Meinon schreef:
Dank u. Nu moet ik hem helemaal weer opnieuw typen zonder beledigingen hopelijk...
Excuses Mods van Radar.
Ga je straks zeuren op kassa als je hier gebanned word? Je leert niet snel he?
Meinon schreef:
Ik zal hieronder de 'gepiepte' versie van mijn post posten:
-Betreft de cijfers die Telfort/Hugo aanhaalde hier een paar posten terug:
Het gaat niet om een tijdelijk ban. Het ging om een PERMANENTE BAN. Zoals ik kon lezen als ik probeerde in te loggen op mijn naam daar.
Verder als iemand dus daar gebanned wordt, krijg je als mail-adres mee: neem contact op met de beheerder van webcare. Dat is het volgende mail adres: no-reply@............ precies.. No reply. Dus logisch dat er maar 3 tijdelijke bans zijn...in jullie rapportage
In je eerdere post gaf je aan dat je ZONDER enige vorm van berichtgeving werd afgesloten. Nu geef je aan een mailtje te hebben gehad. Als hierin staat neem contact op met de de beheerder van webcare, betekend het niet dat de verzonden mail zijn emailadres is. Bovendien, wat heeft dit te maken met het feit dat je bent afgesloten?
Meinon schreef:
Betreft de zogenaamde bedreiging:
Het is zeer zeker fout van telfort, dat in dit geval niet eerst nader onderzoek is gedaan door de webcare van telfort/hugo, voordat zij omwille van zogenaamde "bedreiging" van een mede forumlid, mijn internet aansluiting afsluiten.
Kijk, ipv de hand in eigen boezem te steken, ga je je eigen bedreigingen goed praten. Wat voor mannetje ben je dan? Ik kan hier echt niet serieus op ingaan. Zwakke argumenten, geen eigen verantwoording en alles en iedereen is schuldig behalve jijzelf.
Meinon schreef:
"*scheldwoord* (ik piep deze nu even weg
.. Ik scheld namelijk alleen uit grote frustratie door de ongelijke en onrechtvaardige behandeling op dat forum, is niet goed ik weet het.. maar ja zo heeft iedereen wat...), geef me je adres maar even" .. dat was het PB waar het om gaat bij deze persoon.
Heel volwassen. Als je je zo kinderachtig gedraagt kun je het ook terug verwachten. En pas op, je komt zo de verkeerde eens tegen.
Meinon schreef:
Is dit nu daadwerkelijk een bedreiging???
Ja