LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] dus wel.

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Sonja
Berichten: 823
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:09

dus wel.

Ongelezen bericht door Sonja »

Vernomen dat er genoeg VERoordeelden zijn
die dus wel de restschuld moeten betalen.

Nou, dat ziet er dus niet best uit.
Zonder advocaat begin je niets.

Maar waarom dan geen jurisprudentie?

Sonja.

Harry
Berichten: 140
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:17

Re: dus wel.

Ongelezen bericht door Harry »

Heb je ook namen Sonja zodat we het kunnen controleren ?

Groetjes Harry

Sonja
Berichten: 823
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:09

Re: dus wel.

Ongelezen bericht door Sonja »

Nee, ik heb geen namen.
ik weet niet of ik de bron mag noemen.

Als die bron hier antwoord op wil geven?

Thanks!

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: dus wel.

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Harry,

In de topic "dexia nog steeds op ramkoers" heb ik o.a. het volgende geschreven:
Bij navraag bij de Rechtbank in Arnhem bleek dat vanaf de tijd dat dexia begon met hun massale dagvaardingen er 17 vonnissen zijn geweest waarbij de gedupeerden niet voor de rechter zijn verschenen en bij verstek zijn veroordeeld. Dit in de periode juli 2003-heden.
Er zijn in Arnhem gemiddeld 5 dexia zaken per week.
Dit houdt in dat zo'n 10 % van de gedagvaarden niet komt en bij verstek worden veroordeeld.
Als je dit landelijk doortrekt bij de 19 rechtbanken die er zijn wordt je wel even stil.
Uiteraard kreeg ik van de rechtbank in Arnhem geen namen van deze slachtoffers.

Groeten,
Piet

JL
Berichten: 466
Lid geworden op: 22 okt 2003 19:16

Re: dus wel.

Ongelezen bericht door JL »

Als Sonja dat plaatst dan is het zo. Sonja liegt niet.

Sonja
Berichten: 823
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:09

Re: dus wel.

Ongelezen bericht door Sonja »

Dank je JL, het zijn gemiddeld 5 zaken per week die
de restschuld moeten betalen.
Jammer.

Hollander
Berichten: 1290
Lid geworden op: 20 okt 2003 22:01

Re: dus wel.

Ongelezen bericht door Hollander »

Dit houdt in dat zo'n 10 % van de gedagvaarden niet komt en bij verstek worden veroordeeld.
Als je dit landelijk doortrekt bij de 19 rechtbanken die er zijn wordt je wel even stil.
Lees goed: bij VERSTEK veroordeeld. Dit zijn dus mensen die gedagvaard zijn, en niet op komen dagen bij de rechtbank (en hun advocaat dus ook niet). In zo'n geval staat Dexia alleen tegen de rechter te praten, en wordt er niks gezegd ter verdediging.

Dat moet je dus ook niet doen!

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: dus wel.

Ongelezen bericht door croosjes »

gedupeerde,deze topic geeft al aan in wat voor situatie en gedachten zijn en zitten(het komt wel goed er wordt voor ons gezorgd),dus niet.Wij met zijn alle moeten voor het recht vechten tot de laatste cent en laat dit heel duidelijk wezen voor iedere gedupeerde.""Belofte worden veel gedaan alleen niet waar gemaakt"".strijd mee met de verenigingen en neem die beslissing voor u zelf en de toekomst.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling.

Harry
Berichten: 140
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:17

Re: dus wel.

Ongelezen bericht door Harry »

Sonja,Piet bedankt voor jullie reactie weten jullie ook of deze veroordeelden ook al gedwongen zijn tot betalen, dan bedoel ik, loonbeslag-executieverkoop en wat er wettelijk nog meer bestaat om iemand te dwingen. Mocht dit zo zijn dan moeten we toch eens samen demonstreren bij GGN of elk ander incasso-deurwaarderskantoor waar dan ook. Uiteindelijk was het de bedoeling van de BESCHERMPLOEG om deze mensen een hart onder de riem te steken en eventuele executie verkoop te boycotten in welke vorm dan ook. Maar in de praktijk blijkt wel dat mensen zich niet graag laten helpen omdat niemand graag de meelijdende rol wil spelen. De kranten staan dagelijks vol met executie verkopen, mijn mening is dat hier de dictator rol van overheid/belastingdiensten ook maar eens moet worden aangepakt, want als je zoiets overkomt voelt het toch als een vernedering en er is niemand die je helpt, dus ACTIE NU.

groetjes Harry

liba
Berichten: 127
Lid geworden op: 09 okt 2003 11:11

Re: dus wel.

Ongelezen bericht door liba »

zijn er al eagaleaser,s die hun restschuld moeten betalen

Harry
Berichten: 140
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:17

Re: dus wel.

Ongelezen bericht door Harry »

UP ! Voor het avondpubliek

groetjes Harry

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: dus wel.

Ongelezen bericht door croosjes »

harry,wat klinkt dat toch mooi,maar de tijd dringt we gaan er voor.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling.

Gesloten