Het verschil tussen openstaand saldo, en het bod, zal ik moeten gaan bijleggen, (nogal een hoog bedrag), via een incasso bureau, terwijl de dealer er ook nog een hoge winst aan over heeft gehouden.Ik voel mij als consument gedupeerd en misleid, omdat hier in geen enkele folder van Citroën op gewezen word.
Juridisch gezien klaarblijkelijk waterdicht, maar op het gebied van SERVICE en COULANCE, om maar eens een paar woordspelingen van CITROËN NEDERLAND te gebruiken, nogal LAAG.(dubbele winst, op een auto!)
Wie heeft een soortgelijke ervaring meegemaakt en/of lees uw financieringscontract nog maar eens goed door onder de rubriek VERKOOP VOERTUG.Gaarne serieuse reacties, want sommige chit figuren zien helaas de rader site als een verkapte chat site, om hun eigen chit de hele dag door te lezen. Rader werkt, hieraan maar helaas is dit niet helemaal te verhelpen.Wij hebben wel vernomen dat rader het e.a. op de T.V. wil gaan uitzenden! betreffende CITROËN NEDERLAND. Krijg je ervan hé, als je klanten met een probleempje niet te woord wil staan als bedrijf.Is trouwens ook de enige methode om in Nederland om je gelijk te halen.Camera Ploeg werkt altijd! Zelf staan wij al héél vroeg klaar om samen met de camera ploeg, ze eens flink de oren te wassen, buiten, Stelletje Koekebakkers.