LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?
-
Re: DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?
Aangifte gedaan:
Dj Dre (via mijnpolitie.nl)
jhkx41 (via mijnpolitie.nl)
mars1988 (via politiebureau)
Phgrob( via politie en bij politiebureau)
Downstar(via mijnpolitie.nl)
Kwal (viamijnpolitie.nl)
abc'tje (via mijnpolitie.nl)
marmarda (via mijnpolitie.nl)
Danielle38 (via mijnpolitie.nl)
JM1988 (via mijnpolitie.nl)
Jptpeek (via mijnpolitie.nl)
jinglebinkie (via mijnpolitie.nl)
garvon (via mijnpolitie.nl)
woggiefamily (via mijnpolitie.nl)
adria310 (via mijnpolitie.nl)
jroelofs (via mijnpolitie.nl)
browny (via mijnpolitie.nl)
Croc882 (via ???????????)
Bouwe272 (via mijnpolitie.nl)
Hymke (via mijnpolitie.nl)
Obsession1975 (via mijnpolitie.nl)
hofhuis (via mijnpolitie.nl)
Lady1986
demk (via mijnpolitie.nl)
twan99 (via mijnpolitie.nl)
mike55 (via mijnpolitie.nl)
sandra1978 (via mijnpolitie.nl)
Didy76 (via mijnpolitie.nl)
MaartenE (via mijnpolitie.nl)
valco
pauline (via mijnpolitie.nl)
Henk0506 (via mijnpolitie.nl)
lady4757 (via mijnpolitie.nl)
Hardhoofd (via mijnpolitie.nl)
pc4all (via mijnpolitie.nl)
T0m (via mijnpolitie.nl)
CyBaH (gebeld met buro en via mijnpolitie.nl aangifte gedaan. advies was collectief via foon)
ALSU (via mijnpolitie.nl)
aanzee70 (via mijnpolitie.nl)
fokky (via mijnpolitie.nl)
Edba (via mijnpolitie.nl)
Banjer69 (via mijnpolitie.nl)
Judith84 (via mijnpolitie.nl)
mars1988 (via mijnpolitie.nl)
jojo1979 (via mijnpolitie.nl)
jasperw1991 (via mijnpolitie.nl)
Aandacht van Tros Radar:
Dj Dre
jhkx41
Phgrob
abc'tje
marmarda
Danielle38
woggiefamily
adria310
jroelofs
Hymke
Obsession1975
Lady1986
MaartenE
Banjer69
Hardhoofd
CyBaH
Dj Dre (via mijnpolitie.nl)
jhkx41 (via mijnpolitie.nl)
mars1988 (via politiebureau)
Phgrob( via politie en bij politiebureau)
Downstar(via mijnpolitie.nl)
Kwal (viamijnpolitie.nl)
abc'tje (via mijnpolitie.nl)
marmarda (via mijnpolitie.nl)
Danielle38 (via mijnpolitie.nl)
JM1988 (via mijnpolitie.nl)
Jptpeek (via mijnpolitie.nl)
jinglebinkie (via mijnpolitie.nl)
garvon (via mijnpolitie.nl)
woggiefamily (via mijnpolitie.nl)
adria310 (via mijnpolitie.nl)
jroelofs (via mijnpolitie.nl)
browny (via mijnpolitie.nl)
Croc882 (via ???????????)
Bouwe272 (via mijnpolitie.nl)
Hymke (via mijnpolitie.nl)
Obsession1975 (via mijnpolitie.nl)
hofhuis (via mijnpolitie.nl)
Lady1986
demk (via mijnpolitie.nl)
twan99 (via mijnpolitie.nl)
mike55 (via mijnpolitie.nl)
sandra1978 (via mijnpolitie.nl)
Didy76 (via mijnpolitie.nl)
MaartenE (via mijnpolitie.nl)
valco
pauline (via mijnpolitie.nl)
Henk0506 (via mijnpolitie.nl)
lady4757 (via mijnpolitie.nl)
Hardhoofd (via mijnpolitie.nl)
pc4all (via mijnpolitie.nl)
T0m (via mijnpolitie.nl)
CyBaH (gebeld met buro en via mijnpolitie.nl aangifte gedaan. advies was collectief via foon)
ALSU (via mijnpolitie.nl)
aanzee70 (via mijnpolitie.nl)
fokky (via mijnpolitie.nl)
Edba (via mijnpolitie.nl)
Banjer69 (via mijnpolitie.nl)
Judith84 (via mijnpolitie.nl)
mars1988 (via mijnpolitie.nl)
jojo1979 (via mijnpolitie.nl)
jasperw1991 (via mijnpolitie.nl)
Aandacht van Tros Radar:
Dj Dre
jhkx41
Phgrob
abc'tje
marmarda
Danielle38
woggiefamily
adria310
jroelofs
Hymke
Obsession1975
Lady1986
MaartenE
Banjer69
Hardhoofd
CyBaH
Je hebt mij dubbel in de lijst gezet.
Kan je de onderste weghalen.
Alvast bedankt.
Kan je de onderste weghalen.
Alvast bedankt.
zo heb ze nog keer bestookt met mailtje zie hier onder evn op hun domen op merking gereageert ben ik er ook even vanaf
waarom word al 8 weken niet gereageert op mailtjes dan en dan dit neer zetten op rader zie hier onder passen jaja het zal mijn worst weten het duurt mjn al te ;lang en reageren kunnen jullie ook niet 1 ding weet ik zeker ik bestel NOOIT MEER BIJ JULLIE WANT ALS IK ZO LANG MOET WACHTEN OP KOELBOX IS AL WEER ZO WINTER !!!! DAN HEB JE ER VEEL AAN !!!@
EN IK GA ZEKER WERK VAN MAKEN BEN BEU
dailydealz
Beste mensen,
Na het lezen van de berichten hier word er paniek gezaaaid om niks. Alle produkten die besteld zijn worden netjes uitgeleverd binnen de gestelde termijn. Dailydealz is overgenomen en de gegevens zullen allemaal deze week aangepast zijn er word hard aan de website gewerkt. De onduidelijkheid over de vouchers kunnen we nu meteen wegnemen. U hoeft alleen uw bestel nummer en de unieke vouchercode te mailen naar dailydealz. Dit word dan meteen verwerkt in ons systeem. Verder hoeft u niks te doen. Op het moment dat de bestelling is verstuurd ontvang u een email. Wij hopen u voldoende op deze manier geinformeerd te hebben. Voor vragen en onduidelijkheden kunt u ook een mail sturen naar [email protected]. Misschien ook handig om te weten dat we een aantal produkten verkopen die geleverd worden door een duitse leverancier vandaar dat we de aanbieding van de harde schijf hebben kunnen doen. We wensen u veel plezier met het door u gekochte produkt en hopen u snel weer te zien op de site die vanaf volgende week elke dag een top aanbieding heeft.
Team dailydealz
--------------------------------------------------------------------------------
From:.
Subject: FW: dailydealz.nl: Your Deal Number # 100000376
Date: Tue, 26 Apr 2011 12:07:34 +0000
.
--------------------------------------------------------------------------------
To:
Subject: dailydealz.nl: Your Deal Number # 100000376
From: [email protected]
Date: Tue, 26 Apr 2011 12:03:16 +0000
.ExternalClass, .ExternalClass td {color:#2f2f2f;font:11px/1.35em Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif;}
Hello
Thank you for your Deal from dailydealz.nl. Once your package ships we will send an email with a link to track your order. You can check the status of your order by logging into your account. If you have any questions about your order please contact us at [email protected] or call us at 1245566 Monday - Friday, 8am - 5pm PST.
Your deal confirmation is below. Thank you again for your business.
Your Deal#100000376 (placed on 26 april 2011)
Billing Information:
Artikel
Artikelnummer
Aantal
Subtotaal
Smart Cooler Camping (25L)
koeler
1
€32,99
Cadeaubericht voor deze bestelling
Met vriendelijke groet,
Team DailyDealz.nl
waarom word al 8 weken niet gereageert op mailtjes dan en dan dit neer zetten op rader zie hier onder passen jaja het zal mijn worst weten het duurt mjn al te ;lang en reageren kunnen jullie ook niet 1 ding weet ik zeker ik bestel NOOIT MEER BIJ JULLIE WANT ALS IK ZO LANG MOET WACHTEN OP KOELBOX IS AL WEER ZO WINTER !!!! DAN HEB JE ER VEEL AAN !!!@
EN IK GA ZEKER WERK VAN MAKEN BEN BEU
dailydealz
Beste mensen,
Na het lezen van de berichten hier word er paniek gezaaaid om niks. Alle produkten die besteld zijn worden netjes uitgeleverd binnen de gestelde termijn. Dailydealz is overgenomen en de gegevens zullen allemaal deze week aangepast zijn er word hard aan de website gewerkt. De onduidelijkheid over de vouchers kunnen we nu meteen wegnemen. U hoeft alleen uw bestel nummer en de unieke vouchercode te mailen naar dailydealz. Dit word dan meteen verwerkt in ons systeem. Verder hoeft u niks te doen. Op het moment dat de bestelling is verstuurd ontvang u een email. Wij hopen u voldoende op deze manier geinformeerd te hebben. Voor vragen en onduidelijkheden kunt u ook een mail sturen naar [email protected]. Misschien ook handig om te weten dat we een aantal produkten verkopen die geleverd worden door een duitse leverancier vandaar dat we de aanbieding van de harde schijf hebben kunnen doen. We wensen u veel plezier met het door u gekochte produkt en hopen u snel weer te zien op de site die vanaf volgende week elke dag een top aanbieding heeft.
Team dailydealz
From:.
Subject: FW: dailydealz.nl: Your Deal Number # 100000376
Date: Tue, 26 Apr 2011 12:07:34 +0000
.
To:
Subject: dailydealz.nl: Your Deal Number # 100000376
From: [email protected]
Date: Tue, 26 Apr 2011 12:03:16 +0000
.ExternalClass, .ExternalClass td {color:#2f2f2f;font:11px/1.35em Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif;}
Hello
Thank you for your Deal from dailydealz.nl. Once your package ships we will send an email with a link to track your order. You can check the status of your order by logging into your account. If you have any questions about your order please contact us at [email protected] or call us at 1245566 Monday - Friday, 8am - 5pm PST.
Your deal confirmation is below. Thank you again for your business.
Your Deal#100000376 (placed on 26 april 2011)
Billing Information:
Artikel
Artikelnummer
Aantal
Subtotaal
Smart Cooler Camping (25L)
koeler
1
€32,99
Cadeaubericht voor deze bestelling
Met vriendelijke groet,
Team DailyDealz.nl
De site van goldendeals lijkt een exacte kopie van Groupon.
-
- Contacteer:
Goldendeals is in 2010 geregistreerd, en staat op een hele andere naam dan dailydealz.Banaan1960 schreef:Gaan ze nu verder als http://www.goldendeals.nl
Het pand staat in iedergeval leeg.
enDomeinnaam goldendeals.nl
Status actief
Houder Golden Experience B.V.
Adm. contact [email protected]
Registrar ProdaCom - Internet Service Provider
Date 2010-11-25
Lijkt me niet dezelfde.Domeinnaam dailydealz.nl
Status actief
Houder jc beautydeals
Administratieve contactpersoon [email protected]
Registrar Tiscom Hosting B.V.
Datum registratie 2011-02-03
-
Dag allemaal,
zojuist even gebeld met mijnpolitie.nl over onze aangifte.
wat blijkt dat er helemaal niets bekend is over onze aangifte, hun vraag is weer om de aangifte opnieuw te doen
tevens heb ik ook gevraagd of ze kunnen zoeken op dailydealz daar is ook niks op te vinden
DUS ALLEMAAL GRAAG BELLEN OVER JULLIE AANGIFTEN
groeten
Youssef
zojuist even gebeld met mijnpolitie.nl over onze aangifte.
wat blijkt dat er helemaal niets bekend is over onze aangifte, hun vraag is weer om de aangifte opnieuw te doen
tevens heb ik ook gevraagd of ze kunnen zoeken op dailydealz daar is ook niks op te vinden
DUS ALLEMAAL GRAAG BELLEN OVER JULLIE AANGIFTEN
groeten
Youssef
Vandaag ben ik teruggebeld door de persoon die mijn aangifte heeft opgenomen op het bureau.
De zaak gaat in behandeling worden genomen door de recherche van politie Rotterdam-Rijnmond
De zaak gaat in behandeling worden genomen door de recherche van politie Rotterdam-Rijnmond
eindelijk eens een keer een positief geluid vanuit de politie, ben benieuwd!mars1988 schreef:Vandaag ben ik teruggebeld door de persoon die mijn aangifte heeft opgenomen op het bureau.
Het geld ben ik kwijt, dat is nou eenmaal zo. Maar het zou heel mooi zijn als de ellendelingen achter dailydealz vervolgd gaan worden.
Kun je misschien dan de naam van de rechercheur vermelden in een PM aan iedereen.
dan komen alle aangiftes ook op hetzelfde punt binnen, anders verdinken strax alle aangiftes weer in de bureaucratische formulieren.
dan komen alle aangiftes ook op hetzelfde punt binnen, anders verdinken strax alle aangiftes weer in de bureaucratische formulieren.
-
Hierbij een bericht van www.mijnpolitie.nl
Er zijn bij het meldpunt internet oplichting veel meldingen van oplichting gedaan.
We zullen bij de payment service provider gaan informeren wat zij tot nu toe zelf voor actie en onderzoek hebben ondernomen. Daarnaast zal gekeken worden welke politieregio de zaak, die toch wel een behoorlijke omvang heeft aangenomen, zal oppakken. Op het moment dat er meer duidelijk is verkregen zullen alle slachtoffers, die via www.mijnpolitie.nl een melding hebben ingediend, via de mail van www.mijnpolitie.nl een bericht over dit vervolg ontvangen.
Vriendelijke groet
Team Meldpunt Internet Oplichting
Er zijn bij het meldpunt internet oplichting veel meldingen van oplichting gedaan.
We zullen bij de payment service provider gaan informeren wat zij tot nu toe zelf voor actie en onderzoek hebben ondernomen. Daarnaast zal gekeken worden welke politieregio de zaak, die toch wel een behoorlijke omvang heeft aangenomen, zal oppakken. Op het moment dat er meer duidelijk is verkregen zullen alle slachtoffers, die via www.mijnpolitie.nl een melding hebben ingediend, via de mail van www.mijnpolitie.nl een bericht over dit vervolg ontvangen.
Vriendelijke groet
Team Meldpunt Internet Oplichting
Heel goed om te zien dat de zaak in behandeling genomen wordt!
Dan hoop en verwacht ik dat we snel een mail zullen ontvangen,
we hebben immers de namen/adressen/ vele andere persoonlijke gegevens al door gegeven.
tevens zijn deze heren al eerder in aanraking met de politie geweest, dus veel onderzoek naar ze zal er naar mijn mening niet nodig zijn..
toch fijn dat ze er wat mee lijken te doen nu.
we hebben immers de namen/adressen/ vele andere persoonlijke gegevens al door gegeven.
tevens zijn deze heren al eerder in aanraking met de politie geweest, dus veel onderzoek naar ze zal er naar mijn mening niet nodig zijn..
toch fijn dat ze er wat mee lijken te doen nu.
Eindelijk bericht:
Geachte mevrouw, heer,
Uw melding heeft geleid tot nader onderzoek.
Onlangs heeft u een melding gedaan van internetoplichting. Aangezien er voor het meldpunt voldoende aanleiding bestaat voor een strafrechtelijk onderzoek, willen wij u vragen binnen 14 dagen aangifte te doen.
U kunt dit eenvoudig doen door in te loggen op het portaal van mijnpolitie.nl (http://www.mijnpolitie.nl) met gebruikmaking van uw DigiD.
Uw reeds eerder ingevoerde gegevens bij de melding worden automatisch ingevuld in uw aangifteformulier. Controleer bij het doen van aangifte of u de juiste domeinnaam heeft ingevoerd, zodat uw gegevens op de juiste plek terechtkomen.
Wij hopen u van dienst te zijn,
Met vriendelijke groet,
Meldpunt Internetoplichting
-------------------------------------------
nu kan ik op mijnpolitie.nl mijn aangifte niet weer vinden maargoed dat lossen we wel op.
eindelijk gerechtigheid???
ik wacht af. heb er weinig vertrouwen in.
Geachte mevrouw, heer,
Onlangs heeft u een melding gedaan van internetoplichting. Aangezien er voor het meldpunt voldoende aanleiding bestaat voor een strafrechtelijk onderzoek, willen wij u vragen binnen 14 dagen aangifte te doen.
U kunt dit eenvoudig doen door in te loggen op het portaal van mijnpolitie.nl (http://www.mijnpolitie.nl) met gebruikmaking van uw DigiD.
Uw reeds eerder ingevoerde gegevens bij de melding worden automatisch ingevuld in uw aangifteformulier. Controleer bij het doen van aangifte of u de juiste domeinnaam heeft ingevoerd, zodat uw gegevens op de juiste plek terechtkomen.
Met vriendelijke groet,
-------------------------------------------
nu kan ik op mijnpolitie.nl mijn aangifte niet weer vinden maargoed dat lossen we wel op.
eindelijk gerechtigheid???
ik wacht af. heb er weinig vertrouwen in.
Ja, eindelijk kunnen we aangifte doen!!
Alleen, bij de aangifte moeten we nu dus wel een adres, postcode, telefoonnummer noteren.. Iemand enig idee hoe we daaraan kunnen komen / wat we kunnen noteren?
gr,
Jasper
Oh en voor de persoon hierboven: Je moet op de mijnpolitie site inloggen met je digid. Daarna naar internetoplichting gaan, daar zie je dan onderaan je melding over dailydealz en daar kun je rechts klikken op 'doe aangifte'.
Alleen, bij de aangifte moeten we nu dus wel een adres, postcode, telefoonnummer noteren.. Iemand enig idee hoe we daaraan kunnen komen / wat we kunnen noteren?
gr,
Jasper
Oh en voor de persoon hierboven: Je moet op de mijnpolitie site inloggen met je digid. Daarna naar internetoplichting gaan, daar zie je dan onderaan je melding over dailydealz en daar kun je rechts klikken op 'doe aangifte'.
Precies, in normale omstandighedenJM1988 schreef:Ja, eindelijk kunnen we aangifte doen!!
gr,
Jasper
ik heb al 2x ingelogd en gekeken maar me melding staat er niet
erg raar
Hoewel ik zelf ook nog geen bericht heb gehad van mijn politie, net even ingelogd, en inderdaad, ik kon ook aangifte doen.
dit direct maar gedaan.
laten we hopen dat er nu snel een beetje schot in de zaak komt....
dit direct maar gedaan.
Hey Dre,Dj Dre schreef:Hoewel ik zelf ook nog geen bericht heb gehad van mijn politie, net even ingelogd, en inderdaad, ik kon ook aangifte doen.
dit direct maar gedaan.
mag ik vragen wat je hebt ingevuld bij dingen als adres / telefoonnummer enzo? De dingen die niet echt bekend zijn..
Thanks,
Jasper
Als het goed is worden de gegevns die je destijds bij de melding hebt ingevuld, automatisch ingevuld.
deze gegevens zijn toen ook hier vermeld.
die heb ik toen ook gebruikt.
ik ga er van uit dat dat de goede gegevens zijn.
deze gegevens zijn toen ook hier vermeld.
die heb ik toen ook gebruikt.
ik ga er van uit dat dat de goede gegevens zijn.
-
Net binnen gekregen.
Geachte mevrouw, heer,
Met vriendelijke groet,
Deze mail is automatisch aangemaakt en antwoorden op deze mail is niet mogelijk.
Geachte mevrouw, heer,
Met vriendelijke groet,
Deze mail is automatisch aangemaakt en antwoorden op deze mail is niet mogelijk.
Klopt, de aangiftes worden nu in behandeling genomen.
laten we met z'n allen nu ook daadwerkelijk aangifte doen, en zorgen dat deze mensen aan de schandpaal kunnen.
als ze nou gepakt worden, wellicht kunnen we nog iets op ze verhalen...
laten we met z'n allen nu ook daadwerkelijk aangifte doen, en zorgen dat deze mensen aan de schandpaal kunnen.
als ze nou gepakt worden, wellicht kunnen we nog iets op ze verhalen...