook al klaar.
Succes allemaal en hopelijk krijgen jullie de artikelen snel.

leonievanschriek
Berichten: 12
Lid geworden op: 16 mar 2011 08:29

Re: mijntjez.nl

Ongelezen bericht door leonievanschriek »

Heb zojuist ook gemaild naar [persoonsgegevens verwijderd door moderator]!
Nu maar duimen op een goede afloop...

Sev82
Berichten: 10
Lid geworden op: 08 apr 2011 14:59

Re: mijntjez.nl

Ongelezen bericht door Sev82 »

En dan eindelijk: mijn bestelling is binnen. En of [persoonsgegevens verwijderd door moderator] van goede wil is. Dus mail haar over je bestelling en dan
Komt t zeker goed!
Succes allemaal!

leonievanschriek
Berichten: 12
Lid geworden op: 16 mar 2011 08:29

Re: mijntjez.nl

Ongelezen bericht door leonievanschriek »

Kregen jullie snel een reactie van [persoonsgegevens verwijderd door moderator]?
Ik heb haar vrijdag ochtend gemaild, maar helaas nog geen reactie terug... :-(

six0303
Berichten: 15
Lid geworden op: 02 dec 2008 22:23

Re: mijntjez.nl

Ongelezen bericht door six0303 »

@ Leonie,

Wat vervelend dat je nog niets gehoord hebt, waarschijnlijk heeft ze en hoop reacties gekregen van mensen.
Blijf volhouden en laat het er niet bij zitten.
Misschien kun je haar mailen met de vraag of je bestelling misschien nog niet klaar is?
Succes

leonievanschriek
Berichten: 12
Lid geworden op: 16 mar 2011 08:29

Re: mijntjez.nl

Ongelezen bericht door leonievanschriek »

Ik heb inmiddels nogmaals gemaild en een reactie terug gehad.
Ze zegt dit weekend ongeveer 100 mails te hebben ontvangen van klanten over hun bestelling, dus vandaar dat ze nog niet had gereageerd.
Dus ik wacht nog even af, ben benieuwd!

six0303
Berichten: 15
Lid geworden op: 02 dec 2008 22:23

Re: mijntjez.nl

Ongelezen bericht door six0303 »

@ Leonie,

Ik was benieuwd of je je bestelling al heb ontvangen?

Gesloten