LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door newmikey »

Mensenzijnbeesten schreef:@newmikey Je moet bij de douane gaan werken jongen!!! Vast een grote toekomst voor jou daarzo!
:lol: :lol: :lol: :lol: 20 jaar te laat kerel! Been there, done that, zullen we maar zeggen.

PS: welk deel van "Cadmium is giftig, niet afbreekbaar en hoopt zich op in het menselijke lichaam." vond u nu zo moeilijk te begrijpen?

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door olaf79 »

Mensenzijnbeesten schreef:De wereld vergiftigen opzettelijk met cadium in onze producten natuurlijk...

Een groot piraterij netwerk opzetten en de wereld overheersen...


Wat dacht je zelf?
Ja zo kun je het wel stellen. Je bent zo goedkoop omdat je troep verkoopt, de wet overtreedt en producten niet juist invoert. Daarmee benadeel je niet alleen concurrenten (economisch delict) je benadeelt ook je klanten. Vervolgens ga je met andermans geld procederen omdat de douane in een complot tegen ROWENCO zit.

JIJ bent als importeur verantwoordelijk voor de producten die je importeert. Dat daar levensgevaarlijke tassen bij zitten is JOUW verantwoording. Dat daar illegale software bij zit is JOUW verantwoording. Dat daar nepproducten tussen zitten is JOUW verantwoording.

Wanneer ga je nu eens stoppen met de verantwoording op sarcastische wijze op anderen af te schuiven?

Mensenzijnbeesten
Berichten: 46
Lid geworden op: 23 nov 2011 13:38

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door Mensenzijnbeesten »

Toch wel vreemd dat nadat we opnieuw contact opnamen met REACT etc de ene zending na de andere vrijgegeven is?

We denken zelfs dat we tegen eind deze week alles vrij hebben...

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door olaf79 »

Mensenzijnbeesten schreef:Toch wel vreemd dat nadat we opnieuw contact opnamen met REACT etc de ene zending na de andere vrijgegeven is?

We denken zelfs dat we tegen eind deze week alles vrij hebben...
Ow ja en de giftige tassen? Die worden zeker eind deze week ook vrijgegeven.

Heeft u de illegale windows als verwijderd? En gaat u klanten de licententiekosten vergoeden? Geeft u eens een duidelijk overzicht van ALLE sinds september nog niet geleverde bestellingen inclusief welke er dan nu vrijgegeven zijn.

Nogmaals u bent zo goedkoop omdat u de ene na de andere wet overtreedt.

MEM
Berichten: 32
Lid geworden op: 24 nov 2011 10:22

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door MEM »

Mensenzijnbeesten schreef:Toch wel vreemd dat nadat we opnieuw contact opnamen met REACT etc de ene zending na de andere vrijgegeven is?

We denken zelfs dat we tegen eind deze week alles vrij hebben...
droom maar lekker verder...wij laten ons geen zand meer in de ogen strooien.

Mensenzijnbeesten
Berichten: 46
Lid geworden op: 23 nov 2011 13:38

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door Mensenzijnbeesten »

miauw kattebakvulling dan?

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door olaf79 »

Mensenzijnbeesten schreef:miauw kattebakvulling dan?
U bent goed bezich meneertje. Zo wint u echt het vertrouwen van uw klanten terug.

Misschien was een betere nickname "mensen zoals ik zijn beesten"??

newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door newmikey »

olaf79 schreef:
Mensenzijnbeesten schreef:miauw kattebakvulling dan?
U bent goed bezich meneertje. Zo wint u echt het vertrouwen van uw klanten terug.

Misschien was een betere nickname "mensen zoals ik zijn beesten"??
Ach, laat hem. Zijn zaak is exit, géén hond zal ooit nog wat bij "Rowenco" bestellen als ze ook maar héél even googelen. Als hij iets nieuws opzet, is er vast wel een aardige forumklant hier die dat even op het forum zet.

"Vertrouwen terugwinnen"? Om dat te doen zou hij het uberhaupt ooit gehad moeten hebben. Gezien de reacties zowel hier als op Tweakers en alle andere consumentensites is dat niet het geval.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door olaf79 »

newmikey schreef:
olaf79 schreef:
Mensenzijnbeesten schreef:miauw kattebakvulling dan?
U bent goed bezich meneertje. Zo wint u echt het vertrouwen van uw klanten terug.

Misschien was een betere nickname "mensen zoals ik zijn beesten"??
Ach, laat hem. Zijn zaak is exit, géén hond zal ooit nog wat bij "Rowenco" bestellen als ze ook maar héél even googelen. Als hij iets nieuws opzet, is er vast wel een aardige forumklant hier die dat even op het forum zet.

"Vertrouwen terugwinnen"? Om dat te doen zou hij het uberhaupt ooit gehad moeten hebben. Gezien de reacties zowel hier als op Tweakers en alle andere consumentensites is dat niet het geval.
Nee maar hij vraagt van zijn klanten dat ze nog even geduld moeten hebben want eind van de week wordt alles vrijgegeven inclusief kennelijk ook giftassen.
Dat vertrouwen bedoel ik.

truisch
Berichten: 47
Lid geworden op: 24 nov 2011 12:40

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door truisch »

:evil: MENSENZIJNBEESTEN :twisted:
Ik weet niet waar je mee bezig bent, maar als je in plaats van hier op het forum de 'beest uit te hangen' nou eens de tijd nam om je klanten gewoon persoonlijk via de mail een net antwoord te geven op hun vragen? Maar ik kan me wel indenken dat je het te druk hebt met het versturen van ... hoeveel produkten waren het vandaag ook alweer ... :o o ja 5 zendingen. Dan heb je natuurlijk ook geen tijd om die mailtjes te beantwoorden.

Nee, ik kan niet zeggen dat het veel vertrouwen geeft als ik zo de reacties hier op het forum zie. Om te reageren met dierengeluiden... En naar aanleiding van de uitspraak van 23 nov. 2011, denk ik dat niemand er meer vertrouwen in heeft. Maar ja ... antwoord op mailtjes zou je misschien zelf nog wel in het verkeerde keelgat kunnen schieten, want dan zouden we je ergens op vast kunnen pinnen. En met wilde uitlatingen op een forum, onder een nichname als Mensenzijnbeesten, daar kan je natuurlijk achter verschuilen. :cry:

Zorg gewoon dat iedereen z'n geld terugkrijgt, want ik ben het zat om jou als slachtoffer te zien. Ik en met mij velen, ben door jouw praktijken een hoop geld kwijtgeraakt en heb daar niets voor retour ontvangen. En zoveel goedkoper was je nog niet eens als de officiële winkels. :!:

truisch
Berichten: 47
Lid geworden op: 24 nov 2011 12:40

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door truisch »

En opnieuw zwijgt hij in alle talen. Mensenzijnbeesten, wat is dat toch met je, zodra er over het beantwoorden van mail en verantwoordelijkheid nemen naar je klanten wordt gesproken geef je niet thuis. Maar om te reageren met miauw en kattegrit neem je wel de tijd. :twisted: :twisted:

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door olaf79 »

truisch schreef:En opnieuw zwijgt hij in alle talen. Mensenzijnbeesten, wat is dat toch met je, zodra er over het beantwoorden van mail en verantwoordelijkheid nemen naar je klanten wordt gesproken geef je niet thuis. Maar om te reageren met miauw en kattegrit neem je wel de tijd. :twisted: :twisted:
Zou mij niks verbazen als hij op een tropisch eiland zit en te druk is om zijn geld te tellen dat ie van jullie heeft.

wimijpelaar
Berichten: 35
Lid geworden op: 06 okt 2008 07:43

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door wimijpelaar »

Mensenzijnbeesten schreef:miauw?
Tjonge Jonge n "zakenman" die zo reageert waar zijn we in beland???

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door olaf79 »

wimijpelaar schreef:
Mensenzijnbeesten schreef:miauw?
Tjonge Jonge n "zakenman" die zo reageert waar zijn we in beland???
Tsja goede vraag. De zoveelste prutser die wel eens ff een webwinkeltje begint en snel rijk wil worden over de ruggen van anderen??

willemmarieke
Berichten: 12
Lid geworden op: 28 nov 2011 19:57

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door willemmarieke »

gisteren weer gemaild over de terug betaling van mijn zoontje,s retour gezonden
tablet , maar weer totaal geen reactie,er word alleen maar gepraat over de mensen die een tablet opgestuurd krijgen,maar niet over de mensen die nog geld krijgen

J@@N
Berichten: 193
Lid geworden op: 07 nov 2011 10:01

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door J@@N »

He, ik lees net dat er weer een vrachtje is vrijgekomen:

1Z54F78A0451638741
Afgeleverd op: Maandag, 05/12/2011 op 11:22
Achtergelaten op: Privé-adres
Getekend door: WESTERINK

Gewicht: 10.00 kg
Meerdere pakketten: 8
Type: Pakket
Verzonden of gefactureerd op: 11/11/2011

Apeldoorn, Netherlands 05/12/2011 11:22 Afgeleverd
05/12/2011 7:20 Importscan
Apeldoorn, Netherlands 02/12/2011 5:29 Zending in afwachting van vrijgave door inklaarder / Aflevering gewijzigd.
Apeldoorn, Netherlands 01/12/2011 5:21 Zending in afwachting van vrijgave door inklaarder / Aflevering gewijzigd.
Apeldoorn, Netherlands 30/11/2011 5:45 Zending in afwachting van vrijgave door inklaarder / Aflevering gewijzigd.
Apeldoorn, Netherlands 29/11/2011 6:01 Zending in afwachting van vrijgave door inklaarder / Aflevering gewijzigd.
Apeldoorn, Netherlands 28/11/2011 5:40 Zending in afwachting van vrijgave door inklaarder / Aflevering gewijzigd.
28/11/2011 5:40 Een geldig btw-nummer of vrijstellingsnummer is vereist voor inklaring / Aflevering gewijzigd.
Apeldoorn, Netherlands 25/11/2011 5:47 Zending in afwachting van vrijgave door inklaarder / Aflevering gewijzigd.
Apeldoorn, Netherlands 24/11/2011 5:02 Zending in afwachting van vrijgave door inklaarder / Aflevering gewijzigd.
Apeldoorn, Netherlands 23/11/2011 4:55 Zending in afwachting van vrijgave door inklaarder / Aflevering gewijzigd.
Apeldoorn, Netherlands 22/11/2011 4:54 Zending in afwachting van vrijgave door inklaarder / Aflevering gewijzigd.
Apeldoorn, Netherlands 18/11/2011 5:48 Zending in afwachting van vrijgave door inklaarder / Aflevering gewijzigd.
Apeldoorn, Netherlands 17/11/2011 6:19 Zending in afwachting van vrijgave door inklaarder / Aflevering gewijzigd.
Apeldoorn, Netherlands 16/11/2011 5:47 Zending in afwachting van vrijgave door inklaarder / Aflevering gewijzigd.
Apeldoorn, Netherlands 15/11/2011 5:58 Zending in afwachting van vrijgave door inklaarder / Aflevering gewijzigd.
Apeldoorn, Netherlands 14/11/2011 8:19 Zending in afwachting van vrijgave door inklaarder / Aflevering gewijzigd.
14/11/2011 6:55 Importscan
14/11/2011 5:43 Bestemmingsscan
14/11/2011 5:28 Aankomstscan
14/11/2011 3:52 Zending in afwachting van vrijgave door inklaarder
Koeln, Germany 14/11/2011 2:18 Vertrekscan
Apeldoorn, Netherlands 13/11/2011 21:36 Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave
Koeln, Germany 13/11/2011 16:13 Aankomstscan
Dubai, United Arab Emirates 13/11/2011 12:20 Vertrekscan
13/11/2011 8:04 Aankomstscan
Chek Lap Kok, Hong Kong 13/11/2011 3:37 Vertrekscan
Chek Lap Kok, Hong Kong 12/11/2011 15:32 Herkomstscan
Hong Kong 11/11/2011 23:17 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS


Zo er kunnen dus weer een paar mensen een beetje blij gemaakt worden :!:

Mensenzijnbeesten
Berichten: 46
Lid geworden op: 23 nov 2011 13:38

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door Mensenzijnbeesten »

Klopt, alles komt gewoon vrij.

Zoals ik eerder al aangaf gaven we niet op...

De belachelijke reacties zijn gewoon om aan te tonen hoe belachelijk dit topic wel niet is geworden.

Al die wilde verhalen... Dan plots zegt er iemand dat we Rowenco te koop zouden gezet hebben etc...

Komop... Moesten we de intentie gehad hebben mensen op te lichten waren we al lang met de noorderzon verdwenen...

kaat1975
Berichten: 48
Lid geworden op: 10 feb 2009 20:06

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door kaat1975 »

Dit topic is dermate belachelijk omdat ik en vele met mij ons geld niet terug hebben, das pas belachelijk!!!

J@@N
Berichten: 193
Lid geworden op: 07 nov 2011 10:01

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door J@@N »

kaat1975 schreef:Dit topic is dermate belachelijk omdat ik en vele met mij ons geld niet terug hebben, das pas belachelijk!!!
Je hebt zelf bij deze webshop een product gekocht, stel dat je het gekochte product een deze dagen zou ontvangen, ben je dan niet een klein beetje tevreden :?:

kaat1975
Berichten: 48
Lid geworden op: 10 feb 2009 20:06

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door kaat1975 »

Nope, want nadat mij gezegd werd dat annuleren geen probleem was omdat zij niet op tijd konden leveren heb ik in de winkel een tablet aangeschaft, aangezien het een verjaardagskado was!

Ik wil gewoon mn geld terug en trouwens dat is toch mn goed recht????
Laatst gewijzigd door kaat1975 op 05 dec 2011 22:11, 2 keer totaal gewijzigd.

Gesloten