LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?
-
Re: DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?
Hallo allemaal,
Ik wil ook aangifte doen, maar nog even een paar vraagjes:
Hebben jullie melding gemaakt of aangifte gedaan?
Wat wordt bedoeld met aandacht van tros radar? (in de lijst?)
Weet nog iemand het IP adres? Ik dacht het ergens gelezen te hebben, maar kan het niet terugvinden.
Heeft al iemand een reactie gehad van de politie??
De naam [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] wordt wel genoemd, hij heeft samen (of ook als) [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] de mails beantwoord. Bij googelen wordt deze naam gelinkt aan oplichting op vele fronten.
Iedereen moet aangifte blijven doen, zodat er actie wordt ondernomen tegen deze gasten!!
Groetjes
Ik wil ook aangifte doen, maar nog even een paar vraagjes:
Hebben jullie melding gemaakt of aangifte gedaan?
Wat wordt bedoeld met aandacht van tros radar? (in de lijst?)
Weet nog iemand het IP adres? Ik dacht het ergens gelezen te hebben, maar kan het niet terugvinden.
Heeft al iemand een reactie gehad van de politie??
De naam [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] wordt wel genoemd, hij heeft samen (of ook als) [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] de mails beantwoord. Bij googelen wordt deze naam gelinkt aan oplichting op vele fronten.
Iedereen moet aangifte blijven doen, zodat er actie wordt ondernomen tegen deze gasten!!
Groetjes
-
Ook bij Trosradar moet toch iets van hen bekend zijn?dailydealz schreef:Beste mensen,
Na het lezen van de berichten hier word er paniek gezaaaid om niks. Alle produkten die besteld zijn worden netjes uitgeleverd binnen de gestelde termijn. Dailydealz is overgenomen en de gegevens zullen allemaal deze week aangepast zijn er word hard aan de website gewerkt. De onduidelijkheid over de vouchers kunnen we nu meteen wegnemen. U hoeft alleen uw bestel nummer en de unieke vouchercode te mailen naar dailydealz. Dit word dan meteen verwerkt in ons systeem. Verder hoeft u niks te doen. Op het moment dat de bestelling is verstuurd ontvang u een email. Wij hopen u voldoende op deze manier geinformeerd te hebben. Voor vragen en onduidelijkheden kunt u ook een mail sturen naar [email protected]. Misschien ook handig om te weten dat we een aantal produkten verkopen die geleverd worden door een duitse leverancier vandaar dat we de aanbieding van de harde schijf hebben kunnen doen. We wensen u veel plezier met het door u gekochte produkt en hopen u snel weer te zien op de site die vanaf volgende week elke dag een top aanbieding heeft.
Team dailydealz
Dit bericht is verwijderd door de moderator i.v.m. het overtreden van de gedragsregels.
-
Als reactie op het "huiswerk" van Hofhuis, heb ik het ook even nagegeken.
En Inderdaad.....zie hier het resultaat van Maandag 02-05-2011, 10.00u
Beste Klant,
Bedankt voor het bevestigen van uw voucher.
Uw bestelling is bij deze bevestigd en zal binnen 2 weken toegestuurd worden.
Hopend u voldoende te hebben geïnformeerd
Met vriendelijke groeten,
Team DailyDealz.nl
[Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
Laten we hopen dat de politie ook hun huiswerk doet en dat het recht zal zegevieren.
En Inderdaad.....zie hier het resultaat van Maandag 02-05-2011, 10.00u
Beste Klant,
Bedankt voor het bevestigen van uw voucher.
Uw bestelling is bij deze bevestigd en zal binnen 2 weken toegestuurd worden.
Hopend u voldoende te hebben geïnformeerd
Met vriendelijke groeten,
Team DailyDealz.nl
Laten we hopen dat de politie ook hun huiswerk doet en dat het recht zal zegevieren.
-
[Tekst aangepast i.v.m. het overtreden van de gedragsregels].
Voor de politie is het geen probleem omdat bij targetmedia andere gegevens van hen bekend zijn, alleen is de politie tegenwoordig niet zo snel. Verwacht dat trosradar sneller is, maar op tv heb je weer het zomerseizoen. Heb zelf de voorkeur voor trosradar, zodat je dan ziet in welke omgeving je moet zoeken om hun zelf te bezoeken. Het probleem is dat ik hier niet ga schrijven hoe ik hen bezoekt en waarmee. Ik heb het niet over mijn € 36,99 die mogen ze van mij hebben, maar ik wil ze persoonlijk beschadigen en ik bepaal wat de prijs is.
Ik ga nu uit van een spel wat men wilt spelen, we hebben nu hun deel van de spelregels gespeeld en nu is de tegenpartij aan de beurt. Mede daarom doe ik geen aangifte bij de politie.
Voor de politie is het geen probleem omdat bij targetmedia andere gegevens van hen bekend zijn, alleen is de politie tegenwoordig niet zo snel. Verwacht dat trosradar sneller is, maar op tv heb je weer het zomerseizoen. Heb zelf de voorkeur voor trosradar, zodat je dan ziet in welke omgeving je moet zoeken om hun zelf te bezoeken. Het probleem is dat ik hier niet ga schrijven hoe ik hen bezoekt en waarmee. Ik heb het niet over mijn € 36,99 die mogen ze van mij hebben, maar ik wil ze persoonlijk beschadigen en ik bepaal wat de prijs is.
Ik ga nu uit van een spel wat men wilt spelen, we hebben nu hun deel van de spelregels gespeeld en nu is de tegenpartij aan de beurt. Mede daarom doe ik geen aangifte bij de politie.
-
Ook even in de oude mail gekeken en vond inderdaad dit terug.
Ik moet nu gaan werken en zal vanavond / morgen verder zoeken.
Toen ik vragen had over de levering kreeg ik op het ene emailadres over 6 dagen wordt het geleverd en op een ander emailadres over 8 dagen. Je zou zeggen als 1 iemand iets verstuurt, verstuurt hij hetzelfde.
Ook even in de oude mail gekeken en vond inderdaad dit terug.
Ik moet nu gaan werken en zal vanavond / morgen verder zoeken.
Toen ik vragen had over de levering kreeg ik op het ene emailadres over 6 dagen wordt het geleverd en op een ander emailadres over 8 dagen. Je zou zeggen als 1 iemand iets verstuurt, verstuurt hij hetzelfde.
OK, we zijn er uit dat er op 2 mei verschillende emails verzonden zijn. Zijn er nog mensen met een andere verzenddatum?
Hallo,
Nou ik heb helaas ook een bestelling voor een externe harde HD geplaatst. Geld ben ik kwijt, daar ga ik ook verder geen tijd en energie meer in steken. Toch wilde ik mijn bevindingen delen over de betrokken derde partijen. Ik schiet er geen fluit mee op maar wil hiermee laten zien hoe profesionele bedrijven onzorgvuldig mee om kunnen gaan.
Het AD:
Als eerste heb ik contact opgenomen met het AD (hier heb ik de advertentie in gezien) De directeur advertising heeft mijn beklacht aangehoord. Ik vind het werkelijk waar slecht dat een gerenommeerd dagblad als het AD niet zorgvuldig te werk is gegaan. Ik was benieuwd waarom er geen creditcheck is gedaan alvorens het plaatsen van de advertentie. De directeur gaf aan dat hij dit betreurt, ze hebben geen creditcheck gedaan omdat DailyDealz ook zaken deed met andere landelijke media. Echter zit het AD ook met een enorme kostenpost. Die zullen ook wel hun lesje geleerd hebben.
Targetmedia:
Vervolgens heb ik op dit forum gekeken en het was raadzaam om Targetmedia te contacteren en te kijken wat zij voor mij kunnen betekenen. Daar kreeg ik de standaard mail van zoals bekend op dit forum. Ik werk zelf in de telecom en ik ben er achter gekomen via de website van de OPTA dat het klantenservicenummer van DailyDealz 0900-2002020 toebehoort aan het bedrijf Targetmedia... Het nummer is op dit moment nog actief. Dit is een betaalnummer wat € 0,25 per minuut kost met een maximum bedrag van € 12,50. Er zullen ongetwijfeld nog steeds mensen de klantenservice blijven bellen. Dit heeft geen zin, Dailydealz is met de noorderzon vertrokken. Maaaar... Targetmedia krijgt nog steeds de opbrengsten van de telefoontjes. Klopt natuurlijk ook niet helemaal. Heb een medewerker gesproken van Targetmedia en die kon niet helemaal uit haar woorden komen. Ik vind dit ook oplichterij! Ik heb haar verzocht om het nummer uit de lucht te laten halen. Ben benieuwd hoelang dit nog duurt. Dus mensen, neem GEEN contact meer op met de klantenservice van Dailydealz.
Hier de infomatie wat ik gevonden heb op de website van de OPTA
0900-2002020
Nummerreeks
0900-2002020
Status
Toegekend
Bestemming
0900, 0906, 0909 - Informatienummers lang
Toegekend
2007-04-04
Aanvraagnummer
2007000880
Relatienaam
TargetMedia B.V.
Groet,
Martijn
Nou ik heb helaas ook een bestelling voor een externe harde HD geplaatst. Geld ben ik kwijt, daar ga ik ook verder geen tijd en energie meer in steken. Toch wilde ik mijn bevindingen delen over de betrokken derde partijen. Ik schiet er geen fluit mee op maar wil hiermee laten zien hoe profesionele bedrijven onzorgvuldig mee om kunnen gaan.
Het AD:
Als eerste heb ik contact opgenomen met het AD (hier heb ik de advertentie in gezien) De directeur advertising heeft mijn beklacht aangehoord. Ik vind het werkelijk waar slecht dat een gerenommeerd dagblad als het AD niet zorgvuldig te werk is gegaan. Ik was benieuwd waarom er geen creditcheck is gedaan alvorens het plaatsen van de advertentie. De directeur gaf aan dat hij dit betreurt, ze hebben geen creditcheck gedaan omdat DailyDealz ook zaken deed met andere landelijke media. Echter zit het AD ook met een enorme kostenpost. Die zullen ook wel hun lesje geleerd hebben.
Targetmedia:
Vervolgens heb ik op dit forum gekeken en het was raadzaam om Targetmedia te contacteren en te kijken wat zij voor mij kunnen betekenen. Daar kreeg ik de standaard mail van zoals bekend op dit forum. Ik werk zelf in de telecom en ik ben er achter gekomen via de website van de OPTA dat het klantenservicenummer van DailyDealz 0900-2002020 toebehoort aan het bedrijf Targetmedia... Het nummer is op dit moment nog actief. Dit is een betaalnummer wat € 0,25 per minuut kost met een maximum bedrag van € 12,50. Er zullen ongetwijfeld nog steeds mensen de klantenservice blijven bellen. Dit heeft geen zin, Dailydealz is met de noorderzon vertrokken. Maaaar... Targetmedia krijgt nog steeds de opbrengsten van de telefoontjes. Klopt natuurlijk ook niet helemaal. Heb een medewerker gesproken van Targetmedia en die kon niet helemaal uit haar woorden komen. Ik vind dit ook oplichterij! Ik heb haar verzocht om het nummer uit de lucht te laten halen. Ben benieuwd hoelang dit nog duurt. Dus mensen, neem GEEN contact meer op met de klantenservice van Dailydealz.
Hier de infomatie wat ik gevonden heb op de website van de OPTA
0900-2002020
Nummerreeks
0900-2002020
Status
Toegekend
Bestemming
0900, 0906, 0909 - Informatienummers lang
Toegekend
2007-04-04
Aanvraagnummer
2007000880
Relatienaam
TargetMedia B.V.
Groet,
Martijn
Zo onderhand begin ik te denken dat TargetMedia = Dailydealz.
ik denk dat tros Radar maar snel van zomerrecess moet komen, zodat wij dit tot op de bodem uit kunnen zoeken.
wij moeten toch op de 1 of andere manier onze spullen of ons geld krijgen.
ik denk dat tros Radar maar snel van zomerrecess moet komen, zodat wij dit tot op de bodem uit kunnen zoeken.
wij moeten toch op de 1 of andere manier onze spullen of ons geld krijgen.
Ook ik ben erin getrapt 29-4 de harde schijf besteld en idd niets ontvangen.
Heb me gemeld via mijnpolitie.nl en morgen ga ik naar het bureau met een uitdraai van dit forum en kijken wat we verder kunnen doen.
Het kan toch niet zo zijn dat dit zomaar kan , die 36,99 was voor mij toch echt wel veel geld en had ervoor moeten sparen dus kan wel janken.
Laat het er in ieder geval niet zomaar bij zitten.
Heb me gemeld via mijnpolitie.nl en morgen ga ik naar het bureau met een uitdraai van dit forum en kijken wat we verder kunnen doen.
Het kan toch niet zo zijn dat dit zomaar kan , die 36,99 was voor mij toch echt wel veel geld en had ervoor moeten sparen dus kan wel janken.
Laat het er in ieder geval niet zomaar bij zitten.
Helaas, ook ik behoor tot de onfortuinlijke.
Ik had destijds de advertentie van de harde schijven al elders gezien. Toen ik de reclame in de krant zag besloot ik ze te bestellen, gelovend in de betrouwbaarheid van deze krant en in dat van iDeal (denkend dat een website pas iDeal ondersteuning krijgt wanneer het een goed en legitiem bedrijf is die de bank hiervan heeft weten te overtuigen).
Ik heb de vouchers z.s.m. na betaling ingestuurd, maar hier geen bevestiging van gehad (het betrof 2 schijven).
Overigens, heeft iemand enig succes gehad met de telefonische klantenservice dan dailydealz? (0900-2002020 (0,25c.p.m.) ma/vrij van 09:00 tot 17:00 uur).
Groet,
Maarten
Ik had destijds de advertentie van de harde schijven al elders gezien. Toen ik de reclame in de krant zag besloot ik ze te bestellen, gelovend in de betrouwbaarheid van deze krant en in dat van iDeal (denkend dat een website pas iDeal ondersteuning krijgt wanneer het een goed en legitiem bedrijf is die de bank hiervan heeft weten te overtuigen).
Ik heb de vouchers z.s.m. na betaling ingestuurd, maar hier geen bevestiging van gehad (het betrof 2 schijven).
Overigens, heeft iemand enig succes gehad met de telefonische klantenservice dan dailydealz? (0900-2002020 (0,25c.p.m.) ma/vrij van 09:00 tot 17:00 uur).
Groet,
Maarten
nee , hier wordt je met mooi muziekje aan het lijntje gehouden maar krijgt niemand aan de lijn.MaartenE schreef:Helaas, ook ik behoor tot de onfortuinlijke.
Groet,
Maarten
Helaas ben ik er in geluisd door DailyDealz. Heb op 25 april een harde schijf besteld kreeg op 2 mei bericht dat ik binnen 2 weken mijn bestelling zou ontvangen.
Krijg totaal geen reacties meer op mijn mailtjes.
-
Beste Erikroy,erikroy schreef:Helaas ben ik er in geluisd door DailyDealz. Heb op 25 april een harde schijf besteld kreeg op 2 mei bericht dat ik binnen 2 weken mijn bestelling zou ontvangen.
Wij zitten allemaal op een reactie, harde schijven of op ons overgemaakte geld te wachten van deze firma.
Ik zou zeggen, doe aangifte bij mijnpolitie.nl
samen staan we sterker.
Succes
-
Received: from [212.54.34.146] (helo=smtp15.gn.mail.iss.as9143.net)
by smtpq4.gn.mail.iss.as9143.net with esmtp (Exim 4.71)
(envelope-from <[email protected]>)
id 1QJViU-0003Eu-68
Received: from 5ed6ae08.cm-7-7c.dynamic.ziggo.nl ([94.214.174.8] helo=gerdaPC)
by smtp15.gn.mail.iss.as9143.net with esmtp (Exim 4.71)
id 1QJViS-0006LT-QD
Received: from [212.54.34.140] (helo=smtp9.gn.mail.iss.as9143.net)
by smtpq3.gn.mail.iss.as9143.net with esmtp (Exim 4.71)
Received: from b4.c17.bise7.blackberry ([192.168.0.104])
by srs.bis7.eu.blackberry.com (8.13.7 TEAMON/8.13.7) with ESMTP id p47HZFFb001550
Omdat ik waarschijnlijk meerdere emailadressen heb gebruikt, heb ik ook verschillende ip adressen van de heren / dame ( Gerda PC ). Had alle emails naar mijn werk verzonden en bewaard. Zal ze verder uitzoeken.
by smtpq4.gn.mail.iss.as9143.net with esmtp (Exim 4.71)
id 1QJViU-0003Eu-68
Received: from 5ed6ae08.cm-7-7c.dynamic.ziggo.nl ([94.214.174.8] helo=gerdaPC)
by smtp15.gn.mail.iss.as9143.net with esmtp (Exim 4.71)
id 1QJViS-0006LT-QD
Received: from [212.54.34.140] (helo=smtp9.gn.mail.iss.as9143.net)
by smtpq3.gn.mail.iss.as9143.net with esmtp (Exim 4.71)
Received: from b4.c17.bise7.blackberry ([192.168.0.104])
by srs.bis7.eu.blackberry.com (8.13.7 TEAMON/8.13.7) with ESMTP id p47HZFFb001550
Omdat ik waarschijnlijk meerdere emailadressen heb gebruikt, heb ik ook verschillende ip adressen van de heren / dame ( Gerda PC ). Had alle emails naar mijn werk verzonden en bewaard. Zal ze verder uitzoeken.
Dit bericht is verwijderd door de moderator i.v.m. het overtreden van de gedragsregels.
-
Tsja, nu kunnen ze idd wel mooi een bericht hier plaatsen, maar voorlopig geeft niemand thuis!!!!! ik heb reeds meerdere emails gestuurd naar zowel [email protected] en [email protected], maar niemand geeft antwoord. Ik heb ook het tel nr geprobeerd, maar uiteraard is dit niet meer in gebruik!!!
Het was ook te mooi om waar te zijn een harde schijf voor €36,-, maar evengoed is het schandalig dat er nog steeds dit soort oplichters rondlopen!!!!. Kan radar hier niets aan doen en proberen om ons geld terug te krijgen???
Het was ook te mooi om waar te zijn een harde schijf voor €36,-, maar evengoed is het schandalig dat er nog steeds dit soort oplichters rondlopen!!!!. Kan radar hier niets aan doen en proberen om ons geld terug te krijgen???
-
Nou hier weer zo`n eentje die er in getrapt is...
Eind april kreeg in de mailbox een mailtje met een aanbieding van een opblaaszwembad van intex met pomp voor 34,95 incl verzenden. Ik heb hem toen besteld maar er ging iets fout met betalen waarna ik het maar even aan de kant heb gelegd.
Op 30 april, een week later, krijg ik tot mijn grote verrassing dezelfde aanbieding (wegens succes nogmaals aangeboden) Ik snel besteld en weer geprobeerd en succesvol betaald.
Bevestigingmail ontvangen en ook in het persoonlijke scherm bij http://www.dailydealz.nl zie je hem ook in bestelling staan....
Maar nu, 1 juni, een maand verder nog niets ontvangen, Hoe kan het ook anders met zo`n bedrijf!
Ik heb ze uiteraard bestookt met mails maar wat er ook komt geen antwoord of reactie van hun!
Dus conclusie: Zeer boos, geen zwembad, geld weg en weer zo`n k** bedrijf in Nederland!
Sandra
Eind april kreeg in de mailbox een mailtje met een aanbieding van een opblaaszwembad van intex met pomp voor 34,95 incl verzenden. Ik heb hem toen besteld maar er ging iets fout met betalen waarna ik het maar even aan de kant heb gelegd.
Op 30 april, een week later, krijg ik tot mijn grote verrassing dezelfde aanbieding (wegens succes nogmaals aangeboden) Ik snel besteld en weer geprobeerd en succesvol betaald.
Bevestigingmail ontvangen en ook in het persoonlijke scherm bij http://www.dailydealz.nl zie je hem ook in bestelling staan....
Maar nu, 1 juni, een maand verder nog niets ontvangen, Hoe kan het ook anders met zo`n bedrijf!
Ik heb ze uiteraard bestookt met mails maar wat er ook komt geen antwoord of reactie van hun!
Dus conclusie: Zeer boos, geen zwembad, geld weg en weer zo`n k** bedrijf in Nederland!
Sandra