LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Expressmedia

Re: DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?

Ongelezen bericht door Expressmedia »

Beste mensen,

wij zijn een leverancier van dailydealz.nl wij hebben de vormgeving gedaan.
helaas hebben wij ook geen betaling mogen ontvangen.

nou maar hopen dat we het allemaal verkeerd hebben dat deze jongens als nog alles in orde gaan maken

het is afwachten

Groeten
Youssef

marmarda

Ongelezen bericht door marmarda »

Even een vraag naar Daily dealz......wat ik mij afvraag waarom reageren jullie(daily dealz) op 3 mei wel op dit forum? en nu niet meer? om nog even een paar klanten te kunnen verzamelen zeker?
als je ballen hebt beste j[Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] of hoe jij enorm zielig figuur mag heten,waarom reageer je nu dan niet?????????of word het je te heet onder de voeten? is het lekker om geld uit te geven van mensen die je opgelicht hebt? ik kan het mij n.l niet voorstellen dat je daar zonder gewetensbezwaren van kan leven?gelukkig zijn er ook nog eerlijke mensen,die wel hard werken voor hun geld!

jasper88

Ongelezen bericht door jasper88 »

Ik moet mezelf even corrigeren: het lijkt erop dat ze voor de advertenties in de dagbladen inderdaad ook niet betaald hebben. Zo krijgen ze wel erg veel mensen en organisaties tegen zich, hopelijk kunnen we er met z'n allen wat mee.

HarryBO

Ongelezen bericht door HarryBO »

Het is echt ongelofelijk wat ik nu weer lees op een andere site http://www.adformatie.nl/nieuws/bericht ... ternatief/ wanneer je een stukje naar beneden scrolled dan zie onder het artikel de reacties van mensen en dailydealz zegt heel leuk
:twisted: :evil: :twisted:
"vandaar dat wij binnekort dailydealz.nl lanceren en ook wij gaan t aanpakken zonder addertjes en met volledige duidelijkheid en eerlijkheid ".
:twisted: :evil: :twisted: :evil: :evil: :twisted:
Echt eerlijk waar het zijn gewoon een stelletje oplichter die [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] van dailydealz.

Gelukkig zie ik steeds meer mensen die zich met deze situatie bezig houden kijk maar eens naar de volgende sites:

[Link verwijderd door de Moderator]

http://forum.fok.nl/topic/1649321

[Link verwijderd door de Moderator]

[Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]

http://forum.www.opgelicht.nl/viewtopic.php?f=24&t=3945

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 69&t=64380

http://forum.www.opgelicht.nl/viewtopic.php?f=24&t=3833

[Tekst aangepast i.v.m. het overtreden van de gedragsregels].

Sonor3005

Ongelezen bericht door Sonor3005 »

Ik wacht met mijn bedrijf ook nog op geld van Dailydealz. [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]

HarryBO

@ Sonor3005:
Helaas er wordt niet opgenomen. Mag ik vragen van welk bedrijf jullie zijn en welke dienst jullie ze geleverd hebben. Hoe meer informatie op dit forum hoe beter ook voor latere leveranciers. http://www.expressmedia.nl heeft dit ook gedaan.

En waarom laat dailydealz of [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] niets van zich horen.

Persoonlijk als ik een bedrijfje had dan zou ik er alles aan doen om deze negatieve berichten over mij en mijn bedrijfje te nietig doen. Wat ik ook niet snap is heeft TargetPay alles uitbetaald aan dailydealz. Ik kan begrijpen dat ze per order een commissie ontvangen maar dat weegt toch niet op de belangen van de consumenten. Wat nou als zij daar een van waren.... :?: :?: :?: :?: :?:

TargetMedia

Ongelezen bericht door TargetMedia »

Naar aanleiding van de klachten met betrekking tot Dailydealz kunnen wij het volgende melden:

TargetMedia is een Payment Service Provider en handelt de iDEAL betalingen af voor Dailydealz. Dailydealz is een klant van ons, wij zijn echter niet verantwoordelijk voor het al of niet leveren door Dailydealz. Voordat onze klanten IDEAL betalingen kunnen incasseren dragen wij er zorg voor dat zij aan de daarvoor geldende wettelijke eisen voldoen.

Uit eigen onderzoek is gebleken dat Dailydealz niet levert en niet bereikbaar is. Inmiddels hebben wij dit gemeld bij en zijn wij in overleg met Justitie.

Als Payment Service Provider zijn wij wettelijk verplicht alle via iDEAL ontvangen betalingen binnen 3 dagen over te maken aan onze klant. Uiteraard hebben wij hun account inmiddels geblokkeerd maar eerder gedane betalingen op de rekening van Stichting Derdengelden Targetmedia zijn dus wel al overgemaakt aan Dailydealz.

Als blijkt dat een product niet geleverd wordt, kan de betaling teruggevorderd worden van Dailydealz. Wij adviseren om aangifte te doen bij de politie via de site www.mijnpolitie.nl en inloggen met uw DigiD. De rechercheur die de aangiftes behandelt is op de hoogte van deze zaak.

Wij betreuren het zeer als blijkt dat mensen het slachtoffer zijn geworden van het handelen van Dailydealz. Wij zullen uiteraard volledige medewerking geven aan justitie en politie om deze zaak op te lossen.

Downstar

Ongelezen bericht door Downstar »

@Sonor3005;
Sonor3005 schreef:Ik wacht met mijn bedrijf ook nog op geld van Dailydealz. [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator].
[Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]

@Targetmedia
TargetMedia schreef:Naar aanleiding van de klachten met betrekking tot Dailydealz kunnen wij het volgende melden:

TargetMedia is een Payment Service Provider en handelt de iDEAL betalingen af voor Dailydealz. Dailydealz is een klant van ons, wij zijn echter niet verantwoordelijk voor het al of niet leveren door Dailydealz. Voordat onze klanten IDEAL betalingen kunnen incasseren dragen wij er zorg voor dat zij aan de daarvoor geldende wettelijke eisen voldoen.

Uit eigen onderzoek is gebleken dat Dailydealz niet levert en niet bereikbaar is. Inmiddels hebben wij dit gemeld bij en zijn wij in overleg met Justitie.

Als Payment Service Provider zijn wij wettelijk verplicht alle via iDEAL ontvangen betalingen binnen 3 dagen over te maken aan onze klant. Uiteraard hebben wij hun account inmiddels geblokkeerd maar eerder gedane betalingen op de rekening van Stichting Derdengelden Targetmedia zijn dus wel al overgemaakt aan Dailydealz.

Als blijkt dat een product niet geleverd wordt, kan de betaling teruggevorderd worden van Dailydealz. Wij adviseren om aangifte te doen bij de politie via de site www.mijnpolitie.nl en inloggen met uw DigiD. De rechercheur die de aangiftes behandelt is op de hoogte van deze zaak.

Wij betreuren het zeer als blijkt dat mensen het slachtoffer zijn geworden van het handelen van Dailydealz. Wij zullen uiteraard volledige medewerking geven aan justitie en politie om deze zaak op te lossen.
Ik heb een melding gemaakt van de oplichtingszaak, dus gekozen voor de optie; Internet oplichting.. bij genoeg meldingen kreeg ik verzoek per mail van hun om een officiële aangifte te doen.

Echter heb ik nog geen verzoek gehad tot officiële aangifte?
zo te zien heb je contact gehad met een rechercheur; zou je niet aan de rechercheur kunnen vragen, of ze dit verzoek naar ons kunnen sturen? het lijkt me nu wel duidelijk dat er genoeg mensen gedupeerd zijn.

@iedereen:

Trouwens ook wel een leuke wending, kijk eens op pagina 2 van dit topic; en om precies te zijn dit bericht: http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 4#p1205214

user Benadeeld; meld dat hij ALS enigste zijn spullen heeft gekregen, erg frapant.. want volgens zijn doen kende hij ook de eigenaars achter het bedrijf.. oftewel benadeeld zal vast en zeker 1 van de oplichters zelf zijn.
Laatst gewijzigd door Downstar op 18 mei 2011 19:50, 2 keer totaal gewijzigd.

FrankC

Ongelezen bericht door FrankC »

Ook ik heb aangifte gedaan bij de politie en krijg geen respons meer van Dailydealz, na het indienen van mijn klacht. Ik ga Targetmedia morgen weer mailen en ik hoop dat zij nog wat voor ons kunnen doen.. al ben ik bang dat ons geld, dat natuurlijk begin mei is overgemaakt, allang op de rekening staat van Dailydealz en we dus kunnen fluiten naar de centen. Maarja, niet geschoten is altijd mis!

Target media, alvast bedankt voor de info etc.

53o

Ongelezen bericht door 53o »

Ik wil hier even mijn eerdere gemaakte uitspraak over Target Media terugnemen en hun 'two thumbs up' geven. Hoop dat deze thread na googlen positieve reclame voor hun oplevert omdat zij heel correct lijken te handelen en ook slachtoffer zijn (qua reputatie door hun klant) dus neem mijn woorden uit een eerdere post terug.

*edit* Kan niet mijn comment vinden wat negatief overkwam, had ooit wat getikt maar schijnbaar niet gepost, maar Target Media verdient uiteraard nog steeds wat positieve reclame lijkt mij*edit*

HarryBO

Heren ik heb nog meer goed nieuws voor jullie :D :D :D :D

Vandaag heb ik gesproken met een vriendin van mijn vriendin die juriste is en zij heeft mij het volgende medegedeeld :D :D

Wanneer zij vluchten binnen de EU kunnen zij nog ten alle tijden opgespoord worden als er een zaak tegen hun is. Dit kan wanneer zij binnen de EU een baan aannemen, rijbewijs aanvragen, id of paspoort aanvragen en bij een gemeente inschrijven. Er gaat dan een alarm af over de plaats waar ze gevestigd zijn. Dus met andere woorden zij kunnen niet VOW "vertrokken, onbekend waarheen" gaan.

Het wordt pas een probleem als zij buiten de EU zitten. Maar dan nog is de kans groot wanneer zij een id of paspoort aanvragen bij de Nederlandse Consulaat zij als nog hiermee geconfronteerd worden deze oplichtingszaak en opgehaald of opgepakt worden.

Dus het is wel heel belangrijk dat we met zn allen aangifte doen en het moet zeker ook bij de rechter zijn geweest. Volgens die juriste is dit niet zo heel moeilijk en zij heeft ook dit forum gelezen en zegt als er een recherche mee bezig is dat het dan wel heel snel gaat.

De namen van de heren hebben we als de bedrijven die werk voor hun hebben geleverd ook meewerken met het adres waar ze te vinden zijn en als zij ook opgelicht zijn met voorbedachte rade dus niet failliet zijn gegaan om zo de leverancier niet te hoeven of kunnen betalen dan zijn ze het HAASJE. :D :D :D :D :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

TargetPay MIJN DANK IS GROOT AAN JULLIE :!: :!: :!:

mars1988

Ongelezen bericht door mars1988 »

TargetMedia schreef:
Als blijkt dat een product niet geleverd wordt, kan de betaling teruggevorderd worden van Dailydealz. .
En hoe kan ik mijn betaling dan terugvorderen bij jullie? Ik heb dinsdag gemaild, en gisteren gebeld.

Zaterdag doe ik aangifte bij de politie.

marmarda

hallo
Nou ik denk dat we ons geld wel kunnen vergeten!
targetmedia had het mij toegezegd maar omdat er zoveel gedupeerden zijn en deze meneer de laaste week geen orders heeft kunnen zij niets terugstorten....
nu maar hopen dat de politie deze mensen snel oppakt misschien dat er dan nog een kansje inzit voor ons dat deze heren ons teruggaan betalen,maar ik vrees het ergste!

mars1988

marmarda schreef:hallo
Nou ik denk dat we ons geld wel kunnen vergeten!
targetmedia had het mij toegezegd maar omdat er zoveel gedupeerden zijn en deze meneer de laaste week geen orders heeft kunnen zij niets terugstorten....
nu maar hopen dat de politie deze mensen snel oppakt misschien dat er dan nog een kansje inzit voor ons dat deze heren ons teruggaan betalen,maar ik vrees het ergste!
Zeggen ze dat in een persoonlijk mailtje?

Ik vertrouw ze nog steeds niet. Als ik belde is de vrouw heel vriendelijk, maar als ik vraag of ze het terug kunnen storten dan is mevrouw opeens van een andere afdeling .

AndrewM

Ongelezen bericht door AndrewM »

Goeiemiddag!

Ik ben ook door Dailydealz opgelicht, en probeer met man en macht mijn 73,98 terug te krijgen.
Mijn vriendin en ik hebben er allebij 1 besteld, op 1 bon.
Wij hebben ook net als jullie geen hardeschijf ontvangen binnen 2 weken.
Heel stom, normaal check ik altijd websites voordat ik iets bestel, maar doordat het in het algemeen dagblaad geplaatst was, voelde het vertrouwd..

Ik ben ook begonnen met het mailen van TargetMedia onder [email protected]. Ik had ze eerst gemailde op [email protected] maar kreeg daar geen reactie op.

Dit heb ik ontvangen van Targetmedia binnen 10 minuten (Zeer netjes!!)
Geachte heer / mevrouw,

Naar aanleiding van uw klacht met betrekking tot Dailydealz kunnen wij u het volgende melden:

TargetPay is een Payment Service Provider en handelt de iDEAL betalingen af voor Dailydealz. Dailydealz is een klant van ons, wij zijn echter niet verantwoordelijk voor het al of niet leveren door Dailydealz. Voordat onze klanten iDEAL betalingen kunnen incasseren dragen wij er zorg voor dat zij aan de daarvoor geldende wettelijke eisen voldoen.

Als Payment Service Provider zijn wij wettelijk verplicht alle via iDEAL ontvangen betalingen binnen 3 dagen over te maken aan onze klant. De door u gedane betaling op de rekening van Stichting Derdengelden Targetmedia is dus inmiddels overgemaakt aan Dailydealz.

Als blijkt dat u het product niet geleverd krijgt, kunt u de betaling terugvorderen van Dailydealz. Wij adviseren U om aangifte te doen tegen Dailydealz bij de politie. U kunt dat doen op de site www.mijnpolitie.nl en inloggen met uw DigiD. De rechercheur die uw aangifte behandelt is op de hoogte van deze zaak.

Wij betreuren het zeer als blijkt dat U het slachtoffer bent geworden van het frauduleus handelen van Dailydealz. Wij zullen uiteraard volledige medewerking geven aan justitie en politie om deze zaak op te lossen.

Gelieve bij beantwoorden het onderwerp van dit bericht niet te wijzigen.

Met vriendelijke groet,
TargetMedia B.V.

Klantenservice

TargetMedia B.V.
Postbus 444
1270 AK Huizen

T   0900-2110211 (10 cpm)
[email protected] 
W www.3010sms.nl

marmarda

Ja vind het ook wel een beetje vreemde gang van zaken bij targetmedia,in een persoonlijke mail en aan de telefoon ook hebben ze mij maandag toegezegd dat ik mocht de firma daily dealz niet reageren ze dan uiterlijk donderdag het geld op mijn rekening zouden storten,nu ineens is er geen geld op het account.
Ik heb ze er wel mee geconfronteerd dat ik voor de 2e keer teleurgesteld ben,eerst krijg ik mijn producten niet en dan vervolgens komt targetmedia ook zijn beloftes die ik zwart op wit in een mail heb niet na......
kan ik daar nog wat mee?ik heb het n.l echt zwart op wit staan dat ik mijn geld teruggestort zou krijgen,ik vind belofte maakt schuld,ik zal mij daar toch eens in gaan verdiepen,ik snap best dta ze geen 10000 gedupeerden kunnen terugbetalen maar ze hebben het mij notabene toegezegd....
kan je dan niemand meer vertrouwen op zijn woord?????

mars1988

Dit standaard mailtje heb ik ook ontvangen net.
De reactie die ze zelf hebben neergezet hier.

JM1988

Ongelezen bericht door JM1988 »

Een beetje vreemd dat ze in één reactie zeggen:

Dailydealz is niet te bereiken,
u kunt uw geld terugvorderen bij dailydealz.

Banaan1960

Ongelezen bericht door Banaan1960 »

Het is jammer van de harde schijf, had 'm 25 april besteld en betaald. Het is voor een relatief klein bedrag belazerd worden een goede les. Alleen vraag ik me af hoe ga ik het terughalen want eens worden de adres gegevens van de personen bekend. Ik zou niet in hun schoenen willen staan dat er een aantal mensen op zoek naar hun is. Wat gaan die mensen doen? Wie is die man voor de deur? Wie is die man die achter me loopt? Lijkt me geen leuk leven, maar ja iedereen maakt zo zijn keuzes in het leven. Persoonlijk zie ik niets in aangifte bij de politie. Ik ga wel de personen bezoeken en mijn geld terughalen plus de door mij gemaakte kosten op mijn voorwaarden.

marmarda

heb je al adresgegevens?

Gesloten