LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ticketnet.biz

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
chrisje v.
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jun 2011 12:04

Re: Ticketnet.biz

Ongelezen bericht door chrisje v. »

Hier nog iemand die het op z'n heupen krijgt; mij gaat het om 10 kaarten voor Guus Meeuwis, 18 juni a.s. 10 x 69€ + Administratiekosten maakt een maand huur voor een degelijk huisje!!!! Die laaielichters nemen niet op en reageren niet op de emails.
Heeft er iemand iets meer te vertellen, desnoods in een p.b.
Dit is de eerste keer dat ons iets dergelijks overkomt. Wij zijn niet echt van het "juridisch" ondernemen, eerder "fysiek".

MMJ
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jun 2011 13:49

Re: Ticketnet.biz

Ongelezen bericht door MMJ »

@chrisje v.

Hier nog een paar mensen die via Ticketnet.biz hebben besteld. Wij hebben ook kaarten voor Guus Meeuwis voor a.s. 18 juni besteld!

Ik heb al zo vaak gebeld, gemaild etc. maar ze reageren gewoon niet! Ik denk dat we kunnen fluiten naar onze centen, stelletje oplichters!
Het vreemde is dat ze wel op internet staan en ook een kvk nummer hebben en daar ook daadwerkelijk ingeschreven staan! Ook heb ik al contact opgenomen met Targetpay die kunnen ook weinig voor ons doen.

Hebben jullie intussen al iets gehoord?

Mvg

schildering
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 jun 2011 22:53

Re: Ticketnet.biz

Ongelezen bericht door schildering »

Verschillende berichten zijn verwijderd door de moderator i.v.m. het overtreden van de gedragsregels.

Belastende beweringen dienen altijd te worden onderbouwd.

Redegeld2006
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jun 2011 20:44

Re: Ticketnet.biz

Ongelezen bericht door Redegeld2006 »

Off-topic bericht verwijderd door de moderator i.v.m. laster.

Let op: dit topic gaat alleen over Ticketnet.biz!

schildering
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 jun 2011 22:53

Re: Ticketnet.biz

Ongelezen bericht door schildering »

[Off-topic bericht verwijderd door de moderator.]

Gesloten