LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ik wacht al 90 dagen op goede TELE2 aansluiting

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
stanleyvc

Re: Ik wacht al 90 dagen op goede TELE2 aansluiting

Ongelezen bericht door stanleyvc »

Het is nog verre van rond, maar als het goed is krijg ik wel alle kosten vergoed die ik heb gemaakt. Dat is mij al twee keer telefonisch toegezegd in elk geval. Ik wil niet koste wat kost tele2, maar na alle ellende wil ik wel dat het in orde komt. Ik heb elke week weer de illusie dat het de snelste manier is om door te zetten waarmee ik was begonnen, inplaats van opnieuw een aanvraag te doen bij een nieuwe aanbieder. Je kunt niet weten of het de 9e ineens allemaal in orde komt toch? Zelfs de kosten voor een bos bloemen voor de aardige buren mag ik declareren, Dit alles is slechts telefonisch bevestigd, dat wel.
Ik wil je niet treurig stemmen; maar reken op niets, Tele2 staat niet bekend dat zij
hun beloftes waarmaken!

En ik ben benieuwd of dat het ooit goed komt?

Tele2 Webcare

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste mjbroekhuijsen,

Ik heb van mijn collega vernomen dat je diensten inmiddels werken! Er is met je afgesproken dat je het bonnetje van de door jou gemaakte onkosten nog zal mailen naar mijn collega. Dit zal dan meegenomen worden in je vergoeding. Je vergoeding wordt nog gemonitord.

Laat het me even weten indien er nog iets is.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

90 dagen zonder aansluiting? dan heb je heel wat goed te maken Danielle!!

tjezus wat ben ik blij dat ik dit flutbedrijf niet heb.

Tele2 Webcare

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste mjbroekhuijsen,

Ik heb begrepen dat je diensten inmiddels werken en dat er een compensatie besproken is. Mijn collega maakt de financiele afhandeling voor je in orde. Nogmaals mijn excuses voor de problemen die ontstaan zijn bij de oplevering en voor het ongemak wat ontstaan is! Als je nog vragen hebt hierover dan hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Gesloten