Gelukkig geldt die mening alleen voor jezelf en hebben anderen daar niet zoveel last van..koeloejoek schreef:En toch heb ik het gevoel dat ik gelijk heb.....gewoon omdat dit mijn mening is....
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] De Klerk & Vis legt beslag ondanks betalingen
Re: De Klerk & Vis legt beslag ondanks betalingen
-
koeloejoek
Ben je ook instaat om zelfs eens wat te bedenken in plaats van te citeren.
Ik ben van mening dat als je in je recht staat je mening moet ventileren.
En mijn mening is dat er tegenwoordig deurwaarder bureau's zijn die de lucht uit je lichaam zuigen dus op je nek gaan zitten.
Geld is tegenwoordig belangrijker dan het welzijn van mensen en dat getuigd weer over hoe het soms gesteld in deze graai cultuur die Nederland eigen gemaakt word....
Ik ben van mening dat als je in je recht staat je mening moet ventileren.
En mijn mening is dat er tegenwoordig deurwaarder bureau's zijn die de lucht uit je lichaam zuigen dus op je nek gaan zitten.
Geld is tegenwoordig belangrijker dan het welzijn van mensen en dat getuigd weer over hoe het soms gesteld in deze graai cultuur die Nederland eigen gemaakt word....
Ik geef je voor je laatste zin absoluut gelijk. En met die gedachte, en zolang het deurwaarderskantoor de legale wegen bewandelt, is er daarom ook geen vuiltje in de lucht.
Jij bent niet de enige met vrijheid van uiten..Ben je ook instaat om zelfs eens wat te bedenken in plaats van te citeren.
Exact.. Daarom lijkt het me ook een goed plan dat mensen die niet tijdig betalen hard aangepakt worden.. Dat gegraai moet eens afgelopen zijn.. Elke keer rente trekken door gewoon een paar dagen later te betalen.. Schandalig !Geld is tegenwoordig belangrijker dan het welzijn van mensen en dat getuigd weer over hoe het soms gesteld in deze graai cultuur die Nederland eigen gemaakt word....
-
koeloejoek
Iedereen moet op tijd betalen ook de werkgever of de banken en dit geldt natuurlijk ook voor afbetalingen begrijp me goed hoor ik ben het eens met het gegeven dat iedereen gewoon op tijd zijn rekeningen moet betalen
-
Bert-Maarssen
Dat geld dus ook voor de belastingdienst als je geld te goed hebt??
Hard aan pakken dus??
En je werkgever te laat is met betalen van salaris?
Hard aanpakken dus?
Wens je veel suc6.....maar weinig kans angel
Hard aan pakken dus??
En je werkgever te laat is met betalen van salaris?
Hard aanpakken dus?
Wens je veel suc6.....maar weinig kans angel
-
koeloejoek
angel1978 schreef:
Exact.. Daarom lijkt het me ook een goed plan dat mensen die niet tijdig betalen hard aangepakt worden..
Mensen worden hard aangepakt maak jij je daar maar geen zorgen over daar is Nederland echt wel heel erg goed in geworden...
angel1978 schreef:
Dat gegraai moet eens afgelopen zijn.. Elke keer rente trekken door gewoon een paar dagen later te betalen..
Rente trekken door later te betalen, hoe kom jij daar nou bij, deurwaarders en allerlei andere instanties brengen juist rente in rekening bij de mensen die te laat betalen dus zoveel schiet je daar niet mee op natuurlijk het zou ook dom zijn als je het zo stelt....
Al is de definitie van domheid voor een ieder weer verschillend.
Exact.. Daarom lijkt het me ook een goed plan dat mensen die niet tijdig betalen hard aangepakt worden..
Mensen worden hard aangepakt maak jij je daar maar geen zorgen over daar is Nederland echt wel heel erg goed in geworden...
angel1978 schreef:
Dat gegraai moet eens afgelopen zijn.. Elke keer rente trekken door gewoon een paar dagen later te betalen..
Rente trekken door later te betalen, hoe kom jij daar nou bij, deurwaarders en allerlei andere instanties brengen juist rente in rekening bij de mensen die te laat betalen dus zoveel schiet je daar niet mee op natuurlijk het zou ook dom zijn als je het zo stelt....
Al is de definitie van domheid voor een ieder weer verschillend.
Nou, zo goed is Nederland niet in mensen hard aanpakken hoor. Ik vind het dikwijls maar erg lief en TE tolerant. Het is denk ik uiteindelijk een kwestie van duidelijke regels stellen en volg je die niet op, hoppa sanctie (in welke vorm dan ook). Ik denk dat we hier in Nederland gewoon te verwend zijn... Het volk is een verwend stelletje kinderen, zelfs als ze opzettelijk betalingen te laat verrichten, lullen ze het zodanig krom dat het uiteindelijk toch niet hun eigen schuld zou zijn.
Die mensen mogen ze van mij genadeloos hard pakken.
Die mensen mogen ze van mij genadeloos hard pakken.
-
koeloejoek
Zeker is Nederland soft in het aanpakken van bepaalde zaken vooral in het, een halt toeroepen van exorbitante salaris ver(rijkingen)hogingen...deze zelfverrijkers moet je aanpakken gevangenis straffen geven maar nee gebeurd niet want deze zelfverrijkers treffen dan een schikking, die ze vervolgens terug kunnen vorderen van de belasting, waarbij ze van alle blaam gezuiverd worden en uiteraard geen BKRtje achter hun naam krijgen en de burger maar opjagen.
Ik vind nog steeds dat je gewoon aan je verplichtingen moet voldoen en de consequenties moet dragen van je daden/handel en acties/wandel.......
Ik vind nog steeds dat je gewoon aan je verplichtingen moet voldoen en de consequenties moet dragen van je daden/handel en acties/wandel.......
Dit land, met al z'n corrupte en zwaar zieke incassocowboy's, kromme wetjes en rechters die elke dag anders oordelen al naar gelang hun pet staat (dat ze er thuis niet op mochten), maakt dat mensen al snel de brui eraan geven.
Zodra er één duidelijke regel geld voor zowel schuldenaren en schuldeisers, zal het makkelijker worden terechte betalingen op een eerlijke manier af te dwingen.
De veel te hoge salarissen in het bedrijfsleven, de topsalarissen bij 'goede' doelen, de exorbitant hoge bedragen binnen het voetbal, de ambtenaren en zelfs de politie (s)top zorgen er ook voor dat mensen geen vertrouwen meer hebben in een maatschappij waar dit wettelijk allemaal maar toegelaten word. is het niet wettelijk toegestaan, dan verdraait onze zwaar verziekte overheid het zo, dat het wel is toegestaan.
Wat wil je dan? Bedrijven die hun (al jaren trouwe) klant besodemieteren, valse vorderingen, onzinnige bedragen, fraude, noem het allemaal maar op. De (grote) 'bedrijven' in dit kl*teland zorgen voor deze instelling, zodra ze het zelf eerlijk gaan spelen zullen ze merken dat meer mensen minder opstenaat zullen gaan reageren.
Actie, reactie. Punt.
Zodra er één duidelijke regel geld voor zowel schuldenaren en schuldeisers, zal het makkelijker worden terechte betalingen op een eerlijke manier af te dwingen.
De veel te hoge salarissen in het bedrijfsleven, de topsalarissen bij 'goede' doelen, de exorbitant hoge bedragen binnen het voetbal, de ambtenaren en zelfs de politie (s)top zorgen er ook voor dat mensen geen vertrouwen meer hebben in een maatschappij waar dit wettelijk allemaal maar toegelaten word. is het niet wettelijk toegestaan, dan verdraait onze zwaar verziekte overheid het zo, dat het wel is toegestaan.
Wat wil je dan? Bedrijven die hun (al jaren trouwe) klant besodemieteren, valse vorderingen, onzinnige bedragen, fraude, noem het allemaal maar op. De (grote) 'bedrijven' in dit kl*teland zorgen voor deze instelling, zodra ze het zelf eerlijk gaan spelen zullen ze merken dat meer mensen minder opstenaat zullen gaan reageren.
Actie, reactie. Punt.
Dat kan wel zijn, maar als er inderdaad 1 duidelijke regel komt voor zowel schuldenaren als schuldeisers, zal er alsnog worden geklaagd over hoe zielig men is, etc. Het enige dat je krijgt is een verschuiving van het geklaag.
-
koeloejoek
JtC jij bent steeds van mening dat iedereen maar zielig is maar die mening van jou is van absoluut ondergeschikt belang in deze topic.
Hou je bij de topic..........
Hou je bij de topic..........
Het is dan ook de basis van al het geklaag.
-
koeloejoek
Jou mening over zielige mensen is de basis van jou geklaag over zielige mensen.....
Het zegt genoeg....
Het zegt genoeg....
Ik klaag niet, ik geef een mening.
-
koeloejoek
Ja je mening dat mensen zielig zijn wat tevens weer jou basis is voor je geklaag.
Wat overigens weer eens niets met dit topic te maken heeft verder maar laat zien dat je iedereen veroordeeld op basis van 1 eigen mening.
Wat overigens weer eens niets met dit topic te maken heeft verder maar laat zien dat je iedereen veroordeeld op basis van 1 eigen mening.
En daar kun jij dus schijnbaar niet tegen.
-
koeloejoek
Het zal mij worst wezen.
Je praat over zielige mensen die klagen waarbij jij weer klaagt over zielige mensen...
De klager die klaagt
Je praat over zielige mensen die klagen waarbij jij weer klaagt over zielige mensen...
De klager die klaagt
-
manondoris
je was gewoon te laat met betalen........ betaal dan gewoon op tijd!!!!!!!!!
Flauw hoor. Daarnaast spreek je jezelf nu wel tegen, waarom reageer je nog steeds dan? Waarom beginnen mensen altijd raar te reageren als ze het niet meer weten? Reageer dan niet op mij.
koeloejoek schreef:Het zal mij worst wezen.