LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SMS dienst 2323 maakt nu ook via datingsites slachtoffers

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: SMS dienst 2323 maakt nu ook via datingsites slachtoffers

Ongelezen bericht door seconds-out »

Guardian72 schreef:iemand die weet hoe het er aan toe gaat, en er om wat voor (drog) reden mee door gaat - is net zo schuldig als degene die zo`n dienst heeft opgezet.

just sayin.
Ja precies...die twee operatortjes doen net alsof het geen kwaad kan omdat ze toch al bijna niks verdienen. :shock:
Sterker nog :arrow: ze doen alsof ze "goed" werk doen...eigenlijk zijn ze undercover bezig..Jaaahh..ze moeten wel veel fakeberichten blijven sturen naar hun "sukkeltjes''....
Want?
Anders komt het "bedrog" nooit boven tafel..
Welk bedrog?
Dat ze te weinig betaald krijgen natuurlijk... :mrgreen:
Logisch toch...alleen akelige mensen hebben zoiets in de gaten..akelig is dus een ander woord voor slim... :lol:

LadyDaisy
Berichten: 120
Lid geworden op: 30 okt 2009 17:06

Re: SMS dienst 2323 maakt nu ook via datingsites slachtoffers

Ongelezen bericht door LadyDaisy »

En wat maakt het uit?
Die mensen (operators) doen ook alleen maar hun werk.
Degenen die er steeds maar in blijven trappen, die moeten eens wakker worden.

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: SMS dienst 2323 maakt nu ook via datingsites slachtoffers

Ongelezen bericht door seconds-out »

LadyDaisy schreef:En wat maakt het uit?
Die mensen (operators) doen ook alleen maar hun werk.
Degenen die er steeds maar in blijven trappen, die moeten eens wakker worden.
Nee joh! Operators zijn gewoon niet duidelijk genoeg voor de "klantjes".
Ze moeten gewoon in de fake-berichten vermelden dat ze de operator zijn. :lol:
En ook met grote koeienletters :arrow: OPLICHTING-BEDROG-FICTIEF-NIET ECHT-OPERATOR IS MAN! AFSPRAKEN MAKEN NIET MOGELIJK-VERWACHT ER NIKS VAN-DEZE SMS IS ALLEEN MAAR VOOR DOMME MENSEN DIE ERIN BLIJVEN TRAPPEN!

Wedden dat ze het dan wel snappen? :lol: :lol:

dorpsmeisje
Berichten: 39
Lid geworden op: 22 okt 2009 10:51

Re: SMS dienst 2323 maakt nu ook via datingsites slachtoffers

Ongelezen bericht door dorpsmeisje »

Weet je seconds-out, ik denk dat jij maar eens een poosje mee moet proberen te draaien in zo'n bedrijf. Met één zo'n berichtje als je net probeert voor te doen, ben je zo 5000 euro armer. Maar ik weet zeker, als jij de boetes betaalt, dat Lenytet dit berichtje graag naar iedereen zal sturen.
En verder, er is al vaak genoeg gewaarschuwd voor dit soort diensten, mensen die er steeds weer in blijven trappen, tjsa, die moeten dan maar hard wakker worden.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: SMS dienst 2323 maakt nu ook via datingsites slachtoffers

Ongelezen bericht door Guardian72 »

LadyDaisy schreef:En wat maakt het uit?
Die mensen (operators) doen ook alleen maar hun werk.
Degenen die er steeds maar in blijven trappen, die moeten eens wakker worden.
In dezelfde orde van grootte zou ik kunnen stellen waarom men zo achter bankrovers en inbrekers aanzit. Die doen toch ook alleen maar hun werk?
En, gelijk met de aquisititie fraudeurs, niet iedereen is snel genoeg om deze oplichting te ontdekken.

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: SMS dienst 2323 maakt nu ook via datingsites slachtoffers

Ongelezen bericht door seconds-out »

dorpsmeisje schreef:
En verder, er is al vaak genoeg gewaarschuwd voor dit soort diensten, mensen die er steeds weer in blijven trappen, tjsa, die moeten dan maar hard wakker worden.
Als iedereen "wakker zou worden" had jij GEEN klantjes meer. :lol:

En :arrow: Denk denk
Iemand die een operator voor de gek kan houden verdient een stoel in de hemel...
:roll: :!:

Btw..heel nuttig om hier te posten... nu weet zelfs de grootste "sukkel" dat het allemaal oplichting is. :mrgreen:
Bah..wat een mentaliteit ook om juist je klanten de "schuld" te geven dat je dat werk doet.
Nou ja...werk?
Ik vind het een criminele bezigheid.

dorpsmeisje
Berichten: 39
Lid geworden op: 22 okt 2009 10:51

Re: SMS dienst 2323 maakt nu ook via datingsites slachtoffers

Ongelezen bericht door dorpsmeisje »

Beste seconds-out, blijkbaar heb je over een paar cruciale dingen heengelezen.
Ten eerste doe ik dit niet als mijn werk, ik werk bij een advocatenkantoor. Ik heb dit werk gedaan als bedrijfsstage (ik ben hier al ruim een jaar geleden mee gestopt) om zo'n bedrijf van binnenuit te leren kennen. Verder waarschuw ik al een behoorlijke tijd op dit forum. Maar goed, om heel snel te oordelen is een grondige voorstudie natuurlijk niet noodzakelijk. Ik ben heel blij, dat de rechtspraak hier wel nadenkt. Overigens, voor het feit, dat de wetten omtrent dit gebeuren zijn aangepast, kun je mijn collega bedanken, die zich dankzij mijn inside informatie hiervoor heeft kunnen inzetten.
Maar als je het geheel wilt laten verbieden, en ik denk dat jij iemand bent die dat graag op zich neemt, kun je altijd een burgerinitiatief starten. Dan ben je nuttig bezig met je boosheid.

Gesloten