LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
ncadg
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 nov 2011 14:47

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door ncadg »

Stuk voor stuk herkenbare berichten. Zelf alweer ruime tijd klant bij Ziggo. De eerste 2 maanden heb ik ook mogen genieten van storingen & plotselinge internet uitval. Dan wordt je verteld dat het opgelost is, maar blijkt dan niet zo te zijn. Niets zo frustrerend. Maar ik moet wel zeggen dat ik na deze crisis periode van internet falen, een erg goede en stabiele internet verbinding heb bij Ziggo.

KoBoer
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 dec 2011 13:34

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door KoBoer »

Op 9603HB ook nog steeds dikke sh*t.
Internetten, gamen en telefonie, tis net nix

CGooijert
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 nov 2011 17:54

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door CGooijert »

Het lijkt alleen maar erger te worden.
Internet valt steeds vaker weg en vooral de afgelopen uren.
En dan nog beweren dat het is opgelost :S (9603HC)

Kongor
Berichten: 14
Lid geworden op: 28 nov 2011 01:19

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door Kongor »

yep hier ook!
9611 HS!
vervelend vervelend vervelend! vooral met WoW patch 4.3
/huilt
:(

WesHzand
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 nov 2011 15:00

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door WesHzand »

Hup, net alweer. Man oh man, dit begint echt frustrerend te worden.

Kongor
Berichten: 14
Lid geworden op: 28 nov 2011 01:19

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door Kongor »

en alweer :)

hellraiser
Berichten: 16
Lid geworden op: 28 nov 2011 12:01

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door hellraiser »

waardeloze gang van zaken :x :x ziggo maak je rommel eens in orde!
dit duurt nu echt veel te lang :evil:

nore
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 nov 2011 16:32

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door nore »

Modem van de stroom gehaald gehaald, alles opnieuw opgestart.

Het is weer één groot drama, het maximaal 10 minuten stabiel zonder disconnecten is weer terug.
Ook een telefoongesprek voeren is nog steeds niet mogelijk.

Je wil ook niet weten hoe blij ik ben dat Ziggo niets aan communicatie heeft gedaan richting de klant en dat gisteren uit het niets wordt gemeld dat de in eerste instantie niet bestaande storing was opgelost.

Ziggo zou een rectificatie moeten plaatsen op de sites en in de kranten waar ze deze onwaarheid hebben vermeld.

hellraiser
Berichten: 16
Lid geworden op: 28 nov 2011 12:01

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door hellraiser »

echt een waardeloos bedrijf , mensen die er werken en hier niets aan kunnen doen zullen zich ook wel dood schamen . ik zou voor geen goud voor dit strondbedrijf willen werken.
hoge heren van ziggo jullie zijn er goed mee bezig :cry: :cry: punt van frustratie ben ik allang voor bij , denk dat ik morgen maar eens een telefoontje met telfort ga plegen misschien kunnen die wel fatsoenlijk met hun klanten omgaan.
ziggo kan van mij de.......................krijgen .

p.a.weessies
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 dec 2011 17:27

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door p.a.weessies »

Heb vandaag weer gebeld met Ziggo,
Nog steeds storing zelfs met de medewerker van ziggo was het hallo, hallo.
slechte internet en tv.
Ze kunnen niet zeggen wanneer het opgelost is.
voor tegemoetkoming in de kosten zeggen ze u heeft gebeld op 24 nov.
ja zeg ik maar het gaat al vanaf oktober, u kunt vergoeding aanvragen vanaf de datum dat u gebeld heeft . maar mijn buren hadden al veel eerder gebeld en daarom had ik niet gebeld wist dus van het probleem dus ik adviseer iedereen te bellen naar Ziggo .
hopelijk doen ze wat aan de storing maar heb er geen vertrouwen meer in.

MAVhgz
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 dec 2011 17:24

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door MAVhgz »

Hier ook hetzelfde probleem (9601KV Hoogezand)!

· Internet: Wegvallend, niet werkend en/of traag internet
· Telefoon: Wegvallende telefonie en/of geluidsproblemen
· Interactieve tv /video on demand: Blokken in de streams. Netwerkfouten.

Ik ben nu al zo'n 2,5 week aan het bellen met Ziggo. Een week geleden zelfs een monteur langs gekomen. Maar uiteraad heeft alles tot nu toe niks geholpen... Ik heb wel een schriftelijke toezegging gekregen dat ik restitutie ontvang zodra het probleem in z'n geheel is verholpen. Tja maar tot die tijd betaal ik wel 67,50 euro (alles-in-1-extra).

Nu las ik vandaag tot mijn grote verbazing in het Dagblad v/h Noorden (papieren versie op de voorpagina): "De storing van Ziggo in Hoogezand-Sappemeer is verholpen!" Dus ik direct maar even internet proberen... resultaat: nog net zo bagger als de afgelopen 3 weken! Weer blij gemaakt met een dooie mus!!!

Direct maar even weer met Ziggo gebeld, eindelijk voor de verandering een vriendelijke medewerker aan de lijn, "Nee hoor de storing zit er nog steeds, we hebben het probleem nog niet kunnen verhelpen".

Dus nu vraag ik mij af hoe het Dagblad v/h Noorden aan deze informatie komt. Mijn vermoeden is dat Ziggo zelf deze valse informatie heeft verstrekt, maar hier heb ik helaas geen bewijs van.

Dus er zit weer niks anders op dan Ziggo gewoon weer dagelijks te stalken met mijn klachten over de nog steeds lopende storing. Toch wel belachelijk dat ze er serieus wat aan gaan doen als er genoeg mensen hebben gebeld en dat deze storing eindelijk "urgentie" krijgt.

Dus doe mee aan STALK ZIGGO!! Dagelijks 1200 bellen met je vaste aansluiting, ook al stoort de vaste telefoon als #piep# maar ze mogen je toch niet ophangen. Gewoon blijven klagen en hopelijk brengt "Radar" het ook nog even aan de orde.

nore
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 nov 2011 16:32

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door nore »

MAVhgz schreef: Direct maar even weer met Ziggo gebeld, eindelijk voor de verandering een vriendelijke medewerker aan de lijn, "Nee hoor de storing zit er nog steeds, we hebben het probleem nog niet kunnen verhelpen".
Ik heb zojuist ook met Ziggo gebeld, aangegeven dat het nog erger is dan dat het was.
Ook heb ik het artikel in de krant genoemd en de klachten op internet die aangeven dat het toch niet is opgelost.

Volgens de medewerker die ik aan de lijn had was de storing toch echt opgelost en moet er een monteur komen kijken.
Niets ten nadele van de helpdeskmedewerker die me vriendelijk te woord heeft gestaan, maar het toont wel weer aan dat afhankelijk van welke helpdeskmedewerker je helpt je een ander antwoord krijgt.

Voordeel is in ieder geval dat ik komende maandag al een monteur aan huis heb en niet zoals vorige keer bijna 2 weken moest wachten.

p.a.weessies
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 dec 2011 17:27

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door p.a.weessies »

Ze vertelden mij alleen maar dat de storing nog niet verholpen was en dat ik niet elke dag moest bellen schijnbaar vertelden ze dit uit voorzorg dit was namelijk mijn 2e telefoongesprek de eerste was 10 dagen terug.
en vriendelijk waren ze niet erg tevens ook niet erg behulpzaam.
als ik Ziggo nu een cijver moet geven krijgen ze een 1-.

agoNITE
Berichten: 23
Lid geworden op: 27 nov 2011 16:55

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door agoNITE »

MAVhgz schreef: Nu las ik vandaag tot mijn grote verbazing in het Dagblad v/h Noorden (papieren versie op de voorpagina): "De storing van Ziggo in Hoogezand-Sappemeer is verholpen!" Dus ik direct maar even internet proberen... resultaat: nog net zo bagger als de afgelopen 3 weken! Weer blij gemaakt met een dooie mus!!!
Vermoed van www.tweakers.net. De kop is nagenoeg hetzelfde.

MAVhgz
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 dec 2011 17:24

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door MAVhgz »

p.a.weessies schreef:Ze vertelden mij alleen maar dat de storing nog niet verholpen was en dat ik niet elke dag moest bellen schijnbaar vertelden ze dit uit voorzorg dit was namelijk mijn 2e telefoongesprek de eerste was 10 dagen terug.
en vriendelijk waren ze niet erg tevens ook niet erg behulpzaam.
Heel af en toe heb je een vriendelijke medewerker, maar gewoon blijven bellen en ook direct aangeven dat je wel compensatie wilt voor de dagen/weken dat je geen fatsoenlijk internet/tv/telefonie hebt kunnen ontvangen.

Ziggo krijgt ook zeker geen hoge waardering van mij, maar ik stap in ieder geval niet over naar UPC want dat schijnt nog een stapje erger te zijn.

Ziggo moet het gewoon oplossen!

Kongor
Berichten: 14
Lid geworden op: 28 nov 2011 01:19

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door Kongor »

ziggo moet zich doodschamen - zeggen dat de storing over is terwijl daar helemaal niets van waar is , schandalig.

dan sta je als bedrijf ook lekker goed voor paal.

zonet alweer modem reset #10 van het uur gehad ;D
alles is onmogelijk te doen , zelfs het plaatsen van dit bericht duurt 10x langer dan normaal.

-een boze man.

PascalD
Berichten: 9
Lid geworden op: 28 nov 2011 14:17

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door PascalD »

Storing lijkt inderdaad wel erger dan voorheen. Ben aan het werk en mag elke 5 minuten opnieuw verbinden. Het lijkt wel een knipperlicht.

Dramatisch dit. En dan op Tweakers roepen dat het is opgelost. Nou kom hier maar even kijken dan. (9603HL)

agoNITE
Berichten: 23
Lid geworden op: 27 nov 2011 16:55

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door agoNITE »

Ik vind het zo gek dat ik echt sinds dinsdag avond nergens last meer van heb :S 9601XE

s.holman
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 dec 2011 20:08

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door s.holman »

Hier in Sappemeer is het ook alleen maar erger geworden.
Nog meer timeouts dan ooit te voren.
De ping ligt nog steeds rond de 20. Bellen is hopeloos, cq bijna onmogelijk.
Er werd een nummer gegeven (stond in de krant, Dagblad van het Noorden) om te bellen als de storing nog aanwezig was. Ik krijg daar alleen maar een voicemail, waarop ik mijn nummer mag inspreken, zodat ik teruggebeld zal worden. Ik ben echter nog niet teruggebeld. Voor wie het ook wil proberen: het nummer is 088-7170717.
Naast het feit dat Ziggo de storing niet kan oplossen is het beschamend dat ze de communicatie naar de klanten niet op orde hebben.

WDP
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 nov 2011 21:54

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door WDP »

MAVhgz, is je netwerkkaart wel snel genoeg? :lol:

Gesloten