LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DELL is PERFECT

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
TL

Re: DELL is PERFECT

Ongelezen bericht door TL »

Ik wacht nu al vanaf 16/2 op een dell die ik op 3/2 heb besteld via het internet.

Ik heb gevraagd of de levering op mijn werk adres kan geschieden want voor levering thuis moest ik van 8.30 tot 17.30 thuis zijn maar het kon ook zijn dat ze de volgende dag kwamen. voor iemand die werkt een bijna onmogelijk zaak. Dit verzoek tot wijziging in adres is schijnbaar een groot probleem, mijn order wordt steeds thuis afgeleverd ondanks er inhun systeem iets anders staat.

Een dell verkoper meld dat hij mij niet kan helpen. Bij "customer Care", moet volgens mij zijn Customer SCARE, is volgens hun systeem alles OK en ben ik de gek.
De machine kan dan nog zo goed zijn als ik hem krijg, voor mij nooit meer een dell alleen al vanwege zeze service.

Ps.Het leuke is dat ze wel al het hele bedrag van mn creditcard hebben afgeschrevennog voor ik ooit eens wat heb ontvangen.

miguel_72

Re: DELL is PERFECT

Ongelezen bericht door miguel_72 »

Jammer dat het zo nu en dan mis gaat met de service.

Ik weet echter uit ervaring dat de Dimension, Optiplex, Inspiron etc. over het algemeen degelijke machines zijn. Voor mijn dagelijks brood werk ik voor een groot it bedrijf die veel reparaties doet
Mijn oordeel is dat ze wat dat betrefd echt niet slechter zijn dan HP, Compaq etc. Wat betrefd prijs buiten de garantie moet je inderdaad maar eens bij HP of Compaq een onderdeel bestellen buiten garantie dan betaal je je ook blauw.

Voor mij is Dell gewoon een top merk.

Gesloten