LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Electrische barbeque

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Sylvia jonathans

Electrische barbeque

Ongelezen bericht door Sylvia jonathans »

Graag zou ik even wat onder de aandacht willen brengen op 22 juni 2002 een electrische barbeque van Tefal gekocht bij de kijkshop volgens gebruiksaanwijzing na een half uurtje spontaan in de brand gevlogen levensgevaarlijk weer terug gebracht naar de kijkshop werd opgestuurd naar tefal de barbeque heeftkunstoffen zijkanten waar de bak invalt volgens ons mag dit dus niet waarom verkoopt tefal zulke levensgevaarlijke apparaten ik heb zoiets van uit de winkels ermee hier komen ongelukken van graag jullie ractie hierop we zijn enorm geschrokken. sylvia jonathans

kijkshopper

Re: Electrische barbeque

Ongelezen bericht door kijkshopper »

Dit is de eerste keer dat ik hoor van zo'n geval. Natuurlijk word zoiets direkt gemeld bij de desbetreffende leverancier. Tefal heeft een hoge kwaliteitscontrole en elektrische apparaten zijn volgens mij voorzien van een KEMA keur. Lijkt mij (helaas voor mevrouw) een op zich staand geval.

Jörgen

Re: Electrische barbeque

Ongelezen bericht door Jörgen »

Wat klaagt U nou????
U zegt toch dat het apparaat in de brand na een half uur volgens de gebruiksaanwijzing, dan klopt 't toch!!!!

Tip: Gebruik eens lees-/schrijftekens, dat scheelt echt een stuk!!!!

JohanJans
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 jun 2011 00:19

Re: Electrische barbeque

Ongelezen bericht door JohanJans »

Als het in de gebruiksaanwijzing staat zijn die vlammen toch in orde :)

Heb je soms spritus gedaan in de waterschaal?

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: Electrische barbeque

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Fantastisch die snelle reacties. Hier is TS echt mee geholpen ... :lol:

Toolboy

Re: Electrische barbeque

Ongelezen bericht door Toolboy »

Een verwarmingselement zal nimmer tot zelfontbranding komen .
Er kan ontbranding ontstaan door toevoeging,maar daar heeft tefal niets mee te maken.
Mocht het zonder enige toevoeging zijn dan kan u kijkshop aansprakelijk stellen voor alle gevolg schade.

T

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Electrische barbeque

Ongelezen bericht door sephora30 »

Vraag is uit 2002 :mrgreen:

Gesloten