LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?
Re: DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?
Hallo,
Ook ik heb 7-5-'11 een harddisk gekocht en betaald en de hele bekende gang meegemaakt zoals elke 5 minuten een mailtje gedurende bijna een etmaal en daarna het bekende mailtje van de problemen bij dailydealz en dat het druk is met uitleveren,ze krijgen van mij het voordeel van de twijfel(wat kan ik anders)maar ik vrees het ergste.Al er iets wordt georganiseerd dan hoor ik het wel
mvg,jhkx41
Ook ik heb 7-5-'11 een harddisk gekocht en betaald en de hele bekende gang meegemaakt zoals elke 5 minuten een mailtje gedurende bijna een etmaal en daarna het bekende mailtje van de problemen bij dailydealz en dat het druk is met uitleveren,ze krijgen van mij het voordeel van de twijfel(wat kan ik anders)maar ik vrees het ergste.Al er iets wordt georganiseerd dan hoor ik het wel
mvg,jhkx41
Helaas heb ik een zwembad en een harde schijf gekocht,zwembad ook niet gehad,je kan je voordeel van de twijfel beter wegdoen want je ontvangt echt niets! doe maar aangifte bij de politie als we dat allemaal doen des te eerder zal deze man worden opgepakt.
ik ben door zoeken op het internet al heel veel te weten gekomen over deze [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator],deze meneer heeft aan mij een verkeerde want ik ga hem echt dwarsliggen op elke mogelijke manier,zodat hij niet nog meer mensen kan oplichten,hij adverteert op mp ook met moviepark en zgn personeel zoekt hij dit alles om reclame te maken voor zijn bedrijf en zijn site onder de aandacht te brengen.
Koop niets bij daily dealz!!!!!!!!!
had ik van tevoren maar naar deze meneer gegoogled
ook het bedrijf waar hij zijn betalingen mee doet targetmedia zit in het complot,heb ze gebeld maar er klopt niets van al hun uitspraken,dit bedrijf ga ik ook aangeven,zij deden de betalingen ook al in 2009 voor gigavoordelig,indirect sluizen zij het geld door van een fraudeur,ik heb ze daarmee geconfronteerd maar heb nog nooit zulk onproffesioneel personeel aan de lijn gehad,ik vroeg de naam van de collega die het uit zou zoeken dat wist ze niet eens,dat zegt mij al genoeg,bel ze zelf maar op onder targetmedia huizen dan kom je erachter!
ik ben door zoeken op het internet al heel veel te weten gekomen over deze [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator],deze meneer heeft aan mij een verkeerde want ik ga hem echt dwarsliggen op elke mogelijke manier,zodat hij niet nog meer mensen kan oplichten,hij adverteert op mp ook met moviepark en zgn personeel zoekt hij dit alles om reclame te maken voor zijn bedrijf en zijn site onder de aandacht te brengen.
Koop niets bij daily dealz!!!!!!!!!
had ik van tevoren maar naar deze meneer gegoogled
ook het bedrijf waar hij zijn betalingen mee doet targetmedia zit in het complot,heb ze gebeld maar er klopt niets van al hun uitspraken,dit bedrijf ga ik ook aangeven,zij deden de betalingen ook al in 2009 voor gigavoordelig,indirect sluizen zij het geld door van een fraudeur,ik heb ze daarmee geconfronteerd maar heb nog nooit zulk onproffesioneel personeel aan de lijn gehad,ik vroeg de naam van de collega die het uit zou zoeken dat wist ze niet eens,dat zegt mij al genoeg,bel ze zelf maar op onder targetmedia huizen dan kom je erachter!
Als concurrent van internet verkopers die voor belachelijke prijzen verkopen die ver onder de inkoopprijs ligt vind ik het persoonlijk niet al te erg om over dit soort oplichting te lezen (omdat ik hoop dat meer consumenten weer gewoon naar de winkel komen) maar vind het zelf nog wel schokkend hoe veel consumenten zaken doen bij extreme stuntaanbiedingen met internet bedrijven die nog niet eens een geldige KVK registratie hebben, waarvan hun bankrekening nummer op google al vaak in opspraak is geweest en terwijl het internet bedrijf nog geen enkele reputatie heeft opgebouwd die in enige zin betrouwbaar is.
Oftewel, als je niet naar de gewone winkel gaat, learn to fuckin' google. Het is voor mij schadelijk dat mijn concurrentie betere prijzen kan hanteren maar het is voor iedereen schadelijk dat dit soort oplichters dit soort activiteiten kunnen blijven herhalen dankzij de prijsgevoeligheid van de consument en de slechte juridische aanpak tegen dit soort oplichters. Hun namen zijn bekend, hun ID's staan zelf online en over 2 jaar posten mensen opnieuw in dit forum als slachtoffer van deze oplichters.
Oftewel, als je niet naar de gewone winkel gaat, learn to fuckin' google. Het is voor mij schadelijk dat mijn concurrentie betere prijzen kan hanteren maar het is voor iedereen schadelijk dat dit soort oplichters dit soort activiteiten kunnen blijven herhalen dankzij de prijsgevoeligheid van de consument en de slechte juridische aanpak tegen dit soort oplichters. Hun namen zijn bekend, hun ID's staan zelf online en over 2 jaar posten mensen opnieuw in dit forum als slachtoffer van deze oplichters.
-
Beste 530,
2 maanden geleden kocht ik bij Wehkamp een externe harde schijf van 1.5 TB voor € 51.30. Dus die € 36.99 voor 1 TB had gekund. U kan het misschien schokkend vinden dat mensen iets kopen zonder iets te controleren maar je gaat meestal van jezelf uit. ( eerlijk ) Als er ergens weer een pinpas geskimd is gaat u toch ook gewoon door met pinnen en geldopnemen, waar staat dat de pinautomaat goedgekeurd is, geen opzetplaatje op zit e.d.
2 maanden geleden kocht ik bij Wehkamp een externe harde schijf van 1.5 TB voor € 51.30. Dus die € 36.99 voor 1 TB had gekund. U kan het misschien schokkend vinden dat mensen iets kopen zonder iets te controleren maar je gaat meestal van jezelf uit. ( eerlijk ) Als er ergens weer een pinpas geskimd is gaat u toch ook gewoon door met pinnen en geldopnemen, waar staat dat de pinautomaat goedgekeurd is, geen opzetplaatje op zit e.d.
53o schreef:Als concurrent van internet verkopers die voor belachelijke prijzen verkopen die ver onder de inkoopprijs ligt vind ik het persoonlijk niet al te erg om over dit soort oplichting te lezen (omdat ik hoop dat meer consumenten weer gewoon naar de winkel komen) maar vind het zelf nog wel schokkend hoe veel consumenten zaken doen bij extreme stuntaanbiedingen met internet bedrijven die nog niet eens een geldige KVK registratie hebben, waarvan hun bankrekening nummer op google al vaak in opspraak is geweest en terwijl het internet bedrijf nog geen enkele reputatie heeft opgebouwd die in enige zin betrouwbaar is.
Inderdaad banaan1960,
afgelopen jaar is bijv. "Groupon" ook erg in trek geweest. DailyDealz had voor mijn gevoel hetzelfde soort format: Bij een minimaal aantal belangstellenden kunnen we een kwantum korting geven.
530 moet ik ook wel gelijk geven. Tegenwoordig gaan we er te snel vanuit dat het met dit soort bedrijven wel goed zit. Ook aangezien ze adverteren in gerenommeerde dagbladen.
Schandaliger is het natuurlijk dat dit soort figuren er klaarblijkelijk keer op keer mee weg komen. Rechters/rechtstaat in Nederland open uw ogen!
afgelopen jaar is bijv. "Groupon" ook erg in trek geweest. DailyDealz had voor mijn gevoel hetzelfde soort format: Bij een minimaal aantal belangstellenden kunnen we een kwantum korting geven.
530 moet ik ook wel gelijk geven. Tegenwoordig gaan we er te snel vanuit dat het met dit soort bedrijven wel goed zit. Ook aangezien ze adverteren in gerenommeerde dagbladen.
Schandaliger is het natuurlijk dat dit soort figuren er klaarblijkelijk keer op keer mee weg komen. Rechters/rechtstaat in Nederland open uw ogen!
mensen doe allemaal aangifte tegen deze site des te eerder kan deze man en zijn praktijken gestopt worden!!!
als er maar iemand was die zijn spullen echt gehad had was dit nu wel bekend geweest! mocht er maar iemand reageren dan is het de man in kwestie zelf,eerst gigavoordelig nu dailydealz,onbegrijpelijk dat dit in nederland zich zomaar weer kan herhalen met dezelfde persoon in kwestie! maar vroeg of laat zit deze meneer zelf in de problemen,hij denkt dat hij de hele wereld kan oplichten maar dat zal hem nog duur komen te staan!
als er maar iemand was die zijn spullen echt gehad had was dit nu wel bekend geweest! mocht er maar iemand reageren dan is het de man in kwestie zelf,eerst gigavoordelig nu dailydealz,onbegrijpelijk dat dit in nederland zich zomaar weer kan herhalen met dezelfde persoon in kwestie! maar vroeg of laat zit deze meneer zelf in de problemen,hij denkt dat hij de hele wereld kan oplichten maar dat zal hem nog duur komen te staan!
Nog enkele informatie betreffende contactgegevens dailydealz.
DAILYDEALZ.NL SITE INFORMATION
IP: 81.26.222.193
IP Location: Lelystad, Netherlands
Website Status: active
Server Type: Apache/2
Domain name: dailydealz.nl
Status: active
Registrar:
Tiscom Hosting B.V.
IJsselburcht 4
6825BP ARNHEM
Netherlands
Domain nameservers:
ns1.tiscomhosting.nl 2a00:ec8:401:1:d001::1
ns1.tiscomhosting.nl 91.217.56.30
ns2.tiscomhosting.net
ns3.tiscomhosting.eu
Bron: http://www.who.is/whois/dailydealz.nl/
DAILYDEALZ.NL SITE INFORMATION
IP: 81.26.222.193
IP Location: Lelystad, Netherlands
Website Status: active
Server Type: Apache/2
Domain name: dailydealz.nl
Status: active
Registrar:
Tiscom Hosting B.V.
IJsselburcht 4
6825BP ARNHEM
Netherlands
Domain nameservers:
ns1.tiscomhosting.nl 2a00:ec8:401:1:d001::1
ns1.tiscomhosting.nl 91.217.56.30
ns2.tiscomhosting.net
ns3.tiscomhosting.eu
Bron: http://www.who.is/whois/dailydealz.nl/
heb vandaag weer gebeld met targetmedia dat is het bureau wat bemiddelt bij de betalingen,de vrouw(suzanne) die nu aan de lijn was nam de klacht wel serieus,zij gaat dit behandelen en deze meneer van daily dealz benaderen,er waren nog niet veel klachten binnen wat ik niet begrijpen kan?mensen bel targetmedia zij kunnen bemiddelen en eventueel geld binnenhouden van het account van deze man als deze niet zijn beloftes nakomt,mijn vertrouwen is behoorlijk beschadigd maar bel deze targetmedia uit huizen misschien is er nog wat hoop om op deze manier je geld terug te krijgen??????
zou je het nummer van deze firma even willen posten?marmarda schreef:heb vandaag weer gebeld met targetmedia dat is het bureau wat bemiddelt bij de betalingen,de vrouw(suzanne) die nu aan de lijn was nam de klacht wel serieus,zij gaat dit behandelen en deze meneer van daily dealz benaderen,er waren nog niet veel klachten binnen wat ik niet begrijpen kan?mensen bel targetmedia zij kunnen bemiddelen en eventueel geld binnenhouden van het account van deze man als deze niet zijn beloftes nakomt,mijn vertrouwen is behoorlijk beschadigd maar bel deze targetmedia uit huizen misschien is er nog wat hoop om op deze manier je geld terug te krijgen??????
en wat heb je zoal gemeld aan deze vrouw?
Gewoon dat je een bestelling bij dailydealz hebt gedaan, en dat je deze niet ontvangen hebt of ?
Wil iemand trouwens even een berichtje plaatsen op het andere oplichters ontmantel forum; http://www.ikbengenaaid.com?
en even een vermelding hierheen maken? zodat ik ben genaaid ook weer weet dat deze oplichter weer actief is
hier hebben ze namelijk al eerder te maken gehad met deze oplichter en hebben beheerders ook contact met hem gehad, en hebben ze zelfs ID kaarten van ze op hun website staan?
( zie : http://www.ikbengenaaid.com/personen-f3 ... t1809.html)
Ik kan namelijk 2 verschillende internetbrowser geen registratiecode zien? ( heb ook een mail naar de forumbeheerder gestuurd, maar dat emailadres blijkt ongeldig..)
en even een vermelding hierheen maken? zodat ik ben genaaid ook weer weet dat deze oplichter weer actief is
hier hebben ze namelijk al eerder te maken gehad met deze oplichter en hebben beheerders ook contact met hem gehad, en hebben ze zelfs ID kaarten van ze op hun website staan?
Ik kan namelijk 2 verschillende internetbrowser geen registratiecode zien? ( heb ook een mail naar de forumbeheerder gestuurd, maar dat emailadres blijkt ongeldig..)
Laatst gewijzigd door Downstar op 16 mei 2011 12:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Downstar schreef:Wil iemand trouwens even een berichtje plaatsen op het andere oplichters forum; http://www.ikbengenaaid.com?
En al wat geleverd ?
Helemaal niks, zoals ik al had verwacht..FrankC schreef:Downstar schreef:Wil iemand trouwens even een berichtje plaatsen op het andere oplichters forum; http://www.ikbengenaaid.com?
En al wat geleverd ?
zou het volgens hun voor maandag in huis hebben..
Beste mensen,
ik heb op 08-05-2011 eveneens een harde schrijf gekocht via Dailydealz (op basis van hun advertentie in het AD van 07-05-2011). De dag erna een email gestuurd met een vraag over de voor mij onduidelijke voorwaarden mbt. de leveringstermijn. Nog geen antwoord of levering tot op heden. Even googelen en toen op dit forum terecht gekomen.
Zojuist (16-05-2011) Targetmedia (het bedrijf dat het online betalingsverkeer voor Dailydealz verzorgt) gebeld. Nette medewerker aan de telefoon gehad. Ze vertelde me Dailydealz te verzoeken binnen 24 uur contact met me op te nemen. Gebeurt dit niet, kom ik in de compliance van Targetmedia terecht die de zaak verder zal onderzoeken.
De kvk database zegt overigens hetvolgende:
Dailydealz
Everdrift 5, 5431LT Cuijk
0591-222899
http://www.dailydealz.nl
Kvk nummer: 52201708
Dit bedrijf is opgeheven op: 11-04-2011
Rechtsvorm: eenmanszaak
opgericht: 01-03-2011
aantal werknemers: 1
Brache: Handel in advertentieruimte -en tijd
ik heb op 08-05-2011 eveneens een harde schrijf gekocht via Dailydealz (op basis van hun advertentie in het AD van 07-05-2011). De dag erna een email gestuurd met een vraag over de voor mij onduidelijke voorwaarden mbt. de leveringstermijn. Nog geen antwoord of levering tot op heden. Even googelen en toen op dit forum terecht gekomen.
Zojuist (16-05-2011) Targetmedia (het bedrijf dat het online betalingsverkeer voor Dailydealz verzorgt) gebeld. Nette medewerker aan de telefoon gehad. Ze vertelde me Dailydealz te verzoeken binnen 24 uur contact met me op te nemen. Gebeurt dit niet, kom ik in de compliance van Targetmedia terecht die de zaak verder zal onderzoeken.
De kvk database zegt overigens hetvolgende:
Dailydealz
Everdrift 5, 5431LT Cuijk
0591-222899
http://www.dailydealz.nl
Kvk nummer: 52201708
Dit bedrijf is opgeheven op: 11-04-2011
Rechtsvorm: eenmanszaak
opgericht: 01-03-2011
aantal werknemers: 1
Brache: Handel in advertentieruimte -en tijd
Laatst gewijzigd door jptpeek op 16 mei 2011 17:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Geachte mevrouw .........,
De uitbetaling aan betreffende klant is inmiddels tegengehouden / on hold gezet.
Ik heb de klant verzocht per omgaande contact met mij op te nemen.
Als dit niet gebeurt of de reactie niet goed is, storten wij het geld uiterlijk donderdag aanstaande terug op uw rekening.
Woensdag laat ik u weten of ik een reactie heb ontvangen van onze klant.
Vriendelijke groet,
Targetmedia B.V.
Compliance
ik heb de naam van de persoon om privacyredenen weggehouden maar deze mail kreeg ik dus van targetmedia.......hopelijk is deze firma wel te vertrouwen en spelen ze niet onder 1 hoedje,ik ben even zo beschadigd in mijn vertrouwen dat ik niemand bijna meer vertrouw.............ps ik heb dus naar hun gemaild vooraf gebeld en ik moest de klacht sturen naar [email protected]
je kan hun telefoonnummer zo googlen zit in huizen en ik had een suzanne aan de lijn.
succes!!! ik hou jullie op de hoogte....
De uitbetaling aan betreffende klant is inmiddels tegengehouden / on hold gezet.
Als dit niet gebeurt of de reactie niet goed is, storten wij het geld uiterlijk donderdag aanstaande terug op uw rekening.
Vriendelijke groet,
Targetmedia B.V.
Compliance
ik heb de naam van de persoon om privacyredenen weggehouden maar deze mail kreeg ik dus van targetmedia.......hopelijk is deze firma wel te vertrouwen en spelen ze niet onder 1 hoedje,ik ben even zo beschadigd in mijn vertrouwen dat ik niemand bijna meer vertrouw.............ps ik heb dus naar hun gemaild vooraf gebeld en ik moest de klacht sturen naar [email protected]
je kan hun telefoonnummer zo googlen zit in huizen en ik had een suzanne aan de lijn.
Ook ik heb Targetmedia een mail gestuurd met hierin mijn bestellingsgegevens, en het verhaal netjes uitgelegd.marmarda schreef:Geachte mevrouw .........,
Vriendelijke groet,
Targetmedia B.V.
Compliance
Ik hoop op een spoedig antwoorden van ze.
Heeft 1 van jullie al aangifte gedaan? zo ja hoe?
via internet of?
ja ik heb aangifte gedaan via mijnpolitie.nl
zodat deze boeven niet nog meer mensne kunnen oplichten!
dus doen des te meer kans dat ze gepakt worden.....laat ze hard gaan werken voor hun geld i.p.v geld aftroggelen van mensen die er hard voor werken.
dus doen des te meer kans dat ze gepakt worden.....laat ze hard gaan werken voor hun geld i.p.v geld aftroggelen van mensen die er hard voor werken.
Ik snap de post niet helemaal... maar als ik tussen de regels door lees, maak je kans om je geld terug te krijgen als je een mailtje stuurt naar [email protected]?marmarda schreef:Geachte mevrouw .........,
Vriendelijke groet,
Targetmedia B.V.
Compliance
Hoe dat zo en wat moet je precies sturen?
Alvast bedankt
PS. Downstar... waarom dachten we dat al dat er niks geleverd werd
Wat bedoel je precies? ook ik doe nu aangifte middels Mijnpolitie.nlFrankC schreef:Ik snap de post niet helemaal... maar als ik tussen de regels door lees, maak je kans om je geld terug te krijgen als je een mailtje stuurt naar [email protected]?marmarda schreef:Geachte mevrouw .........,
Vriendelijke groet,
Targetmedia B.V.
Compliance
Hoe dat zo en wat moet je precies sturen?
Alvast bedankt
PS. Downstar... waarom dachten we dat al dat er niks geleverd werd
Marmada, klopt het dat dit nog geen definitieve aangifte is?marmarda schreef:ja ik heb aangifte gedaan via mijnpolitie.nl
ik heb op www.mijnpolitie.nl een oplichtingszaak door gegeven, hierbij moest ik gegevens van het bedrijf etc. vermelden.
quote van de website:
heb jij dit ook? of heb je gekozen voor Aangiftevolgservice ipv de optie internet oplichting?Het formulier is succesvol verzonden.
Bedankt voor uw melding. De politie heeft deze ontvangen. Wanneer wij een politieonderzoek starten, nemen we contact met u op om uw melding om te zetten in een aangifte. Die is nodig om een officieel onderzoek te starten. Via de mail krijgt u uitleg over hoe u digitaal aangifte kunt doen op deze site.
-
hallo allemaal,
zo te horen wacht ik voor niks ,ik heb ook de harde schijf besteld 2 weken terug,3 dagen later was de site uitde lucht vanwege zogenaamd storing,heb vanochtend en mail gestuurd maar geen reactie ,
dus het is het voor aktie,wel jammer ....
zo te horen wacht ik voor niks ,ik heb ook de harde schijf besteld 2 weken terug,3 dagen later was de site uitde lucht vanwege zogenaamd storing,heb vanochtend en mail gestuurd maar geen reactie ,
dus het is het voor aktie,wel jammer ....