Ik zie dat je PB niet aanstaat waarom deze beschuldiging maar je bent nog jong zie ik 21 en nu al een grote mond

LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Laat ik nu mijn vrouw ontmoet hebben via een religieuze datingsiteseconds-out schreef:
Het geloof in datingsites staat voor mij gelijk als het geloof in een religie.
Ik bedoel hiermee dat ik de wereld niet bewerkt heb.Laatst bijgewerkt door magere janus op 26 nov 2011 00:03, in totaal 1 keer bewerkt.
magere janus schreef:Ik bedoel hiermee dat ik de wereld niet bewerkt heb.Laatst bijgewerkt door magere janus op 26 nov 2011 00:03, in totaal 1 keer bewerkt.
Het leuke is dat je die fakes wel degelijk kunt herkennen.seconds-out schreef: Ik geloof je!
Het lijkt een woordgrapje, maar ik meen het!
Note In de bijbel staan ook WEL dingen die kloppen hoor...
ach, dat was vroeger al zo , met mijn zus , nooit beginnen aan die dating-dingenChanmaster schreef:Hallo!
Ik heb eergisteravond een abonnement op http://WWW.LEXA.NL willen afsluiten. Dit koste mij zeggen en schrijven:€ 59,70 voor 6 maanden dating plezier maar wat constateerde ik toen de betaling via I-Deal was voltooid? Hetzelfde bedrag werd onmiddellijk tot drie maal aan toe middels een automatische incasso en vervolgens een bedrag a.d.:€ 89,40. Nu was de rekening waarop dit gebeurde voor automatische incasso geblokkeerd dus het feest ging niet door. Wel:€ 59,70 betaald, geen abonnement en er is geen hond die er ook maar iets aan doet of kan doen omdat maatregelen gewoon veel te duur zijn.
Waarom zou ik mijn PB aanzetten ?Ik zie dat je PB niet aanstaat waarom deze beschuldiging maar je bent nog jong zie ik 21 en nu al een grote mond
Toch is dat niet onwaarschijnlijk want de afgelopen weken staat het bol van dit soort berichten. ABN heeft 2 weken geleden zelfs alle pinbetalingen dubbel afgeschreven en toen vervolgens alles weer dubbel teruggestort om het vervolgens alsnog af te schrijven. Er schijnt een grote bug in het betaalsysteem te zitten bij currence met allerlei kwalijke gevolgen. Het heeft allemaal te maken met het nieuwe pinnen. Ook Ideal is gekoppeld aan dat systeem dus het verbaast me niks als daar ook iets goed mis gaat.ArneLH schreef:Lijkt me nogal onwaarschijnlijk dat dit iets met iDeal te maken heeft inderdaad. Wat betreft de overeenkomst: wel betaald, niet geleverd = probleem voor lexa.nl