Ja, UPC zou zich rot moeten schamenTeunbosseman schreef:Henri42 schreef:De klant in verwarring brengen is een kunst welke door alle providers beoefend wordt
Niets om te lachen hoor.....schaam schaam schaam
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Ja, UPC zou zich rot moeten schamenTeunbosseman schreef:Henri42 schreef:De klant in verwarring brengen is een kunst welke door alle providers beoefend wordt
Niets om te lachen hoor.....schaam schaam schaam
Henri42 schreef:Nu 53,50 ga ik dan 57,50 betalen gezien de actie van UPC?, ben benieuwd naar de reactie van UPC ivm de mailing met webcare @upc.nl.
Schamen doen alle providers zich niet zo gemakkelijk.
Natuurlijk heb ik die mailing gehad.Teunbosseman schreef:Henri42 schreef:Nu 53,50 ga ik dan 57,50 betalen gezien de actie van UPC?, ben benieuwd naar de reactie van UPC ivm de mailing met webcare @upc.nl.
Schamen doen alle providers zich niet zo gemakkelijk.
Tsja, jij weet toch zelf als geen ander wat je gaat betalen Henri ? Of heb je de mailing niet gehad ?
BTW, het schamen was aan jou gericht tbv het onnodig smilen van je betreffende je opmerking onderstaand.
De klant in verwarring brengen is een kunst welke door alle providers beoefend wordt.
Vindt hier niks humoristisch aan.
neos schreef:@Waar Henri is is UPC en waar UPC is is Henri er ook![]()
Oeps Henri de reclame man voor upc hier op Trosradar!!
Teunbosseman schreef:[quote="Henri42]Geen pr voor UPC,die club is voor mij ook een noodzakelijk kwaad bij gebrek aan een betere provider,
[/quote]Henri42 schreef:Teunbosseman schreef:[quote="Henri42]Geen pr voor UPC,die club is voor mij ook een noodzakelijk kwaad bij gebrek aan een betere provider,
Yeah Right ! Dus in Helmond is UPC de betere provider ?
Bovenstaande geldt voor mij, zal zeker niet voor iedereen zo zijnTeunbosseman schreef:Henri42 schreef:Teunbosseman schreef:[quote="Henri42]Geen pr voor UPC,die club is voor mij ook een noodzakelijk kwaad bij gebrek aan een betere provider,
Yeah Right ! Dus in Helmond is UPC de betere provider ?
Dat wordt nu bedoeld met afzeiken, iedereen die een probleem heeft met UPC is een onnodige zeurder.Henri42 schreef: Indien er minder onnodige zeurders zijn hoef ik niet te reageren
Aplaus.CaptainSlow schreef:Dat wordt nu bedoeld met afzeiken, iedereen die een probleem heeft met UPC is een onnodige zeurder.Henri42 schreef: Indien er minder onnodige zeurders zijn hoef ik niet te reageren
Vraag je je wel eens af of er iemand wil dat je reageert?
De topics zouden de helft korter zijn door je totaal zinloze gezwets en de reacties daarop.
Agro is al meer dan 5 jaar geen UPC klant applausagro schreef:Aplaus.CaptainSlow schreef:Dat wordt nu bedoeld met afzeiken, iedereen die een probleem heeft met UPC is een onnodige zeurder.Henri42 schreef: Indien er minder onnodige zeurders zijn hoef ik niet te reageren
Vraag je je wel eens af of er iemand wil dat je reageert?
De topics zouden de helft korter zijn door je totaal zinloze gezwets en de reacties daarop.
90% van de UPC topics zijn beslist geen gezeur zonder reden, dus zouden we Henri 90% minder kunnen zien.Zeuren zonder reden wordt veelvuldig gedaan, daarop reageren is geen afzzz(bah),ik vraag me af waarom Cpt Slow telkens als een gestoken bij reageert,zou iemand op hem zitten te wachten met z,n talloze overbodige quotesook hij/zij is geen UPC klant ergo draagt er geen kennis vanover
Is Cpt Slow iedereen en wij ??, ik gebruik in elk geval welvoegelijke taal en tracht anders denkende niet te beledigen .CaptainSlow schreef:90% van de UPC topics zijn beslist geen gezeur zonder reden, dus zouden we Henri 90% minder kunnen zien.Zeuren zonder reden wordt veelvuldig gedaan, daarop reageren is geen afzzz(bah),ik vraag me af waarom Cpt Slow telkens als een gestoken bij reageert,zou iemand op hem zitten te wachten met z,n talloze overbodige quotesook hij/zij is geen UPC klant ergo draagt er geen kennis vanover
Als Henri nu ook nog eens leerde lezen (en onthouden) zou hij weten dat ik jaren klant geweest ben, tot een jaar geleden en dat ik precies hetzelfde heb meegemaakt als TS.
Gek he, dat mensen als een gestoken bij reageren als ze voor zeurpieten, wanbetalers of leugenaars worden uitgemaakt, puur en alleen omdat ze (terechte) kritiek durven hebben op de heilige UPC.
Henri, succes met het metersdikke bord (UPC logo?) voor je kop, blijf jij je maar afvragen waarom iedereen je uitkotst.
Je denkt toch niet serieus dat ik ook maar een seconde daar aan ga besteden, ik zal nog een beetje naar jouw pijpen gaan dansen ook?Henri42 schreef: Kan Cpt Slow zijn topic van een jaar geleden over zijn :probleem: met UPC nog eens boven water krijgen? Bij voorbaat dank
Henri42 schreef:Indien er minder onnodige zeurders zijn hoef ik niet te reageren
Het beste is die stakker gewoon te negeren.Wikipedia: zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Trol_(internet)
Een trol in een internetomgeving is een persoon die op fora, websites of chatkanalen berichten plaatst met het doel voorspelbare emotionele reacties (bijvoorbeeld woede, irritatie, verdriet, of scheldpartijen - ook wel flames genoemd in internetjargon) van andere mensen uit te lokken.
...
Ingebracht als slogan zonder verdere nuancering, is het vrij voorspelbaar dat forumdeelnemers zich dan ergeren aan de uitgesponnen "threads" (conversatielijnen) die daarop volgen en de conversatie amper verrijken.