LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 01 dec 2011 17:27
Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.
er staat voor 9602ZW dat het opgelost is zal mij benieuwen of het daadwerkelijk zo is
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 30 nov 2011 23:45
Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.
Yep, op ziggo.nl/storing staat ie iniedergeval niet meer onder: 9603HK. Heb vanaf vanochtend nog geen verbrekingen geconstateerd, maar de dag is nog jong!
Keeping my fingers crossed...
Keeping my fingers crossed...
Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.
Lijkt op 9603HB nu goed te gaan...
Vannacht rond 2 uur lag het er volledig uit (werkzaamheden?)
Vannacht rond 2 uur lag het er volledig uit (werkzaamheden?)
Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.
Hier op 9601KV ook nog geen time-outs geconstateerd (de afgelopen 15 min. dan) Maar de snelheid is nog niet wat ie hoort te zijn. Meer mensen hier last van?
Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.
Ja hoor, 12:29 uur en de eerste time-out is er alweer geweest...
Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.
Vanmorgen heeft een medewerker van Ziggo ons gebeld en laten weten dat de storing afgelopen nacht verholpen is.
Tot op heden hebben we in ieder geval nog geen problemen gehad, meerdere telefoongesprekken gevoerd en er staat al de hele dag een thuiswerksessie open.
Hopelijk blijft het zo en kunnen we de monteur die gepland staat voor komende maandag afbellen.
Tot op heden hebben we in ieder geval nog geen problemen gehad, meerdere telefoongesprekken gevoerd en er staat al de hele dag een thuiswerksessie open.
Hopelijk blijft het zo en kunnen we de monteur die gepland staat voor komende maandag afbellen.
Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.
OPGELOST LIJKT ME
THX ZIGGO
THX ZIGGO
Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.
Ik had net een naschok. Laten we hopen dat dat het laatste was.
-
- Berichten: 131
- Lid geworden op: 29 sep 2011 15:21
- Locatie: Utrecht
Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.
Heeft iedereen in Hoogezand Ziggo, of zijn er ook ADSL gebruikers ?
Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.
Geen idee maar er zijn daar wel veel drugsgebruikersof zijn er ook ADSL gebruikers ?
-
- Berichten: 131
- Lid geworden op: 29 sep 2011 15:21
- Locatie: Utrecht
Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.
Spreek je uit ervaring of heb je ook last van internetstoringen als je de website van de plaatselijke coffeeshop wilt bezoeken om een joint te bestellen ?simonbien schreef:Geen idee maar er zijn daar wel veel drugsgebruikersof zijn er ook ADSL gebruikers ?
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 01 dec 2011 20:52
Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.
Het probleem met de wegvallen connectie lijkt te zijn opgelost. Maar het lijkt er ook op dat ik momenteel nog maar 50-70% van de oorspronkelijk gehaalde snelheid haal.
Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.
Snelheid lijkt inderdaad niet helemaal optimaal.
Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.
wel naaiend hoe ziggo zegt dat de storing pas vanaf 21 november begonnen was en dus pas VANAF DIE DATUM recht had op een vergoeding , ookal had heel hoogezand er 5 week last van.
Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.
@PascalD,
Wat zou het moeten zijn ?
Wat zou het moeten zijn ?
Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.
Ik heb de mazzel dat ik eind oktober met ze gebeld heb, toen is er ook (zonder nut te hebben) een monteur gestuurd. Krijg 1 maand vergoed, plus 40 euro voor annuleren afspraak door monteur.Kongor schreef:wel naaiend hoe ziggo zegt dat de storing pas vanaf 21 november begonnen was en dus pas VANAF DIE DATUM recht had op een vergoeding , ookal had heel hoogezand er 5 week last van.
Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.
geen disconnects meer maar bij tijden is de verbinding echt heel beroerd.
en dat voor een 120mbit abo, de monteur kon niet gecancelled worden op zondag en ik denk dat ik hem maar laat komen.
en dat voor een 120mbit abo, de monteur kon niet gecancelled worden op zondag en ik denk dat ik hem maar laat komen.
Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.
Het zou ongeveer 40 moeten zijn.bprosman schreef:@PascalD,
Wat zou het moeten zijn ?
Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.
Ik neem aan dat je je modem al een keer gereset hebt door m even stroomloos te maken. Lijkt me stug dat het dat is als meerdere mensen er last van hebben maar "just in case".
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 28 nov 2011 10:35
Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.
Storing in Houten nog steeds niet verholpen
Sinds september 2011 nog geen dag normaal kunnen werken. Gemiddeld één keer per uur valt verbinding weg en wordt modem gereset.
Hier valt niet mee te werken. Telefoneren is spannend, haal ik het eind van het gesprek zonder wegvallen?
Mijn zoon gamet al niet meer on line, omdat hij door het wegvallen nooit een game kan afmaken.
Ik heb inmiddels al 3x een monteur op bezoek gehad, het modem is al vervangen, de wandcontactdoos is vervangen, zelfs de connector in de kast in de straat is vervangen. Op 28 november de gegevens doorgestuurd naar Ziggo Webcare Alex.
Helaas daarna nooit meer iets vernomen van Alex, zelfs geen ontvangstbevestiging.
Alex, kun je een status doorgeven?
Wat wordt er gedaan aan alle klachten die hier verzameld zijn? Er wordt vanuit Ziggo helemaal niets gecommuniceerd. Of wachten jullie totdat jullie in een Radaruitzending worden ontboden?
Vanaf september niet kunnen werken is toch echt van de gekke.
PS.
De harddisk recorder die ik in september zou krijgen bij mijn 3-in-1 abonnement is inmiddels voor de zoveelste keer uitgesteld, nu tot eind januari.
Sinds september 2011 nog geen dag normaal kunnen werken. Gemiddeld één keer per uur valt verbinding weg en wordt modem gereset.
Hier valt niet mee te werken. Telefoneren is spannend, haal ik het eind van het gesprek zonder wegvallen?
Mijn zoon gamet al niet meer on line, omdat hij door het wegvallen nooit een game kan afmaken.
Ik heb inmiddels al 3x een monteur op bezoek gehad, het modem is al vervangen, de wandcontactdoos is vervangen, zelfs de connector in de kast in de straat is vervangen. Op 28 november de gegevens doorgestuurd naar Ziggo Webcare Alex.
Helaas daarna nooit meer iets vernomen van Alex, zelfs geen ontvangstbevestiging.
Alex, kun je een status doorgeven?
Wat wordt er gedaan aan alle klachten die hier verzameld zijn? Er wordt vanuit Ziggo helemaal niets gecommuniceerd. Of wachten jullie totdat jullie in een Radaruitzending worden ontboden?
Vanaf september niet kunnen werken is toch echt van de gekke.
PS.
De harddisk recorder die ik in september zou krijgen bij mijn 3-in-1 abonnement is inmiddels voor de zoveelste keer uitgesteld, nu tot eind januari.