LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gratis week vakantie gewonnen bij CanTravel

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
jnvlier
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 jul 2009 04:55

Re: gratis week vakantie gewonnen bij CanTravel

Ongelezen bericht door jnvlier »

Hallo even een mededeling voor allen die hun timeshare willen verkopen', wij hebben een positieve ervaring met onze verkoop via asia timeshare ,de reden dat wij hun in beeld brengen is heel simpel zij hebben onze timeshare van TSH overgenomen, voor info [email protected], hopelijk hebben jullie die een verkoop van hun timeshare willen ook zo een succes zoals wij hebben gehad, nadat wij in het verleden ,groetjes jan

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: gratis week vakantie gewonnen bij CanTravel

Ongelezen bericht door jor »

Fijn dat je overal je verhaaltje plaatst.Op Forum van de kassa-site is je adres verwijderd door de redactie en dat zou hier ook moeten gebeuren.
Reactie: verkoop timeshare 13-07-09 Kassa-forum


Goedemorgen , wij zijn benaderd door asiatimeshare een jaar geleden en ruim 3mnd geleden hebben wij de knoop doorgehakt om met hun in zee te gaan.We waren uiteraard sceptisch maar binnen die 3 mnd is het hun gelukt om onze timeshare te verkopen., Het email adres is [edit redactie], groetjes .ps.laat het me weten als het jullie ook gelukt is zoals bij ons


reageren
De fabeltjekrant hebben we al uit hoor.

jnvlier
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 jul 2009 04:55

Re: gratis week vakantie gewonnen bij CanTravel

Ongelezen bericht door jnvlier »

Hi Jor, jij bent zeker gefrustreerd en jaloers dat je nog met je timeshare zit en ja reclame maken wij enkel voor hun om dat het bij ons goed vergaan is, maar volgens ons zit jij daar zeer zwaar mee in jouw maag, hoop dat je het in de ochtend kan weg drukken

betrokkene
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 jul 2009 12:29

Re: gratis week vakantie gewonnen bij CanTravel

Ongelezen bericht door betrokkene »

Beste mensen,

Ik heb alle reacties i.v.m. Club Greece nauwkeurig doorgelezen en kan de manier van werken van die lui alleen bevestigen. Het probleem is dat ik met mijn vrouw wél ben ingetrapt en het contract te Chersonnisos ondertekend plus een aanbetaling per creditcard gedaan. De rest zou op grond van een factuur per bank moeten worden betaald.

Weet iemand hoe je zo'n contract kunt opzeggen én je geld terug kunt eisen? Ik heb alleen kunnen vinden dat dit binnen 10 dagen moet gebeuren en wel per aangetekend naar Rhodos. Morgen is de tiende dag... Hoe moet je zo'n protestbrief formuleren om er onderuit te komen, dat ze je niet meer met juridische stappen dreigen?

Graag jullie advies wat nu, misschien ook een soort model schrijven óf bij wie je hulp kunt vragen.

Bij voorbaat dank voor jullie moeite!

bga
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 sep 2009 11:20

Re: gratis week vakantie gewonnen bij CanTravel

Ongelezen bericht door bga »

:D oplichter opgelicht :D
Ook wij zijn naar boven gelokt naar village heights, alleen het verschil was wij wisten dat dit een farse was. Uit nieuwsgierigheid en om hun uit de tent te lokken zijn we mee gegaan.
Na 3 palmboompjes te hebben gekrast en duidelijk met mijn vrouw besloten te hebben niets te tekenen zijn we aan het avontuur begonnen. Boven aangekomen kregen we onze oplichter toegewezen, geheten "Claude?".
Het verhaal begint met een leuk gesprek waar kom je vandaan wat doe je, leuk bla bla bla zijn levensverhaal op tafel (in verkoop techniek "vrienden maken")plus een lekker drankje. Vervolgens krijg je te horen hoe je bent opgelicht door je eigen legitieme reisorganisatie (volgens hun) je hebt te veel betaald en je hotel is niks. Dan krijg te horen waarom en hoe hun zo goedkoop kunnen zijn.Vervolgens hoe geweldig het bij hun is. Nu volgt een rondleiding in een prachtig resort en dan wil men de deal sluiten(4500 euro 5weken vakantie).
De kunst voor ons was alles in het midden te laten(geen JA of NEE) gedurende de oplichting en te blijven vragen naar prijs, contracten te zien en natuurlijk namen. Dit resulteerde erin dat Claude na een half uur begon te zweten, ziekelijk te zweten. Op mijn vraag of hij zich niet goed voelde kreeg hij het nog benauwder dit resulteerde in nog meer zweet. Hun scam is er op gericht je te vermoeien en te indoctrineren net zo lang tot je tekent, na 2 uur heb we hun hard uitgelachen en in koor riepen wij " we zijn toch niet gek ". De baas die ik de Belg noem zei tegen Claude op een geergerde manier dat hij al wist dat wij niet met hun in zee gingen. Claude kreeg dan ook van hem een smerig gebaar en op zijn donder. Papieren hebben we nooit te zien gekregen en ook geen echte namen. Maar wetend dat Claude gekort wordt voor niet willende "slachtoffers" klanten op zijn commissie en of salaris doet me dit deugt! De gewonnen vakantie van 1 week bij Gophartravel ligt in de prullebak, ook hier trappen we niet in. We hebben hun 2 uur werk gekost, een rondleiding in een mooi resort, drankjes en een oplichter in zijn beurs geraakt "Claude zijn beboeting voor een niet afgesloten deal". Voor ons een leuk geintje, moet niet iedereen proberen want deze aggresieve manier van marketing kan ook link worden als je niet stevig in je schoenen staat. Voor al die mensen die hier de dupen van zijn geworden vind ik het heel jammer, maar Claude heeft het in ieder geval gevoelt hoe het is om bedonderd te worden wat hij iedere dag bij anderen doet! Claude ik hoop dat je dit leest! :twisted: :D

A.Storm
Berichten: 89
Lid geworden op: 27 mei 2009 09:16

Re: gratis week vakantie gewonnen bij CanTravel

Ongelezen bericht door A.Storm »

tja, mensen zijn er zelf bij, toch?

(of is ze een mes op de keel gezet??)

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: gratis week vakantie gewonnen bij CanTravel

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Zo zou je het figuurlijk kunnen noemen ja, een mes op je keel zetten. Het probleem IS nou juist dat time share organisaties heel goed weten hoe ze hun slachtoffers moeten inpakken: eerst in de watten leggen, en dan onder druk zetten met allerlei vooraf bedachte verhalen.

Die baas van Claude zou dit natuurlijk niet zijn overkomen. Afgaande op zijn verhaal zou hij meteen hebben doorgehad dat er geen deal zou volgen. Het is altijd makkelijk praten, ik denk dat het stel dat Claude nu heeft ingepakt, zijn baas even hard onderuit had laten gaan.


Ik was op Malta op vakantie. In 1988 was in de plaats waar ik in mei was, ook een heel groot time-sharing complex. Maar dat is inmiddels gesloten na herhaaldelijke klachten van mensen die erin zijn getrapt. Nu zijn ze verkast naar een van alles en iedereen verlaten complex in Melieha. Gelukkig is Sliema nu verlost van deze oplichters. Hoe de clubs ook heten: het blijven oplichters.

En nee, ik ben er in het verleden niet in getrapt, zal het ook nooit doen. Geeft me dit dan vervolgens geen recht van spreken? Nou, ik dacht het toch wel hoor. Kan nooit genoeg tegen worden gewaarschuwd.

A.Storm
Berichten: 89
Lid geworden op: 27 mei 2009 09:16

Re: gratis week vakantie gewonnen bij CanTravel

Ongelezen bericht door A.Storm »

ja hoor, een gewaarschuwd mens telt voor twee.

bga
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 sep 2009 11:20

Re: gratis week vakantie gewonnen bij CanTravel

Ongelezen bericht door bga »

Ik ben van mening dat onschuldige mensen hier worden misleid, en ja ze zijn er zelf bij. Op psychologische wijze wordt hun inderdaad het mes op de keel gezet.
Maar niet iedereen heeft deze smerige praktijken gelijk door of laten zich dus danig intimideren en zitten achteraf op de duur betaalde blaren. In het filmpje gefilmd met de verborgen camera van radar is te zien hoe mensen worden opgeleid om dit soort oplichtwerkpraktijken uit te voeren, het is gewoon triest dat dit mag. Verder deel ik de mening dat ook de baas in ons geintje met Claude getrapt zou zijn.
Waar ik van schrok in de tijd dat wij boven waren is dat een stel zich liet scheiden van hun kind zodat hun het bewuste praatje konden houden, ik moet er niet aan denken wat dit voor psychologische druk op je uitoefent als "je moet" tekenen.
verder hoop ik dat de Europese regelgeving snel wordt aangepast om dit soort praktijken tegen te gaan en ook op Isle of Man van toepassing is waar het bedrijf gevestigd is. Triest genoeg dat Club Greece voorlopig nog mag bestaan!!!!
:evil:

esvanmierlo
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 sep 2009 17:45

Re: gratis week vakantie gewonnen bij CanTravel

Ongelezen bericht door esvanmierlo »

Ook wij hebben een 'gratis' vakantie gewonnen.
We waren op vakantie in Rhodos en werden daar aangesproken door een of andere Engelse tuthola die helemaal uit haar dak ging toen ik 3 palmboompjes open kraste! En nagaan dat me vriend alleen een t-shirt gewonnen had :P
We waren meteen al huiverig want zeg nu zelf, op vakantie een gratis vakantie winnen, dat is toch pure oplichterij.
We trapte toch in de rondleiding in Club Greece, eerst werden we met de taxi daar naar toe gebracht, en kregen daar een rondleiding van een Belgische dame.
Het was een erg persoonlijk gesprek en het ging over samen wonen en over onze inkomsten, en uiteindelijk wilde ze toch ons een vakantie verkopen voor 5 weken in 3 jaar, time-sharing dus!
En omdat ze ons zo'n leuk stel vond wilde ze ons champagne schenken maar dan moesten we wel zeggen dat we op huwelijksreis waren, nou vooruit dan maar.

We zijn dus nergens ingetrapt want toen de vraag kwam of we even per direct €5000 wilde ophoesten bedankte we maar. Hiervoor moest ze nog wel even zich verantwoorden bij haar baas en ze maakte er maar van dat we net samen waren en onze toekomst nog niet zeker was.. terwijl we haar hiervoor vertelde dat we al 3.5 jaar samen zijn!

Eenmaal terug in Nederland aangekomen kwamen we ook op deze forum uit, onze wantrouw werd dus toch bevestigd!

Groetjes,

Esther en Stefan

allaz
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 okt 2009 00:00

Re: gratis week vakantie gewonnen bij CanTravel

Ongelezen bericht door allaz »

Dus [email protected] is jullie goed bevallen? No way!
Ik heb contact gehad betreft een investering (geen timesharing) met Asia Timeshare, en via het e-mailadres [email protected].
Oplichter! Ik zou wel op voorhand 300,- aanbetalen voor de kosten, daarna zou het investeringsbedrag gestort worden..maar [email protected] is met de 300,- gevlogen! NIET VERTROUWEN DUS.

Hellothere
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 okt 2009 15:48

Re: gratis week vakantie gewonnen bij CanTravel

Ongelezen bericht door Hellothere »

Hallo,

In Rethymnon zelfde gehad, onvoerd via Taxi, en bewerkt door een paar "verkopers".
Wel "fun" gehad omdat we wisten wat er ging komen, en we dan maar beslist hebben de verkoper te bewerken.

Toen die dat door had, enige redelijk agressieve reacties, toch de "gratis" reis ontvangen, en met bekwame spoed de texi terug naar Rethymnon ingewerkt.

Wat mij nu interesseert is of er mensen zijn die de "gratis" reis ook hebben geincasseerd ?
Wat het uiteindelijk gekost heeft ?
Wat hun ervaringen ter plaatse waren ?

Alvast bedankt voor de info.

coenarend
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 sep 2010 09:19

Re: gratis week vakantie gewonnen bij CanTravel

Ongelezen bericht door coenarend »

Zijn nog steeds actief is pure nep

tinibettink
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jul 2011 19:52

Re: gratis week vakantie gewonnen bij CanTravel

Ongelezen bericht door tinibettink »

28 juli 2011 onderwerp:vakantie kreta Ook wij werden verrast met een gewonnen prijs,gingen ook met een gratis taxi mee naar een resort in de bergen boven Hersonissos.werden daar rondgeleid en ze probeerden ons 5weken vakantie te verkopen voor 5000euro,toen ik daar nee op antwoorde toen was de goede sfeer gelijk verdwenen.Wel had ik nog even een 7daagse reis voor max6 pers.gewonnen via GOPHAR TRAVEL.Gelukkig geloof ik niet in sprookjes,dus beste mensen trap nooit in dergelijke oplichtings praktijken. :oops:

hans en rieka
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 aug 2011 10:42

Re: gratis week vakantie gewonnen bij CanTravel

Ongelezen bericht door hans en rieka »

:lol: Ook wij hebben deze reis gewonnen, lachen, misschien kunnen met zijn allen op vakantie, maar toch bij thuis komst even gekeken op internet naar Gophar Travel en wat zie je "TROS RADAR" dan ga je na denken toch???? Dat er na zo veel jaar niets aangedaan kan worden. triest :( . Wat een Dooie mus.

Hans en Rieka :oops:

Klasjan
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 sep 2013 21:46

Re: gratis week vakantie gewonnen bij CanTravel

Ongelezen bericht door Klasjan »

Anno 2013 hetzelfde verhaal op Kreta. Op straat in Rethymnon aangesproken door medewerker van Diamond Resorts. Kraskaart gekregen en de hoofdprijs gewonnen. Met taxi naar Leonikis hotel in Platanes gebracht. Twee uur durende presentatie over R.C.I. en rondleiding. Aanbod als in alle vorige berichten. 9 weken vakantie voor 3600 euro. Geweigerd en toen bleken we de gratis vakantie gewonnen te hebben.Te boeken via Sunseekers na aanbetaling van 99 euro admin kosten. Binnen 2 weken boeken. Keurig taxi terug gekregen naar Rethymnon. Maar dankzij TROS radar er nu achter dat ook dit gebakken lucht is. Andere namen, andere organisatie, maar nog steeds dezelfde werkwijze.

vergeethetmaar
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 apr 2014 11:27

Re: gratis week vakantie gewonnen bij CanTravel

Ongelezen bericht door vergeethetmaar »

Wij zijn nu op rhodos 27 04 2014 en gisteren op straat door ene Lee Day een engelsman aangesproken op straat en via een kraslot zogenaamd een prijs gewonnen bijv. een mp3 speler of ipad , wijnpakket of zelfs een gratis reis.Hij stelt op straat een paar vragen en gaat helemaal door het lint omdat wij het zeldzame gouden kraslot hebben en hij hier ook goed aan verdiend.Gratis mee in de taxi( we hebben het al door maar spelen het spel mee) en ter plekke moet je akkoord gaan met een presentatie van 90 min over allerlei vakanties die dan via Diamond Resorts( lees time sharing bedrijf) beter en goedkoper zijn, eindeloos lulverhaal door een donkere dame Janelva ze zat zelf ook helemaal te bibberen van opwinding, jaja natuurlijk, daar trappen we niet in .Nog wel een rondleiding gehad op het resort hier op Rhodos maar daarna wilde wij weten hoe het nou met onze prijs zat,via het kraslot.( in hun prijzen waren wij niet geinteresseerd) En ja hoor WOW !! een "gratis" reis (lees verblijf) gewonnen via Sunseeker wel 99 euro administratie kosten en je reis er naar toe is voor eigen kosten ( hoezo gratis) als je het gaat doen en ga thuis nog we eens zoeken wat voor andere voorwaarden er nog bij komen. Kinderen door het dolle want het gouden lot was gekrast door mijn dochter ( iemand uit je gezin of groep krijgt altijd wel het gouden kraslot) Uiteindelijk natuurlijk niets getekend of iets dergelijks, zover zijn wij nooit gekomen en weer teruggebracht door de taxi,wat een lulverhaal allemaal.Trap er niet in.Het was wel een leuk avontuurtje om weer mee te maken tijdens ons verblijf op Rhodos maar eigenlijk ook en schande dat dit nog steeds mogelijk is.Lees ook de Amerikaanse forums over dit bedrijf en zijn praktijken. Kernwoorden R.C.I. Diamond Resorts Sunseeker oplichting.

Johan en Bertha
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jun 2014 19:38

Re: gratis week vakantie gewonnen bij CanTravel

Ongelezen bericht door Johan en Bertha »

Nu dus een verhaal van wel een slachtoffer.

Wij komen net terug van Rhodos.
Wij zijn ook aangesproken door een verkoper die ons een gelukkige kaart heeft gegeven, krassen en jawel de hoofdprijs met verschillende mogelijkheden. 3 palmbomen en dat betekend een Apple apparaat een een fles wijn met certificaat (nou mooi, ik proef dat toch niet) en nog 2 andere prijzen.
Het kost je tijd maar dan heb je ook wat.
Oke ik heb wel vraagtekens maar het ziet er allemaal goed uit en wij hebben getekend en zijn in zee gegaan met € 950,- als eerste betaling via een credit.
Een 2de betaling van € 2000,- moet voor 10 juli worden gedaan.
Nu thuis toch maar even google en dan krijg ik veel klachten over Diamond Resorts te lezen.
Ik lees klachten maar niet precies waar over die dan moeten gaan.
Wij hebben zoals ik het begrijp nu betaald voor een vakantie van 7 dagen die binnen 18 maanden zou moeten worden geboekt/opgenomen. Dit om even te kunnen proeven aan Diamond Resorts.
Een top lokatie en dat hebben je zelf gezien op Rhodos. Maar we kunnen ook naar Kreta.
Totaal 4 smaken mogelijk.
Als ik de verhalen lees voel ik me dus wel een slachtoffer.
Wie kan ons zeggen wat Diamond Resorts wel is?

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: gratis week vakantie gewonnen bij CanTravel

Ongelezen bericht door dhc »

Tjongejonge...ze bestaan nog... Er wordt al jaren gewaarschuwd voor deze praktijken en nog steeds trappen ze erin....Hoe dom ben je dan!

Johan en Bertha
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jun 2014 19:38

Re: gratis week vakantie gewonnen bij CanTravel

Ongelezen bericht door Johan en Bertha »

En ja ik en mijn vrouw zijn dom en bedankt voor het compliment.
Kunnen we die € 950,- die per credit is betaald nog terug draaien?

Gesloten