LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Garage Woudstra...... nooit heen gaan..!

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
matiz
Berichten: 22
Lid geworden op: 14 okt 2011 14:43

Re: Garage Woudstra...... nooit heen gaan..!

Ongelezen bericht door matiz »

Waar het mij omgaat is dat Woudstra Dit had moeten zien. En als je contact met hem opneemt om een probleem voor te leggen hoe hier uit te komen je als antwoord krijgt ''Gegroet'' en dat is alles....

Kunnen jullie je indenken hoe het voelt? Het gaat mij niet om die rottige 297 euro. Als je een onderhoudsgeschiedenis hebt van een garage van de betreffende auto en een Keuringsrapport zonder punten, Lid van de DRW BOVAG, autopas. Dan mag je ervan uit gaan, neem ik aan, dat dit dan ook correct is.

Dus ik vind de beschuldiging dat IK het zover heb laten komen mijn gezin de dood in te laten rijden dan ook helemaal niet te recht. Hoe durf je zoiets te zeggen ''riddert''
Auto is aangeschaft 1 dag voor mijn vakantie, tja dat kwam nu eenmaal zo uit. Heb dan ook echt de tijd gehad om uit te pluizen wat de mogelijkheden zijn.

Ik vraag om advies en raad, en niet om mij steeds te moeten verweren en beschuldigd te worden. Waar mensen zijn worden fouten gemaakt maar deze fouten kunnen ook opgelost worden. Het gaat mij niet om het geld het gaat mij om eerlijkheid. Dit is ook iets wat je iedere dag meemaakt, je koopt ook iedere dag een auto. je bent ook iedere dag met auto's bezig... Als er een probleem is behoor je dat samen op te lossen.

ronald g
Berichten: 2388
Lid geworden op: 28 apr 2005 22:41

Re: Garage Woudstra...... nooit heen gaan..!

Ongelezen bericht door ronald g »

Matiz, je bent niet op dit forum gekomen om afgeblaft te worden maar je gelijk te halen. helaas zelfs hier lukt het niet. Het is zo simpel, je koopt een auto van een eigenaar die de auto heeft laten keuren bij Woudstra en na APK goedkeuring verkoopt die eigenaar de auto aan jou. 3 weken later trap je finaal door de remmen heen, bij wie moet je dan wezen de voormalig eigenaar en niet bij Woudstra. Nu kan ik wel gaan schermen met onderzoeksplicht die je als koper moet doen als je een auto aanschaft maar dat doe je samen met de verkoper, later het keuringstation aansprakelijk stellen voor een verborgen gebrek of een APK afkeur punt is zo zielig.

newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Garage Woudstra...... nooit heen gaan..!

Ongelezen bericht door newmikey »

matiz schreef:Ik vraag om advies en raad
Je hebt een miskoop gedaan, dat gebeurt iedereen wel eens. Je hebt de wagen nu gerepareerd en deze voldoet nu aan je verwachtingen. Ga verder met je leven.

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: Garage Woudstra...... nooit heen gaan..!

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Als er een probleem is behoor je dat samen op te lossen.
Precies.

En dat betekent dus dat je contact met Woudstra opneemt en het probleem uitlegt, en dat betekent dus niet dat je een andere garage dit mankement zomaar laat repareren.

RonMeter
Berichten: 20
Lid geworden op: 12 apr 2010 10:46

Re: Garage Woudstra...... nooit heen gaan..!

Ongelezen bericht door RonMeter »

In eerste instantie denk ik dat je met de verkoper contact had moeten opnemen en niet met Woudstra.
Jij hebt de auto van de verkoper gekocht en niet van Woudstra.
De verkoper had dan eventueel contact met Woudstra kunnen opnemen omdat hij de klant bij Woudstra was die de APK heeft laten uitvoeren.
Na de APK is de auto als ik het goed begrijp nog een tijdje in het bezit geweest van de verkoper en daarna is die aan jou door verkocht.
Tussen de APK en de verkoop aan jou kan er ook van alles gebeurt zijn.
Mijns inziens moet de verkoper het verantwoorden bij jou en moet Woudstra het verantwoorden bij de verkoper en eventueel aan de RDW.
Natuurlijk kan je het niet eens zijn met de APK goedkeuring maar daarover kan je volgens mij alleen de RDW een bericht over sturen.
Woudstra heeft dus geen enkele verantwoording tegen jou af te leggen omdat jij geen klant van hun bent.
Het is dus niet zo dat ik het niet met je eens ben dat je boos bent over de APK.
Ik vind alleen dat je bij de verkeerde mensen aanklopt.

pima
Berichten: 442
Lid geworden op: 20 nov 2009 12:57

Re: Garage Woudstra...... nooit heen gaan..!

Ongelezen bericht door pima »

Nog een opmerking:

Wie garandeerd de betrouwbaarheid van de garage die de reparatie heeft uitgevoerd, misschien heeft die je wel een oor aangenaaid. (kwikflut praktijken?)

Gesloten