MENSENZIJNBEESTEN
Ik weet niet waar je mee bezig bent, maar als je in plaats van hier op het forum de 'beest uit te hangen' nou eens de tijd nam om je klanten gewoon persoonlijk via de mail een net antwoord te geven op hun vragen? Maar ik kan me wel indenken dat je het te druk hebt met het versturen van ... hoeveel produkten waren het vandaag ook alweer ...
o ja 5 zendingen. Dan heb je natuurlijk ook geen tijd om die mailtjes te beantwoorden.
Nee, ik kan niet zeggen dat het veel vertrouwen geeft als ik zo de reacties hier op het forum zie. Om te reageren met dierengeluiden... En naar aanleiding van de uitspraak van 23 nov. 2011, denk ik dat niemand er meer vertrouwen in heeft. Maar ja ... antwoord op mailtjes zou je misschien zelf nog wel in het verkeerde keelgat kunnen schieten, want dan zouden we je ergens op vast kunnen pinnen. En met wilde uitlatingen op een forum, onder een nichname als Mensenzijnbeesten, daar kan je natuurlijk achter verschuilen.
Zorg gewoon dat iedereen z'n geld terugkrijgt, want ik ben het zat om jou als slachtoffer te zien. Ik en met mij velen, ben door jouw praktijken een hoop geld kwijtgeraakt en heb daar niets voor retour ontvangen. En zoveel goedkoper was je nog niet eens als de officiële winkels.