wegens slechte knieeën heb het een paar jaar geduurd dat ik er in kon wonen. in de tijd van de verbouwing verbleef ik bij virenden en familie.
anyway
dit jaar kreeg ik een jaar nota en werd er zonder pardon 986,97 euro van mijn rekening afgetrokken.

ik wist niet wat mijn over kwam en had meteen eneco gebeld.
de persoon die ik aan de lijn kreeg vertelde mij dat het klopt.
nu komt het
in het jaar 2000/2001 verbruikte in aan stroom 559kwh en water 1141m3 dit is weining omdat ik in verbouwing en en er niet woonde.
in het jaar 2001/2002 stoom 553 kwh en water 1059 en woonde er nog steeds niet in.
in het jaar 2002/2003 stroom 3178 kwh en water 2117 m3 jaja nu woon ik er in dus het is logisch dat het een stuk hoger is.
de persoon die ik aan de lijn had zij dat in het jaar 2000/2001 en 2001/2002 geschatte waarde zijn omdat ze mijn kaart niet binnen hadden, vreemd want het is wel exact de waarden die ik had opgegeven.
ook vertelde ze dat ze die twee jaren gelijk hebben getrokken en bereken met het jaar van nu vandaar de rekening zo hoog.
ik heb alles geprobeerd en het enige wat ik er uit kon halen is dat ik apart van de maand laste ook nog 166 euro moet betallen.
want ik was wel slim geweest en me bank gebeld om mijn geld terug te boeken.
ik ben radeloos en niemand wil me helpen, kijk als ik iets verbruik dan betaal ik er gewoon voor maar mijn gevoel zegd dat ik hier genaaid word bij het leven.
wie kan mij helpen en waar kan ik dit uit laten zoeken.
ik zag de uitzending op tv van daar dat ik het hier probeer
wat ik wil echt uit de rode cijfers

greetz: René LJ Walkiers