LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Doet u mee?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
jaantje
Berichten: 7
Lid geworden op: 14 mar 2004 11:38

Re: Doet u mee?

Ongelezen bericht door jaantje »

ook ik heb me destijds telefonisch de winstverdriedubbelaar aan laten smeren. zal ik me aan melden?

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Doet u mee?

Ongelezen bericht door croosjes »

gedupeerde mij inzet wordt door passief gedrag van tegenstrijders die belang hebben bij gedwongen betaling juist positief beinvloed,daar door
wordt mij strijd tegen het onrecht gerechtvaardigd.Steeds meer bedrijven zien in om de vereniging schadeloosstelling te steunen en mee te bouwen aan de toekomst van de gedupeerde die mee doen.Dit zijn geen bedrijven die de verantwoordelijkheid van de gedupeerde weg halen en ook niet van ""wij zullen"" hun lasten zo maar kwijt schelden.Nee zij vinden zeker dat deze lasten zwaar wegen op de schouders van de gedupeerde en zullen deze ook helpen met de medewerking van deze gedupeerde om samen tot een oplossing te komen.Maar de gedupeerde bepalen zelf wanneer,maar één ding geloof niet in wonderen op het laatste moment terwijl je nu alle tijd hebt om je doelstelling te bereiken.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling.

sorrygast
Berichten: 97
Lid geworden op: 25 nov 2003 17:41

Re: Doet u mee?

Ongelezen bericht door sorrygast »

Beste jaantje,

Lees even goed deze topic door, je hoeft je niet aan te melden.
Als je intesse hebt, vraag dan conform de hierboven uitvoerig beschreven procedure een "blanco" verklaring aan.
Na ontvangst kun je nog altijd zien of je mee wilt doen.
Als je meedoet sluit dan wel een wat grotere gefrankeerde enveloppe bij,zo dat ik ook wat algemene info voor je mee kan sturen.
Anders wordt het zo'n geprop in een klein envelopje.

m vr gr
sorrygast

sorrygast
Berichten: 97
Lid geworden op: 25 nov 2003 17:41

Re: Doet u mee?

Ongelezen bericht door sorrygast »

Vandaag 17 maart 2004 weer 2 aanvragen ontvangen.

m vr groeten
sorrygast

sorrygast
Berichten: 97
Lid geworden op: 25 nov 2003 17:41

Re: Doet u mee?

Ongelezen bericht door sorrygast »

Beste mensen,

Vandaag, 18 maart 2004, weer 1 aanvraag voor een verklaring binnengekomen.
Met die 2 van gisteren, zijn dat dus 3 nieuwe aanvragen.
Hieronder kun je discreet volgen of jouw brief ontvangen is:
F.D. te V.
W.B. te H.
J.E. te B.
Vandaag gaan jullie enveloppen ze op de post.
m vr groeten
sorrygast

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Doet u mee?

Ongelezen bericht door aert0001 »

Beste sorrygast, ziet er echt goed uit!
Dat heb je knap gedaan.

Ton

sorrygast
Berichten: 97
Lid geworden op: 25 nov 2003 17:41

Re: Doet u mee?

Ongelezen bericht door sorrygast »

Beste mensen,
Ton, nog bedankt voor je compliment,

Vandaag, 19 maart 2004, weer 2 aanvragen voor een verklaring binnengekomen.
Begin volende week zal ik,discreet wederom de initialen op dit forum zetten en de 2 nieuwe aanvragers hun enveloppe doen toekomen.
Ik hoop dat ik ook spoedig de eerste ingevulde ( met handtekening) verklaringen binnenkrijg, zodat de eerste gedupeerden een serie van minimaal 5 verklaringen kunnen ontvangen.
Met het bewijzen van het verzaken van de zorgplicht door Dexia zit het juridisch m.i. wel snor.(Dexia geeft dit in zijn algemeenheid ook schriftelijk toe)
Echter, die telefonisch verboden verkoop ( cold calling ) blijven zij schriftelijk categorisch ontkennen.
Toch wel makkelijk ( voor je dossier opbouw) als je straks wat verklaringen van medegedupeerden hebt dat Dexia wel degelijk telefonisch verboden verkoop pleegde.
Als iemand een aanvraag heeft ingestuurd en na enkele dagen nog niets heeft ontvangen dan zie ik dat graag hier op dit forum.
Of je brief is aangekomen kun je zien bij de initialen boven deze rubriek.
Zoals beloofd hou ik jullie periodiek op de hoogte

sorrygast

AvB
Berichten: 67
Lid geworden op: 26 jan 2004 09:45

Re: Doet u mee?

Ongelezen bericht door AvB »

Hallo Sorrygast,
Met aandacht heb ik jou berichten gelezen, en wardeer dat je zoveel inzet hebt. Ga zo door !!!!!!! Wij zijn ook een Dexia-slachtoffer, heel veel inleg kwijt en tot op heden wordt dit maandelijks alleen maar meer. Wij weten de zaak nog niet zo goed aan te pakken en twijfelen nog of we de maandelijkse betalingen gaan stopzetten en een advocaat om hulp te vragen. Ik geloof niet dat ik jou persoonlijk ken, maar tot mijn verbazing komen wij uit hetzelfde dorp, althans jou postadres is daar. Misschien kunnen wij elkaar voorthelpen met informatie over de Dexia-ontwikkelingen,....wie weet....groetjes
van AvB uit Knegsel.

gast_58

Re: Doet u mee?

Ongelezen bericht door gast_58 »

De 4 kids mogen van onze dexia problemen eigenlijk geen last hebben maar ze moeten thuis blijven net als wij , we kunnen het uitgaan echt niet betalen
weet je nog dat je dit schreef AvB? Met carnaval.

Nog steeds geldt het advies: eerst eens iets leuks gaan doen met die 4 kinderen!
Ilse

AvB
Berichten: 67
Lid geworden op: 26 jan 2004 09:45

Re: Doet u mee?

Ongelezen bericht door AvB »

Hoi Ilse,

Dat met de kinderen iets leuks gaan doen, dat zit er heel gauw aan te komen...je leeft maar 1 keer........En zij gaan voor ,wat er ook gebeurt.
Enne.....tuurlijk geld is heel belangrijker, maar de gezondheid van iedereen is veel belangrijker, dus mensen laat Dexia,en hoofdschudige,bij ons, spaarselect, je niet gek maken, en probeer ook weer eens te lachen, dat geeft ook weer een frisse kijk op de problemen. Ergens moeten deze problemen op te lossen zijn, er moet een weg zijn dat we de druk zo kunnen vergroten dat de bom barst,
en dat de regering genoeg heeft van ons en dat ze binnen korte tijd
met een oplosssing komen,geldend voor iedereen. gr. AvB

EEE

Re: Doet u mee?

Ongelezen bericht door EEE »

Wij zijn ook telefonischs benaderd en kregen later wel reclamefolders.

sorrygast
Berichten: 97
Lid geworden op: 25 nov 2003 17:41

Re: Doet u mee?

Ongelezen bericht door sorrygast »

Beste mensen, AvB en EEE in het bijzonder,

Het gaat goed met "onze" actie.

Op dit moment heb ik al 2 stuks verklaringen binnen, voorzien van handtekening. te weten van :
P.N. te N.
en
J.v.B. te E-C.
( dit discreet ter controle voor degene die hun verklaring ingestuurd hebben)
Ik hoop dat er deze week nog enkele ingevulde en getekende verklaringen naar mij opgestuurd worden en ik zou ook graag nog meer aanvragen willen ontvangen van gedupeerden die ongevraagd door Dexia telefonisch benadert zijn inzake aandelenlease.(cold calling)
Bij ontvangst van 5 stuks verklaringen gaat de eerste serie van 5 op de post.
Zoals beloofd hou ik jullie op de hoogte.

ps voor AvB: Ik woon daar niet, het is mijn postadres, de meeste info staat hier op het forum of elders op het internet.
Ikheb geen SpaarSelectprodukt dus ik weet daar niet zo veel van.
Ik hoop wel van harte dat er voor jullie zaak een oplossing komt.

ps voor EEE: beste EEE waarom doe je niet met ons mee?
Voor je dossieropbouw is het van belang zoveel mogelijk argumenten en bewijzen tegen Dexia te verzamelen, vandaar "onze" verklaringen voor elkaar dat er wel degelijk cold calling werd gepleegd door Dexia.
Dexia blijft dit overigens standaard schriftelijk hardnekkig ontkennen, vandaar deze actie.

m vr groeten Sorrygast

sorrygast
Berichten: 97
Lid geworden op: 25 nov 2003 17:41

Re: Doet u mee?

Ongelezen bericht door sorrygast »

Beste mensen,

Juliie haddenvan nog 2 aanvragers de initialen nog tegoed.
Deze zijn als volgt:
C v.d.B te O.
en N. G te Z.
Voor deze beide aanvraagsters gaat de blanco verklaring dit weekend op de post.

m vr gr sorrygast

sorrygast
Berichten: 97
Lid geworden op: 25 nov 2003 17:41

Re: Doet u mee?

Ongelezen bericht door sorrygast »

Beste mensen,
Hieronder even de stand van zaken op dit moment d.d. 27 maart 2004 met betrekking tot de actie:
“Verklaringen cold calling van gedupeerden voor elkaar.”
Zoals jullie kunnen zien, zijn er al 9 stuks aanvragen voor " de verklaring" binnen en zijn er slechts 2 stuks verklaringen getekend retour ontvangen.
Hieronder kun je discreet en ter controle volgen of jouw c.q. jullie brief ontvangen is:
1. T.v.A. te E.L. (‘blanco’ verklaring toegezonden)
2. H.v.B. te E-C. (verklaring getekend retour ontvangen nr.2)
3. F.v.S te R. (‘blanco’ verklaring toegezonden)
4. P.N. te N. (verklaring getekend retour ontvangen nr. 1)
5. W.B. te H. (‘blanco’ verklaring toegezonden)
6. J.E. te B. (‘blanco’ verklaring toegezonden)
7. F.D. te V. (‘blanco’ verklaring toegezonden)
8. C.v.d.B. te O. (‘blanco’ verklaring wordt deze week toegezonden)
9. N.G. te Z. (‘blanco’ verklaring wordt deze week toegezonden)

Ik weet niet waarop de nrs. 1, 3, 5,6 en 7 nog wachten met het insturen van de ondertekende verklaring?
De nummers 8 en 9 krijgen deze week hun bescheiden via de post.
Ik zou graag de eerste serie van 5 stuks getekende verklaringen op de post doen.
Dus mensen reageer s.v.p., ook in jullie eigen belang.
Mocht er commentaar of kritiek zijn op het concept van de verklaringen dan hoor ik dat graag.
Hetzij op dit forum of via mijn correspondentie adres in Knegsel.
Zoals jullie zien, hou ik zoals beloofd, jullie constant op de hoogte.
Hopende op (nog) wat meer respons!


Met vriendelijke groeten
Sorrygast

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Doet u mee?

Ongelezen bericht door aert0001 »

Beste Sorrygast, hij komt er aan, maar tijd, tijd, tijd, en ik heb het zo druk, druk, druk,

Ton

sorrygast
Berichten: 97
Lid geworden op: 25 nov 2003 17:41

Re: Doet u mee?

Ongelezen bericht door sorrygast »

ok.Ton,
bedankt voor je support.
sorrygast

sorrygast
Berichten: 97
Lid geworden op: 25 nov 2003 17:41

Re: Doet u mee?

Ongelezen bericht door sorrygast »

Beste mensen,
Hieronder even de enigszins teleurstellende stand van zaken op dit moment d.d. 6 maart 2004 met betrekking tot de actie:
“Verklaringen cold calling van gedupeerden voor elkaar.”
Zoals jullie kunnen zien, zijn er nog steeds 9 stuks aanvragen voor " de verklaring" binnen en zijn er slechts 2 stuks verklaringen getekend retour ontvangen.
Bijgewerkt tot 06-04-2004:
1. T.v.A. te E.L. (‘blanco’ verklaring toegezonden)
2. H.v.B. te E-C. (verklaring get. retour ontvangen nr.2)
3. F.v.S te R. (‘blanco’ verklaring toegezonden)
4. P.N. te N. (verklaring get. retour ontvangen nr. 1)
5. W.B. te H. (‘blanco’ verklaring toegezonden)
6. J.E. te B. (‘blanco’ verklaring toegezonden)
7. F.D. te V. (‘blanco’ verklaring toegezonden)
8. C.v.d.B. te O. (‘blanco’ verklaring toegezonden)
9. N.G. te Z. (‘blanco’ verklaring toegezonden)

Ik weet niet waarop de nrs. 1, 3, 5,6 ,7, 8 en 9 nog wachten met het insturen van de ondertekende verklaring?
Ik zou graag zoals reeds vermeld, de eerste serie van 5 stuks getekende verklaringen op de post doen.
Dus mensen reageer s.v.p., ook in jullie eigen belang.
Met dit soort bewijzen c.q. getuigenverklaringen sta je straks niet met lege handen voor het DSI of de rechter.
Cold calling is verboden conform art. 26 Nadere Regeling toezicht effectenverkeer.
Ook in de tv uitzending van Breekijzer op zondag 4 april 2004 werd dit weer eens bevestigd.
Door schending van deze regels uit de effectenregelgeving heeft Dexia wanprestatie gepleegd.
Voor de schade die hierdoor is ontstaan, is Dexia aansprakelijk.
Rest u en ons nog om dit te bewijzen, dat de rechtsvoorgangster van Dexia zich van dit verbod niets aantrok.
Hiertoe dienen de onderhavige verklaringen.
Mocht er commentaar of kritiek zijn van de mensen die het concept van de verklaringen hebben ontvangen dan hoor ik dat graag.
Hetzij op dit forum of via mijn correspondentie adres in Knegsel. ( alles wordt serieus beantwoord)
Er valt dus wat betreft de voortgang van ontvangen verklaringen en reacties in het algemeen jammer genoeg weinig nieuws te melden. (DUS MENSEN REAGEER AUB)
Maar zoals beloofd, hou ik jullie op de hoogte, vandaar dit bericht.
Hopende op meer respons!
SVP Gedupeerden kom op, stuur je verklaring in zodat de eerste serie van 5 stuks getekende verklaringen op de post kan. ( WAAR WACHTEN JULLIE OP?)

Met vriendelijke groeten
Sorrygast

Liz
Berichten: 26
Lid geworden op: 26 aug 2003 22:53

Re: Doet u mee?

Ongelezen bericht door Liz »

:wink:
Ja, ik doe mee. Stuur je deze week nog de gegevens op.

Groetjes Liz

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Doet u mee?

Ongelezen bericht door aert0001 »

Beste Sorrygast,

Ik heb hem zojuist eidelijk gepost, sorry

Ton

sorrygast
Berichten: 97
Lid geworden op: 25 nov 2003 17:41

Re: Doet u mee?

Ongelezen bericht door sorrygast »

Deze week 2 stuks ingevulde verklaringen ontvangen, nader bericht volgt.

sorrygast

Gesloten