LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo verwijdert zonder enig overleg SWR

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
jean-jean

Re: Ziggo verwijdert zonder enig overleg SWR

Ongelezen bericht door jean-jean »

ik kon toevallig een satelietschotel overnemen en die op een onopvallende plaats neerzetten. Sinds die tijd ontvang ik gratis tientallen Duitse en Britse zenders, zoals SWR
Klinkt als een spionagefilm uit WO2

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

een beetje bedrijf houdt rekening met haar klant(en) en daar scoort ZIGGO een dikke onvoldoende op.
Misschien hebben ze alleen naar mij als klant geluisterd :) Ben heel blij met de HD uitbreiding en SWR kan me gestolen worden dus vind het een goede ruil :)
Platter gezegd, door de strot gedrukt: mensen overdadig laten betalen voor een HD ontvanger
Je bent niet verplicht om HD te gaan kijken , op slaapkamer staat ook nog een gewone ontvanger van 5 jaar oud. Die doet het nog steeds prima.

ruvada

Ongelezen bericht door ruvada »

Bij Ziggo, leverancier van televisie, internet en email, zullen ze wel nooit leren communiceren met de klant.

Ze zijn er nog te stom om te begrijpen, dat je niet bijna alle regionale zenders moet schrappen met de positieve uitleg, dat het aanbod beter wordt afgestemd op de eigen regio. Zelfs klanten die achterlijk zijn begrijpen dat dit een verslechtering van het aanbod is. Ziggo, presenteer een verslechtering niet als een verbetering.

SWR is kwalitatief waarschijnlijk één van de beste regionale omroepen.

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Zelfs klanten die achterlijk zijn begrijpen dat dit een verslechtering van het aanbod is.
Kwestie van smaak waar nu eenmaal niet over te twisten valt. En oh.. ik ben niet achterlijk , mijn moeder heeft me als kind laten testen :wink:.
Ik ben blijer met een Discovery HD, Nat. Geo HD standaard dan het "Regionale suffertje".

Gesloten