LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lounge set via Groupon

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
MaartenF
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 jul 2011 10:47

Re: Lounge set via Groupon

Ongelezen bericht door MaartenF »

Tja....wij hebben hetzelfde mailtje gehad....invoeringsproblemen...
Echt heel erg triest dit!
Ik heb sowieso weinig vertrouwen meer in het kunnen van de directeur van Tefneth; Persoonsgegevens verwijderd door moderator.
Het ontvangen mailtje van Axxi77 zit bomvol taal- en spellingsfouten. Dat belooft wat voor de verdere afhandeling van onze bestellingen....wellicht heeft Persoonsgegevens verwijderd door moderator. 'loungeset' vervangen met 'Hasj Bar loungeset' op de inklaringsformulieren???
Nou we wachten weer verder af, ondertussen wil ik uiteraard ook iedereen waarschuwen voor deze 'importeur'.

Axxi77
Berichten: 10
Lid geworden op: 02 jun 2011 10:48

Re: Lounge set via Groupon

Ongelezen bericht door Axxi77 »

Beste mensen,

Eenieder die een loungeset "Cannes" heeft besteld via Groupon krijgt deze zeker geleverd! Zoals in onze eerdere mailing zijn wij voornemens om deze uiterlijk in week 33 geleverd te hebben. Wij zijn op dit moment helaas nog niet in het bezit van de 10 containers met de Groupon bestelling; ook zijn wij nog niet in week 33...

In plaats van ons op dit forum van mensensmokkel en/of drugshandel te betichten vragen wij de mensen die liever niet meer wachten op hun bestelling dit met ons persoonlijk op te nemen en de bestelling te annuleren!

Met vriendelijke groet, K.H.T. Bos. Axxi77.

p.s. Robert, je mag ook posten op het forum dat je inderdaad ook je aankoopbedrag hebt teruggestort gekregen én als de sets in ons bezit zijn je alsnog de mogelijkheid hebt om tegen dezelfde voorwaarden geleverd te krijgen!

Robert P B
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 aug 2011 11:04

Re: Lounge set via Groupon

Ongelezen bericht door Robert P B »

Beste heer Bos/ Allen,

Ik heb inderdaad de centjes netjes teruggestort gekregen. Een goede tussenoplossing. Ik wil benadrukken dat ik niemand beschuldig van (drugs)smokkel mocht dat zo overgekomen zijn. Wel blijft een feit dat als alle papieren geregeld zijn de douane geen reden heeft tot vasthouden van containers.

Ik wacht nu met een gerust hart of en wanneer de sets arriveren....


vr. gr.

Robert

dstam09
Berichten: 10
Lid geworden op: 25 jul 2011 10:55

Re: Lounge set via Groupon

Ongelezen bericht door dstam09 »

Wij hebben de sets (we hebben er 2 gekocht) 10 weken geleden aangeschaft.
Na meerdere telefoontjes en mails naar de leverancier hebben wij besloten de koop te annuleren ivm het niet tijdig kunnen leveren.

Wij hebben van de verkoper inmiddels de mededeling gehad dat wij konden annuleren ondanks dat de levertijd nu nog maar 2 weken was. evengoed 5 weken te laat en deze smoes hadden we ook al naar 7 weken gehad.
De annulering kon alleen plaats vinden bij Groupon omdat die het geld had moeten terugstorten.

Na diverse malen telefonisch geprobeerd contact te krijgen met de klantenservice hebben we het uiteindelijk per mail geprobeerd, eerste reactie groupon: het duurt nog 2 weken. daar gingen we niet mee akkoord. 2de reactie groupon: u kunt u geld niet terug krijgen maar wel een tegoed voor groupon (voor 798) of de sets cadeau doen.
Vervolgens gebeld met de sales afdeling want daar nemen ze wel op.
Daar na heel veel moeite de toezegging gekregen dat ze het geld gaan terug storten. De mevrouw van de klantenservice had waarschijnlijk het verkeerde mailtje gestuurd. Wel knap dat toen ik het bedrag noemde dat ze in 1x begreep over welk product het ging en dat ik toen meteen mijn geld kon terug krijgen.

Mijn tip geen zaken doen met Axxi77 die onderneming wil geld verdienen maar is niet bereid de noodzakelijke voorraad daarvoor in huis te halen, want dat kost ze geld. Inzake Groupon geen bestelling bij plaatsen, ze willen graag geld verdienen maar als er klachten zijn dan doen ze niets/heel weinig voor je.

Groupon.nl
Berichten: 80
Lid geworden op: 19 jan 2011 11:26

Re: Lounge set via Groupon

Ongelezen bericht door Groupon.nl »

Beste dstam09,

Vervelend dat je ons telefonisch niet te pakken kreeg. Ons team groeit iedere week groter, maar zo ook het aantal telefoontjes. We doen ons best iedereen te woord te staan, maar zodra de wachtrij te lang is wordt er verzocht later terug te bellen. Dit om te voorkomen dat je lang moet wachten voordat je een medewerker te spreken krijgt. Omdat ons team zo snel groeit, kan het voorkomen dat iemand niet op de hoogte is van de procedure rondom een terugbetaling van een deal. We werken eraan onze customer support afdeling te verbeteren en alle feedback hierop is dan ook meer dan welkom! :-)

We willen nog even benadrukken dat het in niemands voordeel is wanneer een bestelling niet wordt geleverd. We hebben natuurlijk veel liever dat iedere klant zijn product naar alle tevredenheid in ontvangst neemt. Het kan gebeuren dat er onvoorziene problemen optreden rondom de levering van een product, maar wij zijn er altijd samen met de partner om deze problemen op te lossen. Je ontvangt daarom zo direct een mail van ons met meer informatie over de terugbetaling.

Met vriendelijke groet,
Marloes

Customer Support
Groupon

dstam09
Berichten: 10
Lid geworden op: 25 jul 2011 10:55

Re: Lounge set via Groupon

Ongelezen bericht door dstam09 »

Beste Groupon, Beste Marloes,

Bedankt voor je reactie via het fora, echter zal iedereen begrijpen dat jullie dit doen om je naam enigzins in de lucht te houden.
Had dan ook even de strekking van de mail neer gezet dan wisten mensen ook hoe jullie bezig zijn bij deze:

Bedankt voor je mail! We hebben het ontzettend druk en zoals afgesproken zou ik je mail in behandeling nemen. Gezien er geen noodzaak tot telefonisch contact is, laat ik de telefoon vrij voor mijn collega's die hem hard nodig hebben :-).
Het was mogelijk om de deal voor robo-duster te annuleren toen deze nog niet voor verzending klaar stond. Inmiddels is de verzending aangekomen in het distributiecentrum en is er geen mogelijkheid meer tot annuleren. Pas wanneer je de robo-duster hebt ontvangen, kun je opnieuw contact met ons opnemen om hem te retourneren. We horen in dat geval graag van je!
We hebben het aankoopbedrag van 798 euro voor de loungesets aan je teruggestort. Dit bedrag wordt binnen 30 dagen bijgeschreven op je creditcard of gekoppelde bankrekening. Wij kunnen dit proces helaas niet versnellen omdat we hierin afhankelijk zijn van de bank.
Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.


Schandalig dat jullie al 12 weken mijn geld hebben en in 30 dagen moet wachten op terugstorting. idem met jullie zwakke excuus inzake de roboduster.
Derhalve niet akkoord. Ik zal morgen ook de mails inzake de cadeaubonnen van € 800,- plaatsen zodat een ieder kan lezen hoe jullie met klanten die niet tevreden zijn door fouten van jullie leverancier omgaan.

MaartenF
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 jul 2011 10:47

Re: Lounge set via Groupon

Ongelezen bericht door MaartenF »

En.....toen was het week 33............

Any news????????

Ik hoor namelijk niks meer van Axxi77......geen update niks.....

shehany
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 aug 2011 13:45

Re: Lounge set via Groupon

Ongelezen bericht door shehany »

Hier ook een inmiddels erg ontevreden klant van Groupon. Ik had kunnen weten dat het te mooi was om waar te zijn, maar goed, ook ik heb in mei 399 euri neergeteld voor gebakken lucht en leugens.

Op Facebook is een pagina met de titel Boycott Groupon in de lucht waarop door Groupon een reactie op mijn bericht is geplaatst: de loungesets worden in week 33 geleverd. Jaja, de week is nog maar net begonnen maar mijn voorgevoel zegt me nu al dat ik vrijdag geen set in huis heb. Dat krijgt AXXI77 logistiek niet voor elkaar en bovendien houden ze zich wel hel erg stil na hun laatste post hier op het forum. AXXI77 is niet blij met mensen die suggerreren dat ze in drugs of mensen handelen, maar openheid van zaken geven doen ze niet (en dus slaat de fantasie dan snel op hol, of niet soms). Kom op AXXI77, hou de eer aan jezelf en vertel nu eens gewoon in heldere taal wat er aan de hand is!

Axxi77
Berichten: 10
Lid geworden op: 02 jun 2011 10:48

Re: Lounge set via Groupon

Ongelezen bericht door Axxi77 »

Beste forum volgers!

De loungesets zijn vanaf vandaag daadwerkelijk in ons bezit!
Morgenochtend gaan de leveringen beginnen via onze koeriersdienst.
Er is extra vervoer ingezet om ervoor te zorgen dat wij ook, volgens afspraak, uiterlijk in week 33 alles geleverd hebben!
Onze excuses voor enig ongemak dat u heeft moeten ondervinden!

De weersverwachting ziet er al beter uit dan de afgelopen weken, dus wij vertrouwen erop dat u direct van uw loungeset zal gaan genieten!

Met vriendelijke groet, Axxi77.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Lounge set via Groupon

Ongelezen bericht door dhc »

Eerst maar eens zien, deze loze kreten lezen/horen we te vaak...

shehany
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 aug 2011 13:45

Re: Lounge set via Groupon

Ongelezen bericht door shehany »

Dat is zowaar heeeeeeeeeel goed nieuws! Krijgen alle klanten die een loungeset hebben besteld ook nog een berichtje wanneer er iemand aan de deur komt? Zou gezien werk en andere verplichtingen wel handig zijn. Vandaag ben ik in ieder geval thuis :wink:

JAVD
Berichten: 8
Lid geworden op: 30 jun 2011 08:49

Re: Lounge set via Groupon

Ongelezen bericht door JAVD »

Ik zendde zojuist een email en kreeg direct een automatisch antwoord:

Bedankt voor uw mail, wij hebben deze in goede orde ontvangen

De loungesets zijn vrijgegeven door de douane en wij gaan deze in week 33 leveren.
De levering word verzorgt door bsnkoeriers, heeft u vragen over de levering dan kunt u contact opnemen met [email protected]

Alle andere vragen worden binnen 3 werkdagen beantwoord.

Wij wensen u alvast veel plezier met uw loungeset Cannes

Met vriendelijke groet,

Axxi77

Guicha
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 jul 2009 13:03

Re: Lounge set via Groupon

Ongelezen bericht door Guicha »

Goh,
ik heb dit eigenlijk niet eens gevolgd, tot nu, ivm idd trage reactie tijden op mail etc.
Zie ik deze threat, ik bellen met BSN, set wordt vandaag geleverd.
TOP :)
De eerste container hebben ze vandaag ontvangen zo wist deze mevrouw mij te vertellen.

Guicha
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 jul 2009 13:03

Re: Lounge set via Groupon

Ongelezen bericht door Guicha »

Tuinset is inmiddels geleverd.
Ik kan niet anders zeggen dan dat Axxi77 zich prima aan alle afspraken gehouden heeft.
Ik heb totaal geen probleem gehad what so ever buiten dat het wat lang duurt voor je reactie krijgt op mail, maar uiteindelijk reageren ze wel.

Ze zijn een leerproces ondergaan en hadden het succes niet voorzien.
Kan gebeuren, give the guys a break, ik heb mijn tuinset binnen de afgesrpoken termijn ontvangen en het is toch p*sweer geweest dus wat moest je ermee ;)

Word een beetje moe van die hollandse zeurpietjes!

Ik ben blij met de set, ziet er top uit, Axxi77 bedankt!

shehany
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 aug 2011 13:45

Re: Lounge set via Groupon

Ongelezen bericht door shehany »

Hollandse Zeurpietjes? Mag ik heel even voorzichtig de aandacht voor dit rijtje:

-eind mei 399 betaald en voucher ingewisseld voor loungeset, levertijd 7 weken
-meerdere mails van AXXI77ontvangen, bestelling gelukt, levering binnen een paar weken, etc. En als laatste een mail met het verzoek om 35 euri bezorgkosten over te maken
-vervolgens een heeeeeele lange radiostilte en verontrustende berichten op internet over Robodusters, tablets en ja ook loungesets van AXXI77 die niet of veel te laat worden geleverd.

Ik 'zeur' omdat ik een harde werker ben die echt z'n best moet doen om 400 euro op tafel te leggen. Dat andere bedrijven zo met mijn geld omgaan en mij behandelen alsof ik 5 cent aan ze heb overgemaakt vindt ik ver beneden peil. Aanloopproblemen of niet.

En om nog even verder te mekkeren :wink: : gezien de hele voorgeschiedenis vind ik het ook een slechte zaak dat we er nu zelf achteraan mogen bellen wanneer het de koerier lukt om ze bij ons af te leveren. Echt een klantenservice van niks, want ze weten je wel te vinden als ze nog geld van je tegoed hebben. Overigens staat er bij mij nog steeds geen loungeset in de tuin maar de week duurt nog even :wink:

Guicha
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 jul 2009 13:03

Re: Lounge set via Groupon

Ongelezen bericht door Guicha »

Je had je de hele opsomming kunnen besparen want zoals ik al zei; ik heb er ook. 1 besteld voor 399 op
En ook ik ben een hardwerkende man uit de straat die behoorlijk wat uurtjes moet draaien voor 399,-
Maar kom op zeg! Waar hebben er het over...
Ze hebben al vrij snel week 33 gecommuniceerd toch?


Jullie hebben zeker nog nooit een bank besteld bij een meubelzaak?
Of een kinderkamer?
Of een nieuwe auto?

Wel?
Dan weet je toch dat er wachttijden zijn, dan kun je toch ook wel bedenken dat het wat langer kan duren dan oorspronkelijk vermeld? Dit heb je neem ik aan ook wel eerder meegemaakt?
Zijn dat dan ook allemaal "waardeloze" bedrijven waar niemand ooit meer zaken mee moet doen?
En hoezo gaan zij slecht met je geld om? Vraag eens even aan je bank hoe die met je spaarde tjes om gaan....
Dat axxi77 niet de schoonheidsprijs verdient in de communicatie en afhandeling, ben ik het volkomen met jullie eens.
Maar dat gemiep over levertijden, tjongejonge.. Je krijgt je geld toch ook weer netjes terug als het je allemaal te lang duurt?
Als afsluiter dan;
Als je topservice wil, en behandeld wilt worden als een koning (klant is koning niet waar?) dan moet je niet voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten en een tuinset bij een dozenschuiver bestellen voor 200,- minder dan dat ie overal kost...
Ga dan ook fijn naar een tuincentrum betaal 3x te veel en voel je geweldig!
Daarnaast haal je als argument aan dat er verontrustende berichten verschijnen over producten die je zelf niet eens gekocht hebt!


Wat ik wil zeggen is dat mensen Heeeel goed kunnen klagen mekkeren verwijten maken en weet ik veel wat verwachten voor weinig.
Zo werkt het nu eenmaal niet.
Get over it!

Ciao

shehany
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 aug 2011 13:45

Re: Lounge set via Groupon

Ongelezen bericht door shehany »

Off topic: :? Dit is precies de reden waarom ik me weinig tot nooit op fora begeef: het hoge aantal mensen wat meent altijd gelijk te hebben en op een bijna agressieve manier de mafkees uithangt. Bweu.

Anyway, vanmiddag gebeld met de koerier waar de bankjes blijven. Antwoord: wij proberen om alles in week 33 te leveren, u hoort nog van ons. We wachten het maar af, als dubbeltje op de eerste rang zittend weet ik inmidddels mijn plaats :oops:

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Lounge set via Groupon

Ongelezen bericht door Jolijn »

Guicha schreef:Jullie hebben zeker nog nooit een bank besteld bij een meubelzaak?
Of een kinderkamer?
Of een nieuwe auto?
Betaal je daar bij bestelling?

Guicha
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 jul 2009 13:03

Re: Lounge set via Groupon

Ongelezen bericht door Guicha »

Jolijn schreef:
Guicha schreef:Jullie hebben zeker nog nooit een bank besteld bij een meubelzaak?
Of een kinderkamer?
Of een nieuwe auto?
Betaal je daar bij bestelling?
Ja, jij niet dan?
Doorgaans is het vrij normaal een aanbetaling of het gehele bedrag te voldoen alvorens geleverd wordt, of er wordt een koopovereenkomst afgesloten welke je tot afname verplicht,zeker bij grotere bedragen.

Zou er anders uitzien met de consument van tegenwoordig! Die menen al het recht te hebben om te annuleren bij iedere scheet die ze dwars zit....
Wat doet zo'n bedrijf dan met de reeds gemaakte kosten?
Van de grote geldboom plukken?

Guicha
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 jul 2009 13:03

Re: Lounge set via Groupon

Ongelezen bericht door Guicha »

shehany schreef:Off topic: :? Dit is precies de reden waarom ik me weinig tot nooit op fora begeef: het hoge aantal mensen wat meent altijd gelijk te hebben en op een bijna agressieve manier de mafkees uithangt. Bweu.

Anyway, vanmiddag gebeld met de koerier waar de bankjes blijven. Antwoord: wij proberen om alles in week 33 te leveren, u hoort nog van ons. We wachten het maar af, als dubbeltje op de eerste rang zittend weet ik inmidddels mijn plaats :oops:
Om maar even op deze reactie in te gaan,als jij dit een bijna agressieve reactie van een mafkees vindt weet ik niet in welke wereld jij leeft maar dan ben je duidelijk niet vaak met agressieve mafkezen in contact geweest..

Om precies die reden begeef ik me ook nooit of zo min mogelijk op fora...
De reactie die mensen menen te geven, niet gehinderd door enige kennis van zaken, totaal niet beargumenteerd of onderbouwd is typerend op welk niveau Nederland zich begeeft, althans 80% van Nederland...
Het gevoel van plaatsvervangende schaamte maakt mij dan ook meer dan eens meester als ik die rare gedachte kronkels lees..

Lees de reacties nog eens terug, mensenhandel, drugssmokkel , werkelijk waar, het is te zot voor woorden.

Gesloten