LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nuon komt weer afspraak niet na

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Daan_1978

Re: Nuon komt weer afspraak niet na

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

Haha, nee, het is geen datingsite, maar dan nog :P

Maar even nogmaals kort door de bocht dan. Hoppa....
Feit blijft dat NUON geld van jou krijgt en jij dat amper kunt opbrengen.
Dat jij het niet kunt opbrengen is niet de schuld van de NUON, einde verhaal.

Het feit dat je geen inzicht in je situatie geeft, zorgt ervoor dat ik afhaak van verdere pogingen je geschreeuw te begrijpen.

Ik krijg tenminste elk jaar BINNEN 2 weken na de eindafrekening mooi rond de 350 euro terug op de rekening gestort. Daar kun jij niet aan tippen :lol:

TIP: Je kunt met de NUON ook gewoon een betalingsregeling afspreken hoor. Het hele bedrag HOEFT niet in 1 keer.
Zo heb ik vanwege een foutje in het verleden anderhalf jaar geen NUON betaald ( was verkeerd voorgelicht OF ik had het verkeerd begrepen van de woningbouw ) waardoor ik in 1 keer zo HOP een paar duizend euro aan rekening kreeg.
Tja, even bellen toch? Kon het netjes over 1 jaar spreiding terug betalen. Nette bevestiging gehad en elke maand schreven zij het geld af en ik zorgde uiteraard dat het geld er gewoon was en op de rekening stond.
Hoefde ik ook niet te stressen :lol:

Oh ja, ik blaf graag, maar bijt niet hoor :mrgreen:

Briks

Ongelezen bericht door Briks »

ik ben toch heel erg blij dat ik absoluut niet en ook het gevoel niet ken van jalousie.
ik vind het heel fijn dat het bij jouw zo goed loopt en je daar lekker van kunt leven. heerlijk voor je joh.

ik prijs me heel gelukkig dat ik geen klant van nuon meer ben, dat is al een hele grote opluchting.
over de betaling die ik dan nog moet doen, heb je zeker ook overheen gelezen, is een bet. reg. die ik WEL kan opbrengen, maar die hun dus, nogmaals NIET na komen.

bedank voor deze 'gezellige' discussie. helaas dat je je nog steeds niet kan verplaatsen in een ander en puur uitgaat van uit jouw positie.

gr Briks

Daan_1978

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

Ben je nu zo kortzichtig? Ik probeer me juist te verplaatsen in een ander, maar die ander is niet open.
Geldproblemen ontstaan niet "zomaar" en daar hebben veel mensen ( helaas ) vaak zelf een flink beetje aan mee geholpen.
Vandaar ook dat ik me jouw situatie probeer voor te stellen en daarover wat vragen stel, maar ik weet nog steeds geen bedragen of reden van jouw situatie.

Dat wekt eerder argwaan dan begrip. Als jij op een forum stap A zet en gaat schreeuwen, zet dan ook stap B en geef iets inzicht.

Ook al houd NUON zich niet aan HUN afspraak, JIJ hebt de opdracht om er gewoon voor te zorgen dat het geld er is. Klaar. Als JIJ daar niet aan kunt voldoen, is het NIET de schuld van NUON.
Maar dat had ik al gezegd, toch? Wie is er dan kortzichtig?

Jolijn

Ongelezen bericht door Jolijn »

@Briks, probeer het advies van Renegade op te volgen.
Dan kan Nuon jou niet verwijten dat je je niet aan de overeengekomen betalingsregeling houdt.
Ik kan me best voorstellen dat deze situatie heel vervelend voor je is. Je denkt dat je alles goed (in samenspraak) met Nuon hebt geregeld, maar als zij niet incasseren en d'r gaat verder nog iets mis (een andere schuldeiser?) dan heb jij het gedaan.
Is dit de eerste maand dat de regeling ingaat?

Vattenfall Webcare
verified

Ongelezen bericht door Vattenfall Webcare »

Beste Briks,

Uit uw bericht op dit forum maak ik op dat de automatische incasso voor uw betalingsregeling niet naar wens verloopt

Als u er geen bezwaar tegen heeft, neem ik graag op korte termijn telefonisch contact met u op om het een en ander voor u uit te zoeken. Kunt u mij hiervoor uw contractrekeningnummer opgeven? Dan kan ik op basis daarvan uw telefoonnummer achterhalen. Alvast bedankt voor de moeite.

Uw contractrekening begint met (000)300 en staat bijvoorbeeld op acceptgiro’s of uw jaarafrekening. Om u gerust te stellen: met uw contractrekening hebben anderen geen toegang tot uw klantgegevens. U kunt beter niet uw klantnummer op dit forum plaatsen.

Met vriendelijke groet,

Fokke
Nuon Webcare

Briks

Ongelezen bericht door Briks »

beste fokke,

ik heb uw pbtje gestuurd, in afwachting van uw reactie.

gr briks

jenika

Ongelezen bericht door jenika »

waar om vind je nergens , bij een aanbieder de gasprijs , per /m. je vind alleen, u verbruikt zoveel dus u betaald zoveel , je kunt surfen op het net , maar nergens vind je duidelijkheid. zou dat met een reden zijn ??

Gesloten