LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Helemaal klaar met UPC !

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Helemaal klaar met UPC !

Ongelezen bericht door Har06 »

Teunbosseman schreef:
Har06 schreef:Je hebt ongeveer door wat ik bedoel,na de invasie van de Guidion monteurs en UPC monteurs bij mij,trof ik uiteindelijk een upc monteur die de buitenkabel in het verdeelstation reviseerde en bij ons binnen alle toestellen op gebied van PC- -smartphone- laptop en tv,s op hun functioneren naliep,voorstaande gratis met een bak koffie en vlaai :) yes Henri = Har (vertaling)

Hoezo ongeveer ?? Je hebt of mazzel gehad dat deze monteur deze moeite voor je heeft genomen of deze heeft de opdracht hiervoor gekregen.
Tis geen standaard.

.
Een service verlenende UPC monteur vinden jullie merkwaardig ?, uiteindelijk tijd en geldbesparing voor allen :lol:

Teunbosseman
Berichten: 4385
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Helemaal klaar met UPC !

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Har06 schreef:
Teunbosseman schreef:
Har06 schreef:Je hebt ongeveer door wat ik bedoel,na de invasie van de Guidion monteurs en UPC monteurs bij mij,trof ik uiteindelijk een upc monteur die de buitenkabel in het verdeelstation reviseerde en bij ons binnen alle toestellen op gebied van PC- -smartphone- laptop en tv,s op hun functioneren naliep,voorstaande gratis met een bak koffie en vlaai :) yes Henri = Har (vertaling)

Hoezo ongeveer ?? Je hebt of mazzel gehad dat deze monteur deze moeite voor je heeft genomen of deze heeft de opdracht hiervoor gekregen.
Tis geen standaard.

.
Een service verlenende UPC monteur vinden jullie merkwaardig ?, uiteindelijk tijd en geldbesparing voor allen :lol:

Zegguh Henri blijf je nou een plaat voor je knar houden ?? Een monteur, eender welke, welke meer doet dan waar deze een opdracht voor heeft zijn dun gezaaid.
Nogmaals, je hebt gewoonweg mazzal gehad of de monteur had hiervoor opdracht of tijd over om je te matsen.

Ook de "normale" UPC monteur doet niks /meer dan deze moet doen.....zou toch moeten weten na dat bataljon van Guidion / Upc monteurs welke over je vloer zijn gekomen..... :roll:

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: Helemaal klaar met UPC !

Ongelezen bericht door renegade66 »

guidion monteurs zijn HOME monteurs, het woord zegt het al.

UPC monteurs zijn netwerk monteurs, wij zorgen ervoor dat het netwerk tot aan het eerste aansluitpunt in orde zijn.

het is algemeen bekend dat elke kabelprovider ondersteund tot het eerste aansluitpunt en eigen apparatuur.

het heeft niets met service te maken naar de klant. voor randapparaten hebben wij dus home monteurs aangenomen.

en ik bied vaak meer service dan eigenlijk toegestaan is.
maar mensen zoals henri willen altijd het onderste uit de kan. dit soort mensen denken alles maar gratis te kunnen krijgen.

niet bij mij dus. :wink:

JackyJansen
Berichten: 131
Lid geworden op: 29 sep 2011 15:21
Locatie: Utrecht

Re: Helemaal klaar met UPC !

Ongelezen bericht door JackyJansen »

renegade66 schreef:guidion monteurs zijn HOME monteurs, het woord zegt het al.

UPC monteurs zijn netwerk monteurs, wij zorgen ervoor dat het netwerk tot aan het eerste aansluitpunt in orde zijn.

het is algemeen bekend dat elke kabelprovider ondersteund tot het eerste aansluitpunt en eigen apparatuur.

het heeft niets met service te maken naar de klant. voor randapparaten hebben wij dus home monteurs aangenomen.

en ik bied vaak meer service dan eigenlijk toegestaan is.
maar mensen zoals henri willen altijd het onderste uit de kan. dit soort mensen denken alles maar gratis te kunnen krijgen.

niet bij mij dus. :wink:

Helemaal mee eens. Een beetje service wordt vaak niet gewaardeerd. Zelf gebruik ik geen kabel maar ADSL, omdat in niet verplicht wil zijn om van één leverancier afhankelijk te zijn.

Teunbosseman
Berichten: 4385
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Helemaal klaar met UPC !

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

JackyJansen schreef:Helemaal mee eens. Een beetje service wordt vaak niet gewaardeerd. Zelf gebruik ik geen kabel maar ADSL, omdat in niet verplicht wil zijn om van één leverancier afhankelijk te zijn.
Tsja, hoe lang zal ADSL nog bestaan met de opmars van glasvezel en het steeds snellere kabel.

JackyJansen
Berichten: 131
Lid geworden op: 29 sep 2011 15:21
Locatie: Utrecht

Re: Helemaal klaar met UPC !

Ongelezen bericht door JackyJansen »

@ Teun

Wat ik zie is dat mensen toch redelijk meegaan met de ontwikkelingen, vaak binnen hun 1,2,3-jarig abonnement dat ze hebben.

Al met al is het steeds geweldig. Vroeger de antenne, de koperdraad, de kabel, de glasvezel. Het was steeds het beste, dus na de glasvezel komt er weer wat anders, want de transportlijn blijkt steeds de bottleneck voor de behoefte.

Mvg Jacky

Teunbosseman
Berichten: 4385
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Helemaal klaar met UPC !

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

JackyJansen schreef:@ Teun

Wat ik zie is dat mensen toch redelijk meegaan met de ontwikkelingen, vaak binnen hun 1,2,3-jarig abonnement dat ze hebben.

Al met al is het steeds geweldig. Vroeger de antenne, de koperdraad, de kabel, de glasvezel. Het was steeds het beste, dus na de glasvezel komt er weer wat anders, want de transportlijn blijkt steeds de bottleneck voor de behoefte.

Mvg Jacky

Wat ik zie in mijn omgeving en waar ik mensen mee help is dat deze zowiezo geen meerjarige abo's hebben.
Heb jarenlang ADSL gehad en ben sinds 1.5 naar kabel overgegaan, kan ook glasvezel nemen maar omgerekend toch ietsje duurder wat op jaarbasis toch aantikt.

Na glasvezel weer wat anders is reeds allang in gang gezet.....satteliet.
Daarbij als de slimmerikken voor glasvezel een transportlijn kunnen creeeren dan zal dat vast voor toekomstige technieken ook worden meegenomen.

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: Helemaal klaar met UPC !

Ongelezen bericht door devious »

nah..eer sync-by-satellite de snelheden van COAX en Glas gaat overtreffen hebben we al jaren een eigen Terminator voor de deur staan en een auto is iets uit een museum...

Teunbosseman
Berichten: 4385
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Helemaal klaar met UPC !

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

devious schreef:nah..eer sync-by-satellite de snelheden van COAX en Glas gaat overtreffen hebben we al jaren een eigen Terminator voor de deur staan en een auto is iets uit een museum...
De snelheden van COAX worden REEDS gehaald cq overtroffen.....GLAS zal nog even duren maar voordat jouw leven door een terminator wordt bepaald zal dit ongetwijfeld reeds bestaan.

Dar geloof ik wel in.

Gesloten