LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 5 jaar Whirlpool garantie is wassen neus!

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
16again
Berichten: 16367
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: 5 jaar Whirlpool garantie is wassen neus!

Ongelezen bericht door 16again »

Ik begrijp niet waarom een verkoper niet op zijn woord geloofd mag worden als hij een keuken verkoopt. Hij is toch de expert?
In hoeverre zijn adviezen gekleurd? Op welke merk zit meeste marge/provisie?
Moet er van een merk nog een target gehaald worden ivm inkoopkorting?

Dit zijn zaken die wel degelijk mee kunnen spelen in het advies van de expert....

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: 5 jaar Whirlpool garantie is wassen neus!

Ongelezen bericht door maxx »

Zo werkt dat wel. Ik begrijp niet waarom een verkoper niet op zijn woord geloofd mag worden als hij een keuken verkoopt. Hij is toch de expert? Het is net zoals eerder aangegeven voor de meeste mensen iets wat ze 2 a 3 keer in hun hele leven doen. De verkoper is de man met het meeste verstand. Ik mag dan ook wel een degelijk advies verwachten. Dit geld natuurlijk niet alleen voor keukens.

Zoals eerder aangegeven kent iemand die in de branche zit de ins en outs. Als amateur keukenkoper kan zon ervaren verkoper je natuurlijk van alles wijsmaken of je goed adviseren. Maar nee, we moeten het zelf allemaal uitzoeken. Wat voor functie heeft de verkoper dan nog? Mooi kijken en complimentjes maken naar de toekomstige koper? Immers, zijn informatie hoeven we neit aan te nemen, dat moeten we allemaal weer nazoeken op itnernet.. :S
Beste Umad,

Wake up and smell the coffee, beste vrind.

Er zijn zoveel websites waar men andere consumenten kan raadplegen. De gebruiksdeskundigen zijn objectief en beter te vertrouwen dan de verkoper die je het Whirlpool apparaatje in een SieMatic verkoopt.

De topicstarter wilde blijkbaar hoe dan ook een SieMatic terwijl het budget blijkbaar niet voldoende was. Dan lijkt het mij beter om een keukenmerk te kopen waar je niet voor de naam hoeft te betalen zodat je wel goede kwaliteit kasten kunt aanschaffen en daarbij dat bespaarde geld in goede apparatuur kunt installeren.
Sja, blijkbaar moeten sommige mensen op een extreme manier aandacht vragen, waarschijnlijk omdat ze in het echte leven behoorlijk mislukt zijn. Wat is er dan leuker dan andere mensen af te kraken en bang te maken voor niets?

Pffff maxx en zelfstandigste zijn echt van die keyboardwarriors. Vinden het fijn om zout in de wonden te strooien dus ik zou zeggen, gewoon negeren. Denk er maar aan dat ze in het echie mislukt zijn en daarom internetfora aangrijpen om nog een beetje in de maatschappij mee te doen.
Niks extreems aan mijn antwoord. Ik begrijp alleen niet dat iemand, die een waslijst aan reparaties een apparaat van zo'n leeftijd krijgt, nog blij is dat het MAAR €225,= mag kosten. Dat apparaat is gewoon een risico. Ok, 16again geeft aan dat het een KEMA-keur heeft maar dat keurmerk heeft de fabrikant Whirpool niet belet om inferieure kwaliteit te leveren.

Dus ik ben een keyboardwarrior omdat ik de vinger op de zere plek leg. Het zal wel. Ik zal mijn klant echter nooit met dit soort prul-apparatuur opschepen. Dit is geen zout in de wond strooien maar harde realiteit.

Over dat in de maatschappij staan, beste Umad. Of je loopt je baas een oor aan te naaien door stiekum zijn dure tijd te gebruiken voor jouw leerzame berichten, OF je hoeft de deur niet uit omdat de maatschappij niet op je zit te wachten. Waar de keyboardwarriors op normale tijden posten, zit jij midden in de 9 to 5 te rammelen op je toestenbord.

MVG

adSolvendum
Berichten: 1384
Lid geworden op: 20 nov 2010 14:06

Re: 5 jaar Whirlpool garantie is wassen neus!

Ongelezen bericht door adSolvendum »

maxx schreef:Of je loopt je baas een oor aan te naaien door stiekum zijn dure tijd te gebruiken voor jouw leerzame berichten, OF je hoeft de deur niet uit omdat de maatschappij niet op je zit te wachten.
Dit is erg kortzichtig, er zijn veel meer mogelijkheden te bedenken, ook mogelijkheden welke niet strekken tot oren aannaaien of verschoppeling van de maatschappij zijn.

juistekeuze
Berichten: 13
Lid geworden op: 02 mar 2011 00:28

Re: 5 jaar Whirlpool garantie is wassen neus!

Ongelezen bericht door juistekeuze »

Zullen we nog een bak modder pakken? :P

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: 5 jaar Whirlpool garantie is wassen neus!

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

't is gewoon de moeite niet meer........

laat ik het er maar op houden dat ik nimmer de combinatie SieMatic met Whirlpool heb verkocht en dat ook niet zal doen, ongeacht de garantievoorwaarden .......

Succes met de opgelapte vaatwasser!

Zo werkt dat wel. Ik begrijp niet waarom een verkoper niet op zijn woord geloofd mag worden als hij een keuken verkoopt. Hij is toch de expert?
Mensen geloven een keukenverkoper nooit op het moment dat hij de prijs noemt..... :lol:

Gesloten