LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lounge set via Groupon

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
shehany
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 aug 2011 13:45

Re: Lounge set via Groupon

Ongelezen bericht door shehany »

Ik leef idd in mijn eigen eerlijke wereld en heb genoeg gezien en gelezen. Wil dan ook niet met het kortzichtige ' jullie' aangesproken worden. Scheer niet over 1 kam en snap nou eens even dat er net zoveel mensen als meningen zijn...

Heb destijds na lang nadenken 399 overgemaakt met de angst dat het geld wellicht weg zou zijn gegooid. Dat was mijn gok en daar neem ik ook zelf de verantwoordelijkheid voor. Dat er mensen zijn die beginnen over drugs en mensenhandel snap ik wel; AXXI77 was niet echt helder in de berichtgeving. Dan gaat de fantasie van sommigen een beetje aan de wandel. Eerlijk gezegd verwijt ik AXXI77 niet zoveel, maar wel Groupon die met aanlokkelijke aanbiedingen klanten binnenhaalt en vervolgens doorverwijst naar de leverantier wanneer er een probleem is met de levering. Ik vind 399 een hoop geld, echt waar, en ik zal wel 100x nadenken voor ik weer een dergelijke deal aan ga. Dan betaal ik liever een beetje meer voor de zekerheid dat de poen niet weggegooid is. En nee, ik heb nooit meubels of andere zaken gekocht met een levertijd van meer dan 3 maanden. Ik koop mijn meubels cash (en gelijk leveren) of betaling bij levering. Ben niet helemaal achterlijk.

Guicha
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 jul 2009 13:03

Re: Lounge set via Groupon

Ongelezen bericht door Guicha »

Kon je verhaal volgen en zelfs empathie kweken tot je zin; dat mensen dan aan drugssmokkel en mensenhandel gaan denken snap ik wel...

Ja dan is het voor mij wel duidelijk met wat voor mensch ik te maken heb.

Kansloos.
Geniet van je tuinset.

Robert P B
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 aug 2011 11:04

Re: Lounge set via Groupon

Ongelezen bericht door Robert P B »

Guicha schreef:
shehany schreef: Lees de reacties nog eens terug, mensenhandel, drugssmokkel , werkelijk waar, het is te zot voor woorden.
...je moet wel het hele verhaal lezen. Er zit een nuance in. Daarnaast heeft je pleidooi niets meer met de onvrede van deze leverancier te maken.

Het laatste wat ik erover zeg is dat Axxi77 zoals beloofd mij gisteren heeft gebeld, (nadat ik mijn geld al teruggestort had gekregen) met de aanbieding om alsnog de set vandaag in huis te hebben. Daarmee overtreffen ze mijn verwachting. Aangezien een ontevreden klant vaak niet de hoogste prioriteit heeft, kan ik toch stellen dat de heer Bos dit zeer netjes heeft opgelost.

Ik verwacht straks thuis te komen en heerlijk plaats te nemen op de loungeset , en ik hoop de overige hard sparende consument die deze deal heeft aangeschaft hetzelfde overkomt!

JAVD
Berichten: 8
Lid geworden op: 30 jun 2011 08:49

Re: Lounge set via Groupon

Ongelezen bericht door JAVD »

Ik werd zo juist gebeld door: http://www.aertskoeriers.nl/

met de melding dat de loungeset rond 11.00 ochtends geleverd wordt op locatie.

Ik uiteraard blij met deze melding, alleen geeft axxi77 BSN koerriers aan, ik denk wellicht een 2e partij ingeschakeld om iedereen deze week te leveren. Goed geregeld!

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Lounge set via Groupon

Ongelezen bericht door Jolijn »

Guicha schreef:
Jolijn schreef:
Guicha schreef:Jullie hebben zeker nog nooit een bank besteld bij een meubelzaak?
Of een kinderkamer?
Of een nieuwe auto?
Betaal je daar bij bestelling?
Ja, jij niet dan?
Over een nieuwe auto kan ik niets zeggen, van een bank en kinderkamer: nee.

shehany
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 aug 2011 13:45

Re: Lounge set via Groupon

Ongelezen bericht door shehany »

@ guicha:fruitcake :shock:

Voor wat betreft de loungeset: nog geen telefoontje gehad maar wat niet is kan nog komen. Ik zal nog een berichtje plaatsen als de boel geleverd is.

Robert P B
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 aug 2011 11:04

Re: Lounge set via Groupon

Ongelezen bericht door Robert P B »

:lol: Hij is binnen! :lol:

JAVD
Berichten: 8
Lid geworden op: 30 jun 2011 08:49

Re: Lounge set via Groupon

Ongelezen bericht door JAVD »

Hier ook. Iemand em al in elkaar gezet?

Is het wat?

Doos voelt zo ligt aan dat ik het idee hebt dat het niet veel voor zal stellen.
Ben benieuwd vanavond als ik em uit ga pakken.

shehany
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 aug 2011 13:45

Re: Lounge set via Groupon

Ongelezen bericht door shehany »

Hier ook gearriveerd! :D

In elkaar zetten hoeft niet, alleen uitpakken. Het is wat klein allemaal maar de afmetingen kloppen met de beschrijving. Gelukkig hebben wij geen groot terras dus het staat best mooi. Kortom, ik ben er voor dit bedrag wel blij mee! Eind goed, al goed :D

A-belle
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 aug 2011 12:14

Re: Lounge set via Groupon

Ongelezen bericht door A-belle »

Axxi77 schreef:Beste forum volgers!

De loungesets zijn vanaf vandaag daadwerkelijk in ons bezit!
Morgenochtend gaan de leveringen beginnen via onze koeriersdienst.
Er is extra vervoer ingezet om ervoor te zorgen dat wij ook, volgens afspraak, uiterlijk in week 33 alles geleverd hebben!
Onze excuses voor enig ongemak dat u heeft moeten ondervinden!

De weersverwachting ziet er al beter uit dan de afgelopen weken, dus wij vertrouwen erop dat u direct van uw loungeset zal gaan genieten!

Met vriendelijke groet, Axxi77.
Wanneer kunnen klanten het dan op komen halen? Die optie is ook geboden, maar daar wordt niet op gereageerd! Hoe kan er dan een uitspraak worden gedaan dat alles uiterlijk in week 33 wordt geleverd? Ik heb nog niets in huis en weet niet waar ik het kan komen ophalen! Als ik er naar vraag krijg ik ook geen reactie! Buitengewoon schofterig om klanten zo te behandelen!

A-belle
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 aug 2011 12:14

Re: Lounge set via Groupon

Ongelezen bericht door A-belle »

Zijn er mensen die de loungeset hebben opgehaald in Vlaardingen? Ik woon namelijk vlakbij en vind € 35,- verzendkosten dan overdreven. Ik ben op zoek naar een adres zodat ik de set kan komen ophalen en om verhaal te halen voor dit gedrag.

Als ik vandaag de set niet in huis heb dan wil ik het geld terug. Maargoed daar wordt uiteraard ook niet op gereageerd terwijl die optie me weken geleden al is aangeboden.

Ik hoor het graag lotgenoten!

Gr. Annabelle

JAVD
Berichten: 8
Lid geworden op: 30 jun 2011 08:49

Re: Lounge set via Groupon

Ongelezen bericht door JAVD »

Ik heb nooit gereageerd op de mail om 35 euro te betalen.

Ik heb dus nooit betaald voor levering.

De loungebak is inderdaad klein, maar klopt zoals in de beschrijving. Best stom achteraf dat ik hier geen rekening mee gehouden hebt, 1m50 is leuk voor de kids maar als volwassen persoon kan je er dus zeker niet liggen.

Bij het open maken van de verpakking was ik bang dat er geen kussen bij zat omdat ik deze nergens in de doos aantrof. Geluk viel de kussen eruit toen ik de set aant verhuizen was van de auto naar de tuin.

Axxi77 heeft geleverd wat zij aangeboden hebben alleen iets later dus ik zie geen redenen in wantrouwen in dit bedrijf.

Bedankt axxi77.

Axxi77
Berichten: 10
Lid geworden op: 02 jun 2011 10:48

Re: Lounge set via Groupon

Ongelezen bericht door Axxi77 »

Beste A-Belle,

A-Belle, als wij het goed begrepen hebben heeft u inderdaad vandaag de loungeset opgehaald, toch? Het zou fijn zijn als u die melding ook kon maken.

Met vriendelijke groet, Axxi77.

p.s. JAVD, hebben wij u de set geleverd of heeft u 'm zelf opgehaald?

zevenwouden
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 aug 2011 20:43

Re: Lounge set via Groupon

Ongelezen bericht door zevenwouden »

@ Axxi77: Ik zie dat u wel op dit forum reageert, maar niet op mijn e-mails?
Laatst gewijzigd door zevenwouden op 20 aug 2011 15:54, 1 keer totaal gewijzigd.

zevenwouden
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 aug 2011 20:43

Re: Lounge set via Groupon

Ongelezen bericht door zevenwouden »

Aanvulling: zojuist van de vervoerder een bericht ontvangen dat ik morgen de loungeset ga ontvangen.... wordt vervolgd!

Axxi77
Berichten: 10
Lid geworden op: 02 jun 2011 10:48

Re: Lounge set via Groupon

Ongelezen bericht door Axxi77 »

Voor alle mensen die wellicht via de mail niet voldoende snel zijn/worden beantwoord. U kunt ook bellen: 0647586393

Mvg, Axxi77.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Lounge set via Groupon

Ongelezen bericht door dhc »

zevenwouden schreef:Aanvulling: zojuist van de vervoerder een bericht ontvangen dat ik morgen de loungeset ga ontvangen.... wordt vervolgd!

Wedden van niet.....?

N.Misri
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 aug 2011 11:24

Re: Lounge set via Groupon

Ongelezen bericht door N.Misri »

ik heb dezelfde negatieve ervaringen met AXXI77 en daaraan gelinkt dus ook Groupon. Meerdere malen proberen te emailen zonder reactie terug. De levertijden zijn inmiddels allang verstreken en nog steeds niets gehoord.
Daarnaast heeft Axxi77 geen telefoonnummer beschikbaar en is Groupon onbereikbaar. Er wordt gewoon opgehangen na de mededeling dat het te druk is.
Dit is de enige manier waarin ik hoop zo gauw mogelijk een reactie te ontvangen. Ik wil gewoon mijn geld terug en ben helemaal zat van de vage afspraken die niet nagekomen zijn.

Margriet Timmerman
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 aug 2011 10:53

Re: Lounge set via Groupon

Ongelezen bericht door Margriet Timmerman »

Helaas ben ook ik erg teleurgesteld in de gang van zaken bij Axxi77.

Ook ik heb een loungeset besteld en het verhaal is hier inmiddels wel bekend. Het is nu eind week 34 en ik heb nog steeds geen loungeset. Meerdere malen contact gezocht met Axxi77 en met BSN koeriers en ik hoor......niets.

Zijn er nog meer mensen die nog steeds niets hebben ontvangen? Ondanks de meerdere (loze) beloften dat het in week 33 toch echt geleverd zou worden?

Ik vraag me af of ik ooit nog plezier ga krijgen van mijn loungeset....

groeten Margriet

JAVD
Berichten: 8
Lid geworden op: 30 jun 2011 08:49

Re: Lounge set via Groupon

Ongelezen bericht door JAVD »

ik heb em netjes binnen gehad week 33.

de beloofde week na wijziging.

1 ding weet ik wel, 975 euro is het nooit waard. 399 euro is reeel. Dus de actie met groupon is gewoon een lokkertje geweest.

Afbeelding

Gesloten