LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Automatisch incasso door ''geld-te-verdienen-via-internet''
Re: Automatisch incasso door ''geld-te-verdienen-via-internet''
Volg de pijlen.
Kijk effe of je een antwoordnummer kunt vinden van het desbetreffende bedrijf en laat het postkantoor het retour zenden. Dan komt alles wel goed denk ik. Je hebt dan een bewijs dat je het teruggestuurd hebt.
wat houdt de antwoordnummer in? postcode? telefoonnummer?
Dat je het gratis kunt retourneren op kosten van de afzender.
Inderdaad een antwoordnummer is een postadres, net zoals postbus...hahal schreef:Dat je het gratis kunt retourneren op kosten van de afzender.
Dus :
bedrijf X
Antwoordnummer 12
0000 AA Woonplaats.
Alleen kun je naar een antwoordnummer gratis versturen.
www.antwoordnummer.nl
daar kun je veel antwoordnummers vinden. Veel bedrijven zetten dit vaak niet echt duidelijk op hun eigen site.
Volgens mij heb ik zo'n nummer niet, ik weet wel hun fabriek/kantoor adres
maar verder niet.
maar verder niet.
Dit kun je zoeken bij de link die ik je gegeven heb: http://www.antwoordnummer.nl/zoeken.php ... oordnummerKicker schreef:Volgens mij heb ik zo'n nummer niet, ik weet wel hun fabriek/kantoor adres
maar verder niet.
In het vakje "zoeken op naam" vul je de naam van het bedrijf in en klik je op zoeken. Helaas hebben niet alle bedrijven een antwoordnummer.
Een antwoordnummer is altijd gratis. Het is inderdaad een soort postbus.
Misschien is het het beste dat wanneer je het antwoordnummer gevonden hebt je naar het postkantoor gaat en vraagt of je een bewijs kunt krijgen dat je het pakketje terug stuurt.
Het kan zijn dat je gelijk hebt dat de DHL het pakketje komt brengen. Wat liepen zij nou te wauwelen dat je, wanneer je het weigert aan te nemen, je wel de verzendkosten moest betalen?
Groetjes,
Canardo
Sorry hoor, maar is dit nog een serieus draadje? Uit moeten leggen wat een antwoordnummer is... Volgens mij is iemand aan het trollen.Emmy75 schreef:Inderdaad een antwoordnummer is een postadres, net zoals postbus...hahal schreef:Dat je het gratis kunt retourneren op kosten van de afzender.
Dus :
bedrijf X
Antwoordnummer 12
0000 AA Woonplaats.
Alleen kun je naar een antwoordnummer gratis versturen.
http://www.antwoordnummer.nl
daar kun je veel antwoordnummers vinden. Veel bedrijven zetten dit vaak niet echt duidelijk op hun eigen site.
Niet zo denigrerend. Niet iedereen heeft alle wijsheid in pacht.
Hallo, kreeg 2 e-mails, de mascara is stopgezet en ik ontvang geen pakketje, en als het pakketje toch onderweg is en ik ontvang heb thuis dan kreeg ik een adres en een blaadje wat de reden is voor retour.
Opgelost!
Bedankt voor de hulp en het meedenken om dit op te lossen
Bedankt!
groetjes
Kicker
Opgelost!
Bedankt voor de hulp en het meedenken om dit op te lossen
Bedankt!
groetjes
Kicker