LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] www.lexa.nl betaald
-
www.lexa.nl betaald
Hallo!
Ik heb eergisteravond een abonnement op http://WWW.LEXA.NL willen afsluiten. Dit koste mij zeggen en schrijven:€ 59,70 voor 6 maanden dating plezier maar wat constateerde ik toen de betaling via I-Deal was voltooid? Hetzelfde bedrag werd onmiddellijk tot drie maal aan toe middels een automatische incasso en vervolgens een bedrag a.d.:€ 89,40. Nu was de rekening waarop dit gebeurde voor automatische incasso geblokkeerd dus het feest ging niet door. Wel:€ 59,70 betaald, geen abonnement en er is geen hond die er ook maar iets aan doet of kan doen omdat maatregelen gewoon veel te duur zijn.
Ik heb eergisteravond een abonnement op http://WWW.LEXA.NL willen afsluiten. Dit koste mij zeggen en schrijven:€ 59,70 voor 6 maanden dating plezier maar wat constateerde ik toen de betaling via I-Deal was voltooid? Hetzelfde bedrag werd onmiddellijk tot drie maal aan toe middels een automatische incasso en vervolgens een bedrag a.d.:€ 89,40. Nu was de rekening waarop dit gebeurde voor automatische incasso geblokkeerd dus het feest ging niet door. Wel:€ 59,70 betaald, geen abonnement en er is geen hond die er ook maar iets aan doet of kan doen omdat maatregelen gewoon veel te duur zijn.
-
- Contacteer:
Re: www.lexa.nl betaald
Tja .. aangifte doen.
Klantenservice reageert toch niet..
Dit is incassofraude.
Stuur ze nog een keer een mail (liefst door een echte jurist opgesteld) waarin je eist binnen 5 dagen je geld terug te hebben.
Dit is incassofraude.
Stuur ze nog een keer een mail (liefst door een echte jurist opgesteld) waarin je eist binnen 5 dagen je geld terug te hebben.
Lijkt me een beetje overdreven. Er is waarschijnlijk gewoon wat fout gegaan bij Ideal. Dat is de laatste tijd vaker voorgekomen. Ook bij (gewone) pinbetalingen zijn bedragen dubbel afgeschreven. Ik zou niet gelijk het woordje fraude eraan koppelen.Guardian72 schreef:Tja .. aangifte doen.
Dit is incassofraude.
-
Wat heeft u er al gedaan om dit "misverstand" terug te draaien?
-
Laatst gewijzigd door seconds-out op 31 jan 2012 01:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Ervaringsdeskundige Seconds ?
-
- Contacteer:
Olaf - zoek even op de andere topics van Lexa.olaf79 schreef: Lijkt me een beetje overdreven. Er is waarschijnlijk gewoon wat fout gegaan bij Ideal. Dat is de laatste tijd vaker voorgekomen. Ook bij (gewone) pinbetalingen zijn bedragen dubbel afgeschreven. Ik zou niet gelijk het woordje fraude eraan koppelen.
Dan weet je of het overdreven is of niet.
Lijkt me nogal onwaarschijnlijk dat dit iets met iDeal te maken heeft inderdaad. Wat betreft de overeenkomst: wel betaald, niet geleverd = probleem voor lexa.nl
-
Seconds-out did wrote:
Al die dating sites is rotzooi.
Ik vraag mij uberhaupt af wat mensen op zo'n datingsite doen.
Kan men tegenwoordig niet meer op een normale wijze aan een partner komen? Het begint er wel op te lijken.
Ik ben een man van bijna 58 jaar, vrijgezel en ik ontmoet mijn partner liever op de normale manier.
Ik moet er niet aandenken, dat ik via zo'n fake site een kneus ontmoet.
Dat is niet alleen met Lexa hoor Seconds-out!Ja sorry hoor, bij het woord Lexa krijg ik zowat al een beroerte.
Alles is fake, nep, onbetrouwbaar, dus het verbaast me niks dat er ook problemen met de incasso zijn.
Kan men tegenwoordig niet meer op een normale wijze aan een partner komen? Het begint er wel op te lijken.
Ik ben een man van bijna 58 jaar, vrijgezel en ik ontmoet mijn partner liever op de normale manier.
-
Laatst gewijzigd door seconds-out op 31 jan 2012 01:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Normaal: wat voor jou de norm is. Dat kan voor veel mensen abnormaal zijn. Hier is geen vaste definitie van.benikeennederlander schreef:Seconds-out did wrote:Dat is niet alleen met Lexa hoor Seconds-out!Ja sorry hoor, bij het woord Lexa krijg ik zowat al een beroerte.
Alles is fake, nep, onbetrouwbaar, dus het verbaast me niks dat er ook problemen met de incasso zijn.
Het feit dat iemand op zo'n site staat maakt hem/haar een kneus? Zelf ben je dat niet?
-
Laatst gewijzigd door seconds-out op 31 jan 2012 01:23, 1 keer totaal gewijzigd.
In het begin was Lexa een goede site, mijn buurman en ik hebben wat afgedated
Maar nu is het meer fake dan echt geloof ik.
Maar nu is het meer fake dan echt geloof ik.
-
Laatst gewijzigd door seconds-out op 31 jan 2012 01:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Nou... Adam vond Eva (ik geef toe dat de keuze wat beperkt was), Jozef - Maria, Abraham zelfs TWEE vrouwen...
Abraham had naast Sara, minstens 2 bijvrouwen.
Jakob was getrouwd met 2 vrouwen, de eerste was een opdringertje door z'n schoonvader. 's Ochtend bij het daglicht 'Oeps foutje'.
Jakob was getrouwd met 2 vrouwen, de eerste was een opdringertje door z'n schoonvader. 's Ochtend bij het daglicht 'Oeps foutje'.
Dabedoelik, probeer dat maar eens op Lexa.Abraham had naast Sara, minstens 2 bijvrouwen.
-
Laatst gewijzigd door seconds-out op 31 jan 2012 01:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Zijn wij zeker een uitzondering ik heb mijn huidige partner anders wel via hun gevonden 2 jaar geleden de match was correct. We willen elkaar voor geen goud meer missen. Niet elk contact was meteen raak dat dan weer niet.
Gezinsuitbreiding is op komst wat ik wil zeggen is waar ligt je geluk voor ons in ieder geval niet in een kroeg maar dat kan voor een ander weer anders zijn natuurlijk.
Zeker als je al iets ouder bent.
Gezinsuitbreiding is op komst wat ik wil zeggen is waar ligt je geluk voor ons in ieder geval niet in een kroeg maar dat kan voor een ander weer anders zijn natuurlijk.
Zeker als je al iets ouder bent.
Het is een prachtige manier om contacten te leggen, ik heb er al veel gehad niets serieus maar wel lekker