Even om er zeker van te zijn. Ik werd voor de storing ook vaak uit Battlefield BC2/3 gekicked. Heb je ook andere dingen geprobeerd? Is internet los van games spelen ook nog steeds slecht? Valt je telefonie ook nog steeds uit?hellraiser schreef:ik werd vanochtend gebeld door een medewerker van ziggo en die vertelde mij dat ze vannacht en vanochtend aan de storingen gewerkt hadden.
met de hoop dat het nu beter zou zijn en dat ze mij vrijdag terug zouden bellen voor mijn bevindingen.
nou daar kan ik heel kort over zijn het is nog steeds BAGGER.
ik ging direct een potje battlefield bc2 online multiplayer doen en ja hoor word direct gekickt uit de game.
dus bel ziggo voor de 100ste keer weer op met de mededeling dat het nog steeds bagger is [met vaste lijn]en die vent aan de andere kant hoort me de helft van de tijd niet eens **** verbinding,ik hem wel.
ziggo is een MILJARDEN BEDRIJF dit is mij verteld door een medewerker , nou laat ze eens wat van al dat geld uitgeven om wat kundig technisch personeel ergens vandaan te halen want het lijkt me nu wel duidelijk dat de gevestigde orde er niet uitkomt .
ik heb alle begrip voor een technische storing maar dit is niet leuk meer en niet normaal anno 2011 echt belachelijk
Battlefield heeft helaas de eigenschap mensen vaak van servers te kicken...vaak door een niet up to date versie van PunkBuster...
Bedoel niet dat jij iets verkeerd doet ofzo, maar ik vraag me af of Battlefield wel representatief is om aan te kunnen tonen dat de verbinding nog steeds k*t is...