LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
p.a.weessies
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 dec 2011 17:27

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door p.a.weessies »

er staat voor 9602ZW dat het opgelost is zal mij benieuwen of het daadwerkelijk zo is

RalphB1983
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 nov 2011 23:45

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door RalphB1983 »

Yep, op ziggo.nl/storing staat ie iniedergeval niet meer onder: 9603HK. Heb vanaf vanochtend nog geen verbrekingen geconstateerd, maar de dag is nog jong!

Keeping my fingers crossed...

KoBoer
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 dec 2011 13:34

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door KoBoer »

Lijkt op 9603HB nu goed te gaan...
Vannacht rond 2 uur lag het er volledig uit (werkzaamheden?)

MAVhgz
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 dec 2011 17:24

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door MAVhgz »

Hier op 9601KV ook nog geen time-outs geconstateerd (de afgelopen 15 min. dan) Maar de snelheid is nog niet wat ie hoort te zijn. Meer mensen hier last van?

MAVhgz
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 dec 2011 17:24

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door MAVhgz »

Ja hoor, 12:29 uur en de eerste time-out is er alweer geweest... :x

nore
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 nov 2011 16:32

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door nore »

Vanmorgen heeft een medewerker van Ziggo ons gebeld en laten weten dat de storing afgelopen nacht verholpen is.

Tot op heden hebben we in ieder geval nog geen problemen gehad, meerdere telefoongesprekken gevoerd en er staat al de hele dag een thuiswerksessie open.

Hopelijk blijft het zo en kunnen we de monteur die gepland staat voor komende maandag afbellen.

rietzoom
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 nov 2011 00:16

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door rietzoom »

OPGELOST LIJKT ME
THX ZIGGO

WesHzand
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 nov 2011 15:00

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door WesHzand »

Ik had net een naschok. Laten we hopen dat dat het laatste was.

JackyJansen
Berichten: 131
Lid geworden op: 29 sep 2011 15:21
Locatie: Utrecht

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door JackyJansen »

Heeft iedereen in Hoogezand Ziggo, of zijn er ook ADSL gebruikers ?

simonbien
Berichten: 16
Lid geworden op: 09 jul 2011 18:49

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door simonbien »

of zijn er ook ADSL gebruikers ?
Geen idee maar er zijn daar wel veel drugsgebruikers :lol:

JackyJansen
Berichten: 131
Lid geworden op: 29 sep 2011 15:21
Locatie: Utrecht

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door JackyJansen »

simonbien schreef:
of zijn er ook ADSL gebruikers ?
Geen idee maar er zijn daar wel veel drugsgebruikers :lol:
Spreek je uit ervaring of heb je ook last van internetstoringen als je de website van de plaatselijke coffeeshop wilt bezoeken om een joint te bestellen ?

Smattinello
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 dec 2011 20:52

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door Smattinello »

Het probleem met de wegvallen connectie lijkt te zijn opgelost. Maar het lijkt er ook op dat ik momenteel nog maar 50-70% van de oorspronkelijk gehaalde snelheid haal.

PascalD
Berichten: 9
Lid geworden op: 28 nov 2011 14:17

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door PascalD »

Snelheid lijkt inderdaad niet helemaal optimaal.

Afbeelding

Kongor
Berichten: 14
Lid geworden op: 28 nov 2011 01:19

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door Kongor »

wel naaiend hoe ziggo zegt dat de storing pas vanaf 21 november begonnen was en dus pas VANAF DIE DATUM recht had op een vergoeding , ookal had heel hoogezand er 5 week last van.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door bprosman »

@PascalD,

Wat zou het moeten zijn ?

agoNITE
Berichten: 23
Lid geworden op: 27 nov 2011 16:55

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door agoNITE »

Kongor schreef:wel naaiend hoe ziggo zegt dat de storing pas vanaf 21 november begonnen was en dus pas VANAF DIE DATUM recht had op een vergoeding , ookal had heel hoogezand er 5 week last van.
Ik heb de mazzel dat ik eind oktober met ze gebeld heb, toen is er ook (zonder nut te hebben) een monteur gestuurd. Krijg 1 maand vergoed, plus 40 euro voor annuleren afspraak door monteur.

nore
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 nov 2011 16:32

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door nore »

geen disconnects meer maar bij tijden is de verbinding echt heel beroerd.

Afbeelding

Afbeelding

en dat voor een 120mbit abo, de monteur kon niet gecancelled worden op zondag en ik denk dat ik hem maar laat komen.

PascalD
Berichten: 9
Lid geworden op: 28 nov 2011 14:17

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door PascalD »

bprosman schreef:@PascalD,

Wat zou het moeten zijn ?
Het zou ongeveer 40 moeten zijn.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door bprosman »

Ik neem aan dat je je modem al een keer gereset hebt door m even stroomloos te maken. Lijkt me stug dat het dat is als meerdere mensen er last van hebben maar "just in case".

Charlie1309
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 nov 2011 10:35

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door Charlie1309 »

Storing in Houten nog steeds niet verholpen
Sinds september 2011 nog geen dag normaal kunnen werken. Gemiddeld één keer per uur valt verbinding weg en wordt modem gereset.
Hier valt niet mee te werken. Telefoneren is spannend, haal ik het eind van het gesprek zonder wegvallen?
Mijn zoon gamet al niet meer on line, omdat hij door het wegvallen nooit een game kan afmaken.
Ik heb inmiddels al 3x een monteur op bezoek gehad, het modem is al vervangen, de wandcontactdoos is vervangen, zelfs de connector in de kast in de straat is vervangen. Op 28 november de gegevens doorgestuurd naar Ziggo Webcare Alex.
Helaas daarna nooit meer iets vernomen van Alex, zelfs geen ontvangstbevestiging.
Alex, kun je een status doorgeven?
Wat wordt er gedaan aan alle klachten die hier verzameld zijn? Er wordt vanuit Ziggo helemaal niets gecommuniceerd. Of wachten jullie totdat jullie in een Radaruitzending worden ontboden?
Vanaf september niet kunnen werken is toch echt van de gekke.
PS.
De harddisk recorder die ik in september zou krijgen bij mijn 3-in-1 abonnement is inmiddels voor de zoveelste keer uitgesteld, nu tot eind januari.

Gesloten