LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hamburg-mannheimer

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
zjeflegrande

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door zjeflegrande »

Even goed begrijpen mijnheer Simon,

Als ik in discussie zit met iemand, en de eerste zin die hij zegt zit al barstensvol leugens, dan hoef ik de rest van zijn verhaal al niet meer te horen, daar heb ik dan weinig vertrouwen meer in.
En hoe bedoel je één klein leugentje, volgens mij waren dat er al twee.
en grote ook nog eens.
HM Consulting zou dus zaken doen met ELKE maatschappij die er in Nederland is. Dit betekend kortweg dat HM Consulting van ELKE maatschappij in Nederland een agentschap heeft, want voor bijv. DAK komt HM Consulting niet in aanmerking. Goed, HM Consulting doet dus zaken met elke maatschappij in Nederland. In jullie advieswijzer (die je me weigert te verstrekken) zou dit dus ook vermeld moeten staan. Aangezien je weigert de advieswijzer te verstrekken, heb ik deze via een ander kanaal bemachtigd. Wat blijkt nou?? ELKE maatschappij??? nou Sjef, dat is wel een HEEEEL groot leugen hoor!!!

HM doet alleen maar zaken met
1. Hamburg-Mannheimer
2. NVS
3. NHL
4. Bouwfonds (voor de hypotheken)
Weer een foute aanname, al onze tussenpersonen zijn onafhankelijke agenten die ook de volmacht en het geluk hebben om produkten van HM en de partnermaatschappijen te kunnen leveren.

Volgens mij heb je ook een aantal pagina's overgeslagen, want die advieswijzer staat er al een behoorlijke tijd op hoor.
Maar ja , ik ben wel gewend dat je je huiswerk niet echt geweldig uitvoert samen met EM.

jannieheetik

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door jannieheetik »

Nou, Echte Meisje, prima werk geleverd! Mijn mailserver ligt plat (tot zoonlief as vrijdag terug is van vakantie...), dus dan maar in het openbaar op het forum, dat heb je trouwens wel verdiend na al dat degelijke werk!

Hier valt in ieder geval niet veel zinnigs tegenin te brengen!

En met name dat je die verkooptechniek openbaar maakt, dat maakt het zo waardevol voor mensen die binnenkort door een oude bekende op visite krijgen......

Lijkt overigens als twee druppels water op de wijze waarop sommige pyramidespelen 'aan de man gebracht' werden!

zjeflegrande

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door zjeflegrande »

haha. Dat was Vendopolis B.V. Een grote tussenpersoon met circa 30 vestigingen in heel Nederland. 90 allround-medwerkers, met kennis varierend van een reisverzekering tot een lijfrente, en van AOV's tot het verhalen van een autoschade. Achmea en Vendex als kaptitaalkrachtige aandeelhouders. Volmacht van Nationale-Nederlanden. Agentschappen van onder meer Unigarant, Avero, AEGON, Allianz, DAS, Amersfoortse en Winterthur. Meerdere Erkend hypotheekadviseurs in dienst, onder meer agentschappen van Bouwfonds, ABN AMRO, ING, Woonfonds, Postbank, SNS Bank en Amev. Eén van de belangrijkste tussenpersonen van AXA Leven en de Europeesche.
Nu heet Vendopolis CFS. Eén van de labels is V&D Geldzaken, waar jij een GIDI van hebt gehad.
Helaas is Vendopolis door mismanagement bijna ten onder gegaan.
Laat me raden : EM was daar manager en jij was daar medewerker op de postkamer !!!

Ik begrijp dat Vendex dus eigenaar was van Vendopolis ??

CFS staat niet op de site van het Klachteninstituut hoor !!!

jannieheetik

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door jannieheetik »

Zjef is helemaal afgebrand.

Er is niks meer te doen voor hem dan op andermans futiliteiten te gaan letten en daar nog wat tegen te sputteren.

Op sommige punten is het Zjef’s ja tegen het nee van Echte Meisje en Simon. Ik heb helemaal geen zin (of tijd) om dat allemaal opnieuw te gaan natrekken. Info waar ik gemakkelijk bij kan, ok, maar ik ga niet zelf bellen naar de KvK’s.
Waarom zou ik Echte Meisje en Simon niet geloven?
Waarom ik Zjef niet zou geloven dat weet ik wel, dat is duidelijk genoeg na al dat gedraai en gekonkel om geen antwoorden te hoeven geven alleen al.

Maar Echte Meisje (en Simon ook) die geeft een rechtstreeks antwoord op een rechtstreekse vraag, en die antwoorden zijn door ons allemaal samen goed te controleren op waarheid. We hebben hier allemaal niet zoveel verstand van verzekeren, maar hoe het in de reguliere verzekeringswereld eraan toegaat, daar hebben we allemaal wel min of meer een beeld van.

Hoe het ertoe gaat in de MLM-wereld?
Och, ik ben nog nooit achterlijk genoeg geweest om me mee te laten tronen naar zoiets. Ik heb één keer ‘een oude vriend’ op visite gehad, maar ik was al achterdochtig genoeg bij het maken van de afspraak om hem niet in de gelegenheid te stellen zijn ‘verkooppraatje’ te houden. Hij is diep in de nacht gezellig aangeschoten naar huis gefietst zonder dat we andere onderwerpen hebben aangekaart dan ‘die goeie ouwe tijd’ haha. Hij heeft enkele duizenden guldens verspeeld aan zijn piramidespel. Ik niet, haha!

Er heeft in de Volkskant eens een artikel gestaan over dit gebeuren, en nu lees ik van in het stukje van Echte Meisje weer datzelfde soort opdringerige verkooptactiek.

Een poosje geleden was ik werkzoekend. Ik was een van de gelukkigen die haar CV op de site van het CWI mocht zetten.
Da’s boffen, denk je dan!

Nou nee niet echt....


Een mailbox vol MLM-sekte-leden waaronder ook HM-ers. Wakker worden en lezen: ‘u heeft 37 nieuwe berichten’ is niet grappig wanneer dat allemaal dit soort waanzin is. Dat het CWI hier niets tegen doet, is iets wat op www.laatjenietnaaien.nl al uitgebreid aan de orde is gekomen. Zelfs tussen de aangeboden vacatures laten ze daar MLM toe. Als je hen erop aanspreekt verschuilt het CWI zich erachter dat het zonder tussenkomst van hun webmees mogelijk is om een vacature te plaatsen....

Die MLM-grappenmakers zitten allemaal te springen op ‘mensen onder zich’ want dat is de manier om omhoog te komen, en die ge(mis)bruiken ieder kanaal wat er maar beschikbaar is.
Bij de eerste had ik het nog niet direct in de gaten, maar dat er iets niet jofel zat, had ik gelukkig door vóórdat het tot een afspraak kwam.

Kijk, ik had al eens een eigen bedrijf gehad, ook zzp-er, en hoewel ik daar een leuke boterham uit haalde is het niet echt een zorgeloos bestaan.
En bij MLM heb je nog niet eens de vóórdelen van een eigen bedrijf, want je hebt geen sodemieter te vertellen. Je moet gewoon doen wat een ander zegt. Ja, je mag het doen in tijden die jou schikken...
Nou, zo’n baan heb ik nu ook.
En bij Hamburg Mannheimer moet je er in aanvang nog een baan bij hebben van minimaal 20 uur, dus veel ruimte heb je dan al niet meer.

Wanneer je een bord voor je kop hebt van hier naar Tokio en terug, dan kan ik me voorstellen dat je het ver kan schoppen met MLM. Maar zelfs aan dat soort gladde alen wil ik het welgemeende advies geven: ‘zet elk jaar veel geld opzij, op een spaarrekening bij een bank die NIETS met jouw werkgever te maken heeft, want, om met Boudewijn de Groot te spreken: ‘Er komen andere tijden...’

Ik ga nou 50 jaar mee op deze aardkloot en ik leer nog elke dag. Maar de Zjefkes, vooral die zichzelf ‘Legrande’ noemen, die ken ik al, van haver tot gort.

zjeflegrande

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door zjeflegrande »


Maar Echte Meisje (en Simon ook) die geeft een rechtstreeks antwoord op een rechtstreekse vraag, en die antwoorden zijn door ons allemaal samen goed te controleren op waarheid
Juist, en de waarheid is dus aantoonbaar heel iets anders dan deze twee beweren.
En dat jij te lui bent om het te controleren of niet durft omdat de uitkomst niet bij jou in je straatje past, wil niet zeggen dat andere mensen dat ook zijn.


LEUGEN 1
Kamer van Koophandel:

Op de site www.hamburg-mannheimer wordt gewag gemaakt van 5 nevenvestigingen naast de hoofdvestiging in Geldermalsen, te weten:

Geldrop

Is wel ingeschreven als nevenvestiging bij de Kamer van Koophandel

Elsloo

Is wel ingeschreven als nevenvestiging Kamer van Koophandel

Echt

Blijkt niet te zijn ingeschreven bij de Kamer van Koophandel, is ook nooit ingeschreven geweest.

Amsterdam

Blijkt niet te zijn ingeschreven bij de Kamer van Koophandel, is ook nooit ingeschreven geweest.

Sassenheim

Blijkt niet te zijn ingeschreven bij de Kamer van Koophandel, is ook nooit ingeschreven geweest.

Dit is zowel gecheckt op de site als telefonisch geverifieerd bij de KvK zelf.
http://members.home.nl/vanriel/Kvk.htm

LEUGEN 2:
De tussenpersoon Hamburg-Mannheimer Consulting in Geldermalsen en zijn twee nevenvestigingen in Elsloo en Geldrop (de andere drie bestaan niet volgens de KvK, dit heb ik nagebeld) staan niet op de site van het Klachtinstituut vermeld.
http://members.home.nl/vanriel/ATP.htm

http://members.home.nl/vanriel/Assucura.htm
http://members.home.nl/vanriel/Deuras.htm
http://members.home.nl/vanriel/Gerits.htm
http://members.home.nl/vanriel/Giga.htm
http://members.home.nl/vanriel/Jellierse.htm
http://members.home.nl/vanriel/P&A.htm
http://members.home.nl/vanriel/Ransijn&degraaf.htm
http://members.home.nl/vanriel/VOF%20A&B.htm
Ik heb de Advieswijzer gezien. Die is gedateerd april 2003. Dit betekent dus dat in de Advieswijzer die voor 27 februari 2004 aan klanten werd afgegeven ten onrechte stond vermeld dat Hamburg-Mannheimer Consulting aangesloten is bij het Klachteninstituut Verzekeringen.
Dan kan HM zeker de toekomst voorspellen , want het aansluitnummer
20004964 was toen ook al bekend, en we hebben toevallig dit nummer gekregen 2 jaar later.
We staan nog steeds niet op de site hoor, duurt wel lang zo'n update !!

zjeflegrande

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door zjeflegrande »

Achmea en Vendex als kaptitaalkrachtige aandeelhouders.
Even opzoeken welke S&P ranking deze hebben.

Vendex > BB-
Achmea > BBB

Voor mij al reden om daar geen zaken mee te doen.

Even snel opzoeken welke van deze maatschappijtjes herverzekerd zijn bij onze moedermaatschappij.

Achmea
Nationale Nederlanden.
Aegon
Amev
Amersfoortse
Das


Beetje hypocriet nietwaar, wel mensen een polis verkopen van bedrijven die hun verzekerd kapitaal bij de Munchener Ruck in moeten dekken,
en vervolgens de mensen waarschuwen dat ze er niet rechtstreeks zaken mee moeten doen ??

jannieheetik

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door jannieheetik »

Zjef, jij kan niet lezen.

Ik heb alles gezegd over de materie wat ik erover te zeggen had, ik ga niet meer op jou reageren (dat was blijkbaar nog niet helemaal overgekomen). En als IK zeg dat ik niet ga reageren, dan doe ik dat dus ook niet.

Lees nog maar eens wat ik hierboven heb getypt. Ik zou het natuurlijk ook nog een keer in zijn geheel kunnen quoten, maar tot dergelijke kinderachtigheden verlaag ik me niet.

Je hebt verloren.

TTUPG noemden wij dat vroeger, en dat staat voor: 'technisch totaal uit positie gel*ld'!

Sputter maar lekker in je eentje verder....

zjeflegrande

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door zjeflegrande »

En nu nog een leaseplannetje van Simon

zjeflegrande

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door zjeflegrande »

En nee hoor, ik heb nog geen enkel steekhoudend bewijs gezien.
Alleen pure onwaarheden, die binnen 2 sec te weerleggen zijn met zichtbare feiten.
Dus al komen er nog 10 Simonnekes of Emmekes erbij, dan zullen ze toch heel wat beter hun best moeten doen om gelijk te krijgen.

betincourt
Berichten: 22
Lid geworden op: 23 feb 2004 20:54

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door betincourt »

Geachte Sjef,

U laat zich wel van een niet-plezierige kant zien. Uiteraard hebben verschillende mensen verschillende meningen. Daar is naar mijn mening niets mis mee. Althans, zolang men zich tot de feiten beperkt. Ik stel vast dat de reacties die U geeft op verschillende posters behoorlijk ongenuanceerd en op de persoon gespeeld zijn.

Dat hebt U toch niet nodig? Althans, dat zou niet nodig behoeven te zijn. Respect voor een afwijkend standpunt siert de mens, aan het respect voor een commercieel vaardig iemand herkent men zijn eigen niveau. Dat zijn waarden die ik U graag ter overdenking meegeef, en niet alleen U, maar meerdere mensen die zich laatdunkend over anderen uitlaten. Het zegt iets over Uzelf.

Met respect,

Betincourt.

zjeflegrande

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door zjeflegrande »

Mijnheer Betincourt,

Er is helemaal niets mis mee dat iemand een mening heeft.
Maar er is een verschil tussen, duidelijk controleerbare leugens in het leven roepen dat adresseren aan een maatschappij, die zich in heel Europa al bewezen heeft, en een mening hebben.

U weet ook wel als gewezen verkoopleider, dat het een ongeschreven wet is om geen (produkten van) andere maatschappijen af te kraken maar er geen mening over te hebben.
Concurreren doet men met een goed produkt en de maatschappij die er achter staat.
Hier wordt een forum gestart met de bewering dat HM zich niet aan de wettelijke eisen houdt, terwijl dat met zichtbare feiten aan wordt getoond dat daar niets van klopt.
Er wordt beweerd dat men niet bang is voor concurrentie, maar het feit dat er zo fel wordt gereageerd spreekt dat dus tegen.

En wie met modder gooit kan modder terug verwachten !!

Simon
Berichten: 412
Lid geworden op: 05 aug 2003 10:05

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Simon »

Even goed begrijpen mijnheer Simon,

Als ik in discussie zit met iemand, en de eerste zin die hij zegt zit al barstensvol leugens, dan hoef ik de rest van zijn verhaal al niet meer te horen, daar heb ik dan weinig vertrouwen meer in.
En hoe bedoel je één klein leugentje, volgens mij waren dat er al twee.
en grote ook nog eens
Sjef, je loopt hier contant zelf te verkondigen dat wat op internet staat wellicht onwaar is. Je roept iedereen op toch vooral TELEFONISCH contact op te nemen. EM heeft de KvK gebeld, en zet de uitkomsten op het forum. Vervolgens beroep jij je weer op een internetsite...

Zo heeft EM ook met GIDI gebeld (je weet wel. HM zou volgens jou GIDI onderschrijven). Wat blijkt? HM onderschrijft GIDI niet!! (aangezien het verschil TP-Mij nogal moeilijk is voor je, ik heb het hier natuurlijk over de maatschappij).

Weer een foute aanname, al onze tussenpersonen zijn onafhankelijke agenten die ook de volmacht en het geluk hebben om produkten van HM en de partnermaatschappijen te kunnen leveren.

Zjef, de tussenpersonen hebben de naam HM Consulting. In de advieswijzer van HM Consulting staan 4(!) maatschappijen vermeld.
Jij zegt dat HM Consulting met ELKE maatschappij in Nederland zaken doet. Gelukkig is dit vrij gemakkelijk te controleren op de diverse websites van maatschappijen. Avero, NN, de Amersfoortse, Delta Lloyd en Interpolis hebben HM Consulting niet op de website vermeld. Verder heb ik niet gezocht.
Laat me raden : EM was daar manager en jij was daar medewerker op de postkamer !!!
Waar slaat dit nou op?
Ik begrijp dat Vendex dus eigenaar was van Vendopolis ??


Niet was, maar is. Als je je huiswerk beter zou hebben gedaan had je dit niet hoeven vragen. Hoezo?
CFS staat niet op de site van het Klachteninstituut hoor !!!
Je meent het! Komt misschien doordat CFS zelf geen tussenpersoon is? Had je kunnen weten als je beter je huiswerk had gedaan! In de diverse media is er onlangs aandacht besteed aan CFS. Alweer blijkt, dat je totaal geen kennis hebt van de assurantiewereld en kennelijk interesseren nieuwe ontwikkelingen je ook totaal niet.
Dan kan HM zeker de toekomst voorspellen , want het aansluitnummer
20004964 was toen ook al bekend, en we hebben toevallig dit nummer gekregen 2 jaar later.
We staan nog steeds niet op de site hoor, duurt wel lang zo'n update !!
Nou, als ik HM Consulting was zou ik toch wel ff met het klachteninstituut contact opnemen. Straks gaan je klanten nog denken dat je niet bent aangesloten....

Even opzoeken welke S&P ranking deze hebben.

Vendex > BB-
Achmea > BBB

Voor mij al reden om daar geen zaken mee te doen.
Je hebt al zo goed verdiend dat je geld uitleent aan verzekeringsmaatschappijen? wat is eigenlijk de S&P Ranking van HM? (en daarbij ben ik niet geïntresseerd in de S&P ranking van Munich Re en/of ERGO)

Beetje hypocriet nietwaar, wel mensen een polis verkopen van bedrijven die hun verzekerd kapitaal bij de Munchener Ruck in moeten dekken,
en vervolgens de mensen waarschuwen dat ze er niet rechtstreeks zaken mee moeten doen ??
We hebben het ook over een nogal direct relatie. Munich Re die voor 95% aandeelhouder is van ERGO, en ERGO die weer 100% aandeelhouder is van HM. Wat een leven zul jij wel niet hebben! Sjef koopt een pak melk bij C1000 wat over datum is, en roept vervolgens al zijn kennissen op niet meer naar o.a. AH, Gall & Gall, Etos en C1000 te gaan.

maarten80

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door maarten80 »

jannie wat een achterlijke discussie ben je toch aan het voeren!!!!

hahahaha

:shock:

groeten maarten

jannieheetik

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door jannieheetik »

Ik qoute maar even
Geplaatst op 01 Mar 2004 01:44 door maarten80


--------------------------------------------------------------------------------

jannie ga lekker verder met je onzinnige discussie, suc-6 ik duim voor je!

ik wens je het allerbeste, ga bij je zelf is na of je je eigenlijk niet voor gek moet laten verklaren waar je deze discusie eigenlijk voor doet!!

mijn advies en ik ben dan wel geen adviseur :

GA LEKKER NAAR HET GEKKENHUIS EN LAAT JE NAKIJKEN, mischien dat zij er achter komen wat je bezielt, want in mijn ogen ben je niet goedwijs!!

en je schrijft maar lekker verder met die vriendjes van je, ze praten je toch allemaal na, mischien tijd om zelf een secte te beginnen!

tot ziens mij zie je hier niet terug , ik ga me niet verlagen tot jouw niveau Jannie !

Dus ik halucineer nu waarschijnlijk, ik dacht werkelijk even dat we Maarten hierboven hadden staan, maar dat kan niet, want die kwam hier niet terug. En dat is maar goed ook, want over 'achterlijke discussie' gesproken, daarvan staat hierboven dus een mooi voorbeeld.

Ja, Echte Meisje en Simon hebben de ballon helemaal lekgeprikt, het is voorbij Maarten80!

Simon, verspil er toch geen energie meer aan!

Jullie, jij en Echte Meisje hebben nu genoeg verteld, uitgezocht en op het forum gepubliceerd, maar het dringt helemaal niet door tot deze man.

Zjef snapt gewoon niet dat er verschil is tussen HM aan de ene kant en de diverse tussenpersonen. Dat HM Consulting in feite staat tot HM, als de AH winkel op de hoek tot AHOLD, dringt niet door. En dat HM helemaal al niet op gelijke lijn gezet kan worden met lokale verzekeringskantoortjes dat snapt ie ook niet. Want daarvan heeft ie de KvK-uittreksels op zijn post gezet. In Echt zit ene R. Dore & Bosmans Ass. Adv., en in Sassenheim zit een heel nest:
Vof A&B Assurantien Hoofdstraat 210 B Nl-2171 Bn Sassenheim
Ransijn & De Graaff Hoofdstraat 210 B Nl-2171 Bn Sassenheim
Jelierse Verzekeringen ook aan de Hoofdstraat 210B, drukke boel!

Goed, in Amsterdam zit er volgens een van die sites dus wel een nevenvestiging, maar dat is een nevenvestiging van HM CONSULTING en niet van HM.

En voor de rest – sorry dat ik het moet zeggen – ga jij je zitten verdedigen, terwijl je dat helemaal niet hoeft. Hij zit jouw vroegere baas een beetje te kleineren. En dan ook nog op een heel minne wijze.
Dit heeft helemaal niks met de materie te maken, dat is gewoon wat napruttelen.

Hij heeft verloren en mist de sportiviteit en gevoel voor realiteit om dat te erkennen!

Mijn opmerking over verspilde energie geldt ook voor die aardige meneer Betincourt.
Die gooit zelf zijn parels voor de zwijnen. Lieve, vriendelijke, maar vooral beleefde meneer Betincourt lijkt mij een heel aardig mens toe, die maar moeilijk kan accepteren dat er mensen in ‘zijn’ branche werkzaam zijn die zo weinig savoir vivre hebben. Helaas meneer Betincourt, de tijden zijn veranderd.
‘waarmee kan ik u van dienst zijn’ is al jarenlang vervangen door ‘zeg ’t maar’. En zakenlieden zijn niet altijd heren. Vroeger waren ze dat ook niet allemaal, maar toen deden ze tenminste nog alsof. Zelfs dat zit er tegenwoordig niet meer in. Uw opvoedkundige zaadjes vallen bij onze Zjef in onvruchtbare aarde, vrees ik.

Als hij mijn zoon was, zou ik niet trots op hem zijn.

zjeflegrande

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door zjeflegrande »

EM heeft de KvK gebeld, en zet de uitkomsten op het forum. Vervolgens beroep jij je weer op een internetsite...
Nee meneer Simon , dan kun je niet lezen ze zegt zelf :
Dit is zowel gecheckt op de site als telefonisch geverifieerd bij de KvK zelf.
Dus 2 mogelijkheden :
1. Ze liegt en ze heeft niets gechecked.
2. Ze heeft het gechecked en ze liegt over de uitkomst.
Zo heeft EM ook met GIDI gebeld (je weet wel. HM zou volgens jou GIDI onderschrijven). Wat blijkt? HM onderschrijft GIDI niet!!
En ik heb ook met GIDI gebeld en daar beamen ze dat HM GIDI onderschrijft.
En is dus duidelijk bewezen met advieswijzer, en het bewijs dat alle aangesloten tussenpersonen aan alle eisen moeten voldoen.
websites van maatschappijen. Avero, NN, de Amersfoortse, Delta Lloyd en Interpolis hebben HM Consulting niet op de website vermeld. Verder heb ik niet gezocht.
Waar staan jullie dan op die websites ???
Ik heb zelf van verschillende maatschappijen verzekeringen lopen, die voor mij het beste waren, en die zijn allemaal door de HM agent afgesloten.
Ik begrijp dat Vendex dus eigenaar was van Vendopolis ??

Niet was, maar is. Als je je huiswerk beter zou hebben gedaan had je dit niet hoeven vragen. Hoezo?
Dus Vendex is aandeelhouder en is eigenaar van Vendopolis ??
En jij beweert dat de Munchener Ruck dus geen eigenaar is van HM ????
Terwijl deze zelfs voor 95 % aandeelhouder is.
Is dit ook weer uit de wereld.
We hebben het ook over een nogal direct relatie. Munich Re die voor 95% aandeelhouder is van ERGO, en ERGO die weer 100% aandeelhouder is van HM
Fout !!!! De Munchener Ruck is voor 95 % aandeelhouder van de verzekeringsgroep Ergo, die bestaat uit DAS, DKV, VICTORIA en HM.
De Munchener Ruck heeft als allergrootste herverzekeraar ter wereld,
waar ongeveer 50-60% van alle Nederlandse maatschappijen hun verzekerd kapitaal moeten indekken, omdat ze zelf niet kapitaal krachtig genoeg zijn, een 100% directe relatie met HM.

jannieheetik

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door jannieheetik »

Nou nog 1 keer dan:

Ze heeft het wel gecheckt, ik ook en ze liegt niet.
Er is in Echt en in Sassenheim geen HM geregistreerd, en in de andere plaatsen alleen een bedrijf wat zich Hamburg Mannheimer Consulting noemt.

Punt 2 is jouw woord tegen het hare. Wie liegt er? Dat mag iedereen voor zichzelf uitmaken!

En heel de rest is off-topic, niet relevant, doet hier niet toe, is niet terzake.
Is alleen een afleidingsmanouvre waar niemand meer intrapt.

Je bent áf.

EchteMeisje
Berichten: 442
Lid geworden op: 16 jul 2003 17:28

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door EchteMeisje »

Nee meneer Simon , dan kun je niet lezen ze zegt zelf :

Quote:

Dit is zowel gecheckt op de site als telefonisch geverifieerd bij de KvK zelf.



Dus 2 mogelijkheden :
1. Ze liegt en ze heeft niets gechecked.
2. Ze heeft het gechecked en ze liegt over de uitkomst.
Zjef,

Het is werkelijk een schande dat jij al een tijd voor een 'zogenaamde' tussenpersoon werkt terwijl je nog steeds zo weinig kennis hebt van het verzekeringsvak. Hieruit kan ik alleen maar concluderen dat de cursussen en opleidingen van HM Consulting dermate slecht zijn of dat jij niet genoeg intellect hebt om kennis in je op te nemen.

'Zogenaamde tussenpersoon' omdat HM Consulting helemaal geen tussenpersoon pur sang blijkt te zijn, maar een ordinair verkoopkanaal dat zich van Multi Level Marketing bedient

De zelf door Hamburg-Mannheimer aangeleverde gegevens over de vestigingen heb ik bij de KVK gecontroleerd op waarheid. En zoals ik zei, zowel telefonisch als op internet.

Dat daar zaken uitkwamen die niet in het straatje van leugens en misleiding passen waarvan jij, HM Consulting en HM (de verz. mij)
gebruik maken, ligt niet aan mij. Het is dan ook een enorm zwaktebod van je om alleen maar te kunnen zeggen dat ik heb gelogen.

Quote:

Zo heeft EM ook met GIDI gebeld (je weet wel. HM zou volgens jou GIDI onderschrijven). Wat blijkt? HM onderschrijft GIDI niet!!



En ik heb ook met GIDI gebeld en daar beamen ze dat HM GIDI onderschrijft.

Bij GIDI beamen ze helemaal niet dat Hamburg-Mannheimer (de
verz. mij) GIDI onderschrijft. HM staat niet op de site vermeld en telefonisch wordt dat ook ten stelligste ontkent.

Als iemand dit na wil zoeken dan kan dit op:

http://www.gidi.info/

Klik links op 'wie zijn aangesloten' en scroll dan naar beneden. Misschien dat Hamburg-Mannheimer daar met onzichtbare inkt tussen staat getypt....
En is dus duidelijk bewezen met advieswijzer, en het bewijs dat alle aangesloten tussenpersonen aan alle eisen moeten voldoen.
Met de Advieswijzer van HM Consulting die jij hebt verstrekt heb je alleen bewezen dat HM Consulting in de Advieswijzer willens en wetens haar klanten heeft geprobeerd te misleiden.
Quote:

websites van maatschappijen. Avero, NN, de Amersfoortse, Delta Lloyd en Interpolis hebben HM Consulting niet op de website vermeld. Verder heb ik niet gezocht.



Waar staan jullie dan op die websites ???
Ik heb zelf van verschillende maatschappijen verzekeringen lopen, die voor mij het beste waren, en die zijn allemaal door de HM agent afgesloten.
Uit deze opmerking blijkt weer hoe weinig je weet van de verzekeringsbranche.

Op zo een beetje elke site van verzekeringsmaatschappijen die met tussenpersonen werken kun je op postcode zoeken naar een tussenpersoon. HM Consulting komt bij geen enkele site naar voren op de door Simon genoemde verzekeringsmaatschappijen.

Dus Vendex is aandeelhouder en is eigenaar van Vendopolis ??
En jij beweert dat de Munchener Ruck dus geen eigenaar is van HM ????
Terwijl deze zelfs voor 95 % aandeelhouder is.
Is dit ook weer uit de wereld.
Weer een bewijs van geen kennis hebben. Dit is werkelijk een zo slecht gekonkelde conclusie van je dat ik nu echt heel erg veel medelijden begin te krijgen met alle mensen die jij een verzekering hebt aangesmeerd.

Quote:

We hebben het ook over een nogal direct relatie. Munich Re die voor 95% aandeelhouder is van ERGO, en ERGO die weer 100% aandeelhouder is van HM



Fout !!!! De Munchener Ruck is voor 95 % aandeelhouder van de verzekeringsgroep Ergo, die bestaat uit DAS, DKV, VICTORIA en HM.
De Munchener Ruck heeft als allergrootste herverzekeraar ter wereld,
waar ongeveer 50-60% van alle Nederlandse maatschappijen hun verzekerd kapitaal moeten indekken, omdat ze zelf niet kapitaal krachtig genoeg zijn, een 100% directe relatie met HM.
Ik val weer in herhaling hoor. Zjef, je geeft aan dat de de bewering van Simon niet klopt, maar als je jouw visie uitlegt blijkt dat die hetzelfde is als die van Simon.

Ik begin te twijfelen of je wel voor HM Consulting werkt, want ik kan me niet voorstellen dat zelfs zo een schimmig bedrijf een dergelijke vakidioot haar belangen laat behartigen.
Laatst gewijzigd door EchteMeisje op 02 apr 2004 17:28, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Gast »

Het lijkt wel een soap volgende week weer kijken.

jannieheetik

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door jannieheetik »

Nou, gast, ik vind dat het onderhand meer lijkt op 'daar komen de schutters'....... Dat wordt nu onderhand ook voor de 7de keer herhaald.

Maar hoe vaak iemand ook probeert om die Zjef, die zich inmiddels toch echt beter 'Petit' kan gaan noemen, iets uit te leggen, hij blijft doen alsof hij het niet begrijpt. Hij konkelt, haalt er van alles bij wat helemaal NIETS met deze discussie van doen heeft maar wat mogelijkerwijze iets zou kunnen zeggen ten nadele van Simon of van Echte Meisje (maar ook dat lukt 'm niet). Kortom hij pruttelt.

En wat het mooiste van alles is, in al die 38 pagina's is Zjef ook nog ontegenzeggelijk de meest intelligente HM-er die we hier hebben gezien........

zjeflegrande

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door zjeflegrande »

Nou, nog een keer dan , ik mag dan dom zijn , maar dan zijn jullie met z'n vieren nog dommer dan ik samen.

Hoe verklaar jij dit EM !!!! en de rest van de slimmerikken.
De zelf door Hamburg-Mannheimer aangeleverde gegevens over de vestigingen heb ik bij de KVK gecontroleerd op waarheid. En zoals ik zei, zowel telefonisch als op internet.
Amsterdam

Blijkt niet te zijn ingeschreven bij de Kamer van Koophandel, is ook nooit ingeschreven geweest.
http://members.home.nl/vanriel/Handelsr ... zoeken.htm

Gesloten