LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wat verkoopt de Kijkshop toch een rommel.

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Dirkie
Berichten: 2935
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Wat verkoopt de Kijkshop toch een rommel.

Ongelezen bericht door Dirkie »

Misschien een domme opmerking. Ook mijn friteuse komt van de Kijkshop (nog goedkoper dan die van de TS overigens). Als ik deze aanzet om op te warmen en ik laat hem te lang staan, dan gaat deze vanzelf uit als beveiliging. Ik kreeg er een mooi klein reset stokje bij. Als ik dat gebruik volgens de gebruiksaanwijzing doet hij het weer als een zonnetje. Het is maar een tip.

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: Wat verkoopt de Kijkshop toch een rommel.

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Misschien een domme opmerking. Ook mijn friteuse komt van de Kijkshop (nog goedkoper dan die van de TS overigens). Als ik deze aanzet om op te warmen en ik laat hem te lang staan, dan gaat deze vanzelf uit als beveiliging. Ik kreeg er een mooi klein reset stokje bij. Als ik dat gebruik volgens de gebruiksaanwijzing doet hij het weer als een zonnetje. Het is maar een tip.
Dit is geen domme opmerking.

Echter mijn friteuse werd helemaal niet warm, ook niet na het resetten aan de achterkant.

skilltone

Re: Wat verkoopt de Kijkshop toch een rommel.

Ongelezen bericht door skilltone »

Fiesiekus schreef:
B.t.w. wat is A.G.K.-training?
Training om met klachten/problemen om te gaan. In de breedste zin, maar dan komt dit ook voor. er word veel aandacht geschonken over rechten en plichten consument en verkoper. Omgaan met verhitte discussies en dat soort zaken. Hoe er mee omgaan, houding, toon, stemhoogte, enz.

Andere zaken zijn dan ook agressie, geweld (verbaal/nonverbaal), media, overval en juridische aspecten voor eigen (portretrecht, slachtofferhulp, oppakken van dader, privacy wetgeving).

Stukje bescherming voor verkopers vooral.

Fiesiekus
Berichten: 2342
Lid geworden op: 27 okt 2008 13:07

Re: Wat verkoopt de Kijkshop toch een rommel.

Ongelezen bericht door Fiesiekus »

Bedankt voor de uitleg. Lijkt me zinnig voor hypotheekverkopers; als ik die ooit tegenkom......

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: Wat verkoopt de Kijkshop toch een rommel.

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

er word veel aandacht geschonken over rechten en plichten consument en verkoper
Ja dit was wel praktisch geweest.

Deze filiaalmanager van de Kijkshop, dacht dat hij een klant met een nieuw. maar niet functionerend huishoudelijk apparaat, gewoon kon afblaffen en de winkel uitsturen.

Helaas weet ik daarvoor niet iets teveel van de wat de rechten van de consument zijn.

Nog niks gehoord op mijn brief aan de kijkshop.
Ben benieuwd of het hoofdkantoor uberhaupt nog reageert op deze bij-de-beesten-af behandeling door hun personeel

N1ck
Berichten: 20
Lid geworden op: 13 jan 2011 20:54

Re: Wat verkoopt de Kijkshop toch een rommel.

Ongelezen bericht door N1ck »

renegade66 schreef:leo,

in originele verpakking of niet, je hebt garantie op dat ding.

gewoon weer teruggaan en eisen dat ze of dat ding repareren of vervangen.

willen ze dit niet, zou ik stennis schoppen door elke klant dia aan de balie komt duidelijk te maken hoe de kijkshop werkt.

moet jij eens kijken hoe snel je een andere krijgt.
Nou dan heb je denk ik heel snel een beveiliger voor je snufferd :p. Maar nee je moet gewoon garantie hebben op dat apparaat, dat is namelijk wettelijk verplicht.

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: Wat verkoopt de Kijkshop toch een rommel.

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

@nick,
Nou dan heb je denk ik heel snel een beveiliger voor je snufferd
Lees het hele topic eens door dan zul je zien dat het nog iets heftiger is geweest

N1ck
Berichten: 20
Lid geworden op: 13 jan 2011 20:54

Re: Wat verkoopt de Kijkshop toch een rommel.

Ongelezen bericht door N1ck »

Zo inderdaad.. Wat een figuur zeg, die kan beter in een kliniek gaan zitten dan achter de balie daar..

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Wat verkoopt de Kijkshop toch een rommel.

Ongelezen bericht door ciske »

kijkshop heeft best wel goede spullen , alleen is de service van hun heel slecht.

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: Wat verkoopt de Kijkshop toch een rommel.

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

kijkshop heeft best wel goede spullen , alleen is de service van hun heel slecht.
Ja, klopt.

Ik had ook beter de titel kunnen noemen : Kijkshop verdient een ijskoude douche, of Woeste Kijkshop verkoper vernielt product van de klant.

Enfin, overigens nog steeds geen reactie gehad van het hoofdkantoor, zelfs geen ontvangstbevestiging van mijn brief.

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Wat verkoopt de Kijkshop toch een rommel.

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Nou als ze de intentie hebben om een klaarblijkelijk defect product te willen doorverkopen zoals uit de opmerking uit de openingspost bleek dan verkopen ze ook wel rommel..

Ben overigens wel eens benieuwd naar de reactie van het hoofdkantoor.

Heb je overigens aangifte gedaan van vernieling van jouw eigendom door de verkoper?

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Wat verkoopt de Kijkshop toch een rommel.

Ongelezen bericht door ciske »

Leo The Emperor schreef:


Enfin, overigens nog steeds geen reactie gehad van het hoofdkantoor, zelfs geen ontvangstbevestiging van mijn brief.

Ik hoop dat je gauw een antwoord krijgt.

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: Wat verkoopt de Kijkshop toch een rommel.

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Na twee weken nog steeds geen antwoord gehad op mijn brief over de geweldadige actie van de het Kijkshop personeel.

Diep triest dat de filiaalmanager van de kijkshop zo geweldadig met hun klant omgaat.
Wel zeer onzorgvuldig dat het hoofkantoor gewoon niet reageert, en het dus eigenlijk maar goed vindt.

Misschien had ik toch gewoon aaangifte wegens vrijheidsberoving moeten doen.?

Wat mij betreft verdient Kijkshop en Kijkshop Den Bosch een koude douche

DvOff
Berichten: 59
Lid geworden op: 13 apr 2010 14:13

Re: Wat verkoopt de Kijkshop toch een rommel.

Ongelezen bericht door DvOff »

Leo The Emperor schreef:Na twee weken nog steeds geen antwoord gehad op mijn brief over de geweldadige actie van de het Kijkshop personeel.

Diep triest dat de filiaalmanager van de kijkshop zo geweldadig met hun klant omgaat.
Wel zeer onzorgvuldig dat het hoofkantoor gewoon niet reageert, en het dus eigenlijk maar goed vindt.

Misschien had ik toch gewoon aaangifte wegens vrijheidsberoving moeten doen.?

Wat mij betreft verdient Kijkshop en Kijkshop Den Bosch een koude douche
Heb jij tijdens je verblijf dan aangegeven dat je de winkel wou verlaten?
Zeker omdat je het advies van een mede tros-forumer hebt opgevolgd ga ik er dus van uit dat jij aangegeven hebt om de winkel niet te verlaten voordat je een ander artikel kreeg.

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: Wat verkoopt de Kijkshop toch een rommel.

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Heb jij tijdens je verblijf dan aangegeven dat je de winkel wou verlaten?
Zeker omdat je het advies van een mede tros-forumer hebt opgevolgd ga ik er dus van uit dat jij aangegeven hebt om de winkel niet te verlaten voordat je een ander artikel kreeg
Ja dat klopt. Ik heb gezegd dat ik me niet zo laat wegsturen.
Ik heb ook gezegd dat ik alvast een ander artikel ga uitzoeken ter vervanging van het kapotte apparaat

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Wat verkoopt de Kijkshop toch een rommel.

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Kun je niet alsnog aangifte doen dan ?
Of op zijn minst van vernieling van je eigendom?

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: Wat verkoopt de Kijkshop toch een rommel.

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Kun je niet alsnog aangifte doen dan ?
Of op zijn minst van vernieling van je eigendom?
Ik heb natuurlijk wel een nieuw produkt gekregen, dus aangifte van vernieling is niet echt mogelijk.

Volgens de politie kon ik wel aangifte doen van vrijheidsberoving omdat de filiaalmanager de winkel op slot heeft gedaan en er niemand meer in of uit kon.

umberto56
Berichten: 17
Lid geworden op: 18 feb 2011 10:42

Re: Wat verkoopt de Kijkshop toch een rommel.

Ongelezen bericht door umberto56 »

Ik weet het niet, ik koop niets achter glas. Ik koop ook niks meer online wat op hetzelfde neerkomt. Verkopen willen ze wel maar dan.....! Allemaal hetzelfde die euro-graaiers!

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Wat verkoopt de Kijkshop toch een rommel.

Ongelezen bericht door ciske »

umberto56 schreef:Ik weet het niet, ik koop niets achter glas. Ik koop ook niks meer online wat op hetzelfde neerkomt. Verkopen willen ze wel maar dan.....! Allemaal hetzelfde die euro-graaiers!

dat is onzin , omdat Leo nou eens niet netjes , (is nog zachtjes uitgedrukt) behandelt is dat wil nog niet zeggen dat ze geen goede spullen bij de kijkshop hebben , ze halen het ook eruit voor je. De service is niet geweldig bij de kijkshop.

robingtom
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 jun 2005 18:12

Re: Wat verkoopt de Kijkshop toch een rommel.

Ongelezen bericht door robingtom »

Ik weet hoe het bij de kijshop werkt. Ik heb daar een aantal jaren gewerkt. Als een artikel wordt teruggebracht omdat het niet goed werkt of helemaal niet werkt, gaat het gewoon terug het magazijn in. Op het stickertje met de code van het artikel wordt dan met pen een stipje gezet. Zo weten ze als het produkt een tweede keer wordt teruggebracht, omdat het niet werkt, dat het wel eens echt kapot kan zijn. Pas dan wordt het artikel teruggestuurd. Dus let bij aankoop bij de kijkshop op het artikelnummerstickertje. Staat er met pen een stipje/bolletje op, weiger dan dit produkt! En vertel ook maar dat je weet wat het stipje betekent.
Ik heb dat ook een keer gehad. Ik kocht een rekenmachine. Er stond een stip op het stickertje, dus ik zei ik wil een andere want deze doet het niet. Zei het meisje van de kassa "hoe weet jij dat nou, je hebt het nog niet eens uitgepakt." Ik vertelde dat ik wist van het stipje op de sticker. Het meisje kreeg een rood hoofd en pakte meteen een nieuwe rekenmachine.

Gesloten