ok ik heb er ook nog 1,
wat nu als je voor je baas aan het werk bent en je hebt een tankpas bij de auto.
je gaat aan het eind van de dag tanken en krijgt bij betalen per tankpas te zien dat de pas geblokkeerd is.
je belt netjes de baas bij het station en die zegt regel het maar ik betaal het wel.
netjes een formuliertje ingevuld met allen gegevens, zowel de mijne als van de zaak.
echter, ja hoor, paar weken later mooi briefje in de bus van PB-Tankcollect gerechtsdeurwaarders. (hebben de mensen hier waarschijnlijk ook mee te maken)
of ik ff €144,- wil betalen voor het niet betalen van de brandstof, en wel binnen 7 dagen anders gaan we beslagleggen, bla bla bla....
ik netjes gebeld en brieven geschreven met volledige uitleg en dat ik niet verantwoordelijk ben voor de daden van mijn baas. (ondertussen Ex)
het maakte ze daar niet uit, ik had getankt, ik reed in de auto, ik had de tankpas, dus ik ben verantwoordelijk.
indien ik niet zou betalen zou er aangifte gedaan worden tegen mij voor brandstofdiefstal.
toen ontplofte de boel, ik heb ze verzocht dit onmiddelijk te doen en heb op staande voet ontslag genomen bij mijn ex-baas omdat hij ook weigerde te betalen. (hij stond namelijk op punt failliet te gaan.)
het heeft enkele maanden geduurd maar ik hoor helemaal niets meer van PB-Tankcollect. ik heb ook vermeld dat ik toch niet betaal en het desnoods laat voorkomen.