LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Downstar

Re: DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?

Ongelezen bericht door Downstar »

Ook vandaag weer geen reactie gehad op mijn mail...
zucht.. ik vrees idd nu ook het ergste..

ik had al mijn twijfels, kwam weer een beetje goed doordat ze hier de berichten plaatsten etc...
nu geen reacties meer..

als alles gewoon echt is , en ze willen hun naam een beetje zuiveren, dan zouden ze hier maar snel moeten reageren..

mocht het oplichting zijn, toch best raar dat iemand dan zoveel moeite erinsteekt;

denk aan een website; kvk handel nummer; advertenties van 1/5 pagina op de voorpagina van de AD.. 2 maal ...:|

Coupon systemen, emails beantwoorden etc.

mars1988

Ongelezen bericht door mars1988 »

Tja,

Als ik via via ga zoeken kom ik uit op een telefoonnummer van een bedrijf. Maar dit is een ander bedrijf wat er niks mee te maken heeft. Ze misbruiken dus een telefoonnummer.

Logt Tros Radar de ip-adressen op dit forum?

Het kvk nummer is ook opgeheven.

Downstar

mars1988 schreef:Tja,

Als ik via via ga zoeken kom ik uit op een telefoonnummer van een bedrijf. Maar dit is een ander bedrijf wat er niks mee te maken heeft. Ze misbruiken dus een telefoonnummer.

Logt Tros Radar de ip-adressen op dit forum?

Het kvk nummer is ook opgeheven.
het telefoon nummer wat op de site staat bedoel je?

die is namelijk eerder geregistreerd gestaan voor Snacksflags ofzo..

maar Phgrob had hier toch al eens na het nummer gebeld, en die was terug gebeld door dailydealz later op de dag?

update zie dit eerder geposte bericht;
Ik ben net gebeld om 21.32 door een medewerker van het bedrijf dailydealz. Hij heeft mij precies uitgelegd hoe en wat er aan de hand is. De mails die om de 5 'min werden verstuurd werd veroorzaakt door een storing en is verholpen en inderdaad ik krijg geen mails meer. Tevens was het volgens de medewerker vandaag erg druk mede door de storing en alle telefoontjes van verontrustige mensen die ook dit forum lazen en schrokken van de berichten. Vandaar dat ik geen email terugkreeg of iemand aan de lijn kreeg.
Het klopt dat in de voorwaarde staat dat er een levertijd van 2 weken is na verzilveren van het voucher. Dus gewoon even 2 weken wachten totdat je het netjes geleverd krijgt. Er werd mij zelfs aangeboden om het geld teruggestort te krijgen als ik dat wilde, maar aangezien ik de hard disk graag wil hebben wacht ik netjes 2 weken.

mars1988

Nee een 051 nummer waar ze mee staan op een andere website.

Downstar

mars1988 schreef:Nee een 051 nummer waar ze mee staan op een andere website.
even pmtje met nummer/linkje naar me toe wat je gevonden hebt?

pacamora

Ongelezen bericht door pacamora »

ik denk nu aan oplichting, want ik heb 3 weken geleden al de harde schijf bestelt en toen ik eht niet vertrouwde heb ik hun dat geld teruggevraagt toen zeiden die dat het geld binnen 2 dagen op mijn rekening zou zijn maar het is er nog steeds neit en ze eantwoorden geen mails meer. Maar waar zijn al die andere mensen die besteld hebben want de eerste keer waren er 587 personen die die harde schijf bestelden. waarom reageren die ook niet? en hoe zit het met al de andere deals die eerder dan de ahrde schijf verkocht zijn? die van Movie park etc? waar zijn die mensen? hebben die het wel ontvange?

pacamora

Ongelezen bericht door pacamora »

mensen we worden gewoon aan het lijntje gehouden met hun excuus over dat door een fout in hun systeem etc. maar ik snap niet al de andere mensen dat zijn er bijna 600 waarom reageren die niet ook? Het is verschrikkelijk dat er mensen zijn die andere mensen zou kunnen oplichten. als je goed nadenkt hebben die de harde schijf laatst voor de 2x geplaatst en waren er weer heleboel bestellingen(tenminste dat blijkt uit de aanbieding) maar er staat neits over de 2x hoeveel mensen dat besteld hebben en wij die het de eerste keer dat was op 29 april bestelden hebben nog niets ontvangen. En waarom als ze het zo druk hebben ,hebben ze tijd om hier op dit forum te lezen en te schrijven? zeker om ons gerust te stellen? .......

Downstar

pacamora schreef:ik denk nu aan oplichting, want ik heb 3 weken geleden al de harde schijf bestelt en toen ik eht niet vertrouwde heb ik hun dat geld teruggevraagt toen zeiden die dat het geld binnen 2 dagen op mijn rekening zou zijn maar het is er nog steeds neit en ze eantwoorden geen mails meer. Maar waar zijn al die andere mensen die besteld hebben want de eerste keer waren er 587 personen die die harde schijf bestelden. waarom reageren die ook niet? en hoe zit het met al de andere deals die eerder dan de ahrde schijf verkocht zijn? die van Movie park etc? waar zijn die mensen? hebben die het wel ontvange?
Klopt kennis van me had ook schijven besteld, die heeft op facebook even wat rond gevraagd aan gebruikers die de dailydealz pagina leuk vonden...

probleem was dat niemand ooit nog wat had besteld, bijna allemaal die harde schijven dat hun eerste order was..
Heb van hem vernomen dat niemand die had gereageerd nog wat had ontvangen ooit.

hij had ze ook ff het linkje van deze pagina mee gestuurd, dus die gebruikers moeten als het goed is van dit forum af weten ;).

Phgrob

Ongelezen bericht door Phgrob »

Tja ik had ze na het telefoontje dat ik gekregen had van dhr. R. Fietje de voordeel van de twijfel gegeven, maar er wordt nog steeds niet op mijn Mao tjes gereageerd. Hij belde me met n 088 nr. Tja ik wacht even af kan toch niks anders doen.

Gr. Patrick

Downstar

Phgrob schreef:Tja ik had ze na het telefoontje dat ik gekregen had van dhr. R. Fietje de voordeel van de twijfel gegeven, maar er wordt nog steeds niet op mijn Mao tjes gereageerd. Hij belde me met n 088 nr. Tja ik wacht even af kan toch niks anders doen.

Gr. Patrick
heb je dat nummer nog? zo ja even goed noteren, kan wel van pas komen ;)

HarryBO

Ongelezen bericht door HarryBO »

[Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
[Tekst aangepast i.v.m. het overtreden van de gedragsregels].

Ik heb tot op heden ook nog steeds geen extrnharddrive ontvangen en weet ook niet hoe ik er aan moet komen. Heb ook contact met ze geprobeerd te krijgen maar helaas geen gehoor. Het bedrijf www.e-way24.nl die hun website heeft gemaakt wil mij of kan mij ook geen informatie geven en zeiden dat ik zelf contact met ze op moest zoeken en zij geen contactgegevens vrijgeven van hun cliënten omdat dit hun algemene voorwaarden staat ofzo. :oops:

Wie kan ons verder helpen? Ik heb ook de bank gesproken alleen willen zij nog geen terugboeking doen omdat ik nog eerst moest aantonen dat ik geen product heb ontvangen of dat ik een geschil met ze heb ook weer zon lekker antwoord waar je niets mee kunt doen.

Wat kan Tros Radar hier aan doen of hoe kunnen we met zn allen afdwingen dat we ons geld terug krijgen.

Phgrob

Ongelezen bericht door Phgrob »

We moeten als het echt mis is de handen ineen slaan, dan staan we sowieso sterker en tros radar zou ons n handje kunnen helpen!

Downstar

idd ik wacht nog even af tot maandag.. dan zou ik volgens ze de schijven geleverd moeten krijgen.

zoniet; aangifte doen!

en idd is het ip al getraceerd hier?

middels andere websites krijg ik ip door van [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]

mars1988

Weten jullie hoe dat gaat met aangifte doen?
Zeker een afspraak maken om langs het bureau te komen?

mars1988

Dit zijn de gegevens waarmee de website is geregistreerd;

Meer informatie over de Whois
Domeinnaam dailydealz.nl
Status actief
Houder jc beautydeals
Administratieve contactpersoon [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
Registrar Tiscom Hosting B.V.
IJsselburcht 4
6825BP ARNHEM
Nederland

Downstar

Nummer dat was gevonden door mars1988;

is wel een nummer afkomstig uit Emmen, maar ziet er verder best vreemd uit.. morgen maar eens kijken wie of wat er op pakt :)..

en toch blijf ik het raar vinden, zoals ik zie zijn andere deals ook wel aangeslagen bij mensen.. waarom hebben zij nooit geklaagd?
( zal de teller gewoon nep zijn?)

zie bijv;

http://www.dailydealz.nl/?id=100&recent=1
http://www.dailydealz.nl/?id=99&recent=1
http://www.dailydealz.nl/?id=98&recent=1
http://www.dailydealz.nl/?id=97&recent=1

en zo kun je de variabele id wel blijven aanpassen naar deals. (95 is de schijf deal)
Ps als je recent = > 2 kan je opeens de deal weer kopen, als je hem op 1 laat staat is die uitverkocht ;)

En zoals hier korting op een restaurant; http://www.dailydealz.nl/?id=80&recent=1

daarvoor moet de eigenaar van dat restaurant toch benaderd zijn door dailydealz werknemers/eigenaars.. mochten we info te kort komen kunnen we daar dus ook terecht.

Heeft verder iemand hier afgelopen week nog emails van ze ontvangen?
ik heb ze net gebeld op; 0900-2002020 en kreeg ook netjes een computerstem te horen, welkom bij dailydealz.. verbaasde me nog dat dit wel een werkend nummer is, Daarna al onze medewerkers zijn in gesprek en een leuk muziekje.. maar werd niet op gepakt..
voor die 25 cent p/m blijf ik niet aan de tel hangen..

JM1988

Ongelezen bericht door JM1988 »

Hallo allemaal,

Ik heb mijn harde schijf vorige week zaterdag besteld, maar nu ik dit allemaal zo lees vrees ik dat ik ernaar kan gaan fluiten ja..

Benadeeld jij zei dat je de mensen achter dit bedrijf kent? Misschien kun je hun gegevens hier plaatsen zodat we een klopjacht kunnen beginnen ? :x

Jasper

marmarda

Ongelezen bericht door marmarda »

ook ik ben opgelicht via deze site, heb inmiddels aangifte gedaan bij de politie en deze meneer adverteert op verschillende media waaronder mp,deze heb ik ook al getipt zodat deze meneer niet nog meer mensen kan duperen.
hij reageerde in een mail met de naam[Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] als je deze naam intoets op google kom je erachter dat hij deze praktijken al vaker heeft gedaan via gigavoordelig enz
allemaal aangeven zodat deze grote oplichter gepakt kan worden en niet nog meer mensen kan duperen

Downstar

Phgrob schreef:Tja ik had ze na het telefoontje dat ik gekregen had van dhr. R. Fietje de voordeel van de twijfel gegeven, maar er wordt nog steeds niet op mijn Mao tjes gereageerd. Hij belde me met n 088 nr. Tja ik wacht even af kan toch niks anders doen.

Gr. Patrick
Patrick, kun je me dat nummer eens door sturen?

ook staan de heren wel onder deze namen bekend; [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]

Ook zijn er meerdere al in contact geweest met ze middels het forums;

hier op trosradar: http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?p=898089

[Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]

Bishop

Ongelezen bericht door Bishop »

Is er iemand die al "iets" van dailydealz ontvangen heeft?

Volgens mij hebben de meeste mensen hier de 1TB hardeschijf besteld. Ik heb nog geen berichten gezien van mensen die andere artikelen/bonnen hebben besteld.

Ik zag bijv een camera staan, bluray speler, trampoline...

Zelf heb ik de bestelling 30 april gedaan.. en nog niks ontvangen.

Gesloten