LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] mijntjez.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
leonievanschriek
Berichten: 12
Lid geworden op: 16 mar 2011 08:29

Re: mijntjez.nl

Ongelezen bericht door leonievanschriek »

Nee nog steeds niet... deze mail kreeg ik vandaag (klinkt weer als een smoes als je het mij vraagt maargoed):

Hoi Leonie,

Ik leg het op t stapeltje voor de spoed bestellingen maar ik kan nog niks beloven. Onze zaagster is overgegaan op heel lelijk hout, wat ik eigenlijk niet vind kunnen om te versturen. We gaan morgen zelf hout halen om te zagen en dan hoop ik het komende week te kunnen versturen. Ik ben nu nog met ongeveer 70 orders bezig.
Ik ga mijn best voor je doen en wens je heel veel succes met de bevalling!

Groetjes,

[persoonsgegevens verwijderd door moderator]



Ps. Onze zoon Julian is afgelopen zaterdag geboren!

six0303
Berichten: 15
Lid geworden op: 02 dec 2008 22:23

Re: mijntjez.nl

Ongelezen bericht door six0303 »

Hoi Leonie,

Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie zoon.
Geniet ervan.
Het klinkt inderdaad als een smoes maar ik heb ook het gevoel dat ze wel van goede wil is en haar moeder heeft er een zooitje van gemaakt dus dat zal niet snel op te lossen zijn.
Ik zou haar gewoon stalken met mail en het niet laten zitten.
Anders gewoon je geld terug zodat je het bij een ander kunt bestellen.
Succes

leonievanschriek
Berichten: 12
Lid geworden op: 16 mar 2011 08:29

Re: mijntjez.nl

Ongelezen bericht door leonievanschriek »

EINDELIJK heb ik de letters dan ontvangen!
Maar... je gelooft het niet: ik mis een letter!!!
In plaats van JULIAN hebben we JULAN gekregen :-(
Ik heb dus maar gevraagd of de i nog even nagestuurd kan worden...
Afwachten maar weer...

brigithjuh
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 jan 2012 14:07

Re: mijntjez.nl

Ongelezen bericht door brigithjuh »

Hallo

Ik wacht al 1 jaar op mijn letters die ik daar besteld heb.Ik heb 14 januari 2011 mijn bestelling gedaan van gepimpte letters. Ik kreeg 3 maanden naar dat ik ze besteld had pas mail. En daar werd je nog niet wijzer van. Verschillende keren gemaild 8 keer toen naar eerstehulpbijopichting.nl gegaan. Die hebben contact gehad. Toen kwam het verhaal dat ze overspannen was en dat de dochter het zou overnemen. Dus dat het wat langer ging duren en dat er 100 bestellingen waren en nog 70 afgemaakt moesten worden. En toen kwam er weer een mailtje dat het hout niet goed was dat ze ander hout moesten zoeken.Toen heb ik een mailtje gehad ze het in orde zou maken voor de zoveelste keer mijn order nummer door gegeven en wat het moest zijn. En toen een mailtje dat het binnenkort opgelost was. En toen weer een mailtje om nog eens mijn gegevens door te geven dat het in orde werd gemaakt. Wat zowiezo al raar is want je weet dat je een bestelling hebt als je het ordernummer door geeft wat het is.Toen tot 14 november 2011 niets vernomen. En nu tot op heden niets meer vernomen.Maar we zijn nu 2 maanden verder en ik heb nog steeds niets gezien. En vandaag maar weer boze mail de deur uit gedaan waar ze onderhand blijven en dat de communicatie ver te zoeken is. Ook bij eerstehulpbijoplichting mailen ze tevergeefs en krijgen geen reactie meer. Dus ik vraag me heel sterk af of ik die letters nog wel krijg. Ik hoor graag wat ik nu eventueel nog kan doen.

Groetjes
Brigith

brigithjuh
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 jan 2012 14:07

Re: mijntjez.nl

Ongelezen bericht door brigithjuh »

Zou ik ook haar gegevens mogen van je cindy. Desnoods haal ik ze zelf wel op!!
Laatst gewijzigd door brigithjuh op 23 jan 2012 14:28, 1 keer totaal gewijzigd.

brigithjuh
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 jan 2012 14:07

Re: mijntjez.nl

Ongelezen bericht door brigithjuh »

En mijn kindje wordt over 2 weken al weer 1 jaar en ik had voor der geboorte die letters besteld. Lekker snel dus. Beetje jammer dat je zo lang er op moet wachten. Als je ze uberhout nog krijgt!!

brigithjuh
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 jan 2012 14:07

Re: mijntjez.nl

Ongelezen bericht door brigithjuh »

Beste [persoonsgegevens verwijderd door moderator]

Ik probeer al enige tijd contact te krijgen met uw moeder over mijn nog steeds niet geleverde order .Ik heb 14 januari 2011 mijn bestelling geplaatst en betaald.Ik kreeg hiervan een bevestiging. Binnen een week zouden de letters en vlinders klaar zijn.
Ik heb verschillende keren nu al gemaild wanneer ik mijn bestelling kon verwachten. Ik kreeg pas naar 3 maanden reactie. Dat het allemaal langer duurde. Omdat je moeder overspannen was en dat het niet goed ging. En van de 100 bestellingen nog 70 moesten. Toen dat het hout niet goed was en dus ander hout gezocht moest worden. Toen weer mijn ordernummer gevraagd. 2010 wat ik nu al 6 keer door gegeven heb. Toen weer maanden niets gehoord. Via een site geprobeerd in contact te komen. En toen kregen we elke keer te horen dat het opgelost zou worden. En maar weer een keer ordernummer door geven en wat het precies moest zijn. En op 14 november 2011 kreeg ik een mailtje van marian dat ze het in orde zou maken. We zijn nu precies 1 jaar en 8 dagen verder en ik heb nog geen bestelling gezien. En ook niets meer vernomen. En ik heb al verschillende keren boos gemaild. De letters waren bedoelt voor mijn dochtertje voor der geboorte. Mijn dochtertje wordt 1 jaar over 2 weken. Heel erg bedankt dus dat ik nog steeds geen letters heb. Ik ben echt ontzettend boos ondertussen. Heel leuk en aardig dat het allemaal zo moeilijk daar gaat maar ut gaat nergens over dat ik 6 keer door moet geven wat mijn bestelling is. En dat ik een site in moet schakelen om contact met jullie te krijgen waar vervolgens nog geen fluit wijzer van wordt of uberhout een bestelling in mijn brievenbus zie liggen. Dus ik hoop nu dat er wel onderhand gehoor wordt gegeven aan mijn bestelling anders onderneem ik andere stappen. Ik hoor graag van u. Ik voel me ondertussen echt goed genaait en opgelicht!!!

Met vriendelijke groeten

Brigith Jansen


Deze mail heb ik net verstuurd. Ik wacht nu maar af meer kunnen we niet doen

six0303
Berichten: 15
Lid geworden op: 02 dec 2008 22:23

Re: mijntjez.nl

Ongelezen bericht door six0303 »

@ Brigith,

Vervelend om te horen dat dit probleem nog steeds niet is opgelost.
[persoonsgegevens verwijderd door moderator] via facebook kunnen vinden en hun gestalkt met mail/reacties op hun facebook toen der tijd.
Het vreemde van deze mensen is dat ze niet alleen vele mensen oplichten maar ook gewoon doodleuk weer verder gaan met nieuwe webshops.
Nu hebben ze weer een webshop voor gepersonaliseerde hondenhalsbanden die Arte perro heet.
Serieus deze mensen moeten tegen zich zelf in bescherming genomen worden!! het blijft maar doorgaan.
Ik heb wel op de site van arte perro het volgende emailadres gevonden [persoonsgegevens verwijderd door moderator]. Ik heb een vermoeden dat dit van [persoonsgegevens verwijderd door moderator] is.
Succes wellicht kun je hier iets mee.

Groetjes
Six

brigithjuh
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 jan 2012 14:07

Re: mijntjez.nl

Ongelezen bericht door brigithjuh »

Ja six

IK heb via eerstehulpbijoplichting ook al bijna 6 maanden bezig om die letters te krijgen. Daar mailt ze ook naar heel af en toe en zegt ze dat er een oplossing komt. Maar die zie ik nog steeds niet. Dat adres heb ik ook idd gehad. Ik heb gister een hele boze mail gestuurd. EN ook uitgelegt als er nu geen oplossing komt dat ik andere maatregelen ga treffen. Dus ben benieuwd wat ze er mee gaan doen. Het was veel makkelijker geweest als ze gewoon dat geld terug had gestort dan hoefde ze ook geen moeite te doen om die letters nog te maken.

brigithjuh
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 jan 2012 14:07

Re: mijntjez.nl

Ongelezen bericht door brigithjuh »

Zo ik heb het zelfde gedaan als sev82 Ik heb bij mijnpolitie een melding gemaakt. Ben der nu wel klaar mee. Heb al geduld van 1 jaar.

Maykel88
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 mar 2012 15:06

Re: mijntjez.nl

Ongelezen bericht door Maykel88 »

[persoonsgegevens en niet onderbouwde bewering verwijderd door moderator]
Via marktplaats was ik bezig iets te kopen van haar maar ze stuurde me net de betaalgegevens en toen dacht ik laat ik het eerst even googelen en toen kwam ik hier.

six0303
Berichten: 15
Lid geworden op: 02 dec 2008 22:23

Re: mijntjez.nl

Ongelezen bericht door six0303 »

niets betalen hoor, eerst je spullen en dan geld sturen.
Wellicht kun je haar adres ontfrutselen en kan je hier andere mee helpen.
Ben benieuwd

Maykel88
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 mar 2012 15:06

Re: mijntjez.nl

Ongelezen bericht door Maykel88 »

Toen ik ernaar vroeg heeft ze uitgelegd hoe het zat en ze beweert dat alle problemen zijn opgelost en dat haar bedrijfje niet meer bestaat.

Maykel88
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 mar 2012 15:06

Re: mijntjez.nl

Ongelezen bericht door Maykel88 »

Toen ik haar aangaf liever achteraf te betalen, ging de koop direct niet meer door.
Ze beweerde dat haar [persoonsgegevens verwijderd door moderator] is.
Als ik kijk via google street view lijkt mij dat een kantoorpand. Hierdoor begon ik ook al te twijfelen of ze de waarheid spreekt.
Geen zaken mee doen raad ik iedereen nog steeds aan!

Maykel88
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 mar 2012 15:06

Re: mijntjez.nl

Ongelezen bericht door Maykel88 »

Op marktplaats handelt ze onder de naam praktijk marsus en wanneer je aan het mailen bent blijft die naam er ook steeds staan.
Verder wilde ze geen postcode of huistelefoonnummer doorgeven.
Ik vroeg er meerdere keren naar maar iedere keer ontweek ze mijn vraag.

CvanKammen
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 sep 2012 16:04

Re: mijntjez.nl

Ongelezen bericht door CvanKammen »

Beste gedupeerde mensen,

Allereerst wil ik duidelijk maken dat ik niets te maken heb met Mijntjez e.d. Ik heb daar slechts geprobeerd te helpen en deels is dit ook gelukt. Meerdere mensen hebben door mijn hulp alsnog hun bestelling ontvangen. Door overmacht en omdat ik ook nog een eigen leven heb, is het helaas niet voor iedereen gelukt. Dit is niet mijn verantwoording, ik hielp vrijwillig om de situatie wat te verbeteren. Het is níet mijn bedrijf. Had ik misschien niets moeten doen, zodat mijn naam niet door t slijk zou worden gehaald hier? Mijn geweten is rein en ik ben blij voor diegenen die ik heb kunnen helpen.

Zelf maak ik inderdaad af en toe halsbanden, naast mijn studie autonome beeldende kunst. Ik heb een hartstikke leuk enthousiast en tevreden publiek en niemand betaalt bij mij voordat ze het product ontvangen en goedgekeurd hebben. Rare praktijken? Gelukkig weten mijn klanten wel beter!

Met vriendelijke groet!

six0303
Berichten: 15
Lid geworden op: 02 dec 2008 22:23

Re: mijntjez.nl

Ongelezen bericht door six0303 »

Beste Charlotte,

Geloof je het nou werkelijk zelf?!!!
Het is je moeder die de [niet onderbouwde bewering verwijderd door moderator] en maar door blijft gaan.
Je hebt inderdaad je best gedaan om sommige mensen te helpen.
Ik begrijp dat het gevoel voor een moeder niet te beschrijven is maar ben er van overtuigd dat jij in dit geval je moeder moet beschermen tegen zich zelf!!
[belediging verwijderd door moderator]

Gesloten