LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele2 problemen met modem en internet
Tele2 problemen met modem en internet
Ik heb sinds een goed half jaar nu fiberspeed 50Mb internet van tele2 en heb sindsdien niets anders dan problemen hiermee ( hier hoort ook tv en telefonie bij ) Ik heb al verschillende brieven gestuurd en over en weer gemaild , maar tot nog toe , gebeurt er eigenlijk helemaal niets . Ik heb het volgende probleem: mijn modem en internet loopt nu bijna dagelijks vast , waardoor ik geen internet , tv en telefoon meer heb. Ik moet het modem dan een aantal keer resetten voor dat ik weer een ip adres toegewezen krijg en dus mijn modem weer gaat werken . Het kost mij iedere keer een vermogen om te bellen naar tele2 en die kosten , krijg je bijna nooit helemaal terug . Nadta je dan gebeld hebt wordt er gezegd dat het probleem is opgelost , maar na een dag gebeurt hetzelfde gewoon weer opnieuw , en kan je dus weer helemaal opnieuw beginnen. Ik krijg sterk het gevoel dat tele2 gewoon niet kan leveren wat ze beloven , maar er wordt niets aan gedaan. Het levert een hele hoop frustratie bij mij en bij andere mensen op die tele2 hebben . Mischien is het handig om met zijn allen eens de problemen rond tele2 te inventariseren en mischien kan trosradar hier ook eens een onderzoek naar doen , zodat dit eens aan de kaak gesteld kan worden , omdat ik denk dat er toch wel heeel veel mensen zo in de maling genomen worden . Ik hoop dat er iemand is die mij en al die anderen eens kan helpen hiermee..
mvg ,
Sweetman
mvg ,
Sweetman
-
- Berichten: 653
- Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53
Re: Tele2 problemen met modem en internet
Beste sweetman,
Wat vervelend dat je last hebt van een uitvallende verbinding. Het spijt me dat je bij de klantenservice nog niet tot een passende oplossing gekomen bent. Ik wil dit graag voor je uitzoeken! Zou je je postcode/huisnummer en klantnummer naar [email protected] willen sturen o.v.v. trosradar/sweetman?
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Wat vervelend dat je last hebt van een uitvallende verbinding. Het spijt me dat je bij de klantenservice nog niet tot een passende oplossing gekomen bent. Ik wil dit graag voor je uitzoeken! Zou je je postcode/huisnummer en klantnummer naar [email protected] willen sturen o.v.v. trosradar/sweetman?
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Re: Tele2 problemen met modem en internet
als dat zo zou zijn, dan waren er niet zoveel topics over tele2bprosman schreef:Weet bijna zeker dat ze het nog meent ook. Welk bedrijf zou er nu niet alleen tevreden klanten willen hebben ?.dit woord gebruik je wel heel erg makkelijk Danielle
Re: Tele2 problemen met modem en internet
Je zou haast zeggen, dat ze geen tevreden klanten nastreven. Het is toch godsgeklaagd dat er zoveel bedrijven zijn die er webcareteams op na moeten houden om de klachten op internet op te pakken.bprosman schreef:Weet bijna zeker dat ze het nog meent ook. Welk bedrijf zou er nu niet alleen tevreden klanten willen hebben ?.dit woord gebruik je wel heel erg makkelijk Danielle
Re: Tele2 problemen met modem en internet
Ziggo heeft ~1.6 Miljoen klanten, UPC ~880.000, Tele 2 ~1 Miljoen, dan valt t nog wel mee als ik het aantal klachten bekijk.
Re: Tele2 problemen met modem en internet
Ik denk dat jij nooit voor een bedrijf gewerkt heeft wat een technisch product levert. Het is leuk om dat na te streven maar als je echt het geloof hebt dat het (technisch) kan ben ik bang dat je in de Efteling leeft (en zelfs daar stopte de 8-baan er mee).als je echt spijt hebt dan zorg je dat je de zaakjes oporde hebt.
Voor zover ik mee kan lezen worden de zaken die Danielle oppakt netjes afgehandeld.
Re: Tele2 problemen met modem en internet
lariekoek , je leest hier herhaaldelijk dat het nog steeds niet verholpen is, als een provider zo vaak hier komt dan heb ik sterk mijn twijfels bij de wil.Voor zover ik mee kan lezen worden de zaken die Danielle oppakt netjes afgehandeld.
en nogmaals als je echt spijt hebt dan moet je het ook menen.
-
- Berichten: 1779
- Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54
Re: Tele2 problemen met modem en internet
Laatst gewijzigd door seconds-out op 31 jan 2012 12:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Tele2 problemen met modem en internet
In 2/3 van de gevallen ligt het inderdaad ook nog eens aan de installatie bij de mensen thuis .zal wel dus aan de klager liggen
Mij hoor je ook niet zeggen dat de klacht niet terecht is, ook Tele 2 beweesrt dat niet maar als ze dan zeggen dat het ze spijt en mee willen werken aan een oplossing worden ze alsnog afgezeken vanwege het (in andermans ogen verkeerde) woordgebruik.
-
- Berichten: 1779
- Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54
Re: Tele2 problemen met modem en internet
Laatst gewijzigd door seconds-out op 31 jan 2012 12:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Tele2 problemen met modem en internet
Selectief quoten doe je nog steeds :
Mij hoor je ook niet zeggen dat de klacht niet terecht is, ook Tele 2 beweesrt dat niet maar als ze dan zeggen dat het ze spijt en mee willen werken aan een oplossing worden ze alsnog afgezeken vanwege het (in andermans ogen verkeerde) woordgebruik.
Anderen zijn blij dat ze na een poosje weer MOGEN postensommigen posten dubbel
-
- Berichten: 1779
- Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54
Re: Tele2 problemen met modem en internet
Laatst gewijzigd door seconds-out op 31 jan 2012 12:43, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 653
- Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53
Re: Tele2 problemen met modem en internet
Beste sweetman,
Bedankt voor je gegevens! Ik ga dit oppakken en kom hier z.s.m. op terug.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Bedankt voor je gegevens! Ik ga dit oppakken en kom hier z.s.m. op terug.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
-
- Berichten: 653
- Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53
Re: Tele2 problemen met modem en internet
Beste sweetman,
Ik heb van mijn collega begrepen dat er contact met je is opgenomen om uitleg te geven over de verbinding. Mocht je nog vragen hebben hierover dan hoor ik het graag!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Ik heb van mijn collega begrepen dat er contact met je is opgenomen om uitleg te geven over de verbinding. Mocht je nog vragen hebben hierover dan hoor ik het graag!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2