LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wat verkoopt de Kijkshop toch een rommel.

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Wat verkoopt de Kijkshop toch een rommel.

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

2 weken geleden een huishoudelijk apparaat bij de Kijkshop gekocht. (friteuse)

Deze week geprobeerd om frites te maken, maar het apparaat blijkt defect.
De frites blijven net zo koud als de salade die ik hierbij wilde eten.

Enfin, friteuse leeg en schoongemaakt, en apparaat vandaag terug gebracht, naar de kijkshop.

Nee, meneer U kunt het niet ruilen want het zit niet meer in de originele verpakking. Zo kunnen wij het niet meer verkopen ... :roll:

Beste Kijkshopper . Het apparaat is kapot, dat zou je ook niet moeten willen verkopen aan een volgende klant.

Ja, dit zijn onze voorwaarden, alleen ruilen in de originele verpakking, staat op de kassabon.

Ik wil niet omruilen voor een ander type, maar gewoon een exemplaar van deze friteuse die het wel doet

En hierna gaf de verkoper aan dat het gesprek was beeindigd en dat hij andere klanten wilde helpen, en of ik de winkel maar wilde verlaten ...

Enfin, geen land mee te bezeilen, en voor mij dus geen Kijkshop meer.

Het mag dan allemaal niet duur zijn, maar je moet wel hopen dat je geen kapot apparaat hebt gekregen.
Laatst gewijzigd door Leo The Emperor op 23 mei 2011 16:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Wat verkoopt de Kijkshop toch een rommel.

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Herken het.

Ooit een koffiezetapparaat gekocht met een thermoskan eronder, 1 ste
keer koffie gezet en koffie was gewoon lauw.
Terug naar kijkshop met het koffiezet apparaat, ja mevrouw u heeft het al gebruikt......ja gek he.....anders kan ik niet weten dat er geen warme koffie uit komt.
Geen garantie bla bla bla, heb gezegd dat ik net zolang wacht tot het probleem is opgelost, of geld terug of ander koffie zet apparaat, uiteindelijk een ander koffiezet apparaat gekregen die gelukkig wel oke is.

Rickyman
Berichten: 221
Lid geworden op: 22 dec 2009 23:38

Re: Wat verkoopt de Kijkshop toch een rommel.

Ongelezen bericht door Rickyman »

Het heet Kijkshop, geen Serviceshop.
Naar mijn idee hadden ze u gewoon een nieuwe zonder de doos moeten geven en uw oude dan in deze nieuwe doos retour sturen. Meedenken is moeilijk tegenwoordig net als een beetje servicegericht denken.

Rick

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: Wat verkoopt de Kijkshop toch een rommel.

Ongelezen bericht door renegade66 »

leo,

in originele verpakking of niet, je hebt garantie op dat ding.

gewoon weer teruggaan en eisen dat ze of dat ding repareren of vervangen.

willen ze dit niet, zou ik stennis schoppen door elke klant dia aan de balie komt duidelijk te maken hoe de kijkshop werkt.

moet jij eens kijken hoe snel je een andere krijgt.

Fiesiekus
Berichten: 2342
Lid geworden op: 27 okt 2008 13:07

Re: Wat verkoopt de Kijkshop toch een rommel.

Ongelezen bericht door Fiesiekus »

@Leo, stuur ze de link van dit topic, met de mededeling dat je nog meer negatieve berichten gaat plaatsen. Worden ze een stuk gewilliger.

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: Wat verkoopt de Kijkshop toch een rommel.

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

leo,

in originele verpakking of niet, je hebt garantie op dat ding.

gewoon weer teruggaan en eisen dat ze of dat ding repareren of vervangen.

willen ze dit niet, zou ik stennis schoppen door elke klant dia aan de balie komt duidelijk te maken hoe de kijkshop werkt.

moet jij eens kijken hoe snel je een andere krijgt.
Goed raadgeving..

Dat heb ik ook ongeveer op deze wijze gedaan, en uiteindelijk met behulp van de sterke arm wel een andere friteuse gekregen. Dus in zoverre ben ik na een hoop gedoe wel geholpen

Wat me met name dwars zit is de opmerking : Zo kunnen wij deze toch niet meer verkopen :roll:

Terwijl ik in de winkel was , kwam er ook iemand met een kapotte eierkoker. Deze persoon had dus wel keurig het apparaat ingepakt in de originele verpakking, en kreeg zonder mankeren een ander exemplaar.

Ik vroeg me wel af wat ze met de kapotte eierkoker doen. Gaat die weer gewoon in de voorraad , en maken ze er een ander klant "blij" mee, of gaat die echt retour naar de fabrikant.

GloriusWorld
Berichten: 232
Lid geworden op: 25 mei 2010 08:50

Re: Wat verkoopt de Kijkshop toch een rommel.

Ongelezen bericht door GloriusWorld »

Het is het product wat niet goed is.
De frituurpan werkt niet, of je hem nu had gekocht bij de blokker of de kijkshop, het ligt aan de pan zelf.
Lees eens de gebruiksaanwijzing goed door of google eens naar de fabrikant van de frituurpan. Probeer het via de fabrikant op te lossen.
Ik heb 5 jaar terug bij de kijkshop voor 5 hele euro's een leuk horloge gekocht, had zo iets voor die 5 euro wil ik het wel proberen. 5 jaar lang loopt dat zelfde horloge nog prima optijd, ( das toch heel belangrijk :lol: ) en op dezelfde batterij.
En dat voor 5 euro!!

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: Wat verkoopt de Kijkshop toch een rommel.

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Ik ben blij dat je een goede ervaring met het horloge hebt gehad.
Lees eens de gebruiksaanwijzing goed door of google eens naar de fabrikant van de frituurpan. Probeer het via de fabrikant op te lossen.
De verkoper is hier mijn contactpersoon en niet de fabrikant.

Het gaat om een ( realatief) goedkoop product van 35 euro, waarvan de Kijkshop er tientallen op voorraad heeft. Het is gewoon onwil om deze om te ruilen voor een werkend exemplaar

trappist
Berichten: 197
Lid geworden op: 23 okt 2003 11:02

Re: Wat verkoopt de Kijkshop toch een rommel.

Ongelezen bericht door trappist »

Kijkshop was altijd soepel met garantieproblemen,
maar een aantal jaren geleden zijn ze overgenomen
en sindsdien waait er een andere wind....

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: Wat verkoopt de Kijkshop toch een rommel.

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Kijkshop was altijd soepel met garantieproblemen,
maar een aantal jaren geleden zijn ze overgenomen
en sindsdien waait er een andere wind....
Ik weet niet of de behandeling die ik heb gehad voor alle Kijkshops geldt. Het kan ook zijn dat ik toevallig een filiaalmanager heb getroffen die het woord service nog niet kent (en het woord beleefdheid overigens ook niet )

stofzuigertje

Re: Wat verkoopt de Kijkshop toch een rommel.

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ik laat me niet wegsturen, na aankoop zag ik stuk en niet compleet apparaat.
Dus in de winkel nog, en vroeg een goede of geld terug.

Zij wilde wel opsturen voor garantie en anders wegwezen en volgende klant.
Ik weigerde en hield de andere klanten tegen.
Ik eerst en als ze de politie willen bellen.. die stond achter me met pasje dus....

En toen kreeg ik wel een nieuwe in doos maar voor mij geen Kijkshop meer.
Het komt dus vaker voor dat ze weigeren iets voor een klant te doen.

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: Wat verkoopt de Kijkshop toch een rommel.

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Ik laat me niet wegsturen, na aankoop zag ik stuk en niet compleet apparaat.
Dus in de winkel nog, en vroeg een goede of geld terug.

Zij wilde wel opsturen voor garantie en anders wegwezen en volgende klant.
Ik weigerde en hield de andere klanten tegen.
Ik eerst en als ze de politie willen bellen.. die stond achter me met pasje dus....

En toen kreeg ik wel een nieuwe in doos maar voor mij geen Kijkshop meer.
Het komt dus vaker voor dat ze weigeren iets voor een klant te doen.
Bij mij was het ook: Wegwezen, ik ga de volgende klant helpen.

En ook bij mij is de sterke arm nodig geweest om uiteindelijk een nieuw en goed product te krijgen. Het ging er helaas allemaal nog wat heftiger aan toe als bij stofzuigertje.

skilltone

Re: Wat verkoopt de Kijkshop toch een rommel.

Ongelezen bericht door skilltone »

Leo The Emperor schreef:2 weken geleden een huishoudelijk apparaat bij de Kijkshop gekocht. (friteuse)
Ik dacht dat de kijksjop omruiling had van 8 dagen, dus kan zijn dat ze hem niet willen ruilen na 2 weken. Maar kijksjoppie, was wel verplicht apparaat op te sturen voor reparatie. Dat het doa/credit zou worden is per fabrikant verschillend, maar als dat zo was, apparaat omruilen, doos van nieuwe inhouden, probleem opgelost. Maar die sjappie van sjoppie had waarschijnlijk geen A.G.K training gehad. Ach de kijkshopie, had moeten zijn wat het internetsjoppie nu is, beetje achterhaalt.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Wat verkoopt de Kijkshop toch een rommel.

Ongelezen bericht door ciske »

skilltone schreef:
Ik dacht dat de kijksjop omruiling had van 8 dagen,

dat is al heel lang niet meer zo dus je loopt achter.

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: Wat verkoopt de Kijkshop toch een rommel.

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Ik dacht dat de kijksjop omruiling had van 8 dagen, dus kan zijn dat ze hem niet willen ruilen na 2 weken. Maar kijksjoppie, was wel verplicht apparaat op te sturen voor reparatie. Dat het doa/credit zou worden is per fabrikant verschillend, maar als dat zo was, apparaat omruilen, doos van nieuwe inhouden, probleem opgelost. Maar die sjappie van sjoppie had waarschijnlijk geen A.G.K training gehad. Ach de kijkshopie, had moeten zijn wat het internetsjoppie nu is, beetje achterhaalt.
Het leek mij allemaal ook niet zo heel ingewikkeld, maar de "sjappie" dacht er heel anders over. Uiteindelijk heeft hij mijn apparaat in de winkel op de vloer in stukken kapot gesmeten. Reden voor mij om de politie erbij te halen.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Wat verkoopt de Kijkshop toch een rommel.

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Leo The Emperor schreef:
Het leek mij allemaal ook niet zo heel ingewikkeld, maar de "sjappie" dacht er heel anders over. Uiteindelijk heeft hij mijn apparaat in de winkel op de vloer in stukken kapot gesmeten. Reden voor mij om de politie erbij te halen.
Stonden daar ook klanten bij ?
Wat een idioot van een iemand zeg. :twisted:

Fiesiekus
Berichten: 2342
Lid geworden op: 27 okt 2008 13:07

Re: Wat verkoopt de Kijkshop toch een rommel.

Ongelezen bericht door Fiesiekus »

Leo The Emperor schreef: Het leek mij allemaal ook niet zo heel ingewikkeld, maar de "sjappie" dacht er heel anders over. Uiteindelijk heeft hij mijn apparaat in de winkel op de vloer in stukken kapot gesmeten. Reden voor mij om de politie erbij te halen.
De verkoper van de kijkshop heeft jouw friteus in de winkel op de vloer aan stukken gesmeten? Wat een mafkees! Wat een anti-reclame!

B.t.w. wat is A.G.K.-training?

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: Wat verkoopt de Kijkshop toch een rommel.

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Stonden daar ook klanten bij ?
Wat een idioot van een iemand zeg
Er waren wel 2 klanten in de winkel, maar die hebben later tegenover de politie verklaard, dat ze wel het lawaai gehoord hadden, maar niet gezien hebben hoe de filiaalmanager de friteuse op de grond smeet.

Enfin, Er was weinig fantasie voor nodig, om te begrijpen wat er was gebeurd, want de brokstukken lagen verspreid in de winkel.

Het was gewoon erg dom van die man, want nu kon hij er echt niet meer onderuit om een andere friteuse uit te geven.

Hij ging echt compleet door het lint, want nadat hij het apparaat had kapot gesemeten, heeft hij de winkel op slot gedaan. De twee klanten, maar ook ikzelf konden niet meer naar buiten, en nieuwe klanten konden niet naar binnen.

Hier heeft hij ook een waarschuwing van de politie voor gehad, want dit is absoluut niet toegestaan, en valt onder vrijheidsberoving. De politie vroeg wel of ik hier aangifte van wilde doen, maar dat is me een beetje teveel van het goede.

Enfin, best heftig avondje shoppen.. 8)

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Wat verkoopt de Kijkshop toch een rommel.

Ongelezen bericht door snepke »

Wow,zo beleef je nog eens wat.
Geen saaie winkelavond voor jou

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: Wat verkoopt de Kijkshop toch een rommel.

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Wow,zo beleef je nog eens wat.
Geen saaie winkelavond voor jou
Had dit graag overgeslagen ,en normaal mijn inkopen gedaan, maar ja soms loop je tegen zo een vulkaan aan.

Vind wel dat Kijkshop hun filiaalmanagers beter moeten selecteren.
Ik weet echter niet of deze mensen in loondienst zijn of zelfstandig opereren.

Enfin, ik heb dit weekend ook het hele relaas naar het hoofkantoor van Kijkshop verstuurd. Zie wel wat ze ermee doen, voor mij is de kijkshop voltooid verleden tijd.

Gesloten