Beste zelfstandigste,
ABN AMRO Webcare wil graag met je in contact komen om na te gaan wat wij kunnen doen om jouw negatieve gevoel weg te nemen. Als je dit op prijs stelt, verzoeken wij je om (via een privébericht aan ons) jouw telefoonnummer te sturen. Daarbij kun je aangeven wanneer wij je het beste kunnen bereiken. Houdt rekening met circa drie werkdagen. ABN AMRO Webcare neemt dan contact met je op.
Met vriendelijke groet,
ABN AMRO Webcare
Bianca
Beste Bianca,
Ik trek uw, persoonlijk, goede bedoelingen niet in twijfel, doch is het
voor een dergelijke poging veel te laat. Ik ben reeds meerdere malen benadeeld en grofweg belazerd door uw collega's en heb moeten boeten voor een interne communicatiefout. Ik wil er, als zelfstandig ondernemer, geen enkele moeite meer in steken om een beter gevoel bij de ABN te krijgen daarvoor ben ik al te vaak als "nummer" weggezet (in plaats van ondernemer). Zonder teveel in detail te treden heb ik wel gemeend mijn ongenoegen over het handelen van de ABN hier kenbaar te maken (gesterkt door het feit dat ik niet de enige ben)
Tegen de markt in maakt mijn bedrijf een flinke groei door; ik verheug mij op de dag dag ik van de ABN rekening courant af ben (uw collega's ook hebben zij mij al eens medegedeeld) en alle geldhandelingen bij een andere bank kan onderbrengen.
Derhalve bedank ik u vriendelijk voor het aanbod. Ik zal hier geen gebruik van maken, mijn besluit ligt vast.......