"Toen zei ze dat het ging om de achterstallige premies die in 2010 niet betaald zijn.Ik zei nee daar heeft mijn vriend een betalingsregeling voor met de deurwaarder die jullie toen ingeschakeld hadden.Ik zei het gaan om januari tot juli 2011".
Goed zo. Dat wat er op de brief van Tijhuis staat, daar gaat het over. Menzis moet niet ineens met iets anders komen.
Van de betalingen van je vriend kun je ook een overzicht maken en doormailen.
"Ik kreeg de mededeling dat er waarschijnlijk in hun systeem niet staat dat mijn vriend via het cjib betaald en dat ze er van uit gingen dat hij gewoon aan menzis zelf zijn premies moet betalen en dat ze geen betalingen binnen kregen en daarom de deurwaarder ingeschakeld was".
Waar blijven die betalingen dan?
Van hem worden zowel de achterstand als huidige premie betaald?
Net zoals van jou?
Het is van de zotte dat jij Tijhuis moet bellen om de zaak te bevriezen :-O
Tijhuis werkt in opdracht van Menzis. Zoiets zul je misschien vanavond van Tijhuis ook wel te horen krijgen. Maar die zal het echt wel bij Menzis gaan checken.
Zou leuk zijn als iedereen spontaan even gaat bellen en zegt dat de zaak even stil gelegd moet worden.
Zet alles heel duidelijk op schrift (mail) + tijdstip van bellen, naam van personen die je gesproken hebt, bewijzen van betalen erbij enz. Mail dit naar zowel Menzis als Tijhuis.
Jij betaalt je nu scheel aan telefoonkosten en morgen weet niemand meer wat er precies gezegd is.