in de ontslag brief stond:waarom mag hij dat niet??
tuurlijk wel, daarom ook een proeftijd van 2 mnd.
en er zal best wel iets meer in de ontslagbrief hebben gestaan hoor.
wie weet wat er allemaal gezegd en gebeurd is
als je maar 3 dagen hebt gewerkt dan zal de inzet niet echt geweldig zijn geweest en heeft de baas het al snel gezien.
Er stond dus geen enkele reden in die brief. en dat ik dan te horen krijg dat ze me helemaal geen verantwoording hoeft af te leggen, kan IK pissig om worden.in overleg met de bedrijdsleiding en crewleaders moet wij je helaas mededelen, dat je niet door je proeftijd ben gekomen.
De financiële afrekening (salaris, vakantie uren e.d.) zal zo spoedig mogelijk door ons worden voldaan.
Wij wensen je verder veel succes in de toekomst met eventuele andere sollicitaties.
Met vriendelijke groet
En tja je werk niet goed doen, beetje logisch als ze zeggen: begin maar. ze hebben me geen eens goed en helder uitgelegd wat er moet gebeuren op een avond! heb ik bij andere werkgevers nog nooit meegemaakt.
en ja het kan best aan mij liggen dat ik niet in het team pas. ben nou niet echt de meest drukke en 'hippe' persoon, maar de rest die daar rond liep wel. ze lieten mij heel de avond staan achter de bar terwijl zij op hun gat zaten te roken.
Tja, logisch dat ik niet in het team pas als ze me gewoon negeren, maar ik heb geen eens de kans gehad om te laten zien wie ik ben, ik moet altijd een beetje los komen. en dat gebeurd niet echt als ik vanaf het begin meteen genegeerd wordt. maar goed. ik vergeet heel deze werkgever, kom er alleen nog als ik een film wil kijken. en ik ga vandaag solliciteren! wens me succes!
enneh over het onderwerp: tot nu toe heb ik ook geen klachten gehad, maar dat ging over parttime baantjes. ook mijn moeder, die tijd geleden druk bezig was met solliciteren, heeft nou niet echt moeilijkheden gehad. is er niet iets waar je met je klachten terecht zou kunnen? want als sollicitant heb je toch ook rechten? en trouwens als een werkgever jou niet wil door die simpele reiskosten (kan hij die niet terug vragen aan de belasting?) dan denk ik ook niet dat je het er geweldig naar je zin kunt hebben. dan blijven er wrijvingen... of niet?