Gevalletje Damage Control van het bedrijf door een werknemer?fem39 schreef: heel erg jammer dat er hier dan ook alleen maar reacties staan van mensen die afgebeld hebben.je weet toch niet waar je het over hebt dan?
Of gewoon niet goed (willen) lezen... want in dit topic staat toch echt ook:
Dus, iemand die geweest is - teveel moest betalen, voor te weinig kwaliteit - en dan is het 'bedrijf' ook kennelijk niet bij machte om met alle professionele (???) ingehuurde zaken iets behoorlijks te produceren - en wil verder de benadeelde (belazerde) klant niet meer te woord staan.Nina&Sem schreef: later bleek het duurder dan gezegd.
De dag zelf:
Ik zou om 2 uur een afspraak hebben,pas 7 uur s"avonds was ik aan de beurt,
En in 10 minten waren al mijn fotoos geschoten,zonder dat de meneer het liet zien.
de hele zaal zat gewoon vol met Mensen van hyves.
Geen koffie en Thee,alles moet je zelf betalen.
En dan nog 200euro lichter,
Ik had al een vreemde gevoel erover,en ja de fotoos waren niet goed.
Ze hadden de ventilator aan gehad,en had het zelf al aangegeven dat ik er niet tegen kon.
dus allemaal fotoos ,waar het lijkt of ik gehuilt heb.En de Makeup was ook helemaal fout.
De fotoos waren haast allemaal mislukt,en heb er achter aan gemaild.
Beetje haaks op jouw verhaal....