LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?
Re: DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?
Deze emails heb ik nog niet gehad.. ( 29-04 besteld)
waren ze vanuit hun zelf naar je gestuurd, of was het een reactie op een vraag/klacht van jou?
user Benadeeld kent de personen achter dit bedrijf zegt hij;
benadeeld kun je ons vertellen of R. Fietje je ook bekend voorkomt?
Ik wacht nog even met aangifte doen.. als ik het zo zie zijn er sowieso +-600 verkocht.
maar de deal heeft er meerdere keren ( 3 maal in totaal geloof ik) op gestaan, dus neem ik aan dat er dus ruim 600 aangiftes worden gedaan? daar moet de politie mocht het oplichting zijn toch wel wat mee doen!
waren ze vanuit hun zelf naar je gestuurd, of was het een reactie op een vraag/klacht van jou?
user Benadeeld kent de personen achter dit bedrijf zegt hij;
benadeeld kun je ons vertellen of R. Fietje je ook bekend voorkomt?
Ik wacht nog even met aangifte doen.. als ik het zo zie zijn er sowieso +-600 verkocht.
maar de deal heeft er meerdere keren ( 3 maal in totaal geloof ik) op gestaan, dus neem ik aan dat er dus ruim 600 aangiftes worden gedaan? daar moet de politie mocht het oplichting zijn toch wel wat mee doen!
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 03 mei 2011 09:25
Re: DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?
Beste Mensen,
Nogmaals paniek veroorzaken helpt niet. Sterker nog het word alleen maar moeilijker gemaakt. In ieder geval verwijs ik naar eerdere berichtgevingen die we hebben gedaan op dit forum. De deal voorwaarden staan en stonden netjes aangegeven. LEVERTIJD BINNEN 14 DAGEN NA HET VERZILVEREN VAN DE VOUCHER. Door een storing hebben klanten meerdere malen hun vouchercode gekregen. Dir probleem hebben we verholpen onze excuses hiervoor. Downstart jammer dat je me nog steeds geen mail met al je brandende vragen hebt gestuurd maar wel op dit forum schijnbaar veel te vertellen hebt. Dus beste mensen drukte om niks we zouden ook graag zien dat mensen hier iets neerzetten als het wel goed zou zijn en de bestelling binnen is.
Team Dailydealz
Nogmaals paniek veroorzaken helpt niet. Sterker nog het word alleen maar moeilijker gemaakt. In ieder geval verwijs ik naar eerdere berichtgevingen die we hebben gedaan op dit forum. De deal voorwaarden staan en stonden netjes aangegeven. LEVERTIJD BINNEN 14 DAGEN NA HET VERZILVEREN VAN DE VOUCHER. Door een storing hebben klanten meerdere malen hun vouchercode gekregen. Dir probleem hebben we verholpen onze excuses hiervoor. Downstart jammer dat je me nog steeds geen mail met al je brandende vragen hebt gestuurd maar wel op dit forum schijnbaar veel te vertellen hebt. Dus beste mensen drukte om niks we zouden ook graag zien dat mensen hier iets neerzetten als het wel goed zou zijn en de bestelling binnen is.
Team Dailydealz
Re: DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?
dailydealz, daar kun je op rekenen. We hebben allemaal het recht om te mopperen als er iets niet goed is, maar dan moet je ook een pluim uitdelen als het allemaal goed komt. Zodra ik mijn disks in huis heb zal ik dat hier zeker melden.
Overigens krijg ik nog steeds met de regelmaat van de klok mailtjes binnen van jullie. Kun je daar iets aan doen svp?
Overigens krijg ik nog steeds met de regelmaat van de klok mailtjes binnen van jullie. Kun je daar iets aan doen svp?
Re: DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?
Eerste succesje is geboekt: de Tsunami aan bevestigingsmailtjes!
Gestart om 00:00 uur vanmorgen, daarna elke vijf minuten twee mailtjes.
De laatste mailtjes kwamen binnen om 21:50 uur, sindsdien is het heerlijk stil!
Er is dus wel degelijk iemand bij DailyDealz die er iets mee doet!
Gestart om 00:00 uur vanmorgen, daarna elke vijf minuten twee mailtjes.
De laatste mailtjes kwamen binnen om 21:50 uur, sindsdien is het heerlijk stil!
Er is dus wel degelijk iemand bij DailyDealz die er iets mee doet!
Re: DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?
Ik heb ook geen vragen verder meer dus een mail vond ik niet nodig, echter heb ik toen straks weer een mailtje de deur uitgedaan.dailydealz schreef:Beste Mensen,
Nogmaals paniek veroorzaken helpt niet. Sterker nog het word alleen maar moeilijker gemaakt. In ieder geval verwijs ik naar eerdere berichtgevingen die we hebben gedaan op dit forum. De deal voorwaarden staan en stonden netjes aangegeven. LEVERTIJD BINNEN 14 DAGEN NA HET VERZILVEREN VAN DE VOUCHER. Door een storing hebben klanten meerdere malen hun vouchercode gekregen. Dir probleem hebben we verholpen onze excuses hiervoor. Downstart jammer dat je me nog steeds geen mail met al je brandende vragen hebt gestuurd maar wel op dit forum schijnbaar veel te vertellen hebt. Dus beste mensen drukte om niks we zouden ook graag zien dat mensen hier iets neerzetten als het wel goed zou zijn en de bestelling binnen is.
Team Dailydealz
maar het lijkt me gewoon handiger dat hier de vragen worden beantwoord zodat iedereen er wat aan had.
Ik probeer het jullie zeker niet moeilijk te maken, en ik heb er nog steeds vertrouwen in, alleen loopt het gewoon allemaal nog niet zo lekker.
De schijn die jullie wekken, door nog niet alles in orde te hebben ( denk aan KVK nummer, geen correspondentieadres op jullie website?) vouchers zonder unieke code, mensen die niks geen status updates krijgen en er niet word gereageerd op emails/telefoontjes.
doet het bij mij en vele andere op dit forum denken aan oplichting.
in het mail verkeer tussen mij en jullie werd er op 2 mei vermeld, dat de producten binnen een week zouden worden verstuurd? tot op heden heb ik nog geen bericht gehad van mijn verzonden bestelling?
Uiteraard zal ook ik zal het hier vermelden als ik wel degelijk de schijven in huis heb, das natuurlijk een kleine moeite.
met vriendelijke groet,
Down
-update-:reactie op net verstuurde mailtje
als dat zo is, dan is het verder daarmee afgehandeld en heeft dailydealz zich netjes aan de voorwaarden gehouden.Beste Down,
Ik heb het nagekeken en je hebt hem voor maandag in huis.
Hopend u voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groeten,
R. Fietje
ik wacht het af.
Re: DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?
Dailydealz, zoals je aangaf moest ik brandende vragen gewoon stellen; ik doe het even hier zodat meerdere mensen er wat aan hebben.
zouden jullie willen aangeven wat jullie huidige correspondentieadres is ?
Krijgen wij wanneer het product verzonden is een email met hierin een trackingnummer om het pakket te volgen?
Klopt jullie KVK nummer nu nog, zoja wanneer word het op de website van de KVK handel aan gepast? hebben jullie daar al enig bericht over?
zouden jullie willen aangeven wat jullie huidige correspondentieadres is ?
Krijgen wij wanneer het product verzonden is een email met hierin een trackingnummer om het pakket te volgen?
Klopt jullie KVK nummer nu nog, zoja wanneer word het op de website van de KVK handel aan gepast? hebben jullie daar al enig bericht over?
Re: DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?
Ik moet het allemaal nog maar zien. Status blijft onveranderd op: Bezig met verwerken
Geen reactie op mails waar ik me codes heb gemaild.
Geen reactie op mails waar ik me codes heb gemaild.
Re: DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?
Downstar schreef:Dailydealz, zoals je aangaf moest ik brandende vragen gewoon stellen; ik doe het even hier zodat meerdere mensen er wat aan hebben.
zouden jullie willen aangeven wat jullie huidige correspondentieadres is ?
Krijgen wij wanneer het product verzonden is een email met hierin een trackingnummer om het pakket te volgen?
Klopt jullie KVK nummer nu nog, zoja wanneer word het op de website van de KVK handel aan gepast? hebben jullie daar al enig bericht over?
Downstar, wil je ons, als je daadwerkelijk je hardeschijf ontvangt maandag, hierover informeren. Aangezien we allemaal een beetje geschrokken zijn van al deze berichten zou het fijn zijn als je laat weten of het correct is afgehandeld.
Alvast bedankt!
Re: DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?
Uiterraard doe ik dat .FrankC schreef:Downstar, wil je ons, als je daadwerkelijk je hardeschijf ontvangt maandag, hierover informeren. Aangezien we allemaal een beetje geschrokken zijn van al deze berichten zou het fijn zijn als je laat weten of het correct is afgehandeld.Downstar schreef:Dailydealz, zoals je aangaf moest ik brandende vragen gewoon stellen; ik doe het even hier zodat meerdere mensen er wat aan hebben.
zouden jullie willen aangeven wat jullie huidige correspondentieadres is ?
Krijgen wij wanneer het product verzonden is een email met hierin een trackingnummer om het pakket te volgen?
Klopt jullie KVK nummer nu nog, zoja wanneer word het op de website van de KVK handel aan gepast? hebben jullie daar al enig bericht over?
Alvast bedankt!
kreeg gistermorgen een mailje of ik nog even mijn bestelnummer + rekeningsnummer door wou mailen.
gister middag gedaan, en gevraagd waarvoor ze het nodig hebben..
nog geen reactie gehad, dus ze zijn er wel mee bezig zo te zien
-
- Berichten: 20
- Lid geworden op: 06 mei 2011 15:50
Re: DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?
Dailydealz,
Ik wil u wel een bericht sturen met mijn gegevens maar weet bij god niet hoe ik u moet bereiken.( Via deze site ) Verder wil ik u zeggen dat de levertijd 25 april - 11 mei langer dan 14 dagen is. U moet alleen niet vergeten dat de dingen zoals U beschrijft op uw site niet kloppen met de opmerkingen die u plaatst. Ik ga nu dan over / voor mezelf spreken. Wanneer de deal was afgelopen ( 25-4-2011 ) zou ik een vouchercode krijgen en tot op de dag van vandaag heb ik die code niet gehad. Als U dit recht zet heeft U alle recht van spreken, zo niet zwijg dan totdat U alles geregeld heeft. Als U de harde schijf naar mij verstuurt heeft en ontvangen ben ik niet te beroert om dit te melden op dit forum. Voorals nog heeft u dus geen recht van spreken.
Ik wil u wel een bericht sturen met mijn gegevens maar weet bij god niet hoe ik u moet bereiken.( Via deze site ) Verder wil ik u zeggen dat de levertijd 25 april - 11 mei langer dan 14 dagen is. U moet alleen niet vergeten dat de dingen zoals U beschrijft op uw site niet kloppen met de opmerkingen die u plaatst. Ik ga nu dan over / voor mezelf spreken. Wanneer de deal was afgelopen ( 25-4-2011 ) zou ik een vouchercode krijgen en tot op de dag van vandaag heb ik die code niet gehad. Als U dit recht zet heeft U alle recht van spreken, zo niet zwijg dan totdat U alles geregeld heeft. Als U de harde schijf naar mij verstuurt heeft en ontvangen ben ik niet te beroert om dit te melden op dit forum. Voorals nog heeft u dus geen recht van spreken.
Re: DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?
Tja van de Dailydealz site
Geachte Klant,
Momenteel hebben wij geen deal beschikbaar.
De reden hiervoor is dat er een fout is opgetreden in ons systeem waardoor klanten die een bestelling hebben geplaatst die meerdere mails van ons hebben ontvangen die niet van toepassing zijn, daarnaast heeft de deal van de harde schijf zo'n succes geboekt, dat wij op dit moment erg druk zijn met het versturen van het product, mocht u nog vragen hebben dan kunt u deze altijd stellen via [email protected] het kan iets langer duren voordat u antwoord krijgt, dit vanwege de drukte. Wij vragen hiervoor uw begrip.
Met vriendelijke Groeten,
Team DailyDealz.ln
Re: DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?
zag ik idd ook al. best logisch dat als je zo goede deal maakt, dat er veel animo voor is, denk dat ze het zelf een beetje hebben onderschat met die levertijd etc.mars1988 schreef:Tja van de Dailydealz site
Geachte Klant,
Momenteel hebben wij geen deal beschikbaar.
De reden hiervoor is dat er een fout is opgetreden in ons systeem waardoor klanten die een bestelling hebben geplaatst die meerdere mails van ons hebben ontvangen die niet van toepassing zijn, daarnaast heeft de deal van de harde schijf zo'n succes geboekt, dat wij op dit moment erg druk zijn met het versturen van het product, mocht u nog vragen hebben dan kunt u deze altijd stellen via [email protected] het kan iets langer duren voordat u antwoord krijgt, dit vanwege de drukte. Wij vragen hiervoor uw begrip.
Met vriendelijke Groeten,
Team DailyDealz.ln
maargoed, als het goed is moet ik ze voor maandag in huis hebben .
Re: DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?
zag ik idd ook al. best logisch dat als je zo goede deal maakt, dat er veel animo voor is, denk dat ze het zelf een beetje hebben onderschat met die levertijd etc.
maargoed, als het goed is moet ik ze voor maandag in huis hebben .[/quote]
Ik hoop het echt (voor je en voor ons)
maargoed, als het goed is moet ik ze voor maandag in huis hebben .[/quote]
Ik hoop het echt (voor je en voor ons)
-
- Berichten: 20
- Lid geworden op: 06 mei 2011 15:50
Re: DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?
mars1988 schreef:Tja van de Dailydealz site
Geachte Klant,
Momenteel hebben wij geen deal beschikbaar.
De reden hiervoor is dat er een fout is opgetreden in ons systeem waardoor klanten die een bestelling hebben geplaatst die meerdere mails van ons hebben ontvangen die niet van toepassing zijn, daarnaast heeft de deal van de harde schijf zo'n succes geboekt, dat wij op dit moment erg druk zijn met het versturen van het product, mocht u nog vragen hebben dan kunt u deze altijd stellen via [email protected] het kan iets langer duren voordat u antwoord krijgt, dit vanwege de drukte. Wij vragen hiervoor uw begrip.
Met vriendelijke Groeten,
Team DailyDealz.ln
Re: DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?
Op de homepage staat een nieuwe superdeal: Informatie Storing 11-5-2011 van €5 voor €2.50, en je kan deze daadwerkelijk toevoegen aan winkelwagen ...
50% korting op een Informatie Storing, zal nog beter aanslaan dan de harde schijf...
50% korting op een Informatie Storing, zal nog beter aanslaan dan de harde schijf...
Re: DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?
Ik heb nog maar weer eens een mailtje gestuurd, ik heb vanaf maandag geen reactie meer gehad op mijn email.FrankC schreef:zag ik idd ook al. best logisch dat als je zo goede deal maakt, dat er veel animo voor is, denk dat ze het zelf een beetje hebben onderschat met die levertijd etc.
maargoed, als het goed is moet ik ze voor maandag in huis hebben .
Ik hoop het echt (voor je en voor ons)
had nog een mailtje maandag gekregen, of ik nog even rekeningnummer en bestellingsnrs door wou geven.
Dit gedaan verder niks meer gehoord.
Ik snap dat ze druk zijn, maar om 3 dagen niks van je te laten horen..
Verder hoop ik toch wel dat ik vandaag de bevestiging krijg dat de schijven zijn verzonden, anders zie ik ze namelijk niet zo snel voor maandag verschijnen..
Re: DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?
Ik denk dat je het helemaal kan vergetenDownstar schreef:Ik heb nog maar weer eens een mailtje gestuurd, ik heb vanaf maandag geen reactie meer gehad op mijn email.FrankC schreef:zag ik idd ook al. best logisch dat als je zo goede deal maakt, dat er veel animo voor is, denk dat ze het zelf een beetje hebben onderschat met die levertijd etc.
maargoed, als het goed is moet ik ze voor maandag in huis hebben .
Ik hoop het echt (voor je en voor ons)
had nog een mailtje maandag gekregen, of ik nog even rekeningnummer en bestellingsnrs door wou geven.
Dit gedaan verder niks meer gehoord.
Ik snap dat ze druk zijn, maar om 3 dagen niks van je te laten horen..
Verder hoop ik toch wel dat ik vandaag de bevestiging krijg dat de schijven zijn verzonden, anders zie ik ze namelijk niet zo snel voor maandag verschijnen..
Re: DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?
helaas denk ik dat ik net als vele anderen ben opgelicht via dailydealz, [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] antwoorde mijn mail als je zijn naam invoert op google komt er gelijk oplichterij voorbij...hij heeft al vele klanten op deze manier opgelicht elke keer via een ander bedrijf doet dit al jaren zo ook in het verleden via gigavoordelig.nl
hij deed het betalingsverkeer ook via targetmedia,ik heb dit bedrijf ook al gebeld,ik ga dit tot op de bodem uitzoeken,ook het bedrijf targetmedia klopt volgens mij niet helemaal,kreeg een hele onproffesionele dame aan de lijn,alles is vaag,ik heb ze ermee geconfronteerd,ik geef deze [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
een week om het geld terug te storten wat ik overigens niet denk dat gaat gebeuren en zoniet ga ik alles uitzoeken en bij trosradar neerleggen en de politie,als je een beetje zoekt kom je genoeg te weten,als ik binnen een week mijn geld niet terugheb zal ik hier een oproep doen van meerdere gedupeerden,dan kunnen we ons hard maken om deze praktijken te stoppen,zodat er niet nog meer gedupeerden zijn,vooralsnog koop niets bij dailydealz!!!!
hij deed het betalingsverkeer ook via targetmedia,ik heb dit bedrijf ook al gebeld,ik ga dit tot op de bodem uitzoeken,ook het bedrijf targetmedia klopt volgens mij niet helemaal,kreeg een hele onproffesionele dame aan de lijn,alles is vaag,ik heb ze ermee geconfronteerd,ik geef deze [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
een week om het geld terug te storten wat ik overigens niet denk dat gaat gebeuren en zoniet ga ik alles uitzoeken en bij trosradar neerleggen en de politie,als je een beetje zoekt kom je genoeg te weten,als ik binnen een week mijn geld niet terugheb zal ik hier een oproep doen van meerdere gedupeerden,dan kunnen we ons hard maken om deze praktijken te stoppen,zodat er niet nog meer gedupeerden zijn,vooralsnog koop niets bij dailydealz!!!!
Re: DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?
Ik begin ook hoe langer hoe meer te vermoeden dat ik ook opgelicht word door DailyDealz. Ik heb als ZZP-er geleverd aan DailyDealz.nl en heb nog steeds niet betaald gekregen (we hebben het hier over meer dan twee maanden en bedrag van ruim boven de 1000 euro). Ik heb ze dinsdag voor het laatst aan de telefoon gehad en toen werd mij verzekerd dat het geld overgemaakt was. Nog niks ontvangen tot op heden.
Leuke wending: ze zijn telefonisch niet meer bereikbaar (ook niet mobiel). Vreemd, vreemd, vreemd...
Mochten er stappen ondernomen worden ben ik natuurlijk bereid om daaraan mee te werken. Ik voel me ook erg rot dat ik door het 'zaken doen' met DailyDealz mogelijk heb gemaakt.
Als iemand van DailyDealz dit leest en alles wél legitiem is mogen ze contact opnemen, de factuur betalen en de harde schijven leveren en dan haal ik met alle liefde dit bericht weg.
Leuke wending: ze zijn telefonisch niet meer bereikbaar (ook niet mobiel). Vreemd, vreemd, vreemd...
Mochten er stappen ondernomen worden ben ik natuurlijk bereid om daaraan mee te werken. Ik voel me ook erg rot dat ik door het 'zaken doen' met DailyDealz mogelijk heb gemaakt.
Als iemand van DailyDealz dit leest en alles wél legitiem is mogen ze contact opnemen, de factuur betalen en de harde schijven leveren en dan haal ik met alle liefde dit bericht weg.
Re: DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?
Mooi dat jullie hier nu zijn