Ik heb al ongeveer 2 jaar een digitenne abonnement voor op de camping en dat voldoet wel.
Nu heb ik inmiddels ook al weer een jaar een flat screen tv met een zogenaamd camslot en 2 maanden geleden heb ik Digitenne gebeld en gevraagd of ik mijn tuner om kon ruilen voor zo,n insteekkaart en dat was geen probleem. op mijn vraag of dat gelijk in prijs zou blijven, ik lever immers een tuner in en krijg een insteekkaartje terug werd bevestigend geantwoord maar inmiddels betaald ik al voor de tweede keer 8 euro meer, dus in plaats van 8,50 € nu 16,50 euro. Ik heb daarover gebeld en nu blijkt dat je als een bestaande gebruiker 4 € meer moet gaan betalen per maand maar waar de tweede 4€ vandaan komt weet ik nog steeds niet en ik zit door deze omruil ook meteen weer vast aan een jaar abonnement.
Als je het besteld zeggen ze niets over deze andere condities. Ik zou het toch wel correct vinden als ze dat gewoon standaard mededelen als je telefonisch besteld.
het is wel duidelijk dat KPN ook alleen maar uit is op geld en dat een beetje goede klantenservice niet meer telt.